کرم و اسپری تاخیری ، از فواید تا عوارض

کرم های تاخیری و اسپری تاخیری راهکاری راحت و فوری برای درمان زود انزالی هستند.

اسپری ها و کرم ها و ژل های تاخیری در صورتی که مشکل شما در زود انزالی احساسات فیزیکی است، موثر است. در این مقاله شما اطلاعات بیشتری درباره  فواید و عوارض جانبی استفاده از کرم و اسپری تاخیری یاد گرفته و در می یابید که این راه حل برای شما مناسب است یا نه!

صدمات باورنکردنی ناشی از رابطه جنسی را در این مقاله ببینید

فواید اسپری تاخیری

۱-روشی بسیار آسان

استفاده از کرم های تاخیری و ژل های تاخیری سریعترین و راحت ترین روش مقابله با زود انزالی است. تنها کاری که شما نیاز دارید انجام دهید بکار بردن مقداری از آن قبل از رابطه جنسی است، سپس بعد از چند دقیقه (حدودا 10 تا 20 دقیقه) بشورید. حال همه چیز محیاست.

۲-استفاده از ژل تاخیری در صورت نیاز

کرم و یا اسپری تاخیری را باید قبل از رابطه جنسی استفاده کرد. در این صورت اگر شما تعداد دفعات ارتباط جنسی تان کم و مستمر نیست، نگرانی ای بابت دیگر روش های درمان زود انزالی که اثر لحظه ای نداشته و به مرور زمان تاثیر گذار خواهند بود را نخواهید داشت. این ویژگی بارزیست که کرم و اسپری تاخیری نسبت به دیگر روش های درمانی دارد.

صمیمیت زوجین

۳-ترکیبات اسپری تاخیری معمولا امن هستند

ترکیبات معمول این کرم ها و اسپری ها، بنزوکائین و لیدوکائین که عموما بی حس کننده های موضعی هستند، است و معمولا برای بیشتر افراد بی خطر است. کاندوم های تاخیری، اسپری های تاخیری و … این قبیل کالا ها همگی ترکیباتی مشابه دارند.

در بعضی از افراد ممکن است واکنش های عکس به کرم های بی حس کننده ی موضعی داشته باشند، اما این موارد خیلی نادر است و بیشتر افراد می توانند این ترکیبات را تحمل کنند.

۴-در دسترس بودن اسپری تاخیری بدون تجویز پزشک و نسخه

بیشتر کرم ها و اسپری های تاخیری را بدون نسخه و برخی را اینترنتی می توان تهیه کرد. بنابراین اگر شما خیلی پیگیر و مشورت با پزشک در ارتباط چنین موضوعی نیستید، این روشی خود درمان و کم عوارض است که شما بدون خجالت و شرم می توانید تهیه کنید.

۵-موثر بودن احساس سِر کنندگی آن

مهمترین سوالی که شما باید به هنگام استفاده از اسپری و کرم های تاخیری در نظر بگیرید، موثر بودن یا نبودن آن است. این روش بیشتر اوقات به خوبی عمل کرده و موثر است. گرچه این حس سِر شدن خیلی اوقات بقدری زیاد و قوی می شود که منجربه مشکلاتی می شود که شما در قسمت بعدی با این مشکلات آشنا خواهید شد.

درد بیضه

عوارض جانبی اسپری تاخیری

۱-از دست دادن نعوظ

یکی از عوارض جانبی معمول محصولات تاخیری احساس سِر کنندگی بیش از حد این نوع روش هاست. اگر کرم یا اسپری تاخیری خیلی قوی باشد و یا شما مقدار زیادی از این نوع مواد را استعمال کنید، ممکن است شما با کاهش بیش از حد حس مواجه شوید.

این مشکل ممکن است بعضی از اوقات شما را با حفظ و رسیدن به نعوظ کامل دچار مشکل کند. سپس شما مجبور به شست و شوی کامل هستید و صبر کنید تا این بی حسی موضعی از بین برود و مجدد از این روش استفاده کنید. این وضعیت مناسبی را به هنگام شور و عشق برای شما محیا نخواهد کرد.

از علت اختلال نعوظ در مردان بیشتر بدانید

درمان خانگی و فوری اختلال نعوظ

۲- کاهش لذت از رابطه جنسی

یکی دیگر از مسائل معمول در کرم ها و ژل های بی حس کننده این است که شما حین رابطه جنسی با آرامش و آهسته تر پیش می روید. در نتیجه شما زمان بیشتری را در رخت خواب سپری خواهید کرد، اما شما ممکن است از حسی که دارید لذت کمتری ببرید.

