فروش تجهیزات پزشکی و بهترین پخش کننده عمده+(لیست قیمت تجهیزات پزشکی)

فروش لوازم مصرفی و تجهیزات پزشکی و پخش عمده تجهیزات پزشکی و تهیه کالای پزشکی در تهران و سایر شهرهای ایران یکی از شغل های حساس و البته خاصی است که کمی نیاز به تخصص و توان فنی هم دارد. اما به جهت حساسیت و مهم بودن مطلب برای فردی که می خواهد، تخصصی وارد این حوزه شود، نکاتی را در این مطلب عنوان می کنیم.

با گسترش و توسعه روز افزون در زمینه واردات کالای پزشکی و تجهیزات پزشکی و پخش، در امر خرید و فروش تجهیزات پزشکی و توزیع تجهیزات طبی ؛ کلیه مراکز درمانی و بیمارستانها و کلینیک ها و مطب ها و مردم بطور مستقیم و غیر مستقیم در این حوزه مرتبط هستند و در بعضی موارد هم دچار تردید میشوند که البته قابل تامل است.

فروش تجهیزات پزشکی

مثلا به عنوان نمونه، دستگاه تست قند خون خانگی و دستگاه فشار خون  از این نوع تجهیزات پزشکی به حساب می آیند که خیلی ها با آن سر و کار دارند و مشکلات و مصائب آن هم کم گزارش نشده است. یا در حوزه داروهای انسانی و مکملهای رژیمی – غذایی که آن هم مقوله جداگانه و چالش برانگیزی دارد و به قولی: خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل ……

قند دوران بارداری باید چند باشد

به هرحال ما اینجا لیستی از تجهیزات پزشکی را برای آن دسته از عزیزانی که بدنبال خرید عمده تجهیزات پزشکی و لوازم مصرفی  پزشکی هستند و می خواهند در این صنف وارد شوند، آورده ایم و پخش کننده عمده تجهیزات پزشکی را هم معرفی می کنیم.

 

مسئولیت و هدف اصلی فروشندگان تجهیزات پزشکی، چه شرکتی و چه مغازه های فروش تجهیزات پزشکی و همه عزیزانی که در این حوزه فعالیت می کنند، بایدجدای از سود و کسب منفعت ؛ ارتقای سلامت و کیفیت زندگی مردم، از طریق تامین دسترسی سریع و آسان آحاد جامعه به تجهیزات  و کالاهای پزشکی و محصولات دارویی، درمانی، بهداشتی و آرایشی و غذایی مطمئن و با کیفیت باشد.

فروش و پخش عمده تجهیزات پزشکی عمدتا در دو بخش صورت می گیرد؛

1- تجهیز مراکز درمانی

2- تجهیزات بیمار در منزل

فروش تجهیزات دندانپزشکی

پخش و فروش عمده تجهیزات پزشکی، به صورت زیر دسته بندی می شود:

  • فروش کالاهای مصرفی پزشکی
  • فروش تجهیزات لابراتوری و آزمایشگاهی
  • فروش ملزومات فیزیوتراپی/تکنولوژی ارتوپدیک
  • فروش تجهیزات الکترو پزشکی
  • فروش تجهیزات دندانپزشکی
  • فروش تجهیزات پزشکی و تکنولوژی پزشکی

فشار خون بالا

  • لیست تجهیزات پزشکی عبارتند از:

لوازم معاینه و تشخیصی، سونو و اکو کاردیوگرافی، دستگاه های تنفسی و ریوی، الکتروشوک و نوار قلب، فشارسنج و دستگاه تست قند خون، مدل های اناتومی و مولاژ،  عصا و واکر و ویلچر، ملزومات مادر و کودک، ملزومات امداد و کمک های اولیه.

رگ های واریسی

همچنین کالاهای پزشکی چون جوراب واریس و آمبولی، ارتوپدی و فیزیوتراپی، بالشت و تشک پزشکی، گن و البسه های پزشکی، انواع ارتز و پروتز و تخت و برانکارد و ترالی، بخورهای سرد و گرم و ماساژور و ریلکسیشن، لوازم سالنی و زیبایی، ساکشن های برقی و دستی و ترازوهای دیجیتال و ساده، اقلام مصرفی بیمارستانی، اتوکلاو و آون فور، سنجش گرهای آزمایشگاهی، شیشه آلات آزمایشگاهی.

 

4.6/5 - (64 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظر
  1. 09132036544 می‌نویسد

    سلام و عرض ادب…جهت فروش برند جدید ماسک نیاز به همکاری شما بزرگواران دارم.. تشکر

  2. روزبهانی می‌نویسد

    سلام ژل ضدعفونی دست در اندازه ۱۰۰ میل . بسیار باکیفیت با قیمت ۸ هزارتومان ، کارتن های ۴۸ تایی
    اگر خرید به صورت عمده دارید در خدمتم .‌
    قیمت فعلی این ژل الان ۱۸ هزارتومان هست

از پزشکان نبض‌ما بپرسید