نکاتی مهم درباره رابطه جنسی در سفر

پیش از شروع یک سفر هیجان انگیز و دلپذیر با همسر، در مورد اقدامات احتیاطی که می توانید انجام دهید، اطمینان حاصل کنید تا در طی سفر رابطه جنسی شاد و سالمی داشته باشید. در این مطلب درباره رابطه جنسی در سفر نکات کوچکی را عنوان می کنیم.

نبض ما– در رابطه جنسی در سفر بهتر است مراقب انواع شرایط مختلف باشید تا آسیبی به شما وارد نشود. در طی مسافرت در صورتی که موارد مهم را در نظر نگیرید ممکن است مشکلاتی به وجود آمده و به بیماری های مقاربتی دچار شوید.

ازدواج

بنابراین بهداشت فردی در مرد و زن بسیار مهم است. در طی مسافرت ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که از نظر بهداشتی زیاد مساعد نبوده و مخصوصا خانم ها دچار انواع عفونت ها، به ویژه عفونت ادراری شوند.

خانم ها معمولا ادرار خود را نگه داشته و به همین دلیل بیشتر در معرض انواع بیماری ها قرار می گیرند. استفاده از سرویس های بهداشتی در جاده باید با مراقبت انجام شود.

ورود میکرب ها و تجمع آن ها در دستگاه ادراری علت اصلی عفونت های مختلف بوده و پس از رابطه جنسی احتمال انتقال این عفونت بسیار بالا است. در صورت گسترش عفونت ممکن است این عفونت به دیگر قسمت های بدن سرایت کرده و  مشکلات جدی تری ایجاد کند.

اختلافات زناشویی

در برخی موارد حتی ممکن است افراد از بیماری های ویروسی در بدن خود بی اطلاع بوده و یا ممکن است آن را به همسر خود انتقال دهند. به طور کلی در هنگام سفر و برخورداری از یک رابطه جنسی سالم و ایمن نکات زیر را رعایت کنید:

– پیش از شروع رابطه جنسی در سفر بهتر است بدن خود را با آب گرم بشویید، پیش از شروع رابطه جنسی مثانه خود را تخلیه کنید؛ آب زیاد بنوشید.

هنگام شستن خود بهتر است از دستمال جداگانه برای خشک کردن ناحیه عقب و جلو استفاده کنید؛ از لباسهای نایلونی برای لباس زیر استفاده نکنید.

لباس نخی گزینه خوبی است؛ ترجیحا برای شستشوی خود از دوش استفاده کرده و در وان دراز نکشید. بهتر است در هنگام نزدیکی از ژل های خنک کننده و مرطوب کننده محلول در آب استفاده کنید.

سعی کنید از دوش واژینال استفاد ه نکنید در این گونه موارد امکان ورود میکرب به رحم وجود دارد؛ ازمواد شویند یا عطر و ادکلن های قوی یا صابون های خیلی اسیدی استفاد ه نکنید؛ از پوشیدن لباس های خیلی تنگ خودداری کنید.

عفونت ادراری

– به طور کلی در زمان رابطه جنسی مخصوصا رابطه جنسی در سفر از کاندوم های مخصوص استفاده شود زیرا تشخیص بیماری های جنسی و آمیزشی در ابتدا مشکل بوده و ممکن است هیچ گونه علامتی نداشته باشند.

برخی بیماری های آمیزشی مانند زگیل یا تبخال تناسلی معمولا بدون علامت بوده و گسترش و انتقال آن به سرعت انجام می شود. استفاده از کاندوم های لاتکس، امکان ابتلا به بیماری های آمیزشی را تقریبا کاهش داده و در پیشگیری از این گونه بیماری ها تاثیر گذار هستند.

زگیل های تناسلی

– به دلیل روحیه تاثیر پذیری بالای تمام افراد، شرایط درونی ، روحی و جسمی؛ تاثیر زیادی بر فرد گذاشته و ممکن است زندگی او را دچار بحران کند. هر گونه تغییری در مکان و زمان می تواند نقش مهمی بر روحیات فرد بگذارد.

بنابراین در نظر گرفتن تمام موارد و تغییرات مکانی به هنگام سفر نکته مهمی بوده و بر سلامت جسمی، روحی و جنسی فرد تاثیر می گذارد.

برقراری یک رابطه جنسی در سفر می تواند خاطره خوبی برای شما به دنبال آورد. هیچ فردی دوست ندارد در هنگام سفر دچار بیماری یا مشکلات جسمی شود؛ بنابراین با رعایت کردن نکات ساده بهداشتی و در نظر گرفتن عواطف و احساسات همسر خود می توانید از رابطه جنسی در سفر رضایت کامل داشته و سفر خوبی داشته باشید.

نبض ما– مترجم: مهناز ضحاکی

5/5 - (1 امتیاز)
منبع thisbatteredsuitcase

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید