فرم دهی صورت با چند روش ساده

برای فرم دهی صورت درمان های متعددی وجود دارد که در بسیاری از موارد مربوط به شکل صورت و خطوط موجود در آن بوده و حتی می توانید بدون جراحی آن را انجام دهید!

نبض ما- درمان های غیر جراحی میتواند بیشترین قسمت های صورت را هدف قرار دهد و در صورت نیاز غیر تهاجمی بوده و خطرات مربوط به جراحی در آن وجود ندارد. فرم دهی صورت با استفاده از پرکننده های ایمن و موثر، درمان های تحریک کننده کلاژن و محصولاتی مشابه، به  شکل و فرم دلخواه انجام می شود.

بالا بردن چانه و غبغب

در  بعضی از افراد برای بالا بردن چانه و غبغب، روش های موثری انجام می شود  اما  در برخی موارد برخی از مشکلات مربوط به چانه و یا غبغب ژنتیکی هستند و به هیچ وجه به دلیل افزایش وزن ایجاد نمی شوند.

یک چانه بزرگ، چانه ای است که در زیر فک پایین و اغلب در اطراف گردن حالت بزرگ تری داشته و باعث می شود که پوست صورت شما  به سمت پایین افتاده و ظاهر نامناسبی برای شما ایجاد کند.

راز زیبایی پوست صورت

از بین بردن فاصله چشم و ابرو

اگر شما آسیایی هستید و می خواهید شکل چهره و رنگ پوست شما جذاب باشد، روش های مختلف لیزر و پوست با درمان های غیر جراحی برای بهبود خطوط صورت و اختلالات رنگ پوست ارائه می شود.

در برخی افراد هم فاصله بین ابروها و چشم شما  زیاد بوده و همین موضوع ممکن است تقارن صورت آن ها را تحت تاثیر قرار دهد. در روش های فرم دهی صورت ، تنها با استفاده از یک  تزریق می توان فضای بین ابرو و چشم را کاهش  داد.

شما همچنین می توانید برای  فرم دهی صورت ،  پوست صورت را  بالاتر برده و این موضوع سبب بازتر شدن ، روشن تر شدن و  جوان تر شدن صورت شما می شود. از طریق روش بوتاکس و پرکننده های صورت این کار به آسانی صورت می گیرد.

چاق شدن صورت لاغر

در صورتی که می خواهید صورتی پرتر داشته و یا گونه های خود را برجسته کنید،  می توانید از پر کننده های  موجود استفاده کنید  زیرا  پر شدن صورت، سبب می شود که چهره شما از حالت  خسته و دیگر شرایط نامناسب، خارج شود. افزایش چربی با درمان های مختلفی ارائه شده  و تزریق پرکننده  های  پوستی برای این کار مناسب هستند.

چاق شدن صورت

از بین بردن چین و چروک پوست

همانطور که سن ما  بالاتر می رود، پوست صورت هم ممکن است، کلاژن و چربی از دست بدهد در نتیجه این موضوع سبب ایجاد چین و چروک و خستگی در پوست صورت می شود. همچنین ممکن است در برخی از افراد ظاهر گوش ها زیاد زیبا و متقارن نبوده و با فرم دهی صورت  ، شکلی مناسب می گیرد.

شما می توانید برای زیباتر کردن ظاهر گوش ها از گوشواره های مناسب با چهره خود استفاده کنید. همچنین، درمان  با پرکننده های پوستی صورت می تواند ظاهر گوش را کمی  بهبود بخشد.

درمان فرورفتگی چشم

در برخی از افراد، در قسمت زیر چشم ها و گونه ها فرورفتگی هایی وجود دارد که باعث می شود چهره مسن تر از آن چه که هست نشان داده شود. این وضعیت شایع،  در نتیجه از دست دادن چربی زیر جلدی و شکستن ساختارهای داخلی پوست است.

به این ترتیب، از طریق انواع پر کننده ها میتوانید  بخش های  تو خالی را حجم داده و ظاهر بهتری داشته باشید. درمان های غیر پرکالری پوست می توانند حجم  این ناحیه را افزایش دهند و ظاهری جذاب تر برای شما ایجاد کنند.

بخش پزشکی و لیزر هم شامل درمان های ضد پیری برای انواع پوست ها است که در  بهبود شرایط پوستی موثر بوده و تولید کلاژن را تحریک می کند.

پرکننده های پوستی مانند هم می توانند فرورفتگی ها را پر کنند و  باعث ایجاد حجم دلخواه در فرم صورت شود. پرکننده های (فیکسچرهای) غیر جراحی مانند سافت لایف هم می تواند به طور چشمگیری ظاهر  و فرم صورت شما را  بهبود بخشد.

از بین بردن پف زیر چشم

از بین بردن خطوط صورت

آیا ناحیه دهان و لب های خود را دوست ندارید؟ آیا شکل ظاهری لب های شما مناسب چهره شما نبوده و یا حجم کافی ندارد؟ گاهی اوقات هم  ممکن است خطوط و چین و چروک  از گوشه های بیرونی دهان به طرف چانه گسترش پیدا کند.

همانطور که سن شما بالا می رود، ممکن است در شکل ظاهری صورت شما تغییراتی ایجاد شود که تمام این تغییرات کاملا طبیعی بوده و به دلیل کاهش کلاژن و خون رسانی بیشتر رخ می دهد.  تمام این موارد می توانند باعث ظهور پیری شوند.

اما شما مجبور نیستید که با این شرایط زندگی کنید  و به راحتی می توانید بدون عمل جراحی، زیبایی اولیه خود را تا حدود زیادی به دست آورید. شما می توانید برای ناحیه لب های خود از انواع پرکننده های پوستی مانند حجم دهنده های فراکسل استفاده کرده و برای پوست اطراف لب ها هم از کرم های لایه بردار کمک بگیرید.

البته  گاهی اوقات این چروک ها سطحی هستند، اما در  برخی از مردان و زنان این چروک ها آزار دهنده  و عمیق تر است. باید گفت که  خوشبختانه،  برای از بین بردن خطوط صورت و  شکل ظاهری لب ها درمان های زیادی وجود دارد که می تواند به طور چشمگیری  این خطوط را کاهش دهد.

بسیاری از افراد دوست دارند بینی ظریف داشته باشند. اگر می خواهید نوک بینی شما ظریف تر شده و به سمت بالا تمایل داشته باشد، می توانید بدون عمل جراحی بینی یا همان رینوپلاستی، از درمان  های غیر جراحی استفاده کنید.

چین و چروک

جلوگیری از شل شدن پوست صورت

به مرور زمان تغییر شکل صورت و شل شدگی پوست در مردان و زنان، امری طبیعی است و اکثر افراد در مورد این تغییرات احساس نارضایتی دارند. شما می توانید با انتخاب روش های مناسب، به طور آگاهانه فرم صورت خود را به شکل دلخواه در آورده و با این کار شکلی سفت تر و زیباتر به آن ببخشید.

برای فرم دهی صورت می توانید از درمان هایی  نظیر بوتاکس، دیسپورت(Dysport) و درمان های مشابه استفاده کنید تا با حجم بخشیدن به ماهیچه های صورت، به اعتماد به نفس بیشتری برسید.

همچنین ماساژ دادن صورت به روش صحیح می تواند یکی از موثرترین روش ها برای فرم دهی صورت باشد. بهتر است ماساژ صورت را به طور مداوم انجام داده و روی نقطه های مورد نظر تمرکز کنید.

تیم ترجمه نبض ما

5/5 - (2 امتیاز)
منبع www.antiagingvancouver.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. H می‌نویسد

    سلام خسته نباشید برای رفع تیرگی اطراف چشم چه راهکارهایی است؟

از پزشکان نبض‌ما بپرسید