سریع ترین و امن ترین روش های مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۱۹

روند گرفتن ویزای کانادا می تواند گیج کننده و چالش بر انگیز باشد، چرا که شامل تحقیقات زیاد و گذراندن مراحل اداری بسیارى است. با این حال، نکته اصلی در روند مهاجرت به کانادا، درک خواسته های مقامات کانادایی از مهاجران بالقوه و سپس انتخاب شیوه متناسب با آن است.

همیشه به یاد داشته باشید که خود کانادا نیاز به مهاجر دارد، بنابراین اگر مسیر درستی را پیدا کنید که برای شما سودمند باشد و هم چنین نشان دهد که چگونه کانادا می تواند از داشتن شما سود ببرد، با موفقیت ویزای کانادا خود را دریافت خواهید کرد.


انواع ویزای کانادا

اما قبل از آن باید در مورد گزینه های مهاجرتی خود و راه حل هاى مناسب ، مطمئن شوید. بسته به اهداف و شرایط شخصی شما راه های بسیاری برای به دست آوردن انواع ویزای کانادا و اقامت دائم وجود دارد.

• ویزای موقت
• ویزای دانشجویی
• ویزای سوپر برای پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ
• ویزای گردشگرى
• اجازه کار
• مهاجرت کلاس تجاری
• ویزای کارمند ماهر فدرال (اکسپرس انتری)
• ویزای کلاس تجربه کانادا (افراد با تجربه کار و تحصیل در کانادا)
• برنامه تجاری ماهر فدرال
• برنامه های نامزدی استان ها
• برنامه انتخاب کارگران ماهر کبک
اسپانسرشیپ (برنامه حمایت از خانواده)
• برنامه پرستار خانگی

انواع ویزای کانادا

 

 

برنامه مهاجرت کانادا مناسب برای شما به ویژگی های شخصیتی ، اهداف و وضعیت خاص شما بستگی دارد.دولت فدرال و دولت های ایالتی  کانادا به طور مداوم برنامه های خود را به روز رسانی می کنند تا اطمینان حاصل کنند که مهاجرت به کانادا، چه برای تازه وارد ها و چه برای کشور کانادا، موفقیت آمیز باشد.


چگونه به کانادا مهاجرت کنیم؟

راه های مهاجرت به کانادا 2019 شامل ٨٠ برنامه برای مهاجرت به کانادا وجود دارد. به همین دلیل مسیر هر کسی برای مهاجرت کانادا منحصر به فرد خواهد بود.
به عنوان مثال، مقوله های مختلفی برای نیرو های متخصص و کارگران وجود دارد که میتواند شما را برای ویزای دائم مهاجرت کانادا واجد شرایط کند. این برنامه ها شامل :

  • برنامه نیروی کار متخصص فدرال
  • برنامه نیروی کار متخصص استان کبک
  • برنامه منتخبین ایالتی
  • برنامه کلاس تجربه کانادا (افراد با تجربه کار و تحصیل در کانادا)
  • برنامه کلاس تجربه کبک
  • برنامه خود اشتغالی فدرال

کانادا همچنین تعدادی برنامه حمایت از خانواده را ارائه می دهد که شهروندان کانادایی و ساکنان دائمی می توانند از اعضای خانواده و عزیزان خود برای مهاجرت کانادا حمایت کنند.

اگر می خواهید به کانادا مهاجرت کنید و نمی دانید باید از کجا شروع کنید ، موسسه حقوقی اپلو با کادری مجرب و مجموعه ای از بهترین وکلای مهاجرت به کانادا در خدمت شما عزیزان می باشد. برای ارتباط با موسسه حقوقی اپلو با شماره 22702753 تماس حاصل فرمایید.

 


روش های مهاجرت به کانادا

در ادامه به برخی از روش های مهاجرت به کانادا اشاره می کنیم.

انواع ویزای کانادا

کارگر هاى ماهر

این برنامه ها بر اساس سن، تحصیلات، تجربه کاری و سایر عوامل فرد داوطلب تعیین شده اند.

حمایت خانواده

برنامه اسپانسرشیپ به افراد با خانواده های نزدیک در کانادا اجازه مهاجرت را می دهد.

سرمایه گذاران و کارآفرینان

این برنامه ها ممکن است برای افرادی با تمکن مالی قابل توجه و یا تجربه در کسب و کار ، جذاب باشد.

کلاس تجربه کانادایی

هدف این برنامه، تشویق افراد دارای تجربه تحصیل در کانادا و یا کسانی که تجربه کار حرفه ای ، مهارت و یا کار فنی در کانادا دارند، به مهاجرت دائمی است.

کلاس تجربه کبک

دانشجویان بین المللی و کارگران خارجی داراى تجربه تحصیل یا کار در کوئبک، ممکن است بتوانند به طور دائم در استان هاى کانادا مستقر شوند.

نامزدهاى استانى

استان ها و مناطقی های کانادا می توانند افرادی را که مایل به مهاجرت هستند و به طور خاص مشتاق به کار و زندگی در آن منطقه هستند، انتخاب کنند.


سوالات متداول در مورد مهاجرت به کانادا

در ادامه به سوالات مهاجرتی شما دوستان عزیز پاسخ می دهیم.

راه های مهاجرت به کانادا

با تحصیلات متوسطه چگونه به کانادا مهاجرت کنم؟

کانادا برای تحصیلات شما ارزش قائل است و در بسیاری از برنامه های مهاجرت کانادا آن را مورد توجه قرار می دهد. برنامه های خاص، مانند برنامه های کارکنان ماهر و برنامه های نامزدهای استانی، برای تحصیل شما نمره خاصی را اختصاص می دهند.

آیا با یک سال تجربه کار حرفه ای می توان به کانادا رفت؟

کاندیداهای مهاجرت کانادا که دارای حداقل یک سال تجربه کار حرفه اى هستند بیشتر احتمال دارد که بتوانند جذب بازار کار کانادا شوند. این تجربه به شما امکان می دهد که به یک عضو کمک کننده به اقتصاد کانادا و جامعه محلی تبدیل شوید.

بعضی از برنامه ها ، از جمله برنامه های نیروی کار ماهر و نامزدهای استانی، برای تجربه کاری شما نمره خاصی اختصاص می دهند. این برنامه ها تجربه کاری را به عنوان یک دارایی ارزشمند ارتقا می دهند و در نتیجه شانس شما را برای موفقیت در مهاجرت افزایش می دهند.

با پیشنهاد شغلی چگونه به کانادا مهاجرت کنم؟

اگر پیشنهاد شغلی دارید که مطابق شرایط خاصی باشد، این پیشنهاد می تواند یارای شما باشد تا به هدف اقامت کانادا خود برسید. ما خوشحال خواهیم شد که پیشنهاد شغلی شما را ارزیابی کرده و در صورت تطابق آن با یکی از برنامه های مهاجرتی کانادا، گزارش آن را به شما اعلام کنیم.

آیا از طریق دوستان و بستگان می توانم به کانادا مهاجرت کنم؟

اگر شما یک خانواده نزدیک در کانادا داشته باشید، ممکن است بتوانید اقامت دائم کانادا را تحت برنامه حمایت خانواده دریافت کنید. علاوه بر این، داشتن یک دوست یا خویشاوند که در کانادا زندگی می کند ممکن است گزینه ای در میان برنامه داوطلبان استانی برای شما پیدا شود که در آن داشتن یک خویشاوند یا آشنای ساکن در منطقه، شما را از امتیاز مثبت بیشتری برخوردار کند

آیا با تجربه کار یا تحصیل در کانادا می توان اقامت دائم گرفت؟

برنامه کلاس تجربه کانادایی و برنامه کلاس کبک گزینه های مهاجرت دائمی کانادا برای افرادی که قبلا کار کرده اند یا در حال حاضر در کانادا کار می کنند را ارائه مى دهد . این برنامه ها ممکن است برای کسانی که به تازگی تحصیل کرده اند یا در کانادا تحصیل می کنند در دسترس باشد.

حداقل سرمایه مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا چقدر است؟

اگر ارزش دارایی شما به اندازه کافی بالا باشد و مایل به ادامه موقعیت شغلی یا سرمایه گذاری در کانادا باشید، چندین فرصت های مهاجرتی وجود دارد که ممکن است در دسترس شما باشند. این برنامه ها برای کمک به غنی سازی اقتصاد کانادا با درخواست از شما برای سرمایه گذاری در دولت کانادا یا کبک، یا استفاده از تجربه مدیریت یا مالکیت کسب و کار شما طراحی شده اند.

در این راستا، بسیاری از استان ها جریان های مالی برای راه اندازی کسب و کار و سرمایه گذاری در منطقه را تحت برنامه داوطلبین استانی PNP ارائه می دهند.

علاوه بر این، برنامه های سرمایه گذاری تجاری و مهاجرت کارآفرینان که توسط دولت های فدرال یا کبک ارائه می شود، می توانند فرصت های بسیار خوبی برای به دست آوردن اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه گذاری یا کارآفرینی باشند .

دکتر مرجان آتشی گلستان وکیل مهاجرت به کانادا

امتیاز به مطلب post

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید