رازهایی درباره پسران که لازم است بدانید

پسرها رفتارهایی دارند که برای دخترها می تواند رازگونه باشد. شما چقدر با این رازها آشنا هستید؟در این مطلب رازهایی درباره پسران را بازگو می کنیم که شما حتی فکرش را نمی کنید.

نبض ما– دوران نامزدی، دوران آشنایی دختر و پسر با یکدیگر است. دورانی است که خانواده ها به آن ها اجازه می دهند باهم بیرون روند، حرف بزنند و از خصوصیات رفتاری هم مطلع شوند. در این دوران ممکن است رفتارهایی را از طرف مقابل ببینید که برایتان جدید است. به عنوان یک دختر لازم است با رازهایی درباره پسران آشنا شوید.

او پروفایل شما را چک می کند!

رازهایی درباره پسران نشان می دهد، نامزد شما به صورت مداوم عکس های قدیمی شما در اینستاگرام و استاتوس هایتان در فیسبوک را چک می کند. به خصوص زمانی که از شما دور باشد و احساس دلتنگی کند.

معمولا این کار را به خاطر دیدن چهره شما و یا به خاطر این انجام می دهد که ببیند شما پیش از ورود او به زندگی تان به چه شکل بوده اید. او هیچ وقت این کار خود را تایید نمی کند ولی نشانه هایی وجود دارد که می توان متوجه شد او پروفایل شما را چک می کند.

مثلا وقتی پستی را که ۸۴ هفته پیش در صفحه خود قرار داده اید لایک می کند و یا در مورد موضوعی که مدت ها قبل استاتوس کرده بودید، بدون این که بحث آن را پیش بکشید صحبت می کند، نشان دهنده این است که او پروفایل شما را مرتب چک می کند. با آشنایی در مورد رازهایی درباره پسران یاد می گیرید عکس های پروفایل تان را بدون هدف و برای خنده نگذارید.

اگر جواب پیام شان را ندهید عصبانی می شوند!

رازهایی درباره پسران نشان می دهد که پسرها وقتی که جواب پیامشان را نمی دهید، عصبانی می شوند. انگشتان زنان هنگامی که می خواهند به پیام ها پاسخ دهند از چیتا هم سریع تر است. به خصوص زمانی که با پسری رابطه داشته باشند.

نیازی نیست که با همسر خود بازی کنید و او را معطل نمایید. اگر بیش از نیم ساعت طول بکشد که جواب پیام او را بدهید، او خیلی ملایم دچار استرس و بی اعصابی می شود. هزارتا فکر و گمان از ذهن او می گذرد تا زمانی که صدای نوتیفیکیشن پیامتان را از جعبه پیامش بشنود.

آن ها دوست دارند که شما کنترل برنامه ها را به دست بگیرید.

رازهایی درباره پسران نشان می دهد، پسرها معمولا دوست دارند کنترل برنامه ها را در زمان نامزدی و ازدواج به دست بگیرند. آن ها برنامه ریزی می کنند، قرار می گذارند، و معمولا کسانی هستند که زودتر صمیمی می شوند.

اما زمانی که مدتی با هم باشید، بعضی اوقات علاقه دارند در پشت بنشینند و کنترل امور را به دست شما بسپارند. آن ها بعد از یک روز کاری خسته کننده در دانشگاه از نامزد خود انتظار دارند که برنامه رفتن به سینما را بچیند، تصمیم بگیرد چه غذایی بخورید و یا چه تفریحی انجام دهید. این سپردن کنترل در زمان های مختلف مثل چاشنی است که به رابطه شما افزوده می شود.

پسرها نسبت به بدن خود حساس هستند

آن ها نسبت به بدن خود خجالتی و خودآگاه هستند. اگر فکر می کنید که تنها دختر ها نسبت به بدن خود حساس هستند اشتباه می کنید. مردها خیلی نسبت به بدن خود سخت گیر هستند.

