تور لحظه آخری یا تور مسافرتی ارزان بهانه حال خوب!

تور لحظه آخری یا تور مسافرتی ارزان برای بعضی ها که بسیار اهل سفر هستند و میخواهند سفر ارزان داشته باشند، بعنوان یک سورپرایز محسوب میشه و خاطرات کسانی که تا بحال با تور لحظه آخری سفر رفته اند جالب و قابل تامل است.

نبض ما – یکی از بهترین گزینه هایی که برای  تعطیلات میشه برنامه ریزی کرد این است که در پی پیدا کردن تور لحظه آخری برای داشتن سفری ارزان با شرایط خوب باشید اما آنچه که مهمه اینه که تورهای لحظه آخری چه شرایطی دارند و چگونه باید همیشه آماده سفر بود.

تور لحظه آخری

علت پایین بودن قیمت تور لحظه آخری چیست؟

در چنین مواقعی برنده ی تور لحظه آخری مسافر است چون توانسته با قیمت بسیار پایینی از بهترین آژانس های مسافرتی که در مواردی  تا ۷۰ درصد پایین تر از قیمت اصلی تور هم می آید، آن را خریداری کند.

در واقع آژانس های مسافرتی و آژانس هایی که برگزار کننده تورهای مسافرتی داخلی و خارجی هستند، به خاطر تکمیل نشدن صندلی های هواپیما یا خالی ماندن اتاق های تعدادی ازهتل هایی که گارانتی و قرار داد کرده اند، در لحظات آخر تصمیم می گیرند تور را با قیمت بسیار ارزانی به فروش برسانند تا بتوانند ظرفیت های خالی را تکمیل کنند که این کاهش نرخ می‌تواند شامل بلیط هواپیما یا کل پکیج مسافرتی باشد.

لیست بهترین تورهای لحظه آخری ارزان

تجربیات اکثر  مسافران داوطلب سفرهای ارزان و یهویی  و لحظه آخری  بسیار جالب و شنیدنی است

بعضی آدم ها همیشه آماده سفر رفتن هستند و کیف و ساک و چمدان بسته و نبسته پایه خوبی برای سفر هستند و برخی هم با اینکه خیلی سفر کردن را دوست دارند اما یهویی و بدون برنامه ریزی و دقیقه نودی را اصلا نمیپسندند و اصلا با اینجور سفر رفتن ها میانه خوبی ندارند.

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری به دلیل مزیت ویژه ای که دارد، متقاضی زیادی هم دارد بنابراین در مسافرت‌ های لحظه آخری بهتر است معطل نکنید و سریعا دست به کار شوید!

گذشته از تمام اینها، اگر تور لحظه آخری بخرید می توانید با هیجان دقیقه نودی به یک ساحل زیبا، یک مسافرت عاشقانه، یک تور دریایی در کروز و یا حتی تعطیلات در یک کشور اروپایی بروید .

اگرچه سفر‌ های لحظه‌ آخری می‌ تواند تا حد زیادی هزینه‌ های سفر را کم کند شاید دوست داشته باشید در سفر با تور لحظه آخری، حتی بیشتر از این هزینه هایتان را کم کنید که خیلی هم خوب است.

تور لحظه آخری

اما اگر بودجه ای که در اختیار دارید خیلی محدود است، بهتر است در طول سفرتان هم هزینه‌ ها را تا حد ممکن کم کنید. چطور؟ کافی است در طول سفر از کارهایی که باعث پول خرج کردن های اضافه می شود، دوری کنید.

مثلا تا جایی که ممکن باشد به رستوران نروید و به جای آن مواد غذایی با قیمت مناسب را از سوپرمارکت‌ ها و یا مغازه‌های کوچک محلی تهیه کنید. اگر قصد خرید سوغاتی دارید، خریدتان را از فروشگاه‌ های دور از مراکز توریستی انجام دهید .

4.8/5 - (13 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید