چند روش فوق العاده درمان زود انزالی بدون دارو

زود انزالی مردان یکی از مشکلات شایع بین زوجین است. این امر گاهی منجر به اختلافات خانوادگی می شود. برای درمان زود انزالی روشهای مختلفی وجود دارد.

زودانزالی یک اختلال جنسی است که در دستگاه تناسلی مردان دیده می شود. انزال زودرس یعنی قبل از اینکه همسر ارضا شود، مایع منی مرد خارج شود. علاوه بر درمان های دارویی، درمان خانگی و گیاهی برای زودانزالی وجود دارد. در این مطلب به درمان زود انزالی با روشهای طبیعی و استفاده از مواد غذایی می پردازیم.

 مسائلی در روابط زناشویی وجود دارد که ممکن است مرتبط با مشکلات جسمانی باشد. در بعضی از این مسائل ما حاضر به بیان موضوع نبوده و حتی تمایلی به مواجه شدن با مشکل نداریم. زود انزالی یکی از همین مشکلات است. حال آنکه درمان زود انزالی می تواند به بهبود روابط زناشویی کمک کند.

این بیماری را می توان با نام انزال بدون کنترل که سریعا قبل یا پس از مدت کوتاهی از دخول روی می دهد. این بیماری اثرات سو نظیر اضطراب و افسردگی هم بر روی مرد و هم بر روی زن خواهد گذاشت.

یکی از روشهای جلوگیری از زودانزالی، استفاده از اسپری تاخیری است. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

اسپری تاخیری برای مردان

مدت زمان طبیعی انزال در مردان

مرد کمتر از ۲ دقیقه دخول ارضا می شود و انزال صورت می گیرد. دو نوع زود انزالی داریم، با در نظر گرفتن این دو نوع خواهید فهمید زودانزالی دارید یا نه:

انزال اصلی و یا مادام العمر: این نوع انزال معمولا به سنین نوجوانی مربوط می شود و تعیین روش مناسب درمان در این حالت سخت است.  معمولا دلایل این مسئله روان شناسی است. در واقع شرایط استرس زای محیطی سبب می شود، شما به فکر زودتر ارضا شدن باشید.

ناتوانی جنسی در مردان

انزال ثانویه: این نوع انزال در سنین بالاتر روی می دهد و علت اصلی این مسئله هم اساسا فاکتورهای روانشناسی مانند مشکلات و استرس های موجود در روابط است. زمانی که علت این مشکل فیزیکی باشد ممکن است به دیابت و یا فشار خون بالا مرتبط باشد.

درمان انزال زودرس مردان با گیاهان دارویی و مواد غذایی

هندوانه

درمان زودانزالی با این میوه شگفت زده تان خواهد کرد. این میوه نوعی خاصیت تاخیری داشته و باعث پایین آمدن فشار خون می شود و هیچ گونه عوارض جانبی ندارد. روش استفاده از این میوه برای درمان زود انزالی به شکل زیر است:

هندوانه را به قسمت های کوچک تقسیم کنید.

– مقداری پودر زنجبیل و نمک را بر روی قطعات هندوانه بپاشید.

خوردن هندوانه

مارچوبه و شیر

مارچوبه گیاهی گلدار است که به علت خواص پزشکی زیادی که دارد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

این گیاه مانند دیگر گیاهان از قسمت های مختلقی تشکیل شده است، به طوری که تمام این قسمت ها خواص ویژه و خاص خود را دارند.

این گیاه به رنگ های بنفش، سبز و سفید وجود دارد. نحوه استفاده از این گیاه برای درمان زود انزالی بشکل زیر است. ۲ قاشق چایخوری پودر مارچوبه را در یک فنجان شیر حل کنید.

حال این ترکیب را بجوشانید. درب آن را گزاشته و بگذارید ۱۵ دقیقه بجوشد. این مخلوط فشار داده و صاف کنید. روزانه سه مرتبه بخورید.

ترکیب زعفران، بادام، زنجبیل، هل

زعفران تقویت کننده قوای جنسی و بنابراین می توان از زعفران برای درمان زود انزالی استفاده نمود.

برای بهره بردن از فواید این گیاه بی نظیر مراحل زیر را انجام دهید.

– به هنگام شب ۱۰ عدد بادام را در آب خیس کنید.

– صبح روز بعد پوست این ۱۰ عدد بادام را کنده در مخلوط کن به همراه یک فنجان شیر مخلوط کنید.

– مقداری زعفران، زنجبیل و هل را به آن اضافه کرده و بنوشید.

زعفران تقویت کننده قوای جنسی

چوب دارچین

چوب دارچین از پوست درخت دارچین تهیه می شود. چوب دارچین برای درمان سرماخوردگی های معمول، نفخ شکم، اسهال و ناراحتی های گوارشی مورد استفاده قرار می گیرد. در حقیقت روغن دارچین کاربردهای گسترده ای دارد که به عنوان مثال در لوسیون ها، صابون ها ، خمیردندان  و محصولات بهداشتی استفاده می شود.

چوب دارچین در افزایش اشتها، درمان گرفتگی های عضلانی در دوران قاعدگی و درمان زود انزالی موثر است. برای درمان زود انزالی توسط چوب دارچین مراحل زیر را انجام دهید.