می توان به این نتیجه رسید که به علت ضعیف تر شدن اعصاب لامسه شما لذت کمتری از رابطه جنسی خود می برید اما به نحوی طولانی تر شدن رابطه هم لذت بخش می باشد و از جهتی دیدن رضایتمندی شریک جنسی تان به شما احساس لذت بیشتری می دهد که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

عملکرد جنسی

۳-انتقال به همسر

هر نوع کرم سِرکننده، پتانسیل این را دارد که در صورت انتقال به فرد مقابل چه از طریق دخول و یا چه از طریق دهان بعضی از مشکلات را برای شریکتان به بار بیاورد.

بنابراین پیروی از دستورالعمل این نوع کرم ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اما بعضی اوقات انتقال این کرم به علت دلایل مختلف نظیر زمان بندی اشتباه و یا شستن ناصحیح آن می تواند برای شما مشکل ساز شود به همین علت است که استفاده از کاندوم توصیه می شود. در صورتی که شما رابطه جنسی محافظت نشده دارید، مطمئن شوید که تمام کرم را قبل از رابطه بشورید.

۴-مجبور بودن به استفاده از تاخیری قبل از رابطه

با توجه به وضعیت شخصی شما، نحوه ی استفاده از اسپری تاخیری مشکل ساز خواهد بود. اگر شما در رابطه ای هستید و با درک شخصی، با توجه به داشتن برنامه و زمان بندی دقیق از زمان رابطه جنسی، استفاده از این کرم ها و اسپری ها مشکل ساز نخواهد بود.

اما اگر شما برنامه مشخص و زمان دقیقی از رابطه ندارید، استفاده از اسپری تاخیری به علت قطع ناگهانی رابطه و استفاده از کرم و اسپری و سپس طی شدن مراحل لازم، منجر به سرد شدن رابطه می شود.

خوشبختانه شریک شما مشغول لذت بردن از رابطه است و مسلما توجهی به کرمی که شما استفاده کرده اید نخواهد داشت و جای نگرانی برای شما باقی نمی گذارد.

انتخاب همسر از دیدگاه اسلام

۵-هزینه زیاد در طولانی مدت

محصولات بی حس کننده زود انزالی را درمان نمی کند، بنابراین شما اگر از این روش بطور مستمر استفاده کنید مجبور به خرید مرتب این دارو خواهید شد.

اگر شما از نظر مالی مشکلی ندارید، در خرید اسپری تاخیری هم مشکلی نبوده و از نظر مالی ارزشمند و سودمند خواهد بود و به رابطه ی شما و رضایتمندی طرفین و بهبود سطح رابطه کمک شایانی می کند. اما اگر شما زندگی فعال و اقتصادی دارید، به این نتیجه خواهید رسید که استفاده از این کرم و یا اسپری ها منجربه افزایش هزینه های روزمره شما می شود.

درمان زود انزالی با روشهای طبیعی امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

درمان خانگی زود انزالی در مردان

جمع بندی

همانطور که مطالعه کردید، دلایلی موافق و مخالف محصولات بی حس کننده موضعی وجود دارد. مثبت ترین موارد استفاده از این نوع محصولات، تهیه و در دسترس بودن آسان آن است و سریعا تاثیر گذار بوده بطوریکه شما نیازی به تلاش کردن و یاد گیری روش های کنترل انزال خود نخواهید داشت.

مشکل اصلی استفاده از این محصولات آن است که درمان دائمی برای زود انزالی محسوب نمی شود و ممکن است باعث کاهش لذت و قدرت نعوظ شود.

پیشنهاد من به شما این است که اگر نیاز لحظه ای و فوری به چیزی دارید که مشکل شما را رفع کند، ارزش دارد یک بار این نوع کرم ها و یا اسپری های تاخیری را امتحان کنید. فقط به دقت دستورالعمل گفته شده را رعایت کنید و حتما قبل از رابطه جنسی خود را بشورید تا اثری از این مواد نماند.

ترجمه: محمد مهدی مغازه ای

4.5/5 - (23 امتیاز)
منبع www.risingmaster.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. Hayati Hayati می‌نویسد

    سلام و عرض ادب داکتر صاحب محترم تلاش هستم.در کشور ترکیه زندگی میکنم.من چند مدت در ایران بودم.من متاسفانه مدت یک سال میشود.که از اسپری تاخیری دندان در رابطه جنسی استفاده نمودم.مشکلی برایم.پیدا شده که آلت تناسلی ام سوزش میکند.زود زود دستشوی میرم….
    نظر شما را میخواهم….
    مرسی ممنون….

از پزشکان نبض‌ما بپرسید