هدایایی برای پسرها!

خرید یک هدیه برای پسر کار سختی است؟ اگر فکر می کنید سخت است، با ما همراه باشید تا بهترین هدیه برای پسرها را به شما معرفی کنیم.

نبض ما– بهترین هدیه برای پسرها چه می تواند باشد؟ این سوالی است که اغلب خانواده ها از خود می پرسند. هدایای زیادی هستند می توانند برای پسرها سرگرم کننده باشند. از جمله این موارد می توان به هدایای زیر اشاره کرد:

  • دی وی دی ها
  • هدایای مرتبط با موسیقی
  • بازی های کامپیوتری
  • کتاب ها

در ادامه به برخی از انواع هدایا اشاره می کنیم که می توانید برای پسرها تهیه کنید.

پلیرها

اکثر پسرها به موسیقی علاقه مند هستند و کادوهای زیادی با زمینه موسیقی برای پسرها وجود دارد.  لوازم جانبی برای پخش کننده MP3 یا تلفن همراه از جمله اسپیکرهای قابل حمل، هدست یا داک های موبایل برای پخش موسیقی که آلارم هم داشته باشند، از مواردی هستند که می توان آن ها را تهیه کرد و بهترین هدیه برای پسرها محسوب می شود.

کتاب

پسرهای ۱۸ ساله به کتاب خواندن علاقه دارند. می توانید برای آن ها یک کیندل آمازون تهیه کنید که بتوانند با آن کتاب بخوانند. حتی اگر کتاب خوان هم نباشند، کتاب ها و مجلاتی هستند که برای هدیه دادن خیلی باحال هستند. مثلا اگر دانشجوی شهرستان هستند و باید در خانه دانشجویی زندگی کنند می توانید یک کتاب آشپزی مناسب برای آن ها تهیه کنید. یا این که بعضی کتاب های خنده دار و فان هم می توانید به آن ها هدیه دهید.

لباس

پسران دوست دارند خوش تیپ به نظر برسند. اگر بدانید که برای آن ها چه لباسی بخرید، آنها قطعا استقبال خواهند کرد. اگر مطمئن نیستید. می توانید به آن ها یک بن خرید لباس بدهید. در غیر اینصورت تی شرت و سوییشرت انتخاب های مناسبی هستند در صورتی که سایز کسی که می خواهید هدیه به او دهید را بدانید. ایده های دیگر شامل جوراب و لباس زیر است. همچنین دستکش و شال گردن و عینک آفتابی و کیف هم بهترین هدیه برای پسرها است و گزینه های خوبی برای هدیه دادن است.

هدیه هایی برای دانشجوها

اگر دانشجو باشند و در منزل دانشجویی زندگی کنند، هدیه های زیادی هستند که می توانید به آن ها بدهید تا در زمانی که دور از خانه در حال تحصیل هستند از آن ها استفاده کنند. ممکن است آن ها دنبال چمدان یا کیف بزرگی باشند که بتوانند تمام وسایل خود را در آن قرار دهند.

ایده های دیگری مثل چراغ مطالعه، اسپیکر یا صندلی راحتی هم می تواند بهترین هدیه برای پسرها باشند.

هدایای ورزشی و فیتنس

اگر پسرها به ورزش و بدنسازی بپردازند، هدایای زیادی هستند که می توانید برای آن ها در این زمینه تهیه کنید. یک کیف ورزشی، لباس ورزشی، چندتا وزنه، دمبل یا میله ورزشی هم می توانند گزینه های مناسبی باشند.

اگر در خانه ورزش می کنند یک میله بارفیکس تجهیز خوبی برای آن ها می تواند باشد. میله هایی هستند که بدون پیچ و میخ می تواند به چهارچوب در متصل شود. غیر از این موارد، وسایل ورزش مورد علاقه اش هم می تواند هدیه مناسبی برای او باشد.

هدایای شخصی

همان طور که می دانید پسرها دوست دارند خوشتیپ به نظر برسند. برای همین وسایلی که در این جنبه به آن ها کمک می کند می تواند گزینه مناسبی برای هدیه دادن باشد. ریش تراش، مسواک برقی، مرطوب کننده، آینه آرایشی یا حتی عطر و ادکلن از هدایای خوبی هستند که می توانید برای پسرها تهیه کنید.

لوازم ماشین

اگر پسرها ماشین داشته باشند، هدیه هایی که لوازم جانبی ماشین باشند برای آن ها می تواند جذاب باشد و بهترین هدیه برای پسران است. ایده های خوب برای این مدل هدیه می تواند این موارد باشند: یک کیف پشت صندلی برای وسایل، جای موبایل و تبلت داشبوردی، دور فرمان، کاور صندلی، جاکلیدی خوشگل و یا جعبه کمک های اولیه برای ماشین.

اسباب بازی ها

وسایل بازی جذابی وجود دارند که می توانند هدیه جالبی برای بچه ها باشند. مثلا یک سبد بسکتبال کوچک برای خانه که پشت در نصب شود، می تواند گزینه مناسبی باشد تا هر زمان که بی حوصله و ناراحت بود، توپ به سبد پرتاب کند.

همچنین یک هلیکوپتر کنترلی هم جالب ترین و بهترین هدیه برای پسرها می تواند باشد. مردها و پسرها هردوشان دوست دارند که پرواز کنند. برای همین این هلیکوپترها می تواند برای آن ها هدیه خوبی باشد. هرچند که کار کردن با آن در ابتدا سخت است ولی کمی چالش برای پسرها می تواند هیجان انگیز باشد.

نبض ما– مترجم: حسین مقدس زاده

منبع

Hubpages

1/5 - (1 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید