تبلیغات آنلاین و انواع تبلیغ در نبض ما

تبلیغات آنلاین در شبکه های اجتماعی و فضای اینترنت و بطور کلی تبلیغات آنلاین یا اینترنتی برای بسیاری از کسب و کارها ارزان و نتیجه بخش است. همچنین از نظر برندینگ ، فروش و اطلاع رسانی اثر گذار است. در راستای تحول بازار مارکتینگ ، مؤلفه های موفقیت ، تغییر یافته و ادبیات تبلیغ هم عوض شده است.

رسانه ها و ابزارهای تبلیغی و انواع تبلیغات آنلاین به سرعت یکی پس از دیگری جایگزین هم می شوند. همانطور که نشریات معروف چاپی جایگاه خود را به صفحات مجازی داده اند و گستره نفوذ این صفحات محدود به مرزها نمی شود.

کسانی در تبلیغات آنلاین موفق خواهند بود که با هوشمندی بالا، رسانه ای را انتخاب کنند که مخاطب واقعی داشته باشد و  با  کمک آن به جامعه  هدف مشتریان خود برسند.

تبلیغات سایت

تبلیغات سایت:

غالبا در هنگام جستجو در زمینه کاری خود با یک یا چند مقاله نبض ما در نتایج بالای گوگل مواجه شده‌اید. شما تنها نیستید و هزاران نفر دیگر از بازار هدف شما هر روز همان موضوعات را جستجو می‌کنند و به همان مقاله مراجعه می‌کنند.

این اتفاق به معنای یک فرصت بزرگ برای شما است که با حضور خود در آن مقاله و معرفی محصول یا خدمت خود بتوانید به شکل میانبر و درست با مشتریان بالقوه و هدف خود ارتباط برقرار کنید و کسب و کار خود را بهتر و بیشتر معرفی کنید و توسعه دهید.

از این رو تیم تشکیل دهنده سایت  نبض ما، با رویکرد تولید محتوای تخصصی در این حوزه بصورت ساده و پویا بستری را فراهم نموده تا کارآمدترین مطالب را در اختیار مخاطبان قرار دهد. در این پروپوزال تبلیغ آنلاین، ما به شما  نبض ما را پیشنهاد می کنیم.

تبلیغات اینترنتی

بازدید ماهانه بیش از ۲ میلیون آی پی از مقالات و کلیپ هایی که در گوگل ایندکس شده اند و از مرز ۳۰۰۰ هم گذشته اند  یکی از مواردی است که مرغوبیت محتوا را تایید و کاربران را جذب می نماید.

به تناسب این بازخورد، عرصه ای در جهت معرفی و تبلیغ مشاغل و خدمات مرتبط ایجاد گردیده که با احتساب فرآیند طی شده می توان تاثیر بسزایی را در ارتقا و تثبیت تبلیغات مشاهده نمود.

در نبض ما تلاش شده است تا با ارائه مطالب تخصصی و متناسب با نیاز مخاطب، اعتمادی ایجاد کنیم و با مخاطب مان ارتباط دو سویه داشته باشیم. همچنین تلاش شده تا فضایی شیک و ساده متناسب برای متقاضیان تبلیغات ، در نظر گرفته شود تا در عین احترام به کاربران و مخاطبان سایت نبض ما، بهترین نتیجه تاثیر گذاری را برای تبلیغ دهنده در بر داشته باشد.

لذا ؛ همکاری با نبض ما در راستای معرفی برند یا محصول یا خدمات تان می تواند نتیجه بخش بوده و رضایت نسبی برای شما ایجاد کند.

نبض ما می‌تواند رسانه ای با کیفیت  برای معرفی کسب‌ و کار شما به خوانندگان فهیم و اهل مطالعه و جستجوگر باشد. همچنین تیم توسعه‌بازار نبض ما می‌تواند در زمینه طراحی بنر و بهینه‌سازی و هدفدار کردن تبلیغات آنلاین ، نتیجه تبلیغات، را به سمت اهداف سفارش دهنده سوق داده و محقق سازد.

شبکه های اجتماعی

کانال تلگرام و اینستاگرام نبض ما فعال و دارای کاربر و اعضای وفادار است که نبض ما را از طریق تلگرام و اینستاگرام  دنبال می کنند.

پست تبلیغاتی شما در ساعت مورد نظر به مدت ۱۲ ساعت به عنوان آخرین پست باقی خواهد ماند و به مدت ۴۸ ساعت در کانال دیده خواهد شد. این پست می‌تواند به شکل ویدیو، پست به همراه عکس و لینک باشد و بنا به درخواست کارفرما توسط تیم طراحی نبض ما تهیه می شود. در صورت طراحی توسط تیم نبض ما، هزینه جداگانه‌ای محاسبه خواهد شد.

تبلیغات موبایل

مزایای تبلیغات بنری در نبض ما

دسترسی به بازار هدف

بازار هدف جذاب برای پزشکان و برندهای آرایشی بهداشتی و شرکت‌های تجاری به دلیل نوع محتوای سالم برای اقشار مختلف (زن و مرد با تحصیلات مختلف و البته سن بالای ۱۶ سال) و سطح بالاتر کاربران نسبت به رسانه‌های سرگرمی، دانلودی و حتی خبری.

مقابله با عدم توجه به تبلیغات

با توجه به طراحی صحیح در جانمایی های تبلیغات و  رابط کاربری(UI) و تعداد بسیار محدود بنرها، بی‌تفاوتی نسبت به بنر (banner blindness) اتفاق نمی‌افتد و بنر شما به بهترین شکل دیده می‌شود .

رشد چشم‌گیر ترافیک طبیعی و سالم

ترافیک سالم نبض ما رو به افزایش است و هر روز کاربران بیشتری تبلیغات شما را مشاهده می‌کنند،(درصد کاربران جدید بهتر از  کاربران تکراری وب‌سایت‌های عادی است)

کاربران نبض ما

درصد عمده‌ای از کاربران از گوگل هستند (بیش از ۸۰ درصد) و بقیه به صورت مستقیم وارد نبض ما می‌شوند.

نمونه هایی از انواع تبلیغات و  امکانات تبلیغاتی سایت:

– جایگاههای تبلیغات بنری سایت به عنوان راهکار برندینگ بسیار مناسب می باشند.

– در این عرصه می توان تبلیغ محصولات و خدمات مرتبط را به خوبی در معرض نمایش قرار داد.

– باکس های معرفی پزشک یا خدمات مربوطه در بین و ذیل مقالات از بازدهی فوق العاده ای برخوردار هستند.

نبض ما می تواند در مقالات تخصصی خود؛ پزشکان متخصص در آن زمینه را معرفی نماید تا مخاطبان به آسانی به آنان دسترسی پیدا کنند.

تولید و پخش کلیپ های تصویری از پزشکان در قسمت دکتر سلام و محصولات در ویدئو سلامت نیز تاثیر خاص خود را دارد.

باکس ساختمان پزشکان و نمایش اطلاعات پزشکان از جمله تخصص و خدمات آنها کاربران را به پزشک متخصص راهنمایی می نماید و منجر به ارجاع و ارتباط می شود.

در این بخش نیز پروفایل پزشکان متخصص ، جهت دسترسی آسان مخاطبان به اطلاعات آنان قرار  می گیرد.

تبلیغات هدفمند:

محتوای ایجاد شده با ایجاد ارزش برای کاربر در زمینه کاری شما و همچنین تبلیغاتی نبودن محتوا، حسی مثبت نسبت به کسب‌ و کار شما ایجاد می‌کند و مخاطبین هدف را به سمت شما روانه می‌کند. این محتوا توسط تیم نبض ما و یا توسط شما تولید شده و در وب‌سایت نبض ما منتشر می‌شود و به صورت مادام‌العمر نیز در وب‌سایت باقی خواهد ماند.

تبلیغات بنری

در صورت تمایل و پرداخت بیشتر برای دریافت لینک فالو از درون مقاله و در انتهای مقاله هدف گذاری شده، به دلیل طبیعی و ارزشمند بودن محتوای آن می‌تواند ارزشی به مراتب بیشتر برای بهبود وضعیت وب‌سایت شما ایجاد کند.

تیم ما می‌تواند یک استراتژی محتوای بلندمدت برای شما تدوین کند و با حمایت شما این دسته‌بندی را توسعه دهد به گونه‌ای که نبض ما بشود  رسانه اختصاصی شما در یک زمینه خاص.

با درج تبلیغات متنی و باکس در میان و انتهای مقالات نبض ما، بازید شما افزایش یافته و رتبه شما در موتور جستجوی گوگل  بهبود می یابد. همچنین به دلیل نمایش بسیار مناسب در میان متن و در انتهای متن،‌ توجه بسیاری از کاربران را به سمت محصول یا خدمت شما جلب خواهد کرد و می‌تواند مسیر مناسبی برای افزایش تعداد بازدید‌کنندگان و مشتریان شما باشد. هزینه هر لینک به صورت ماهیانه است و شما می‌توانید یک متن ۵۰ کاراکتری را به صفحه مورد نظر خود لینک کنید.

به امید توفیق روز افزون برای شما

بازرگانی نبض ما

تلفن : ۰۹۳۵۵۰۷۳۱۴۵

آیدی تلگرام : iranfarasoo@

4.9/5 - (15 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 نظر
  1. فرهاد می‌نویسد

    من چند روز پیش یه سؤال پرسیدم هزینش رو هم پرداخت کردم ولی هنوز کسی جوابم رو نداده!پس کی قراره جواب داده بشه؟

    1. نبض ما می‌نویسد

      دوست عزیز به سوال شما دکتر انتظاری پاسخ داده اند و ایمیل و پیامک شده اما مجدد برای شما اینجا لینک پاسخ را گذاشتیم
      پاسخ

  2. هانیه می‌نویسد

    سلام… من ۳ روز پیش سوالی پرسیدم در بخش پرسش از پزشکان دیروز پیامک اومد که متخصص جواب داده وقتی اومدم توی سوال خودم جوابی نبود و انگار همون سوال خودم تایم ارسالش اپدیت شده بود به همون ساعت…ولی جوابی نبود…ممنون میشم پیگیری کنید

    1. پزشک نبض ما می‌نویسد

      سلام لطفا کد پیگیریتون رو برای ما ارسال کنید.

  3. آرتین می‌نویسد

    سلام بچه ای ما یک سال وششماه سن داره موقع تولد هردوبیضه اش بالاست مواقع که بادست فشاردهیم هردوپایین می یند راهنماییم کنی چکار کنم

  4. ابوالفضل می‌نویسد

    سلام من چندین بار رابطه داشتم و بعد از ۲ یا ۳ سال کیت ایدز منفی شد ایا خیالم راحت باشه؟یا اینکه ازمایش بدم.

  5. ابوالفضل می‌نویسد

    سلام من چندین بار رابطه داشتم بعد از ۲ یا ۳ سال کیت ایدز منفی شد خیالم راحت باشه یا ازمایش بدم.و جواب ازمایش کی اماده میشه

از پزشکان نبض‌ما بپرسید