دانستنی های جذاب و جالب در مورد اروپا

یکی از جذاب ترین تفریحاتی که هر فرد می تواند در طول زندگی خود تجربه کند، این است که با استفاده از تورهای گردشگری مختلف به کشورهای خارجی سفر کند. سفر با تور می تواند مزیت های فوق العاده داشته باشد که سفرهای انفرادی عموماً این مزیت ها را ندارد. پیشنهاد می کنیم حتما با تور سفر کنید تا بهترین استفاده را از سفر خارجی برده باشید.

سفر به کشورهای خارجی با تور سرشار از هیجان و تجربه بوده و شما با سفر به یک کشور خارجی می توانید بهترین موقعیت را برای آشنایی با فرهنگ ملل مختلف به دست آورید. به همین علت است که گفته می شود سفر تجربه بسیار زیادی را در اختیار افراد مختلف قرار می دهد و با استفاده از آن زندگی بهتری را در پیش روی آنها می گذارد.

در ادامه با برخی از انواع تورهای گردشگری که جذابیت زیادی برای گردشگران دارند آشنا می شویم.

تور اروپا

یکی از جذاب ترین تورهایی که می تواند برای تمامی مردم ایران جذاب باشد، تور اروپا است. تور اروپا با توجه به اینکه کشورهای مختلفی را شامل می شود، می تواند به عنوان یکی از بهترین تورهای گردشگری مورد توجه قرار گیرد.

البته مشخص است که سفر کردن با تور اروپا نیاز به زمان داشته و باید شما زمان کافی را برای این سفر داشته باشید.

در صورتی که بتوانید با تور اروپا راهی کشورهای مختلفی که در این تور وجود دارد شوید، لذت فوق العاده زیادی را از سفر خواهید برد. امیدوار باشید که با سفر با تور اروپا یک سفر هیجان انگیز و جذاب در انتظار شما خواهد بود.

عموماً در تور اروپا یکی از مهمترین کشورهایی که به عنوان مقصد گردشگری اروپا شناخته می‌ شود، فرانسه است.

گردشگری فرانسه رونق بسیار زیادی دارد و سالانه توریست های بسیار زیادی وارد این کشور می ‌شوند. به همین علت است که در تمامی انواع تور اروپا سفر به کشور فرانسه به ویژه شهر پاریس جای می گیرد.

همچنین سرزدن به کشورهایی مثل هلند، آلمان و اسپانیا نیز می ‌تواند از جمله برنامه‌هایی باشد که تور اروپا را برای شما جذاب تر و خواستنی تر نماید. شما برای رفتن به تور اروپا عموماً نیاز به اخذ ویزای شینگن دارید تا با استفاده از این ویزا بتوانید به تمامی کشورهایی که عضو معاهده شینگن هستند بروید.

با سفر به کشورهای عضو شینگن نیاز به ویزاهای متعدد نداشته و در نتیجه می توانید به سادگی و با خیال راحت به چندین کشور مختلف با ویزای شینگن سفر کنید.

مطمئن باشید که این سفر می‌ تواند یکی از جذاب ترین سفرهایی باشد که شما در طول زندگی خود تجربه خواهید کرد. چرا که قدم زدن در کشورهای مختلف آن هم در تور اروپا و آشنایی با فرهنگ ها و آداب و رسوم ملل مختلف اروپایی فرصتی دست نیافتنی است که شما در تور اروپا به آن دست خواهید یافت.

توجه کنید که خرید تور اروپا را باید از شرکت های معتبر گردشگری به عمل بیاورید. در صورتی که شرکتی که ارائه دهنده تور های گردشگری است خدمات لازم را در اختیار شما قرار ندهد، مطمئن از سفر با تور اروپا پشیمان خواهید شد. این در حالی است که خدمات آژانس های گردشگری معتبر به شما برای تور اروپا فوق العاده بوده و بدون هیچ مشکلی می توانید به اروپا سفر کرده و از جذابیت های کشورهای مختلف این قاره سبز استفاده کنید.

تور ترکیه

ترکیه یکی از مقاصد مهم گردشگری و تور ترکیه به عنوان یکی از پرطرفدارترین تورهایی است که در ایران شناخته می‌ شود. بسیاری از شهرهای کشور ترکیه به عنوان شهرهای پرطرفدار گردشگری در جهان به حساب می آیند. به عنوان مثال استانبول یکی از مهمترین شهرهای توریستی ترکیه است.

بسیاری از پکیج های تور ترکیه تنها شامل سفر به این شهر می شود. گفته می شود آمار ورود توریست به شهر استانبول در طول یک سال به اندازه جمعیت خود این شهر که در حدود ۱۵ میلیون نفر است می شود. به همین علت است که تور ترکیه از مهم ترین تورهای گردشگری در جهان شناخته می شود و تنها مختص به ایران نیست.

شما قبل از سفر به ترکیه باید مشخص کنید که در تور ترکیه باید به چه شهرهایی سفر داشته باشید. در واقع شما با استفاده از تور ترکیه می توانید به شهرهای مختلفی سفر کنید و این شما هستید که با انتخاب نوع تور ترکیه مشخص می کنید که در طی این طور به کدام شهرهای این کشور توریستی سفر خواهید کرد.

نکته قابل توجهی که باید به آن اشاره کنیم این است که سهولت در سفر به ترکیه بسیار زیاد بوده و شما با در دست داشتن پاسپورت می توانید به این کشور سفر کنید. در واقع لغو روادید برای شهروندان ایرانی که توسط دولت ترکیه انجام شده، کمک کرد تا سفر به ترکیه ارزان تر و البته ساده تر اتفاق بیفتد. به همین علت افراد تمایل بسیار زیادی دارند به کشور ترکیه سفر کنند.

البته ناگفته نماند که سفر کردن بدون تور ممکن است مشکلاتی را برای شما به همراه داشته باشد. یکی از بهترین راهکارها برای سفر به ترکیه استفاده از تور گردشگری است شما با استفاده از تور گردشگری سفری ایمن تر و بهتر به ترکیه خواهید داشت. تور ترکیه تمامی امکانات مورد نیاز شما را برایتان فراهم می ‌آورد و شما می توانید بهتر و مفیدتر از سفر خود لذت ببرید.

استفاده از خدماتی که تور ترکیه به شما در خلال سفر ارائه می دهد کمک می کند تا وقت کمتری از سفر شما هدر رفته و در این کشور پر جاذبه بتوانید از وقت خود حداکثر استفاده را بنمایید. در واقع شما عموماً در سفر با تور ترکیه با کمبود وقت هم مواجه می شوید.

پس بهتر است با برنامه ریزی هایی که تور ترکیه برای شما انجام می دهد، از اتلاف وقت هایی که بر اثر بی تجربگی برای سفر به این کشور به وجود می‌ آید، پیشگیری به عمل آورید تا سفری فوق العاده جذاب و هیجان انگیز به این کشور داشته باشید.

جاذبه های تاریخی و گردشگری کشور ترکیه به قدری زیاد است که قطعاً در یک تور ترکیه نمی توانید به تمامی آنها حتی در یک شهر دسترسی داشته باشید و شما باید با گلچینی از جاذبه هایی که می خواهید به آنها سر بزنید بهترین انتخاب ها را در تور ترکیه به عمل آورید. توجه به این نکته و برنامه ریزی دقیق برای سفر به ترکیه به شما کمک خواهد کرد تا سفری به مراتب بهتر و حساب شده تر را تجربه کنید.

تور دبی

تور دبی در کنار تور ترکیه از جمله بهترین تورهای گردشگری در ایران به حساب می آید. این تور به عنوان تور پرطرفدار در آژانس های مسافرتی مختلفی ارائه می شود و به همین علت شما برای انتخاب تور دبی دست بازتری برای انتخاب خواهید داشت.

نکته قابل توجه ای که باید در مورد تور دبی به آن اشاره کنیم این است که شما در این تور باید به موارد مختلفی توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین خدمات را از آژانس های مختلف گردشگری دریافت نمایید. پارامترهای مختلفی در تور دبی و قیمت تور دبی تاثیرگذار هستند و شما باید به تمامی پارامترها توجه ویژه ای داشته باشید تا سفری بهتر و هدفمندتر به کشور امارات و شهر دبی داشته باشید.

به نظر می رسد سفر به دبی به شما کمک خواهد کرد تا با فرهنگ های ملل مختلف آشنا شوید چرا که دبی یک شهر جهانی به حساب می‌ آید. در این شهر افراد مختلف از ملل متفاوت و فرهنگ ‌های گوناگون زندگی می کنند. به همین علت شما با سفر به دبی نه تنها با مردم کشور امارات از نزدیک آشنا می شوید بلکه مردم دیگری از کشورها و شهرهای مختلف جهان را شناخته و می توانید با آنها به صحبت بپردازید.

یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری در شهر دبی که شما در تور دبی می ‌توانید به آن دسترسی داشته باشید، دهکده جهانی است. در این دهکده شما می توانید با فرهنگ ها و آداب و رسوم ملل مختلف از نزدیک آشنا شوید و موسیقی و رقص و صنایع دستی کشورهای مختلف را از نزدیک ببینید و بشنوید.

دبی برای مردم ایران به عنوان یکی از پرطرفدارترین تورهای گردشگری شناخته می ‌شود. یکی از دلایل این موضوع این است که شهر دبی فاصله کوتاهی تا ایران داشته و مسافت هوایی بین تهران تا دبی یا شهرهای بزرگ دیگر ایران تا دبی کوتاه است.

همچنین پروازهای مستقیمی که برای سفر به دبی مهیا شده کمک می‌ کند تا تور دبی با سادگی و سهولت بیشتری انجام شود. به نظر می ‌رسد تور دبی توانسته نظر گردشگران مختلف را به این کشور جذب نماید و در نتیجه توصیه های افراد برای دوستان و اقوام به منظور سفر با تور دبی نتیجه بخش بوده و توانسته افراد مختلف را برای سفر به این کشور قانع نماید.

هرچند جاذبه‌ های تاریخی در شهر دبی وجود ندارد و شما در تور دبی تنها با جاذبه هایی از جنس تکنولوژی، برج ها و ساحل های متنوع مواجه هستید، اما این جاذبه ها توانسته اند نظر گردشگران ایرانی را به خود جلب کنند. در نتیجه تور دبی توانسته به عنوان یکی از سفرهای خارجی مورد استقبال مردم ایران شناخته شود.

همانطور که گفته شد فرصت مناسبی که برای ایرانیان وجود دارد این است که با توجه به نزدیکی شهر دبی به ایران، هزینه تور دبی و قیمت تمام شده تور دبی برای ایرانیان بسیار کم بوده و به همین علت سفر به دبی سفری ارزان و مناسب محسوب می شود.

در صورت انتخاب آژانس مسافرتی مناسب به عنوان میزبان تور دبی، لحظات خوب و خوشی را در سفر به این کشور همسایه آبی با ایران خواهید داشت.

تور تایلند

تور تایلند طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. این تور به عنوان یکی از بهترین تورهای گردشگری شناخته می شود و سالانه بسیاری از ایرانیان با استفاده از تور تایلند راهی این کشور می شوند.

هر چند در گذشته تایلند مقصد گردشگری مناسبی برای خانواده ‌ها شناخته نمی‌ شد و بسیاری از خانواده ها نگرانی هایی را برای رفتن به تایلند داشتند؛ اما امروزه جاذبه های گردشگری فوق العاده و همچنین کنترل برخی از انواع مراکز جنسی باعث شده تا سفر مردم ایران به کشور تایلند بسیار بیشتر از گذشته شود.

یکی از جذابیت های فوق العاده در تایلند که باعث شده تا تور تایلند رونق بسیار زیادی داشته باشد، طبیعت بکر و دست نخورده این کشور است.

طبیعت زیبای تایلند را در هیچ کجای دنیا نمی توانید بیابید. جزایر فوق العاده زیبا و سواحل بی نظیر تایلند از مهمترین جذابیت ها برای سفر با تور تایلند هستند و شما می توانید با استفاده از یک تور تایلند معتبر راهی این کشور شده و از تمامی جاذبه های زیبای این کشور بهره مند شوید.

این جاذبه های طبیعی چنان زیبا هستند که شما را غرق تماشای خود خواهند کرد و بسیاری از زمان تور تایلند را از شما خواهند گرفت.

تایلند در کدام قاره است

نکته قابل توجه که باید در مورد تور تایلند به آن اشاره کنیم این است که این تور قیمت نسبتا مناسبی دارد و به همین علت است که بسیاری از افراد می‌توانند با استفاده از تور تایلند راهی یک کشور خارجی در آسیای شرقی شوند. همین موضوع خود توانسته جذابیت های سفر با تور تایلند را افزایش دهد و افراد بسیاری با استفاده از این تور به کشور تایلند سفر کنند.

علاوه بر جاذبه های طبیعی، تایلند جاذبه های تاریخی فراوانی را در دل خود جای داده است. شما می توانید با حضور در تور تایلند از این جاذبه های فوق العاده دیدن کنید. معابد زیبا و ساختمان های قدیمی فراوانی که مربوط به پادشاهان گذشته این مرز و بوم بوده است، می توانند بخش عمده ‌ای از سفر شما با تور تایلند را پر نمایند.

مشخص است که از نکات مهمی که باید در سفر با تور تایلند مورد توجه قرار گیرد، برنامه ‌ریزی در سفر است. شما باید قبل از سفر به تایلند مشخص کنید دوست دارید در تور تایلند از چه جاذبه هایی دیدن کنید و وقت خود را چگونه سپری نمایید.

بر اساس این تصمیم، حتی ممکن است تور تایلند متفاوتی را انتخاب کنید. چرا که شهرهای گردشگری متعددی در تایلند وجود داشته و برخی از تورها تک شهری یا چند شهری هستند و شما می توانید از بین انواع تور تایلند یکی از آنها را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که سفر به تایلند بدون تور امکان پذیر نبوده و علاوه بر محدودیت هایی که از طرف این کشور وجود دارد، مشکلات بسیار زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. از بهترین گزینه ها برای سفر به تایلند استفاده از تور تایلند معتبر و خوب است تا شما یک سفر مطمئن به کشور زیبای تایلند داشته باشد.

تور کوالالامپور

یکی از تورهای پرطرفدار در ایران تور کوالالامپور است. این تور به عنوان یکی از تورهای معتبر آسیایی شناخته می شود و توانسته جذابیت فوق العاده ای برای گردشگران ایرانی به همراه داشته باشد. به نظر می رسد نزدیکی فرهنگی به علت دین مشترک مردم ایران و مردم مالزی، توانسته نظر بسیاری از افراد را برای سفر به این کشور به خود جلب کند.

تور کوالالامپور جذابیت های فوق العاده ای را در کنار هم در اختیار توریست ها قرار می‌ دهد. گردشگرانی که به این کشور سفر می کنند می توانند با مراجعه به جاذبه ‌های تاریخی و فرهنگی متعددی که در مالزی وجود دارد و مربوط به ادیان مختلف است، گشتی در تاریخ پر فراز و نشیب کشور مالزی بزنند.

همچنین یکی از نکاتی که باعث شده تا تور کوالالامپور به عنوان یک تور مسافرتی پرطرفدار در ایران شناخته شود، این است که این تور، تلفیقی از گردشگری سنتی و گردشگری مدرن را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

شما تور کوالالامپور که پایتخت کشور مالزی است و شما قطعاً در تور کوالالامپور به آن سفر خواهید کرد، ترکیبی از سنت و مدرنیته را در کنار یکدیگر مشاهده می کنید.

برج های سربه فلک کشیده در این شهر در کنار محله های قدیمی کوالالامپور که بسیار سنتی زندگی می کنند، همچنین رستوران های مجلل و باشکوه موجود در این شهر در مقایسه با رستوران های خانگی و غذاهای سنتی که در محله های خاصی از این کشور به صورت کاملا ساده سرو می گردد، نشانه یک سفر پرماجرا به کشوری با تنوع جاذبه های گردشگری دارد.

مطمئن باشید همانطور که در سفر با تور کوالالامپور مدت زمان زیادی از شما برای گردش در طبیعت و یا جاذبه های تاریخی سپری خواهد شد، زمان قابل توجهی نیز برای گردش در برج دوقلوی پتروناس سپری می شود.

یکی از نکات مهمی که در سفر با تور کوالالامپور  با آن مواجه خواهید شد این است که شما در این کشور به غذاهای متعددی در رستوران های متنوع و مختلفی دسترسی خواهید داشت. این تنوع فوق العاده به شما کمک می کند تا مشکلی در سفر به این کشور آسیای شرقی نداشته باشید و سلایق مختلف شما را پوشش دهد.

ناگفته نماند که علاوه بر شهر کوالالامپور که از مهمترین شهرهای کشور مالزی برای گردشگری به حساب می‌ آید، شهرهای متعدد دیگری نیز در این کشور وجود دارند که جذابیت های فوق العاده ای را در اختیار گردشگران قرار می‌ دهند و همه ساله شاهد مراجعه توریست های متعدد به این شهر ها هستیم.

تور کوالالامپور تنوع زیادی داشته و چه از نظر تعداد روز و چه از نظر شهرهایی که شما در سفر به کشور مالزی به آنها سر خواهید کرد، می تواند متفاوت باشد.

سعی کنید برای خرید تور کوالالامپور حتما به آژانس های معتبر و شرکت ‌های با تجربه در این زمینه مراجعه کنید تا برنامه تور کوالالامپور شما به بهترین شکل ممکن انجام شود. برنامه‌ریزی در سفر با تور به مالزی بسیار مهم و حائز اهمیت بوده و و شما در صورتی می توانید یک سفر خوب و با کیفیت به مالزی داشته باشید که برنامه ریزی مناسبی را در تور کوالالامپور داشته باشید و این تنها از یک آژانس گردشگری معتبر بر می آید.

  • رپورتاژ آگهی
4.7/5 - (4 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید