۶ هدیه دست ساز برای روز مادر

اگر می خواهید برای روز مادر، هدیه ای تهیه کنید لازم نیست صد ها هزار تومان هزینه کنید. شما می توانید با وسایل ساده هدیه های زیبا و ارزشمندی بسازید.

نبض ما – در این مطلب روش ساخت شش هدیه دست ساز را برای روز مادر به شما معرفی می کنیم، هدیه های دست ساز عشق و محبت شما را بیشتر نشان خواهد داد.

1-گلدان های دست ساز

اگر مادر شما هم یکی از طرفدار های پر و پا قرص گیاهان است در درست کردن این گلدان های زیبا شک نکنید. این هدیه می تواند مناسب ترین گزینه برای هدیه ی روز مادر باشد. شما می توانید چند گلدان سفالی را برداشته و رنگ کنید. (ترجیحا سفید) سپس با ماژیک طلایی طرح های دلخواه خود را روی آن پیاده کنید.

اضافه کردن پیغامی مخصوص به مادرتان را فراموش نکنید. زیرا با این کار حس خاص و یکتا بودن را به او خواهید داد. حالا نوبت گیاهان است. گیاهانی را که از قبل انتخاب کرده اید را در این گلدان ها بکارید. به همین راحتی هدیه ای جذاب برای او تهیه کرده اید.

گلدان دستساز

2-دسته گلی کوچک

اکثر مادران عاشق گل هستند پس  تهیه ی یک دسته گل کوچک می تواند گزینه ی مناسبی برای هدیه ی روز مادر باشد. شما می توانید با چند شاخه گل ساده و زیبا مادرتان را به خوشحال ترین زن جهان تبدیل کنید. چند شاخه گل تهیه کنید و یک کاغذ گراف را مانند شکل زیر دور گل ها بپیچید . با کنفی نازک آن را محکم کنید.

دسته گل

3-نوشته های مقوایی

این یک ایده ی خاص و جذاب برای مادرانی است که تنوع و هیجان را می پسندند . پس خود را با چند مقوای کارتن . کاموا های رنگی، قیچی و کمی چسب آماده کنید. حروفی که حاوی پیام هستند را روی مقوا ببرید و دورش را با کاموا های رنگی بپوشانید.

4-سبد گل کاغذی

گل های طبیعی بسیار زیبا و ارزشمندند ولی عمر کوتاهی دارند. اگر می خواهید یک گل همیشگی برای مادرتان تهیه کنید دست به کار شوید. چند مقوا را شکل گل ببرید. لبه ی گلبرگ ها را با دست کمی خم کنید و مرکز آن ها را به یکدیگر بچسبانید.

راستی، پیغام خاص خود را روی جعبه ی گل هرگز فراموش نکنید!

5-قاب گلی متفاوت

این یکی از جذاب ترین هدیه هایی است که مادران از آن لذت می برند. شما می توانید با حرف اول اسم مادرتان او را بسیار خوشحال کنید. یک حرف لاتین انتخاب کنید. و روی مقوا ببرید. گل های مصنوعی را با چسب به طور فشرده روی آن بچسبانید و برای دور آن قابی زیبا تهیه کنید.

6-آویز قلبی

یک آویز قلبی زیبا می تواند هدیه ی ای دوست داشتنی برای مادرتان شود. با چند نوار کاغذ رنگی ساده و یک ربان می توانید هدیه ای خاص و منحصر به فرد بسازید

اما شاید شما بخواهید در کنار این هدیه های زیبا و دست ساز کادویی برای مادرتان تهیه کنید.

آیا می دانید مادران جوان چه کادو هایی را می پسندند؟

3.5/5 - (23 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال مطرح شده قبلی و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم