انواع مدل های جدید مانتو در پیج های اینستاگرام

این روزها بازار مدل های جدید مانتو بسیار داغ است. سبک و سیاق مانتوها می تواند از مدل های قدیمی و سنتی یا مدل های جدید با پارچه هایی با بافت به روزتری شکل بگیرد.

نبض ما– پوشش و لباس از عواملی هست که در کنار زیبایی ظاهری و بروز شخصیت فرد، او را از آسیب های پوستی در امان می دارد. مدل های جدید مانتو که با طراحی طراحان لباس داخلی و خارجی وارد بازار می شوند از بافت و نقوشی متفاوت از گذشته پیروی می کنند.

مدل های جدید مانتو

حفظ حریم شخصی هر فرد با لباس پوشیدن امکان پذیر می شود. از گذشته تا امروز مردمان از برگ گیاهان هم برای خود لباس تهیه کرده اند تا خود را از سرما و گرما حفظ کنند. با گذشت زمان و ابداع ریسندگی پیشرفتی حاصل شد که لباس زنانه و مردانه را مجزا کرد.

لباس های مشخص مردانه و زنانه طراحی شد. مردان با جامه های بلند و بعدها شلوار، زنان با دامن و بعدها با مانتو و لباس هایی با طراحی های مختلف احساس راحتی می کردند.

جدیدترین مدل های مزون حجاب نورا

نورا برندی جدید در صنعت پوشاک زنانه ایران است و در زمینه طراحی و دوخت لباس های پوشیده برای زنان فعالیت دارد.

مزون مانتو نورا

مزون نورا در اتوبان صدر، بلوار قیطریه، بلوار اندرزگو، حد فاصل قیطریه و فرمانیه، خیابان سلیمی جنوبی، پلاک 18فعالیت دارد. در حال حاضر در شهرستان ها فعالیت ندارد ولی به دنبال نظرسنجی از کاربران خود برای تاسیس شعبه در شهرستان های دیگر است.

جدیدترین مدل های مزون حجاب استایل hijabstylebyana

آناشید حسینی، طراح لباس است که نوع حجاب و پوشش شیک و به روز او تعداد زیای از افرادی که به حجاب علاقه و تمایل چندانی نداشته اند را به این مقوله علاقه مند کرده است.

آناشید حسینی کیست؟

او در کانال تلگرام و حساب اینستاگرام اش و در برنامه های عمومی(ایونت) به فروش محصولات و کارهای دست دوزش مانند روسری، عبا، مانتو، چادر، لباس شب، کیف و ملزومات حجاب می پردازد.

جدیدترین مدل های برند مانتو New Hijab

برند نیو حجاب در ژانویه سال ۲۰۱۱ در شهر ژنو کشور سوئیس به ثبت رسیده و کار خود را با فروش آنلاین انواع مدل مانتو و لباس برای بانوان مسلمان اروپا و امریکا آغاز کرده است.

موفقیت های برند نیو حجاب در سطح بین المللی منجر به حضور آن در نمایشگاه های متعدد مد و فشن در کشورهای مختلف از جمله سوئیس، انگلستان، کانادا و امارت شد و سپس در ایران آغاز به کار کرد.

اولین فروشگاه برند نیو حجاب در خیابان فرمانیه تهران، برند سنتر افتتاح شد. شعبه اول مشهد درهتل مجلل درویشی و شعبه دوم در بلوار ملک آباد (بین قدس ۱۲ و ۱۴) پس از آن تاسیس شد.

برند حجاب

زنان امروزی به خصوص در ایران از مدل های جدید مانتو استقبال می کنند که در خور حال زندگی روزمره، رفتن به اداره یا مراسم رسمی شان باشد.

برند نیوحجاب

از این رو طراحان تلاش می کنند مدل های جدید مانتو را طراحی کنند که می تواند از مانتو سنتی یا مانتو مدرن یا تلیفیقی بین مانتوهای سنتی با پارچه های قدیمی یا مانتوهای جدید با پارچه های جدید باشد. این دو مدل وقتی کنار هم قرار می گیرند طرحی تازه می شوند که برای مخاطبان حق انتخاب بیشتری را به وجود می آورد.

کالکشن مانتو حجاب

می توانند این مدل ها را در برندهای نیوحجاب؛ انارگل، هـ دو چشم، تن درست و… بیابند.

برند ایرانی مدل های جدید مانتو بته جقه

 با بیش از 25 سال تجربه در عرصه تولید انواع صنایع دستی، “رخت ایرانی بته جقه” پس از ثبت علامت تجاری خود (ثبت برند) به عنوان یک نشان صد درصد ایرانی در راستای اعتلای فرهنگ پوشش ایرانیان با هدف طراحی و تولید لباس های ایرانی با نگاهی جدید برای نسل نو پرداخته است.
آدرس این برند تهران، خیابان انقلاب، بعد از چهار راه ولیعصر، قبل از پل کالج، پلاک 9 است.

مانتو ایرانی بته جقه

برند ایرانی بته جقه

برند ایرانی مدل های جدید مانتو انار گل

انارگل برندی ایرانی است که در زمستان 91 شکل گرفته که تن پوش هایی خلاقانه همسو با فرهنگ ایرانی را تولید می کند. طراحان و دست اندرکاران انارگل را ثنا راد  و صبا راد تشکیل می دهند. انار گل شعب مختلفی در شهرهای مختلف ایران مانند اراک، بندرعباس، اصفهان، قزوین و رشت و … دارد.

برای دسترسی به یکی از شعب تهران انارگل به آدرس زیر مراجعه کنید: میدان ولیعصر.ضلع شمال غربی. (جنب پاساژ اهدا) کوچه ارژنگ، مرکز خرید پردیس.

مانتو انارگل

مانتو ایرانی انار گل

در ایران مدل های جدید مانتو از سری مانتو حجاب و مانتو سنتی ، روز به روز تولید می شود که مورد توجه حتی هنرمندان و بازیگران است؛ نیوشا ضیغمی، شقایق فراهانی، آزاده صمدی، باران کوثری، سحر دولتشاهی و… از جمله این افراد هستند که در مراسم مختلف از مدل های جدید مانتو سنتی یا مدل های جدید مانتو مدرن حمایت می کنند تا تولید ملی رشد بیشتری داشته باشد.

برند مدل های جدید مانتو حجاب استایل

از سال 95  نازنین قبله وردی، طراح مانتوهای حجاب استایل توانست به عنوان کارآفرینی در این حوزه تا امروز بدرخشد. نمونه کارهای او از پارچه ها و بافت های ایرانی و سنتی وام گرفته است.

برای دسترسی به مدل کارهای حجاب استایل به آدرس زیر مراجعه کنید: فرمانیه شرقی، خیابان جهانبخش نژاد، پاساژ پارک سنتر، طبقه اول.

مانتو سنتی ایرانی

مدل های جدید مانتو تنوع بسیاری دارد تا علاقه مندان از سنین مختلف و اقشار مختلف بتوانند مانتویی برازنده سلیقه خودشان بیابند.

NewHijab

طرح ها، رنگ ها و بافت پارچه نسبت به تقاضای قشرهای مختلف، سال به سال تغییر می کند.

مانتو حجاب استایل

از این رو برندهای مختلف ایرانی در حوزه مانتو و پوشاک به دنبال طرح های نو برای مدل های جدید مانتو و لباس می روند تا مخاطبان خود را راضی نگه دارند.

نبض ما– گردآوری

5/5 - (3 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید