چاق شدن فقط در یک هفته!

اگر شما از آن دست لاغر‌هایی هستید که رژیم های مختلف غذایی در چاق شدن شما تاثیری نداشته است، ما به شما کمک می کنیم تا با رعایت نکات ساده چاق شدن در یک هفته  را تجربه کنید.

چاقی یکی از آرزو های دوردستی است که اکثر افراد لاغر به آن نمی‌رسند. به نظر می‌رسد چاق شدن آسان تر از لاغر شدن باشد اما افراد لاغر چنین نمی گویند!

حدود دو سوم افراد در جهان دارای اضافه وزن بوده و یا چاق هستند. با این حال، بسیاری از افراد هم با مشکل دیگری مواجه هستند که بیش از حد لاغر بودن است. لاغری یک نگرانی قابل توجه است، زیرا کمبود وزن می تواند به اندازه چاق شدن برای سلامت شما مضر باشد.

علاوه بر این، بسیاری از افرادی که به طور بالقوه کم وزن نیستند، هنوز می خواهند عضلات بیشتری به دست آورند. در ادامه راهکارهای چاق شدن سریع، تکنیک های چاق شدن سریع کودکان و چند معجون چاق کننده سریع را معرفی خواهیم کرد.

افزایش وزن سریع در یک هفته

این که آیا شما به لحاظ بالینی کم وزن هستید و یا در چاق شدن و ساختن عضلات دچار مشکل هستید، تفاوت زیادی ندارد و اصول اولیه راه حل برای هر دو یکسان است. این مقاله راه های چاق شدن سریع که سلامت شما را حفظ کند ارائه خواهد داد.

لاغری بیش از حد یعنی چه؟

کم وزنی به عنوان داشتن شاخص توده بدنی (BMI) کمتر از ۱۸٫۵ تعریف شده است. در واقع این شاخص به عنوان ابزاری برای تعیین چاقی یا لاغری افراد به کار می رود. این مقدار از توده بدنی مورد نیاز برای داشتن وضعیت سلامت بهینه کمتر است. در مقابل، شاخص بیش از ۲۵ برای اضافه وزن و بیش از ۳۰ برای چاقی درنظر گرفته می شود.

با این حال، در نظر داشته باشید که مشکلات زیادی در مقیاس BMI وجود دارد چرا که فقط به وزن و قد نگاه می کند و توده عضلانی را در نظر نمی گیرد. بعضی از مردم به طور طبیعی بسیار لاغر هستند اما هنوز هم سالم هستند. داشتن وزن کم با توجه به این مقیاس لزوما به این معنی نیست که شما مشکل سلامتی دارید.

کمبود وزن حدود ۲-۳ برابر در میان دختران و زنان رایج تر است. در ایالات متحده، ۱٪ مردان و ۲٫۴٪ زنان ۲۰ ساله و بالاتر دارای کم وزنی هستند.

چاق شدن در یک هفته

افزایش وزن سریع

چگونه در‌مدت کوتاه چاق شویم ؟ برای افزایش وزن سریع راهکارهای زیر را پیشنهاد می‌کنیم:

  1. خوردن وعده های غذایی اصلی، ۵-۶ بار در روز.
  2. در میان میان وعده های خود، موز بخورید.
  3. ۲ ساعت بعد از صبحانه، میوه هایی مانند موز، انبه، هندوانه مصرف کنید که باعث می‌شود تا مدت بیشتری احساس سیری کنید.
  4. مصرف هر وعده غذایی را با یک قاشق چای خوری افزایش دهید.
  5. برای چاق شدن در یک هفته یک ساعت قبل از خواب شیر بنوشید.

موز و چاقی

۱۰ نکته دیگر برای چاقی سریع

ترکیب دریافت کالری زیاد با تمرینات بدنی سنگین، دو عامل مهم است. با این حال در اینجا ۱۰ راهنمایی برای چاق شدن ارائه می شود:

۱- قبل از وعده های غذایی آب ننوشید. این می تواند شکم شما را پر کند و دریافت کالری کافی را برای شما سخت تر کند.

۲- بیشتر بخورید در هر زمان که می توانید غذا یا غذای اضافی بخورید، مثلا قبل از خواب.

۳- شیر بنوشید. نوشیدن شیر کامل برای رفع تشنگی یک راه ساده برای دریافت پروتئین و کالری با کیفیت بالا است.

چاق شدن سریع با شیر

۴- اگر واقعا خواهان چاق شدن در یک هفته هستید می توانید شِیک های افزایش وزن را امتحان کنید. این پروتئین شیک ها حاوی پروتئین کربوهیدرات و کالری بسیار زیاد است.

۵- برای چاق شدن سریع از بشقاب های بزرگتر استفاده کنید. قطعا از بشقاب های بزرگ استفاده کنید اگر قصد دارید کالری بیشتری دریافت کنید، زیرا بشقاب های کوچکتر باعث می شود مردم به طور خودکار کمتر غذا بخورند.

۶- به قهوه خود خامه اضافه کن. این یک روش ساده برای اضافه کردن کالری بیشتر است.

۷- برای افزایش وزن ، کراتین مصرف کنید. مکمل ساختاری کراتین مونوهیدرات می تواند به شما کمک کند که مقدار کمی وزن عضلانی خود را افزایش دهید.

۸- خوب بخوابید. خواب درست است برای رشد عضله بسیار مهم است.

۹- پروتئین خود را اول بخورید و سبزیجات را در آخر مصرف کنید. اگر مخلوطی از غذاها را در بشقاب خود دارید، ابتدا غذاهای غنی از کالری و پروتئین را مصرف کنید و در آخر سبزیجات را بخورید.

۱۰- سیگار نکشید. افراد سیگاری کمتر از افراد غیر سیگاری وزن اضافه می کنند و ترک سیگار اغلب منجر به چاق شدن می شود.

راهکارهای چاق شدن سریع در یک هفته

برای چاق شدن در یک هفته ، بسیار مهم است که این کارها را انجام دهید:

نوشابه و دونات نخورید

خوردن نوشابه و دونات ممکن است به شما در چاق شدن کمک کند، اما می تواند سلامت شما را در همان زمان نابود کند. اگر وزن کم دارید و طبیعتا می خواهید مقدار متعادلی از توده عضلانی و چربی زیر پوستی به دست آورید، نه یک دسته چربی شکم ناسالم.

غذای سالم بخورید

تعداد زیادی از افراد هستند که وزن طبیعی دارند ولی در عین حال مبتلا به بیماری هایی مثل دیابت نوع ۲، مشکلات قلبی و سایر بیماری های مرتبط با چاقی هستند. بنابراین، کاملا ضروری است که شما هنوز هم غذاهای سالم بخورید و زندگی کلی سالمی داشته باشید.

اگر مبتلا به دیابت هستید و یا احساس درد در قفسیه سینه، سوزش و یا سنگینی سینه دارید برای مشاوره رایگان با متخصص قلب و عروق دکتر سعید یزدانخواه بر روی پرسش از دکتر کلیک کنید.

مقدار زیادی پروتئین بخورید

مهمترین مواد مغذی برای به دست آوردن وزن سالم پروتئین است. عضله از پروتئین ساخته شده و بدون آن اکثر کالری های اضافی ممکن است به چربی بدن تبدیل شوند.

مطالعات نشان می دهد که در طول دوره ای که بیشتر غذا می خورید، یک رژیم غذایی با پروتئین بالا باعث می شود بسیاری از کالری های اضافی به عضله تبدیل شود. با این حال، در نظر داشته باشید که پروتئین یک شمشیر دو طرفه است.

چاق شدن

پروتئین بسیار پرکننده است، به طوری که می تواند گرسنگی و اشتهای شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. که این باعث می شود کالری مورد نیاز سخت تر به دست شما برسد.

اگر شما در حال تلاش برای چاق شدن هستید، به ازای هر کیلوگرم، ۱٫۵ الی ۲٫۲ گرم پروتئین را هدف قرار دهید. اگر مصرف کالری شما بسیار زیاد باشد، حتی می توانید این مقدار را افزایش هم دهید.

منابع پروتئین شامل گوشت، ماهی، تخم مرغ، بسیاری از محصولات لبنی، حبوبات، آجیل و دیگر غذاها می شوند. اگر شما برای گرفتن پروتئین کافی در رژیم غذایی خود دچار مشکل هستید، مکمل های پروتئین مانند پروتئین آب پنیر می تواند مفید باشد

چاق شدن سریع

چگونه چاق شویم؟

برای چاق شدن در یک هفته از روش‌های سالم زیر استفاده کنید:

  • بیشتر بخورید.
  • مواد غذایی غنی از مواد مغذی را انتخاب کنید.
  • شیرینی ها و شیک ها را امتحان کنید.
  • هنگام نوشیدن تماشا کنید.
  • هر لقمه ای را که می جوید بشمارید.
  • رفتاری مناسب داشته باشید.
  • ورزش کنید.

چاقی صورت با داروهای گیاهی

گونه چاق به معنای اضافه کردن چربی روی صورت نیست. شما می توانید با پیروی از برخی از روش های ساده طبیعی، تمرین و درمان خانگی به آن دست یابید. در ادامه در مورد نحوه چگونگی به دست آوردن گونه های چاق از طریق روش های طبیعی بحث خواهیم کرد.

روش های زیر، روش های طبیعی و گیاهی هستند که می تواند در چاق شدن صورت به شما کمک کند.

۱. محلولی برای چاق شدن : گلاب رز و گلیسیرین

گلاب رز و گلیسیرین ترکیبی عالی است که می تواند در شکل گیری گونه های چاق به خوبی کار کند. به نظر می رسد این ترکیب دارای خواص فوق العاده پوستی و مرطوب کنندگی است. گلاب رز و گلیسیرین را مخلوط کنید. شب گونه های خود را با آن مالش دهید.

بهتر است در زمان قبل از خواب باشد. بگذارید در طول شب روی صورتتان باشد و صبح فردا آن را با آب گرم بشویید. این ترکیب پوست را تغذیه و هیدراته می کند. برای رسیدن به گونه های چاق، این روند را به طور مرتب تکرار کنید.

۲- عسل برای چاق شدن گونه

عسل به عنوان یکی از موثر ترین روش های خانگی برای چاق شدن سریع گونه ها در نظر گرفته می‌شود. عسل قادر به حفظ رطوبت در پوست است، در نتیجه باعث می شود پوست تازه و سالم بماند. حضور آنتی اکسیدان ها نقش مهمی در جلوگیری از مشکلات پوستی رادیکال های آزاد دارد.

عسل برای چاقی

با مخلوط کردن ۱ قاشق چای خوری عسل همراه با پاپایا خمیری آماده کنید. این خمیر را بر روی گونه های خود قرار دهید و آن را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه نگه دارید. حالا آن را با آب گرم بشویید. بهتر است این روش را در صبح انجام دهید. تکرار منظم برای نتایج موثر لازم است.

۳- آلوئه ورا

ویژگی سفت‌کنندگی پوست که در آلوئه ورا موجود است، برای جلوگیری از صاف شدن گونه ها موثر است که این باعث بهبود خاصیت الاستیک بودن پوست می شود. فراوانی آنتی اکسیدان ها در آلوئه ورا مانع از انواع آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد می شود. همچنین تولید کلاژن را افزایش می دهد که به پوست ظاهری با طراوت می بخشد.

آلوئه ورا و چاقی

گونه های خود را با ژل آلوئه ورا به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه ماساژ دهید، به مدت چند دقیقه به آن دست نزنید و سپس با آب گرم شستشو دهید. برای به دست آوردن بهترین نتیجه، این روند را دو بار در روز تکرار کنید. یکی دیگر از گزینه ها این است که آب آلوئه ورا را تهیه کنید و حداقل یک بار در روز مصرف کنید!

۴- کره

این یکی از بهترین روش های خانگی چاق شدن سریع است که می توانید دنبال کنید. با مخلوط کردن کره و شکر، خمیری درست کنید. بهترین چیز در مورد این روش این است که به غیر از نرم کردن پوست، پوست را با لایه اضافی از چربی پوشش می دهد. پس از اعمال آن بر روی صورت خود، آن را با آب گرم شستشو دهید.

۵- شنبلیله

شنبلیله می تواند به شما در رسیدن به گونه های چاق در زمان کم کمک کند. شنبلیله غنی از ویتامین و آنتی اکسیدان است که مانع آسیب های شدید شده و پوست را صاف و سالم می کند. با مخلوط کردن ۱ قاشق چایخوری پودر شنبلیله و آب خمیری ضخیم تهیه کنید.

افزایش وزن با شنبلیله

این خمیر را بر روی گونه ها بگذارید و به آرامی ماساژ دهید. و ۱۰ الی ۱۵ دقیقه به آن دست نزنید. هنگامی که خمیر به طور کامل بر روی صورت چسبید، می توانید آن را با آب گرم شستشو دهید. شما همچنین می توانید این کار را یک یا دو بار در روز انجام دهید.

۶- شیر

شیر یکی دیگر از گزینه ها برای بدست آوردن گونه های چاق است. پوست شما را مرطوب می کند و باعث می شود پوست شما ملایم تر شود.

گونه های خود را با شیر سرد در حرکتی رو به بالا و حرکت دایره ای به مدت ۵ دقیقه ماساژ دهید. اجازه دهید برای ۵ دقیقه دیگر روی صورتتان بنشیند، سپس آن را با آب گرم بشویید. این کار را یکبار هر روز انجام دهید. همچنین می توانید ۱ تا ۲ لیوان شیر بدون چربی یا کم چرب به صورت روزانه بنوشید.

۷- سیب

سیب حاوی مواد مغذی بسیاری است که برای پوست شما مفید است. آنتی اکسیدان ها در سیب ها از آسیب بافتی و چین و چروک جلوگیری می کنند. علاوه بر این، به پوست شما کمک می کند ظاهری نرم و چاق داشته باشد.

افزایش وزن با سیب

½ سیب طوری مخلوط کنید که خمیرمانند شود. این خمیر را بر روی گونه ها بگذارید و به صورت دایره وار به مدت ۵ دقیقه ماساژ دهید. ۱۵ تا ۲۰ دقیقه قبل از شستشو با آب گرم بگذارید روی صورتتان بماند. یک بار در روز این روش را تکرار کنید. همچنین روزانه هرزمان که می توانید سیب بخورید.

در مورد چاق شدن صورت شنیده اید در این مقاله با این موضوع بیشتر آشنا شوید.

چاق شدن صورت با شیر خشک

چاق شدن پاها

چاقی پاها و یا همان چاق شدن سریع پاهای لاغر با حرکات ورزشی بهتر و ماندگار ترخواهد بود.

برای چاق شدن پاها، پله نوردی کنید. بالا و پایین رفتن از پله (استپ) روی کل پایین تنه کار کرده و به بالا بردن حجم عضلانی این ناحیه کمک می کند.

می توانید برای این منظور از استپ های ورزشی استفاده کرده و خیلی ساده از آن بالا و پایین روید. برای بالا بردن شدت تمرین، دو دمبل در دست هایتان نگه دارید.

چاق شدن پاها

به طور کلی برای داشتن بازو و پاهای لاغر چیزی بیش از یک نگرانی بابت زیبایی است. کمبود وزن اغلب باعث ایجاد نشانه هایی از قبیل ضعف، خستگی، کوفتگی و احساس سرماخوردگی می شود.

همچنین می تواند اثرات جانبی روانی مانند کاهش اعتماد به نفس، اضطراب و افسردگی داشته باشد. اگر چه مقدار چربی در پاها و بازوهای های شما عمدتا به خاطر ژنتیک است، اما شما می توانید اندازه اندام خود را با تنظیم نمودن رژیم غذایی و رژیم های تناسب اندام افزایش دهید.

داروی گیاهی برای چاق شدن پایین تنه

داروی گیاهی برای چاق شدن پایین تنه

گیاهان و داروهای گیاهی عوارض داروها و قرص های چاق کننده را ندارند. به جز اینکه، می‌توانند برای سلامتی شما مفید باشند، برخی از آنها باعث چاق شدن هم می‌شوند. در ادامه چهار داروی گیاهی برای چاق شدن پایین تنه را معرفی می‌کنیم.

گیلاس زمستانی (Ashwagandha)

برای اضافه کردن وزن، گیلاس زمستانی محبوب ترین داروی گیاهی هندی است که افراد از آن استفاده می کنند. فواید گیلاس زمستانی برای درمان استرس، بهبود وضعیت اشتها، درمان کمبود انرژی و وضعیت های دیگر به اثبات رسیده اند. بنابراین مصرف گیلاس زمستانی به صورت مکمل می تواند به افزایش وزن کمک کند.

دانه های شنبلیله

دانه های شنبلیله می توانند به عنوان داروی گیاهی برای چاق شدن پایین تنه موثر و مفید باشند. این دانه ها به کنترل طبیعی دیابت و کاهش وزن کمک می کنند. شاید به نظر متناقض با هدف ما باشد، اما آثار این دانه گیاهی با نحوه مصرف آن متفاوت خواهد شد. برای افزایش وزن، نوشیدن چای دانه های شنبلیله در وعده های صبح و شب می تواند مفید باشد. کپسول های این دانه ها نیز در دسترس هستند که بهتر است با تجویز از جانب پزشک مصرف شوند.

ریشه قاصدک

ریشه قاصدک سرشار از مواد مغذی ای است که برای بدن سالم ضروری هستند. علاوه بر سرشار بودن از مواد غذایی مهم، ریشه قاصدک می تواند به اضافه کردن وزن کمک کرده و داروی گیاهی برای چاق شدن پایین تنه باشد. این ریشه اشتهای افراد را تحریک می کند. بنابرین افراد می توانند با کمک آن به وزن خود اضافه کنند.

بابونه

بابونه گیاهی با شکوفه های زیبا است که مصرف آن به افراد برای ایجاد تناسب وزنی به واسطه افزایش وزن در دوره ای کوتاه از زمان کمک می کند. این گیاه بهترین روش برای افزایش طبیعی اشتها و داروی گیاهی برای چاق شدن پایین تنه  محسوب می شود.

معجون چاق کننده سریع

معجون چاق کننده سریع

معجون های چاق کننده به شما در مصرف کالری های بیشتر زمانی که رژیم غذایی شما قادر به ارائه کالری کافی به بدن شما نیست کمک می کنند. با استفاده از مواد تشکیل دهنده مناسب، یک معجون می تواند ورودی روزانه بدن شما را تا 4000 کالری افزایش دهد. در ادامه به دو معجون چاق کننده سریع میپردازیم.

معجون کرم نارگیل

ترکیب 1.5 فنجان کرم نارگیل، نصف فنجان روغن نارگیل، نصف فنجان عسل، 2 فنجان جو و 1 فنجان بادام، معجونی با بیش از 4000 کالری انرژی فراهم می کند. اگر علاقه ای به معجون های شیرین ندارید، به جای عسل از دو فنجان موز له شده استفاده کنید یا عسل را به طور کل از ترکیب حذف کنید.

اگر چه روغن و کرم نارگیل مقادیر زیادی از چربی اشباع در خود دارند، چربی نیمه اشباع موجود در آنها برای بدن افراد مفید هستند، این موضوع در مطالعه ای در دانشگاه کالیفرنیا نشان داده شده است. با این حال اگر پیش از این نارگیل را در چنین مقادیری مصرف نکرده اید، ابتدا نصف یا یک چهارم چنین معجونی را امتحان کنید، زیرا مقادیر زیاد از این ماده غذایی در بعضی افراد واکنش هایی نظیر اسهال ایجاد می کند.

شیک کره بادام زمینی و موز

شیک کره بادام زمینی و موز

شیک حاوی 1 فنجان از کرم های سنگین، 1.5 فنجان کره بادام زمینی، 3 فنجان موز له شده و یک فنجان جو دوسر می تواند چیزی نزدیک به 4000 کالری برای بدن فراهم کند. برای تردتر شدن شیک، تنها یک فنجان کره بادام زمینی اضافه کنید و جای باقی آن را با یک فنجان بادام خام یا نوع دیگری از آجیل پر کنید.

اگر از موز له شده استفاده می کنید، شیک شما به اندازه ای ضخیم خواهد بود که می توانید مشابه بستنی و با قاشق به مصرف آن بپردازید. این شیک را می‌توانید به عنوان یک معجون چاق کننده سریع استفاده کنید.

شخصی سازی طعم ها

اجزای بهبود دهنده طعم نظیر پودر کاکائو، عصاره وانیل، دارچین یا جوز هندی کالری چندانی به معجون های شما اضافه نمی کنند، اما با استفاده از این مواد می توانید مانع از تکراری شدن طعم آنها شوید و یا از خوردن این معجون ها لذت ببرید. شما هر روز می توانید با مواد اصلی یکسان معجون خود را با طعم متفاوتی درست کنید و خوش مزه‌ترین معجون چاق کننده سریع را نوش جان کنید.

بهبود شیک های پودری

اگر از شیک های پودری افزایش وزن استفاده می کنید، به جای دو یا سه برابر کردن پودری که مصرف می کنید، اجزای پر کالری را به آن اضافه کنید. برای مثال، اگر از پودر افزایش وزن با طعم دهنده شکلات استفاده می کنید که 2000 کالری در هر وعده برای شما فراهم می کند، 2 فنجان کرم سنگین و 1 فنجان موز له شده به آن اضافه کنید، تا بتوانید 4000 کالری وارد بدن خود کنید.

چاق شدن سریع کودکان

چاق شدن سریع کودکان

برای چاق شدن سریع کودکان باید گام‌های زیر را انجام دهید:

به دفعات بیشتری غذا دهید

در بسیاری موارد، مشکل غذایی که کودک مصرف می کند نیست، بلکه مقداری است که وارد بدن وی می شود. کودکان کوچک، شکم های کوچکی دارند و نیاز به مصرف غذا به دفعات بیشتری نسبت به بزرگسالان دارند.

کودکان ممکن است نیاز به خوردن 5 تا 6 وعده کوچک تر به صورت تنقلات در طول روز داشته باشند.

زمانی که کودک دچار کمبود وزن احساس گرسنگی می کند، حتما به او غذا بدهید.

وعده های غذایی را مهم کنید

برای چاق شدن سریع کودکان در حالی که تنقلات را اضافه می کنید، وعده های غذایی اصلی را به صورت منظم مورد توجه قرار دهید. به کودک خود بیاموزید که خوردن غذا مهم و لذت بخش است.

اگر وعده های اصلی به صورت آزار دهنده، وعده های اضافی یا نوعی تنبیه برای کودک محسوب شوند (نظیر این که تا غذای خود را نخوری از جای خود تکان نمی خوری)، آن گاه کودکان اشتیاق کمتری به غذا خوردن خواهند داشت.

غذاهای اصلی را به صورت روتین و منظم ادامه دهید. تلویزیون را خاموش کنید. غذا بخورید و از تمرکز لذت ببرید.

مثال خوبی برای کودک خود ایجاد کنید

زمانی که ممکن است کودک شما نیاز به اضافه کردن چند کیلو وزن داشته باشد، ممکن است شما بخواهید چند کیلو وزن خود را کاهش دهید. اگر حتی با این چالش رودررو هستید، عادت های غذایی شما نباید تفاوت عجیبی داشته باشند. خوردن انواع غذاهای مغذی برای افراد دارای کسر وزن و اضافه وزن و خلاصه همه افراد اهمیت یکسانی دارد.

کودکان با مشاهده شما، رفتار غذایی خود را یاد می گیرند. اگر به طور منظم به امتحان کردن غذاهای جدید بپردازید و گزینه های سالم نظیر میوه ها، سبزیجات و دانه های مفید را برای غذای خود امتحان کنید، آنها نیز به میزان بیشتری این عادت ها را کسب می کنند. استفاده کم و نادر از غذاهای نامطلوب نیز می تواند برای هر دوی شما مفید باشد.

چند میان وعده چاق کننده سریع

چند میان وعده چاق کننده سریع

برای چاق شدن در یک هفته پنج وعده و یا بیشتر در طول روز بخورید. به عنوان مثال، صبحانه، میان وعده صبحانه بزرگ، ناهار، شام و یک میان وعده در زمان خواب. غذاهای با کالری زیاد و چربی سالم مانند آوکادو، کره بادام زمینی، آجیل و گرانول را انتخاب کنید.

چاشنی ها و افزودنی هایی را به مواد غذایی خود اضافه کنید تا باعث افزایش کالری، که باعث افزایش چربی در سراسر بدن شما، از جمله بازوها و پاها شود. به عنوان مثال، شیر خشک را در سوپ، کره بر روی سیب زمینی و پنیر بر روی تخم مرغ اضافه کنید.

نوشیدنی های پرکالری را به جای آب مصرف کنید

هر روز شش لیوان یا بیشتر از آن ها را مصرف کنید مانند شیر کم چرب و یا آبمیوه. ۲۰ دقیقه تمرین قدرتی، سه روز در هفته انجام دهید. ورزش به تحریک اشتها کمک می کند، شما را تشویق می کند که بیشتر بخورید.

همچنین تشنگی شما را افزایش می دهد، بنابراین شما می توانید کالری بیشتری از طریق نوشیدنی های پرکالری اضافه کنید. تمرینات را انتخاب کنید که به طور خاص مربوط به بازو و پاها شود. مانند شنا، قدم زدن و …

قرص چاقی مخمر آبجو

مکمل مخمر آب جو اشتها را نیز بالا می‌برد. اگر به دنبال چاق شدن در یک هفته هستید و می‌خواهید چند کیلو چاق شوید نیز می‌توانید از مکمل مخمر آبجو استفاده کنید. در مخمر آبجو ویتامینهای گروه B از جمله ویتامین B12، اسیدهای آمینه، مواد معدنی، فیبر، مواد آنتی اکسیدان و … وجود دارد. با توجه به ترکیبات، این قرص در کمک به ترمیم بافتها، جلوگیری از برخی سرطانها، افزایش اشتها، رفع خستگی و بالا بردن انرژی بدن، رفع یبوست، تنظیم متابولیسم بدن و چاق شدن سریع بدن … موثر باشد.

نحوه مصرف قرص مخمر آبجو برای چاق شدن

قرص چاقی مخمر آبجو

عوارض قرص چاقی

قبل از هرچیز لازم است توصیه شود که پیش از مصرف هرگونه دارو و قرصی با پزشک مربوطه حتما باید مشورت صورت گیرد. اما در مورد قرص ها و کپسول های چاقی نکاتی است که لازم است بدانید.

افزایش چربی ناسالم در بدن

کپسول های افزایش وزن به روش های مختلفی کار می کنند. یکی از آنها افزایش اشتها است. وقتی احساس گرسنگی می کنید، طبیعتا بیشتر غذا می خورید. در صورتی که قادر به مراقبت از رژیم غذایی خود در همه زمان ها نباشید، ممکن است در معرض مواد غذایی ناسالم قرار بگیرید. این باعث چاق شدن از طریق انباشت چربی در بدن می شود و شما را در معرض چاقی قرار می دهد. درصد قابل توجهی از چربی های بدن باعث بروز مشکلاتی در سلامتی انسان می شود.

قرص های چاقی

کاهش انرژی از عوارض قرص چاقی

برخی از کپسول ها برای چاق شدن سریع وجود دارند که با کاهش سرعت متابولیسم بدن کار می کنند و حتی می‌توانند رویای چاق شدن در یک هفته را تحقق بخشند. در موارد خاص، متابولیسم کندتر می تواند به مشکلات مرتبط با آن مانند عدم انرژی، خستگی و غیره منجر شود. در صورت استفاده از خدماتی که نیاز به هشیاری و چابکی ذهنی دارد، این قرص ها ممکن است باعث مشکلات جدی شود. سرعت متابولیسم آهسته نیز ممکن است به عوارض مرتبط با سلامتی منجر شود.

قرص چاقی می‌تواند برخی یبماری‌ها را وخیم‌تر کند

بیشتر کپسول های افزایش وزن با ویتامین ها، مواد معدنی و مواد مغذی بسته بندی می شوند. اگر چه بسیاری از این ها نقش مهم و مفیدی را ایفا می کنند، اما ممکن است در برخی شرایط برای سلامتی مناسب نباشند. به عنوان مثال، اگر شما از مشکلات کلیوی یا سرطان کلیه رنج می برید، ممکن است توصیه شود که از مواد معدنی مفید مانند سدیم و پتاسیم دوری کنید.

اگر به دنبال رژیم غذایی هفتگی برای چاقی هستید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

برنامه غذایی چاق شدن

شما می توانید سوالات خود را از طریق لینک پرسش از دکتر با پزشکان ما مطرح نمایید.

3.8/5 - (254 امتیاز)
منبع healthline

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

264 نظر
  1. ف می‌نویسد

    سلام من هرکاری میکردم وزنم از ۴۹ و ۴۸ تکون نمیخورد …حتی چند سال تو وزن ۴۷ کیلو بودم ؛باشگاه میرفتم ،پودر چاقی میخوردم و چه و چه ولی اصلا تاثیری نداشت اگرم داشت یکی دو کیلو چاق میشدم دوباره برمیگشت به حالت اول،اما حالا لازم نیس به خودم فشار بیارم،اصلا سراغ پودر و قرص نرید چون واقعا مضره ،خب اولشو رو با عرق یونجه شروع کنید یه استکان از اونو با کمی شکر مخلوط کنید و یک ساعت قبل از صبحانه و شام بخورید به مدت ۲ هفته …یه مشکلی که ما لاغرا داریم به نظرم جذب نشدن مواد غذای است برا همین سعی کنید بعد از هر وعده غذاییتون دو قاشق چایخوری شیره انگور میل کنید چون من واقعا تاثیرش رو دیدم مخصوصا بعد از شام و ناهار….بعدی اینکه سعی کنید صبحانه چیزای مقوی بخورید به جای قرص و کپسول و… پولتونو بدید به یه بسته شیره انگور و یه بسته ارده و کمی پسته و گردو..ارده و شیره و مخلوط کنید بخورید واقعا عالیه..بین صبحانه و ناهار حتما یا کنجد بخورید یا کمی پسته حتما و ۲ ساعت بعد ناهار حتما یه سیب بخورید با هرمیوه ای در کناش که دوست دارید ….شبا حتما قبل از خواب یه دونه موز ببخورید هم باعث چاقی صورت و هم بدن …اینایی که میگم رو حتما تا دو ماه اجام بدین هرروز و اون عرق یونجه رو هم بعد دو هفته یه وقفه ۱۰روزه بدین بعد یه هفته دیگه بخورین…تاثیرش در من حدود ۳ یا ۴ کیلو بوده در ماه،عرق یونجه عالیه شاید روز اول باعث خارش بشه ولی اهمیت ندید بعد یکی دوروز عادی میشه و این عرق برا اونایی که عصبی هستن و به خاطر عصبیت لاغر هستن عالیه عالیه چون یه جور حس بی تفاوتی و ریلکسی بهتون میده که باعث میشه کمتر حرص بخورید…موفق باشید

    1. زهرا می‌نویسد

      سلام
      مرسی از راهنماییت
      خیلی واضح و خوب توضیح دادی

      1. ناشناس می‌نویسد

        سلام

    2. دخترخانوم می‌نویسد

      ای ول
      ممکنه از پرکاری تیروئیدت هم باشه
      میتونی ب کمپللکس مصرف کنی اشتهات رو هم زیاد میکنه
      و امگا۳

      اما آهن و زینک لاغر میکنه

      1. ناشناس می‌نویسد

        سلام من متولد ۶۳ هستم قدم ۱۶۰ و وزنم ۵۸ کیلو هست پودر چاقی وقرص چاقی زیاد مصرف کردم ولی تاثیری نداشت درضمن من کم کاری تیرویید داشتم ولی یک سالی میشه مشکلم رفع شده الان دوست دارم چن کیلو وزنم زیاد بشه ممنون میشم راهنمایبم کنین

        1. م می‌نویسد

          سلام الان من حساب ک کردم شمادوسه کیلواضافه هم داری پس نگران نباش ولی اگ دوس داری بازم چاق شی هرروز صبح ی لیوان آب سیب زمینی خام رومصرف کن واقعاعالیه

          1. ناشناس می‌نویسد

            اب سیب زمینی رو چطوری بگیرم?

        2. ناشناس می‌نویسد

          سلام اگ تیرویید کم کار داریدهروز صبحها ناشتا ی حبه اندازه ی قند کوچولو سیر قورت بدید تا تیرویید و قند و میزان میکنه وعفونت بدنت و میگیره واشتهات و بالامیبره امتحان کن چون من نتیجه گرفتم

          1. پ می‌نویسد

            س این سیر تاچندوقت بخوریم بعدش چاق میشیم

        3. ناشناس می‌نویسد

          سلام من لاغر هستم وهر چه میکنم چاق نمیشم من متولد ۸۵هستم قدم۱۶۰است من چیکار کنم

          1. محسن می‌نویسد

            سلام سعی کنین برنامه غذاییتونو درس کنین،از وسبزیجات و میوه ها بیشتر استفاده کنین بجای این میتونین از کپسول ویتامین میترالم استفاده کنین ک نیاز ب ویتامین رو براتون حل میکنه،مصرف حبوبات و لبنیات رو بیشتر کنین،مثلا روزی ۴۵گرم پنیر حتما بخورین،من خودم با یع برنامه غذایی کلی نتیجه گرفتم

          2. نگار می‌نویسد

            منم 😭😭😭😭😭😭

          3. ناشناس می‌نویسد

            عزیزم خانم۸۵قرص اشتاه اوربخوربادیگزا

          4. ناشناس می‌نویسد

            منم😭😭😭😭😭😭

        4. ناشناس می‌نویسد

          شما که وزنتون عالیه اگه بیشتر بشین دچار اضافه وزن میشید

      2. ناشناس می‌نویسد

        سلام من باران هستم من خیلی لاغر هستم هرچی میکنم چاق نمیشم چی باید کرد

        1. ناشناس می‌نویسد

          هیچی باید بخوری بخوری وبخوری تا چاق شی

          1. کوثر می‌نویسد

            منم😭😭😭😭😭😭

          2. اسا می‌نویسد

            من هر چی میخورم چاق نمیشم

        2. ناشناس می‌نویسد

          منم چاق نمیشم

        3. ناشناس می‌نویسد

          سلام عزیزم شما از مزاج تون هس پس در نتیجه چاق نمی‌شوید هر چ قدر هم بخورید تاثیر ندارد عزیزم خودتون را اذیت نکنید

    3. Maryam می‌نویسد

      مرسی بابت راهنماییت خ خوب توصیف دادی کاش فقط روشن جواب بده چون همه راهی امتحان کردم

      1. mariya می‌نویسد

        منم فوق العاده لاغرم و۱۰کیلوروقدووزنم کمبودوزن دارم وناامیدم وجوری شدم ک اعتمادبنفسم شده صفرومیخوام گریه کنم میخام اینوامتحان کنم کاش جواب بده

        1. ادی می‌نویسد

          خانوم ماریا سعی کنید غذاهاتونو با نون میل کنید من با این روش ماهی چهار کیلو بدون هیچ دارو،پودر و هزینه ای چاق شدم.برای بدنسازی هم متدهایی دارم.

        2. ناشناس می‌نویسد

          منم مثل توام خسته شدم از این وضع روزی ۳یا ۴ساعت گریه میکنم

          1. هادی می‌نویسد

            مگه با گریه ادم چاق میشه

          2. علی می‌نویسد

            سلام منم ۱۵ سالمه ۱۷۰قدمه هست و ۵۱کیلو وزن دارم میخوام وزن رو ببرم بالا.حالا اسمتون رو ناشناس نوشتین ولی اقا یا خانوم .اتفاقا با گریه کردن اعصاب ضعیف شده و بدن کلیسم جذب نمیکنه و تغیری پیدا نمی کنید. به جای ناراحتی و گریه به توصیه ها توجه کنید //به ارزوی چاقی شما//

          3. سمانه می‌نویسد

            من ۳۱ سالمه صورتم بر اثر عمل بینی خیلی لاغر شده بود .ولی الان ا ماهه شبا قبل خواب ا لیوان شیر رو با ۳ پیمونه شیر خشک مخلوط میکنم میخورم و صبح ناشتا نصف ژله وهر روز ساعت ۱۰ صبح و ۵ بعد از ظهر عرق یونجه مصرف میکنم و در کنار اینا روزانه یک عدد قرص زینک و ویتامین ای مصرف میکنم و واقعا از چاقی صورت و نتیجه ای که گرفتم لذت میبرم.

        3. ناشناس می‌نویسد

          سلام
          عزیزان من خودم همین مشکل لاغری شدیدوداشتم اصلا فک نمیکردم یه روز به آرزوم برسم یه روشو از یک دکتر داروساز ناخاسته شنیدم و خودم انجام دادم الان چند ساله رو همون وزن که دلم میخاست موندم .

          1. باران می‌نویسد

            باران چطوردارویی دکتربه شما توصیه کرد

          2. ناشناس می‌نویسد

            سلام چی هست راهکارشون ممنون میشم بگید

          3. ناشناس می‌نویسد

            سلام من کل بدم چاق میشه بجز ساق پام توروخدا بگید چکار کنم

          4. 😒 می‌نویسد

            خب چطوری؟؟؟

          5. ناشناس می‌نویسد

            چییییی؟!

          6. ناشناس می‌نویسد

            چی بود میشه بگین

          7. ریحانه می‌نویسد

            چی کار کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

          8. ناشناس می‌نویسد

            خب ب ماھم بگین دستورشو

          9. ناشناس می‌نویسد

            سلام میشه اسم داروبهم بگی ممنون

          10. ناشناس می‌نویسد

            خب به ماهم بگولطا عزیزم

          11. ناشناس می‌نویسد

            سلام چی بود به ماهم اطلاع دهید

        4. طوطی می‌نویسد

          ب نظر من جوانه گندم رویال استفاده کن چاق میکنه طوطی

    4. شهریار می‌نویسد

      واقعا بزرگواری کردی که با این حوصله مرتب و مفید توضیح دادی. واقعا جای تقدیر و تشکر داره . من واقعا نمیدونم چطوری تشکر کنم از شما. چون از مطلبی که نوشتید خیلی استفاده کردم?

    5. nazanin می‌نویسد

      خیلی ممنون عالی بود امیدوارم جواب بده

      1. ناشناس می‌نویسد

        سلام دوستان عزیز.
        ایا دارویی را میشناسید که ضرر نداشته باشه.وباخوردنش چاق بشیم؟
        ممنون میشم راهنماییم کنید.

        1. ناشناس می‌نویسد

          سلام برای چاق شدن قرص فیفول بخورید عالیه

          1. ناشناس می‌نویسد

            سلام.عوارض نداره؟

          2. ناشناس می‌نویسد

            اصلا هم عالی نیس من یک سال خوردم اصلا ۱ کیلوگرم هم وزن اضافه نکردم

          3. ناشناس می‌نویسد

            سلام واقعا قرص فیفول چاق کنندس چونک قرص فیفول اهنه و برای کم خونی…

        2. ناشناس می‌نویسد

          شیرخشک

          نی دو باورکن

        3. Gandom می‌نویسد

          مخمرجو

        4. ناشناس می‌نویسد

          من خودم هیچی روم جواب نداد مولتی دیلی گرفتم صدتاشو خوردم تو چهارماه١١کیلو اضافه کردم تازه بچه هم شیرمیدادم الان شکم دارم وگرنه بقیه ی بدنم عالی شده

    6. نورا می‌نویسد

      سلام عزیزم.واقعا ازت ممنونم.من الان سال دوم راهنمایبم.اما نسبت به سنم خیلی وزنم گمه.الان من ۴۰ کیلوم.امیدوارم که روشت جواب بده.قدمم ۱۵۸.اگه جواب بده خیلی خوشحال میشم..چند ماه دیگه مراسم داداشمه.نمیدونم با این لاغریم چی باسد بپوشم.تو رو خدا همگی واسم دعا کنین چاق بشم.واقعا مرسی ازت فاطمه جون?????

    7. ناشناس می‌نویسد

      سلام‌دوست‌عزیزشما‌نیم‌ساعت‌قبلغذا‌مکمل‌آبجو‌بخورید‌‌صد‌در‌صد‌چاق‌میشی?

    8. ناشناس می‌نویسد

      مرسی بابت راهنماییت عزیز

    9. امیر می‌نویسد

      من اصلا اشتها ندارم ک بخوام چیزی بخورم. حالم همیشه گرفتست

    10. mona می‌نویسد

      خب عرق یونجه رو تا چ مدت باید مصرف کرد؟
      خوردن زیادش مشکلی ایجاد نمیکنه؟
      تورو خدا اگه راهکار دیگه ای بلدین بهم بگین چون دیگه خسته شدم هر روز لاغرتر از دیروز میشم و واقعا دیگه اعتماد ب نفسی برام نمونده😣😣

      1. هانیه می‌نویسد

        نه مشکلی نداره اگه تا اخر عمرت هم بخوری هیچیت نمیشه فقط چاق میشی

        1. ناشناس می‌نویسد

          دوستان از عرق یونجه زیاد استفاده نکنید‌.درسته چاق کنندست.ولی باعث اختلال هورمون میشه

          1. ناشناس می‌نویسد

            سلام واقعا باعث اختلال هورمون میشه میشه بیشتر توضیح بدین ممنون

      2. یاس می‌نویسد

        هفته ای یه دونه کپسول آهن هماتینیک بخورین خیلی خوبه من اینکاروکردم چاق شدم جوری که همه ازم میپرسن چیکارکردی چاق شدی

        1. ناشناس می‌نویسد

          خب به ماهم بگولطا عزیزم

      3. رومینا می‌نویسد

        ولی عرق یونجه باعث کوچک شدن سینه میشع

        1. نارسیس می‌نویسد

          مطمئنید؟؟

        2. میلاد می‌نویسد

          خخخخ

      4. ناشناس می‌نویسد

        عرق یونجه چی اس؟

        1. ناشناس می‌نویسد

          منم شنیدم اره

      5. باران می‌نویسد

        سلام مومن خیلی لاغر هستم چه داروهای گیاهی ردرد مصرف کنم

      6. ناشناس می‌نویسد

        ابجووبخور خیلی خوبه

    11. ناشناس می‌نویسد

      دمت گرم امتحان میکنم خدا کنه جواب بده من کلاس هفتمم ۴۰کیلو ام انالیز بدن ازم گرفتن گفتن باید به ۵۲ کیلو برسی اخه چجوری حالا خدا کنه با عرق یونجه جواب بده

      1. مینا می‌نویسد

        بله منم همینطورم

    12. شاه بانو می‌نویسد

      ممنون از راهنماییتون منم میخوام امتحان کنم

      1. ناشناس می‌نویسد

        سلام من ۲۱سالمه ۴۳ کیلو وزن دارم خیلی ممنون میشم راهنمایی برای قرص چاقی بخدااز خودم سیرشدم

      2. ناشناس می‌نویسد

        سلام منم پاینن تنم لاغره چکارکنم

    13. ناشناس می‌نویسد

      واقعا درسته

      1. ناشناس می‌نویسد

        خیلی برنامه خوبیه تشکر

        1. سپیده مجدیان می‌نویسد

          خواهش میکنم

    14. سودابه می‌نویسد

      خودمو میکشم سه چهارکیلو اضافه کنم و به راحتی و خیلی زوووووود لاغر میشم..حالا این عرق یونجه چقد میتونه تاثیرداشته باشه ؟ منکه چشمم آب نمیخوره

      1. ناشناس می‌نویسد

        سلام به همگی.من ۳۷ سالمه.از اول لاغر بودم و هزار تا دکتر و قرص و آمپول و باشگاه جوابم نداد.یک کمی که وزن می‌گرفتم هر چیزی باعث میشد دوباره کم کنم.مثل ناراحتی مریضی استرس عصبانیت و…اعتماد به نفس هم صفر.حالا تجربه م رو میگم ..تا میتونی بعد از غذا بادام زمینی و معجون بخور ،(شیر موز و مغز گردو و بادام و پسته)توی شهر ما سطلی میدن.اگه حالت هم حس کردی بد میشه باز بخور.باید معده ت بزرگ بشه تا بتونی.عرق یونجه هم واسه اشتها خوبه.دیگه نه وقتت رو تلف کن نه پولت رو هدر بده.ناز و عشوه و پرسش و نظر و…کارساز نیست مشاوره هم نمیخاد.چون تجربه داشتم میگما.من خودم عصبی هستم مستقیم تاثیر میذاشت.الان هم وزنم ۷۸کیلو هست تقریبا ۷ساله.فقط خودت باش…هر مشکلی پیش اومد باز ادامه بده

        1. ناشناس می‌نویسد

          سلام من ۱۹سالمه، خیلی لاغرم .و از این لاغری بیش از حد رنج میبرم .من کاملا عصبی هستم خیلی زووود جوووش میارم به دکتر مراجعه کردم حتی یه مدت قرص آرامبخش مصرف کردم معده درد شدید دارم دکترم گفته معده ام عصبی بخاطر مشکل اصلن اشتها ندارم اصلا حتی تا دو روز هم پیش میاد به غذا لب نمیزنم و احساس گرسنگی هم نمیکنم خیییلی عجیبه…صورت چاقی داشتم قبلا بر خلاف وزنم اما مدتی صورتم هم استخوانی شده ..جوری که هر کی میبینتم میپرسه چقد صورتت آب شده …نمیدونم چکار کنم ..حتی بخاطر ای وضع اعتماد به نفسم از دست دادم..بیرون از خونه نمیرم ..دوس ندارم کسی ببینتم..اگه راه حلی دارید بهم نشان بدین للللللللللللطفا

          1. ناشناس می‌نویسد

            سلام قرص هیمالیا مصرف کن قاچ میشی

    15. Shabnam می‌نویسد

      سلام خیلی ممنون ازاینکه اینقدقشنگ توضیح دادین ..
      من اصلااشتهاندارم دوقاشق یاسه قاشق ک غذامیخورم حالت تهوع بهم دست میده دیگه اصلانمیتونم یک لقمه هم بخورم .
      قدم ۱۷۳ووزنم ۴۵داروی پیشنهادندارین ک باعت افزایش اشتهابشه

      1. باران می‌نویسد

        منم تقریبا همین قد و وزنو دارم.چند روز پیش رفتم پیش دکتر گفت روزی شش بار غذا بخور.بجای خوردن هله هوله هر وقت هوس کردی اجیل بخور.شیر حتما روزی سه لیوان بخور.ماهی هفته ای یبار خیلی خوبه.نهار حدود بیست و هشت قاشق.و شام حدودا بیست قاشق.صبحانه کامل بخور.تو میان وعده هاتم میوه فصل بخور.این عرق یونجه رو هم میخوام امتحان کنم بلکه چاق شم.من دیگه استخونای لگن و مفاصل دست و پام انقدر تو دیدن.حتی جناق سینم.دکتره یه نگا کرد گفت تو که کلا استخونی.

      2. طراوت می‌نویسد

        قرص اصل فست فت رو گیر بیاری عالیه

        1. مهدی می‌نویسد

          من قرص فت فس دوسال مصرف کردم هروقت گذاشتم کنارلاغرتر شدم داخل چشم هم چربی زده که ازعوارض این قرصه

        2. ناشناس می‌نویسد

          شما خوردی ؟
          ایا تاثیر داشت

        3. ناشناس می‌نویسد

          از کجا

      3. ناشناس می‌نویسد

        سلام منم همینطور بودم بعداز چند سال وبا آزمایش متوجه شدم معده ام مشکل داره یعنی عفونت داشت ودارو با تجویز پزشک خوردم واینکه معده ام بسیار ضعیقه وغذا هضم نمیکرد با خوردن رب سماق که تجویز پزشک طب سنتی بوده خییییلی بهتر شدم
        شما هم اول معده تون رو چک کنید.

      4. ناشناس می‌نویسد

        سلام قرص هیمالیا مصرف کن قاچ میشی

    16. فاطمه می‌نویسد

      مرسی عزیزم واقعا از راهنماییت ممنونم کمک بزرگی کردی

    17. ناشناس می‌نویسد

      مرسی نظرت عالی بود

    18. آناهیتا می‌نویسد

      ممنون اگه واقعا چاق بشم چقد خوب میشه آخه همسرم لاغر دوست ندارن…

    19. ناشناس می‌نویسد

      چ خوب توضیح دادین ممنون

    20. ریهام می‌نویسد

      سلام

    21. ناشناس می‌نویسد

      ازراهنماییتون مچکرم ابشالله ک جواب بگیریم

      1. ثنا می‌نویسد

        واقعا عرق یونجه سینه رو کوچیک میکنه اخه من سینه هام خیلی کوچیکن

        1. ناشناس می‌نویسد

          الهی

    22. ناشناس می‌نویسد

      سلام ممنون واقعا توضیحات عالی و کامل بود.

    23. رحمانی می‌نویسد

      ممنون از راهنمایی های زیبایت شیره انگور واقعا تاثییر داره منم تجربه کردم

      1. ناشناس می‌نویسد

        سلام منم این راه ها که گفتین انجام دادم خیلی پودرو قرص خوردم نتیجه ای نگرفتم‌… واقعا عرق یونجه تاثیر گزاره راهنمایتونم عالی بود ممنون ازشما

    24. ناشناس می‌نویسد

      چـــــــــرت نگو…همه این راه و روش هارو انجام دادیم، نشد که نشد…

    25. ناشناس می‌نویسد

      ممنون از راهنماییتون

  2. حدیث می‌نویسد

    منم مشکلم دقیقا عین شماست
    ممنون از راهنماییت ?

  3. الیاس نعمت می‌نویسد

    لطفٱ بیشتر از این ها بسازید تشکر من سعی خواهم کرد که این همه رو انجام بدم مرسی.

  4. نهتانی می‌نویسد

    اوکی عالی بود

  5. رها راد می‌نویسد

    باسلام من قبلا لاغربودم اما ۱۰کیلواصاف کردم و چاق شدم .صورتم قبلا خیلی خوب بود پربود گونه داشتم اما مدتی رفتم باشگاه و گونه هام اب شدن .دوباره رژیم گرفتم چاق شدم اماصورتم هرکارکردم دیگه پر نشد الان خیلی ناراحت و افسرده ام ! گونه هام صاف شدن .چهره قبلیم اصلانیازبه ارایش نداشت توروخدابگیدچیکارکنم فقط صورتم پرشه گونه دربیارم

    1. xxx می‌نویسد

      کود بده به گونه هات?

      1. سارا می‌نویسد

        حتمن کود رو شما اثر کرده

      2. ناشناس می‌نویسد

        خداییی بعدگل درمیاری رو گونت ایا

      3. فاطمه می‌نویسد

        چ کودی؟

        1. ناشناس می‌نویسد

          کود حیوانی

    2. ناشناس می‌نویسد

      شیره انگورمیگن گونه رو پر میکنه دوقاشق.همچنین ورزش مخصوص صورت

      1. ناشناس می‌نویسد

        سلام

    3. سماء می‌نویسد

      سلام. عزیزم برای. چلق. شدن. صورتت. روزی سه بار. نیم ساعت قبل. صبحانه. و ناهار. و شام. یه. قاشق. پودر رویال. که جوانه گندم. است رو. در اب. یا شیر. یا اب میوه. مخلوط کن. هم بزن. بخور. تو یه هفته یاثرش رو میبینی من خودم استفاده. کردم عالی اللن. راضی ام. حتی به دختر. عموم هم. دوباره. گفتم برام. سفارش بده. بفرسته

      1. ناشناس می‌نویسد

        قبل غذالاغرمیکنه نخوریدبعدازغذابایدجوانه گندم روبخوریم

      2. ناشناس می‌نویسد

        سلام میشه لطف کنیدبگید از کجا میشه این پودر رو گیر اورد یا شمامیتونین برای من بفرستین هزینش من بپردازم

        1. ناشناس می‌نویسد

          از عطار

        2. ناشناس می‌نویسد

          خودت یه کیلو گندم بخر مثل سبزه عید بشور خیس کن و دستمال بنداز روش جوانه هاش که یکی دو سانت شد بشور و خشک کن و بعد هم آسیاب کن و تو ظرف سربسته تو یخچال بزار
          خیلی طبیعی تمیز و مطمئن هست

        3. Hostin Hostin Jabari می‌نویسد

          خودت یه کیلو گندم بخر مثل سبزه عید بشور خیس کن و دستمال بنداز روش جوانه هاش که یکی دو سانت شد بشور و خشک کن و بعد هم آسیاب کن و تو ظرف سربسته تو یخچال بزار
          خیلی طبیعی تمیز و مطمئن هست

        4. ناشناس می‌نویسد

          ماپودر تمام جوانها را میفروشیم کارگاه داریم اگه بخواهی شماره تلفن بفرستم بهت

    4. شیراز می‌نویسد

      پودر جوانه گندم و هر وعده غذایی با ماست بخور صبحانه و عصرانه هم کره بادام زمینی آگه یه هفته صورتت توپه نشد بیا زیر جوابم فش بنویس

    5. شیراز می‌نویسد

      پودر جوانه گندم و هر وعده غذایی با ماست بخور صبحانه و عصرانه هم کره بادام زمینی آگه یه هفته صورتت توپه نشد بیا زیر جوابم فش بنویس ***

    6. شیراز می‌نویسد

      کره بادام زمینی صبحانه و عصرانه
      پودر جوانه گندم با ماست پر چرب نیم ساعت بعد از هر وعده

    7. ناشناس می‌نویسد

      از روغن خراطی استفاده کن برا صورتت

    8. ناشناس می‌نویسد

      الوورا بزن ب صورتت

    9. ناشناس می‌نویسد

      عزیزم ساده ترین و موثرترین با کمترین هزینه که گونهات به صورتت بیاد که ثوپل بشی که همیشگی باش فقط فقط از این روش استفاده کنین بالان ۱۲نفر که پیشنهاد قبول کردن صدرصد همگی به نتیجه رسیدیم با اینکه چند نفرمون مبتلا به تیروید پرکار هم بودن هر شب دو یا سه عدد حاوی روغن قرص امگا ۳راخالی کرده وبه تمام صورت به صورت ماساژ بمالی و صبح صورت خودرا بشوید و در روز یه عدد امگا ۳یک عدد فرماتین میل کنید وسلام

  6. زهرا می‌نویسد

    کود دیگه چیه؟جواب بدین

    1. ناشناس می‌نویسد

      باووا طرف یچی گفت جدی نگیر

    2. ناشناس می‌نویسد

      کود شیمیایی میتونی از کارخانه پتروشیمی بجنورد تهیه کنی

      1. ناشناس می‌نویسد

        خخخخ دهنت سرویس مردم از خنده😅

        1. میلاد می‌نویسد

          زینک پلاس خیلی خوبه واقعا

      2. ناشناس می‌نویسد

        خخخخخ

    3. ناشناس می‌نویسد

      سلام خسته نباشی من خانمی ۲۶ ساله هستم وزنم ۵۳ هست می خواهم چند کیلو وزن اضافه کنم اشتها خوبی دارم ولی چاق نمیشوم

    4. جوجو می‌نویسد

      کود یعنی ان حیوانات

    5. ناشناس می‌نویسد

      مسخره کرد .مخمر جوهم م خوبه

    6. فرهاد می‌نویسد

      مسخره کرد .مخمر جوهم م خوبه

  7. سونیا می‌نویسد

    سلام دوستان
    من هم دارم عرق یونجه هم گندم وکنجد واسه میان وعده ها میخورم با تخمه تاثیرش خیلی خوبه
    قدم ۱۶۰ وزنم ۵۱ نظرن چند کیلو دیگه میخوام که اضافه کنم

    1. ادی می‌نویسد

      حدود ۷یا۸کیلو

    2. پریسا می‌نویسد

      پنج کیلو

      1. ناشناس می‌نویسد

        فقط شیره انگور

    3. ناشناس می‌نویسد

      ایا عرق یونجه جوش صورت هم میاره؟

    4. ناشناس می‌نویسد

      میشه بپرسم چندسالته ؟؟

    5. ناشناس می‌نویسد

      پسر

    6. پرسی می‌نویسد

      ولی این ک میگن سینه رو کوچیک میکنه راسته عایا؟

    7. محسن می‌نویسد

      بابا عرق یونجه نخورید قلب و کبدتون رو از کار میاندازه.همون ارد جوانه گندم با ماست رو بخورین‌.کره بادام زمینی هم عالیه.بستنی بخورین هر روز🤩

  8. SSSS می‌نویسد

    سلام. دختری شونزده ساله هستم .کلاس یازدهمم اما از کلاس هفتم وزنم ثابت و نه زیاد میشه نه کم … وزنم ۳۷ و نسبت به همسنام خیلی کمه .. کم اشتها نیستم .. فعالیت بدنی ندارم … ممنون میشم کمکم کنید …به هیچ وجه نمی تونم ورزش های سنگین انجام بدم .بدنم خیلی ضعیفه

    1. زهرا می‌نویسد

      مشکلت از تیرویید هستش به یک پزشک مراجعه کن منم هر چی میخورم چاق نمیشم به پزشک گراجعه کردم احتمال داده از تیروییدم هست

  9. زهرا می‌نویسد

    سلام من به مدت چند سال هست که دچار لاغری هستم و هر چه به دکتر مراجعه کردم باز هم هیچ نتیجه ای نگرفتم و هیچ مشکل خاصی هم ندارم من ۲۳ سالم هست اما ۴۰ کیلو وزن دارم دوستانم همه من را مسخره میکنن خواهش میکنم یک راه حل خوب بهم بگین واقعا دارم از لاغری بیش ازحد رنج میبرم

    1. ناشناس می‌نویسد

      سلام من از کپیول گیاهی استفادهکردم و نتیجه هم گرفتم

    2. elii می‌نویسد

      راهشو پیدا کردی ب منم بگو مرسی??

      1. ناشناس می‌نویسد

        سلام از چه کپسولی استفاده کردین

    3. احمد می‌نویسد

      سسلام.روزی ده تا سفیده تخم مرغ آب پز بخور عااااااااااااااااالیه یکماه امتحان کن بگو خدا پدرتو بیامرزه.هرکی لاغرهه امتحان کنه ده تا ن کمتر ن بیشتر

      1. هادی می‌نویسد

        میدونی تخم مرغ چنده 😰

      2. فری می‌نویسد

        وااااااقعاسفیده جواب میده دیگه احتیاجی ب قرص اشتهاآوردیگه ای نیست غیرسفیده تخم؟

        1. مسیح می‌نویسد

          اره هیچی سفیده نمیشع. بخدا من تو دوره بدنسازی از روزی ۳ تا ب۲۰ تارسوندم از ۷۰ رفتم رو ۹۶. تو دنیا خالص ترین پروتعین سفیده تخم مرغه

      3. فرشته می‌نویسد

        ضرر نداره؟؟؟؟

      4. ناشناس می‌نویسد

        سلام ببخشید ده تا در ی

      5. نازی می‌نویسد

        تو این گرونی اخه چطوری روزی ده تاااااا

      6. ناشناس می‌نویسد

        ب نظرت اون موقع شبیه مرغ نمیشیم

        1. ناشناس می‌نویسد

          والا شبیه مرغ ک میشیم هیچی تخم و جوجه هم میذاریم.یه لاغر بدبخت

        2. ناشناس می‌نویسد

          من دلم میخواد باسنم بزرگ بشه تو رو خدا رهنمایی کنید یه چیزی که عوارض نداشته باشه

          1. سپیده مجدیان می‌نویسد

            اسکات بزن وحلقه و بخور ورزش های مناسب باسن

      7. ناشناس می‌نویسد

        دهتا خو دیگه چیزی نمیشه خورد

    4. ناشناس می‌نویسد

      شش وعده غذای مفید بخور

  10. ناشناس می‌نویسد

    سلام من خیلی لاغرهستم چی کارکنم

    1. ناشناس می‌نویسد

      من خیلی لاغرهستم چه کنم

  11. اميد می‌نویسد

    سلام ایاامپوا نیوروبیرون برای جاقی میشه استفاده کرد

    1. ناشناس می‌نویسد

      نه

  12. ناشناس می‌نویسد

    سلام داکتر صاحب
    شما غذاهای که برای اضافه وزن بیان نمودید
    همه شان را صرف میکنم مضر است
    مثلا تخم ، شیر، لوبیا و ….

  13. مبينا می‌نویسد

    سلام خیلى ممنون ناز مطالبتون?
    میشه من رو راهنمایى کنید در رابطه با أضافه کردن۵کیلوگرم در یک هفته?

  14. اکبر می‌نویسد

    باسلام من چندین ساله وزنم کمه ؛؛خیلی زود عصبانی میشم وضمنا اعتماد به نفسم ضعیف شده لطفن راهنمایی کنید

  15. سجاد می‌نویسد

    یه رژیم می گم گرون در می اد ولی جواب می ده
    روزانه باید خورده بشه به سه قسمت تقسیم کنید و هر قسمت را بین صبحانه و نهار و بین نهار و شام و آخر شب قبل خواب میل کنید
    ۱۰۰ گرم بادام یا بادام زمینی (پودر کنید)
    ۱۰۰ گرم گردو یا کنجد (پودر کنید )
    ۵۰ گرم عسل
    یه موز
    یه لیوان شیر
    این تقریبا می شه ۱۶۰۰ کالری ( تقریبا برابر کالری ۲ تا نهار )
    همشو بریزید توی مخلوط کن و بنوشید
    واسه افراد لاغر که علاقه ای به خوردن ندارند نوشیدن خیلی راحتتر از خوردن است

    1. ناشناس می‌نویسد

      ببخشید بعد از چند وقت جواب میده؟

    2. ناشناس می‌نویسد

      بعدشم پر از جوش بشیم کاسه چه کنم بگیریم برای رفع جوشها

  16. پریسا می‌نویسد

    سلام ببخشید من هر چقدر میخورم اصلا چاق نمیشم یه شربت خوب بهم معرفی کنید

    1. سارا می‌نویسد

      شربت ویتامکس بخور خیلی عالییه

  17. یاسر فرجامی می‌نویسد

    سلام آقای دکتر خسته نباشید من تو فست فود کار میکنم اینجا هر چقدر میخورم چاق نمیشم از خونه بهم میگن در فست فود بهت هیچی نمیدن بخشید میشه منو راهنمای به چاق شدن میخوام برای یکم چاق بشم

  18. سجادعبدی می‌نویسد

    سلام خسته نباشین من ازمشگین شهرتماس میگیرم سوالم اینه که خیلی لاغر هستم وخیلی زجرمیکشم وهمش مسخره ام میکنن وزنم۴۴کیلوهستم وبه دکترتغذیه هم رفتم وبهم گفت که وزن ایده آل شماباید۵۹به بالا باشه هرکاری کردم ولی به وزن ایده آلم
    نمیرسم وقدم هم۱۶۲سانتی متره ومیخواستم ازشماهم راهنمایی بگیرم تاازنظرشماهم استفاده کنم ممنون میشم?

    1. فاطمه می‌نویسد

      همشهری سلام عرض شد

  19. Maha می‌نویسد

    سلام دوستان اصلا نگران نباشید منم واقعا لاغرم و از الان تصمیم گرفتم که فففققققططط بخورم همین!! الانم بجای دس دس کردن ی جواب دندون شکن ب اطرافیانتون بدید ک مسخره تون میکنن.دهن این آدما موقعی بسته میشه ک شما خوش اندام بشین..پس عجله کنید…

    1. Venos می‌نویسد

      سلام منم خیلی لاغرم وپودروقرص دکتر فتم. بخاطراسترس دعصبانیت میل ب غذاندارم. امروزه کلیپ دیدم ک دختره خیلی ب ریخت بودشوهرش رفته بایه نف خوب شده. این کلیپ خیلی روم تاثیرگذاشت تصمیم گرفتم فقط غذابخورم حتی اگرحالت تهوع بگیرم.
      ویه با رفتم دکترتغذیه توبرنامش ۶وعده غذایی بود. که هردفع چندقاشق اضافه میکنی. میان وعده هم موز. شیر. پسته. بیسکویت ساقه طلایی. ولی من نرفتم بازلاغرشدم ولی این تصمیم روامروز گرفتم انشاللهب ا میدچاقی همه دوستان. یه آهنگصبح هابزارین چنددقیقه ورزش کنید روحتون شادمیشع

  20. pooya می‌نویسد

    سلام من پسرم و ۱۹ سال سن دارم قدم۱۸۷ ه و وزنم۶۹ میدونم خیلی کمه چ جوری زیادش کنیم؟ورزشم نمیتونم انجام بدم وقتشو ندارم

    1. علی می‌نویسد

      برو خدا رو شکر کن ۱۹سالته ۶۹کیلویی من۲۳سالمه قد۱۷۸وزنم۵۴کیلو من باید بگم لاغرم نه شما

  21. سمیه درویش زاده هستم می‌نویسد

    سلام من چیکار میکنم وزن نمیگیرم کم خون هستم

  22. ناشناس می‌نویسد

    سلام خسته نباشید من هرکاری میکنم اشتهام بازنمیشه
    وزنمم ۱۰ کیلوکم شده لطفا راهنماییم کنید

  23. علی می‌نویسد

    سلام من ۱۶ سالمه چندساله عفونت وقارچ ادراری دارم و طی چند وقت گذشته خیلی کاهش وزن داشتم ممکن هست عفونتم باعث شده باشه لاغر بشم ؟

    1. ناشناس می‌نویسد

      صد درصد .شک نکنید

      1. کیم نانا می‌نویسد

        منم لاغرم ۴۳ یا ۴۴کیلوام از بس همه بهم گفتن چرا انقدر لاغری گند زدن تو زندگیم به قرآن من وزن ایده الم ۵۳ هستش ۱۰ کیلو کمبود وزن دارم نمیدونم چیکار کنم تو روستا هم زندگی میکنم به هیچی نه داروخانه نه عطاری دسترسی ندارم امیدوارم اون دوستمون که گفتن همراه با غذا نون بخور جواب بده راه کارش 😭😭😭😭😭😭😭😭

        1. ناشناس می‌نویسد

          فقط صبونه و شام سیب زمینی بخور آب هم فراوون

        2. ناشناس می‌نویسد

          سلام عزیزم توکه تو روستا هستی از یونجه خیلی استفاده کن از پودرش وقتی هم تو فصلش هستی خودشو کوکو کن یا با نمک بخور عالیه سرشار از پروتیین وآهنه

        3. ناشناس می‌نویسد

          سلام دوستان بالا هم گفتم هیچی جوانه گندم نمیشه فوق‌العاده

  24. ناشناس می‌نویسد

    سلام من ۱۶ سالمه ۴۹ کیلو هستم قدمم ۱۶۵ هست اصلا از وزنم راضی نیسم بدن بسیار سالمی دارم عضلاتم خوبم بخصوص تو شکم ولی بازم می خوام چاق شم

  25. ناشناس می‌نویسد

    سلام.دختر۶ ساله دارم لاغر است میخام چاق بشه مخصوصا صورتش.

  26. ددد می‌نویسد

    سلام.دختر۶ ساله دارم لاغر است میخام چاق بشه مخصوصا صورتش.

  27. نوید د می‌نویسد

    وقت بخیر دوستان من مشکلم لاغر بودنمه ۲۰ سال سن دارم اما ۴۰ کیلو وزن دارم و از این بابت خیلی ناراحتم و من گچ کارم میشه یه راهنمای کنید ک چ جوری چاغ بشم

  28. هدا می‌نویسد

    سلام چه طوری صورت وبدنم چاق بشه اشتهای خوبی هم دارم ولی چاق نمیشم

    1. زهرا می‌نویسد

      سلام خسته نباشید

    2. امین می‌نویسد

      سلام من قدم۱۸۵است وزنم۶۰کیلو است من چی کا کنم چاق شم نسبت به قدم خیلی لاغر هستم کمکم کنید

  29. Shabnam می‌نویسد

    سلام خیلی ممنون ازاینکه اینقدقشنگ توضیح دادین ..
    من اصلااشتهاندارم دوقاشق یاسه قاشق ک غذامیخورم حالت تهوع بهم دست میده دیگه اصلانمیتونم یک لقمه هم بخورم .
    قدم ۱۷۳ووزنم ۴۵داروی پیشنهادندارین ک باعت افزایش اشتهابشه

  30. مسیح می‌نویسد

    اره هیچی سفیده نمیشع. بخدا من تو دوره بدنسازی از روزی ۳ تا ب۲۰ تارسوندم از ۷۰ رفتم رو ۹۶. تو دنیا خالص ترین پروتعین سفیده تخم مرغه

  31. ناشناس می‌نویسد

    سلام. من هر کاری میکنم چاق نمیشم. داروم میخورم ولی هیچ تعصیری نداره . چیکار باید کرد

    1. سارا می‌نویسد

      سلام منم ۲۶سالمه ۵۴ وزنم هست خیلی لاغرم و همه مسخره میکنند صورتم خشک و بدنم استخوانش دیده میشه تو رو خدا یک راه حل خوب بدین که سریع چاق بشم

  32. ...۵ می‌نویسد

    خوشبحالتون لاغرید ای کاش درد منم لاعری بود نه چاق بودن.لاغریه خیلی بهتراز چاقیه راحت باخوردن غذا درست میشه اما چاقی واقعا درد بدیه😔😔

  33. پریسا می‌نویسد

    سلام من اصلاً استعداد چاقی ندارم
    آیا راحلی برای چاقی در مدت یک ماه دارید
    لللللللللللطفا خواهش میکنم

    1. ناشناس می‌نویسد

      پودر BOMBAخیلی خوبه. ولی نه باید خلاف کنید. نه زیاد بخورید ولی دارو گیاهیا دیگه نمیارن. من ۱۵ سال ۵۷ کیلو بودم یه ماه خوردم ۱۰ کیلو چاق شدم ولی خلاف کردم آب شدم ولی رو ۶۲ موندم. گفتم شاید براتون مفید باشه.

      1. سپیده مجدیان می‌نویسد

        یعنی چی نباید خلاف کنید

      2. ناشناس می‌نویسد

        چی خلاف چی

      3. ناشناس می‌نویسد

        پودر بومبا چیه

  34. ناشناس می‌نویسد

    سلام من هرکاری میکنم چاق نمیشم خیلی هم لاغرنیستم..زیادهم میخورم امانمیدونم چراچاق نمیشم..تنقلات خیلی میخورم..ازتون میخام ی راهکار سریع وفوق العاده بهم بدین تاتو ده پانزده روز چاق بشم..ممنون

  35. Mansoor می‌نویسد

    سلام من ۱۵سالم قدم ۱.۷۳ووزنم ۵۵کیلو آیا قد و وزنم خوبه ؟

    1. Marjan می‌نویسد

      خوبه ولی اگه بخوای خودتو تا۵۸یا۵۹کیلو برسونی عالی میشه .من خودم ۱۹سالمه۱۶۵قدمه وزنمم ۶۰هستش اما رو به افزایشه با کوچیک ترین وعده میرم بالا و با یکم نخوردن میام پایین در کل حس شماها ولاغری رو نمیتونم درک کنم بهرحال براتون ارزوی بهترین اندامو میکنم ولطفا دوستان هیچ وقت نا امید نشین چون بدردتون نمیخوره فقط تلاش کنین اگه شده دو سال هم بکشه

    2. ناشناس می‌نویسد

      نہ

  36. مجتبی می‌نویسد

    عالی

  37. ناشناس می‌نویسد

    دوستان واسه چاق شدن و چاق موندن بهترین راه افزایش توده های عضلانی در نقاط بدنه ک ۹۰ درصد تارهای عضلانی از بین نمیرن حتی اگه شرایط بدی رو هم داشته باشین
    ما لاغر ها ی قدم جلوتریم فراموش نکنین واسه شروع ی باشگاه ثبت نام کنین و حداقل یکسال زحمت بکشین و بدنتون رو عضلانی کنین
    ما لاغر ها از لحظه شروع ورزش تو بدن عضلات رو و تارهای عضلانی رو بزرگ تر و حجیم تر میکنیم ولی در افراد چاق و فت چربی این اجازه رو نمییده و زمان و زحمت بیشتری میخواد

  38. ناشناس می‌نویسد

    فقط تا میتونید مثل اسب بخورید روزی پنج شیش وعده تنظیم کنید روزی سه ساعت به ساعت غذا بخورید آب هم زیاد بخورید روزی ۴ یا ۵ لیتر ، من تو دو ماه ۱۵ کیلو وزن گرفتم پایینم نیومده ، اگرم باشگاه میرید حتما پودر کربوهیدرات یا کراتینم اضافه کنید

    1. ناشناس می‌نویسد

      سلام من ۱۵ سالمه خیلی لاِغرم به نظرتان چیکار کنم تو یه ماه چاق شم ویتامین نمیخوام میگم شاید مضر باشه

  39. Mehry می‌نویسد

    واووووو
    چقد لاغر داریم اینجا😂😂
    اعتماد به نفس گرفتم

    ما هرکاری کنیم چاق نمیشیم
    خودتونو اذیت نکنید
    بخورید وبخورید
    حال کنید بابا
    حداقل‌ خوبی ما اینه که هر چی دوست داریم میخوریم
    ترسی از چاقی و چربی شکم و این چیزا هم نداریم 😂😂

    1. toofan می‌نویسد

      😅😅😅😅😅😅

    2. ناشناس می‌نویسد

      اارع😊

    3. ناشناس می‌نویسد

      😂😂😅😅😅😅😅😅

  40. آرمین می‌نویسد

    سلام من۱۵ سلالمه قدم۱۶۸ وزنم۴۶ رفتم عطاری پودر رویال گرفتم دوماهی خوردم تغییری که نکردو هیچ کلی هم عوارض داشت اصلا سراغ دارو ها نرید من خیلی پشیمونم اخرا که میخوردم اسهال و استفراغ شدید میکردم چند روز بعد رفتم دکتر گف چرا ازین پودر خوردی و کلی سر و صدا کرد بعد از معاینه و آزمایش گرفتن گفت کبدت داغون شده و کبد چرب گرفتی ساییدگی مفصل هم پیدا کردی چند روز بعد رفتم زانومو عمل کردم کلی هم عذاب کشیدم توروخدا سراغ داروی چاقی نرید من خیلی پشیمونم…

  41. مهربان می‌نویسد

    سلام من دارای شکم بزرگ ولی پاها و باسن خیلی کوچکی. هستم چکار کنم پایین تنه ام بزرگ شود

  42. لیلا می‌نویسد

    من نوشته هارو خوندم خوشم اومد اگه ممکن منم راهنمایی کنزد

  43. لیلا می‌نویسد

    من نوشته هارو خوندم خوشم اومد

    1. هادی می‌نویسد

      من که نفهمیدم

  44. قباد می‌نویسد

    بادرود،اندک تجربه ای دارم گفتم درمیان بزارم با دوستان گرامی شاید به درد کسی بخورد.دوستان من ۵سال به صورت پراکنده سیپروهپتادین و دگزامتازون استفاده کردم که البته خالی از لطف نیست و چند کیلویی در هرحالت اضافه وزن به هرکسی میده ولی عوارض شدیدا مخربی داره که باعث ضعیف شدن چشم و عصبی شدن و بشدت خواب آلود بودن و کمی هم تمرکز رو از ادم میگیرد وغیره، و بعد از ۲هفته مصرف نکردن به حالت اول برمیگردیم.درمورد قرص جیسینگ یا همون جنسینگ میخواستم بگم،دوستان موثرترین قرص در زمینه اضافه وزن همین قرصه البته نه اصلش،در بیشتر مکمل فروشی ها موجوده و عکس گوزن روشه که قیمت حدودا بین ۴۰ تا ۸۰تومن بفروش میرسه،این قرص حاویه زیادی کورتون هست که خیلی سریع با مصرف روزانه ۲عدد واونایی که خیلی لاغرن ۳عدددر روز سریعا باعث چاقی کل بدن میشه تا اونجایی که حتی حدود۱۵تا۲۰کیلو راحت میشه اضاف کرد،ولی عوارض خیلی داره دوستان باعث ضعیف شدن چشم،گشاد شدن دریچه های قلب،عصبی وخواب اور شدن است،ولی میتوانید بعد از رسیدن به وزن ایده آل دوروزی ۱عدد مصرف کنید.درمورد قرص های جنسینگ اصل هم بگم که اصلا باعث افزایش وزن نمیشه و تاثیری روی وزن نداره مگر در کنار آن چنتا قرص دیگر مثل امگاها و ب مصرف کنین که با افزایش وزن کم همراه میباشد و قیمت هرقرص جیسینگ اصل ۶هزارتومان میباشد،دوستان البته میتونین شربت سیپروهپتادین و باریج با قرص مخمر وقرص جینکورا راباهم مصرف کنین که میتونه کارساز باشه که بدون عوارضه و چندکیلو درحد ۲تا۳کیلو اضاف میکنه.ویک برنامه غذایی خیلی خوب بگم دوستان استفاده کنین عالیه:

  45. vampire می‌نویسد

    سلام دوستان این قرص و اینا همش الکیه و عوارض داره اصلا مصرف نکنید . همه چی طبیعیش . میوه جات زیاد بخورید پرتقال و انار و موز مخصوصا عالیه تا میتونید شیر پرچرب بخورید ماست پرچرب و دوغ کلا لبنیاتم خوبه . یه چیز فوق العاده هم ابلیمو هست عالیه ۸۰ درصد داروها با ابلیمو درست میشه بخورید با غذاها . عرقیجاتم خوبن مثلا عرق یونجه خوبه تا حدودی جواب میده

    1. سنا می‌نویسد

      لطفا راهنماییم کنین چاق بشم😪

  46. ناشناس می‌نویسد

    سلام من میخواهم حدااقل ۱۰ کیلو وزن اضافه کنم لطفا جواب بدهید

    1. ناشناس می‌نویسد

      سلام من همه جانم چاق اس سورینم لاغر چی کاری کنم چاق شوهـ

  47. مهدی اش می‌نویسد

    س.من از مواد مخدر استفاده میکنم.شیره ،تریاک و سیگارهم میکشم.بغیر از ترک اینها چیکار کنم صورتم چاق بشه،؟؟ممنون

    1. الناز می‌نویسد

      سلام ب نظرشمابهترین راه حل برای چاقی چیه

  48. عباس می‌نویسد

    سلام وقت بخیر میخوام چاق بشم مخصوصا از ناحیه پایین تنه میشه راهنماییم کنید

  49. ناشناس می‌نویسد

    سلام من شدیدا لاغر هستم ومیخوام کمکم کنید چاق شم ویه چیز دیگه اینکه من اصلا نمیتونم غذا بخورم ومیخوام کمکم کنید حتی دوس دارم باشما درارتباط باشم خیلی واسم مهمه چاقی وخیلی دارم عذاب میکشم میشه کمکم کنید خواهش میکنم

  50. امین می‌نویسد

    سلام من قدم ۱۸۳ و وزنم ۶۳کیلو یه خیلی لاغرم چیکار کنم سنم ۲۶هستش
    پودرهای چاقی خوردم تا ۷۲هم رسیدم ولی بازوهام تاثیر چندانی نکردن و فقط چربی دور شکم و باسنم زیاد شد؟! ـــ

  51. نرگس می‌نویسد

    من خیلی لاغر هستم اشتها هم ندارم چکار کنم

    1. .. می‌نویسد

      شیرخشک مخصوص یک تا سه سال
      عرق رازیانه برای بزرگ شدن سینه و باسن
      این ها مه تنها هیچ عوارضی ندارن بلکه بسیار مفیدن امتحان کنید..

  52. ناشناس می‌نویسد

    سلام من پسرم ۱۷سالمه من هرکاری میکنم چاق نمیشم اشتیاهم دارم نمیدونم باید چیکار کنم

  53. فاطمه می‌نویسد

    همشهری سلام عرض شد

  54. علی می‌نویسد

    سلام من متولد هفتاد و یک‌هستم قدم یک و هشتاد و‌پنج هست اما وزنم حدود شصت کیلو چن بار پودر رویال خوردم و بعد یه مدت بازگشت داشت خدایی اگه کسی راهکار خوبی داره بگه چون واقعا اعتماد به نفسم خیلللی کمه ممنون میشم ازتون

  55. ناشناس می‌نویسد

    سلام ببخشید من پاین تنه خیلی لاغری دارم و بالا تنم چاق تورو. خدا کمکم کنید یکم پاها وباسنم چاق بشن

  56. ناشناس می‌نویسد

    سلام به همگی
    منم مثل شما بودم ۷ تا شیر خشک استفاده کردم الان راضیم

    1. ناشناس می‌نویسد

      روزی چقدبایدشیرخشک مصرف کنی

  57. مهدیه حاجی پور می‌نویسد

    سلام من وزنم ۴۸کیلووه میخوام که ۶۰ کیلوبشم اشتهاهم ندارم

  58. ناشناس می‌نویسد

    شما راز لاغریتون بگین تا راز چاقی رو بعتون بگم🤣😅

    1. ناشناس می‌نویسد

      هیچی

  59. F می‌نویسد

    سلام من صورتم خیلی لاغره تورو خدا بگین چکار کنم

  60. غفوری می‌نویسد

    سلام واسه چاقی صورت چکار کنم

    1. سلیمه می‌نویسد

      دکترسلام متولد۷۰هستم ساق پام خیلی لاغره ب هیکلم نمیخوره باسن خوش فرمی دارم صورتم سنیهام همه خوش فرمه فقط ساق پام پیش ازحدلاغره خواهشن راهنمای کنین

  61. ناصر می‌نویسد

    سلام ناصر هستم قدم ۱۶۶ وزنم ۵۳ کلو چکار کنم لطفن کمکم کنید 🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿😥

  62. فاطمه می‌نویسد

    سلام من خیلی لاغرم و به دنبال قرص یا دارو هستم تا چاق بشم میشه معرفی کنید

  63. مهدی می‌نویسد

    واقن عالی. بود ممنونم از راهنمایی تون خیلی واضح توضیح دادین،

  64. A می‌نویسد

    سلام عرض ادب و خسته نباشید به شما بزرگوار
    من قدم ۱۶۳ و متاسفانه وزنم بین ۴۱تا۴۲ است و واقعا خیلی با این مشکل دارم

    1. babak می‌نویسد

      قرص گیاهی از این پیج بخر من خریدم عالی بود اصلتم بازگشت نداشت تو یک ماه نتیجه میده daro-giahi22@

      1. ناشناس می‌نویسد

        واقعا شما از این قرص جواب گرفتین ،،،؟؟؟؟

    2. babak می‌نویسد

      فقط قرص ۵گیاه

  65. محمد می‌نویسد

    سلام من ۲۴ سالمه قفسه سینه چپم احساس سنگینی میکنم .
    چند روز پیش عصب دست راستم گرفتم دستم قفل شد‌.
    برایه تب کار رفتم دکتر. توبرگه نوشته غذای کم چرب؟؟؟
    من چ بیماری دارم ؟؟
    وزنم۵۹ قد۱
    ۷۰ لاغرم هستم
    لطفا کمکم کنید

    1. ناشناس می‌نویسد

      سلام چربی خونت زده بالا.رعایت کنی خوب میشی

  66. مخفی می‌نویسد

    من ۱۶۰ قد وزنم ۵۴ چکار کنم چاق بشم یاچه داروی بخورم

    1. roz می‌نویسد

      فقط قرص گیاهی ۵ گیاه معجزه میکنه بخدا من یک دوره خوردم عالی شدم بازگشتم نداشت به هرکی مشکل لاغری داره معرفی میکنم برام دعای خیر کنه ۰۹۳۳۹۸۱۵۹۴۳ این شماره داروگیاهی

  67. ناشناس می‌نویسد

    سلام من خانم ۳۸ساله هستم قرص ترویٔد استفاده میکنم ۱۷۰قد دارم ۵۵کیلو وزن دارم خیلی از لاغری خود رنج میبرم ☹️😫😢بعضی از قرص ها و کپسول های چاق کننده استفاده کردم ولی متاسفانه اثری نداشت دو سه کیلو اضافه میکردم ولی باز بر می گشتم به وزن قبلی ازتون خواهش میکنم من و راهنمایی کنید ممنون 🙏

  68. سیروس منظوری می‌نویسد

    با شیر خشک بزرگسالان وسرلاک چگونه چاق بشیم

  69. سیروس منظوری می‌نویسد

    سلام با شیر خشک بزرگسالان وسرلاک چگونه چاق بشیم. شیرخشک وسرلاک یه طوطی ۸۰۰گرمی حدودا چقدر به وزنمون اضافه میشه حدوداتقریبا واینکه قیمت شیر خشک بزرگسالان انشور یا نیدو چقدر هست حدوداً واینکه همه جا پیدا میشه داروخانه هاهست یانه از جای خواصی باید پیدا کرد ممنون میشم نظرتون رو بگید

  70. سیروس منظوری می‌نویسد

    سلام
    آیا شیر خشک بزرگسالان وسرلاک با کودکان فرقی دارد یانه واینکه حدوداً مصرف هر قوطی ۸۰۰گرمی ازهرکدام چقدر وزن اضافه می‌کنه تقریبی واینکه قیمت شیر خشک بزرگسالان چقدره من ۳۰سالمه قد۱۸۷وزن ۶۸بنظر شما من چند کیلو وزنم کمه مرسی از راهنمایی تون

  71. ناشناس می‌نویسد

    سلام من ۱۷ سالمه قدم ۱۷۰و وزنم ۴۷ هست میخام وزنم بیشتر بشه اما تقریبا۴ساله ک هیچ تغییری ندارم

از پزشکان نبض‌ما بپرسید