۲ قاشق غذاخوری پودر چوب دارچین طبیعی و ۵ قاشق غذاخوری آب مخلوط کنید. مخلوط آماده شده را روزانه دو وعده میل کنید.

مصرف دارچین

دانه پیازچه

دانه پیازچه برای بهبود زود انزالی مفید است. مزیت این سبزی، توانایی رشد بالا در تمامی وضعیت های آب و هوایی است. پیازچه از مراحل ابتدایی چرخه ی رشد پیاز محسوب می شود. بنابراین برای درمان زود انزالی بسیار مفید است. مراحل زیر را انجام دهید:

– برگ سبز پیازچه را تمیز کرده و قسمت هایی که فاسد شده اند را از خود پیاز جدا کنید.

– بایستی پوست سطح بیرونی پیازچه را جدا کرد. حال شما پیازچه ای ترد و تازه دارید.

– شما می توانید پیازچه را به قطعات کوچک تر تقسیم کرده و ترکیب با انواع سالاد و غذا میل کنید.

تعداد اسپرم

زغال اخته

این گیاه یکی از بهترین درمان های خانگی برای زود انزالی محسوب می شود. معمولا گیاهان همیشه قوای بدن را تقویت می کنند و استقامت بدن را بهبود می بخشند.

معمولا این گیاه برای درمان باروری مردان، ناتوانی جنسی و مشکلاتی که در شور جنسی مردانه وجود دارد را درمان می کند. این گیاه همچنین احساساتی نظیر استرس، اضطراب و بی خوابی را درمان و حتی موجب کند شدن رشد تومور می شود.

دستور مصرف: ریشه ی زغال اخته را از عطاری تهیه کنید. یک قاشق چای خوری از ریشه زغال اخته را با یک لیوان شیر به همراه یک قاشق چایخوری عسل ترکیب کنید. بطور مرتب از این مخلوط میل کنید.

زغال اخته

خودارضایی یا استمنا می تواند باعث زودانزالی در رابطه زناشویی شود. خودارضایی چه مضراتی دارد؟ 

خطرات خودارضایی 

درمان زود انزالی بدون دارو

استفاده از کاندوم ضخیم تر

کاندوم ضخیم تر از حساس بودن آلت شما جلوگیری می کند.

تمرینات کگل

یک باور قدیمی و اشتباهی وجود دارد که تمرینات کگل را بایستی فقط مردان انجام دهند. این باور درستی نیست و حتی زنان هم می توانند از این تمرین استفاده کنند.

تمرینات کگل لگن را تقویت می کنند. برای زنان این تمرینات ماهیچه های بالا برنده ی مقعد را تقویت می کنند.  بیشتر پزشکان عقیده دارند که این تمرینات می تواند انزال زودرس را درمان کند.

درمان افتادگی مثانه

حواس تان به همسرتان باشد

ارتباط مناسب بین دو زوج می تواند هر گونه اختلافی را مثل افسردگی، اختلافات بین حالت های مورد علاقه، افسردگی که به علت انزال زودرس روی می دهد و غیره را از بین ببرد.

بنابراین داشتن رابطه ای سالم با شریک زندگی موجب بدست آوردن لحظات شاد در زندگی شما می شود. اگر شما نزدیک روان شناس بروید، شما درمانی متناسب با مشکلی که دارید دریافت خواهید کرد.

تیم ترجمه نبض ما

4/5 - (21 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 نظر
  1. zabi می‌نویسد

    من مجرد استم و زود انزال میشوم . برایم رهنمای دیگر هم کنید . در ایمیل برایم بفرستید . بسیار رنج میبرم .
    تشکر

  2. ThounderGodX می‌نویسد

    سلام..بنده زود انزالی دارم قبلا خودارضایی هم میکردم میخواستم بدونم با ترک خودارضایی زودانزالی ام درمان شدنی هست یا خیر

  3. شاهپور می‌نویسد

    سلام,
    میخواستم راههای موثر درمان زود انزالی در مردان رو بپرسم.
    چطوری میشه زود انزالی رو درمان کرد

    1. ناشناس می‌نویسد

      اره فقط باید گیرتو ببری بندازی دور

  4. محمدحسین می‌نویسد

    سلام خواهش میکنم به سوال من جواب بدید
    من یک نوجوان ۱۵ ساله هستم که دچار زود انزالی هستم و چند باری هم خود ارزایی کرده ام . میخواستم بدون با قطع خود ارزایی یا فاصله انداختن بین دفعات مشکلم برطرف میشود؟

    1. ناشناس می‌نویسد

      من ازپانزده سالگی زودانزالی داشتم حالاسنم چهلوسه سال است بااین مریضی مشکل دارم

  5. امین می‌نویسد

    سلام اقای دکتر من چند سالی ازدواج کردم زمان جماع کردن زود انزالی دارم لذتی به من نمیده اسپری استفاده کردم جواب نگرفتم شما چه پیشنهادی دارید تشکر

  6. محسن می‌نویسد

    سلام.. من۳۴ سالمه. از بچگی خود ارضایی کردم..روزی ۱بار.. ولی الان ۲۰ روزی ی بار مجبور میشم.. جدیدا زود ارضا میشم و موقع ادرار منی ازم خارج میشه.. چیکار کنم.. ممنون

از پزشکان نبض‌ما بپرسید