دست یابی به  آنچه که در رسانه ها در مورد زیبایی استاندارد پسرها تبلیغ می شود، کار دشواری است. هر زمان که شما او را می بینید اگر در مورد چربی اضافه شکم او که قادر به از بین بردن آن نیست با او شوخی کنید یا این که او را دست بیندازید باعث می شود که اعتماد به نفس کاسته شود. خیلی خوب است که او را همان طور که هست بپذیرید. این باعث می شود او اعتماد به نفس بیشتری نسبت به اندام خود پیدا کند.

برای پسرها فرقی نمی کند اگر شما فیش ها را پرداخت کنید.

رازهایی درباره پسران نشان می دهد، در ابتدای آشنایی پسرها علاقمند هستند که فیش غذایی را پرداخت کنند و اجازه نمی دهند به شما که دست به جیب ببرید. این بخاطر این است که خود را مسئول می داند و از این که شما را دارد و دعوت به غذا می کند بسیار خوشحال است. اما بعد از مدتی که باهم باشید، برای او چندان تفاوتی ندارد اگر شما هم بخواهید در پرداخت سهیم شوید.

اگر در برخی موارد با او در پرداخت ها شریک شوید، به او نشان می دهید که او را برای خودش می خواهید و این باعث بهبود رابطه شما با نامزدتان می شود.

آن ها از دوستان مذکر شما متنفرند!

اگر شما با پسرهایی در دوران دانشگاه و یا در فامیل خود و یا در طول کار دوست شده باشید، احتمالا نامزد شما می خواهد به شما این را بقبولاند که با آن ها مشکلی ندارد. اما هربار که قرار باشد به یک دورهمی با آن ها بروید ممکن است با احساس شما را بدرقه کند اما همین که از او فاصله گرفتید هزاران فکر به ذهن او خطور خواهد کرد.

دوستی

او خیلی علاقه دارد باور داشته باشد که دوستان شما انسان های بسیار موجهی هستند اما از یک طرف هم به این فکر می کند که ممکن است شما تا اندازه ای ساده باشید.

به خصوص که احتمال می دهد یکی از این افراد قبلا به شما علاقه داشته است. این افکار باعث ترس و ناراحتی او می شود و ممکن است از شما بخواهد که به این دوستی ها پایان دهید.

هرچند امیدوار است که به این مرحله نرسد ولی در هرحال این احساس ناامنی او را رها نمی کند و نمی تواند ببیند شما زمان هایی را با مردان دیگر می گذرانید، چه از نظر آن ها جذاب باشید و چه نه!

آن ها نسبت به نامزد قبلی شما وسواس دارند!

رازهایی درباره پسران نشان می دهد، زمانی که با کسی نامزد می شوید، احتمالا در مورد تمام گذشته خود با او صحبت می کنید و ممکن است بگویید که در گذشته تجربه ناموفقی داشته اید.

هرچند احتمال دارد که نامزد شما در مورد نامزد سابقتان فکر کند که « عجب آدم مزخرفی بوده است ! » و یا این که شما بسیار از او سرتر بوده اید، اما این افکار باعث نمی شود که او نسبت به نامزد سابق شما وسواس پیدا نکند.

درمان ناتوانی جنسی

این وسواس ممکن است به چند طریق خود را بروز دهد. این که فکر کند شما قبل با نامزد سابق خود مثل او صمیمی بوده اید و یا این که نسبت به وی همان حسی را داشته اید که نسبت به او دارید.

حتی اگر به شما اطمینان داشته باشد باز هم او یک مرد است و مانند مردها رفتار می کند. او آماده است تا زمانی را ببیند که نامزد سابق شما دوباره به زندگی شما برگردد.

همچنین ممکن است فکر کند او هنوز در گوشه از قلب شما جای دارد و کافی است یک پیام یا تماس از او دریافت کنید تا دوباره خاطراتش برای شما زنده شود.

زمانی که احساس می کنید نامزدتان نسبت به این موارد حساس شده است، او را آرام کنید و به او بفهمانید که آن فرد به تاریخ پیوسته است و به طور کامل کنارش گذاشته اید و تنها کسی که در زندگیتان قرار دارد، خود اوست.

 نبض ما– ترجمه:حسین مقدس زاده

منابع

Thetalko

4.7/5 - (11 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید