فاکتورهای انتخاب بهترین جراح بینی

در تمام دنیا عمل زیبایی بینی برای افرادی که از سایز و شکل بینی خود راضی نیستند توصیه می شود. عمل بینی اگر با اهداف واقع گرایانه انجام شود و هارمونی چهره فرد را به هم نریزد، می تواند بسیار کمک کننده باشد. همچنین همزمان با عمل بینی می توان مشکلات تنفسی و ساختاری بینی را که فرد را دچار مشکل کرده است نیز برطرف کرد.

اولین قدم انتخاب جراح مناسب

برای انتخاب جراح بینی مناسب باید زمان بگذارید. جراحی که تجربه کافی برای انجام عمل بینی را داشته باشد و عمل های زیادی مشابه بینی شما انجام داده باشد بهترین گزینه است، زیرا در این صورت با ریسک ها و مواردی که در طول عمل رخ می دهد آشناست و  می تواند به درستی از پس عمل بینی شما بر بیاید. با دیدن نمونه کارهای پزشک می توانید روش عمل بینی وی را تشخیص دهید. مثلا فردی که تصمیم به انجام عمل طبیعی دارد نباید به سراغ جراحی که فقط بینی فانتزی عمل می کند برود. انتخاب جراح با تجربه و حاذق می تواند مهم ترین قدم برای انجام جراحی زیبایی بینی باشد.

مزایای عمل بینی

اگر از همان ابتدا فردی که تصمیم به انجام عمل بینی دارد اهداف دور از ذهنی نداشته باشد با انجام عمل بینی می تواند اعتماد به نفس بیشتری داشته و از زیبایی های جدید چهره خود لذت ببرد.علاوه بر این مشکلات تنفسی که سال ها زندگی عادی فرد را دچار اختلال کرده است حل می شود و فرد می تواند بدون مشکل تنفس عادی داشته باشد.

شب قبل از عمل بینی

شب قبل از انجام عمل جراحی، بیماران باید استراحت خوبی داشته باشند و بعد از نیمه شب دیگر چیزی نخورند. قبل از آمدن به بیمارستان یا مرکز جراحی باید موهای خود را برای جلوگیری از ایجاد آلودگی باکتری ها شستشو دهند. به علاوه، آنها باید از آرایش و استفاده از دیگر محصولات آرایشی اجتناب کنند.

عمل بینی با بیهوشی یا بی حسی؟

شب قبل از عمل بینی

عمل بینی می تواند هم با بیهوشی عمومی و هم با بی حسی انجام شود. روش بی حسی به علت خاطره ناخوشایندی که در ذهن بیمار طول عمل به جای می گذارد توصیه نمی شود. حتی در موارد بی حسی دیده شده برخی افراد در حین عمل شوکه شده و یا از عمل بینی منصرف شده اند. امروزه با توجه به ایمن بودن داروهای بیهوشی انجام جراحی بینی با بیهوشی عمومی بسیار کم خطر است.

مراقبت های بعد از عمل بینی

  • تا ۴۸ ساعت اول بهتر است فرد استراحت کامل داشته باشد.
  • لباس های جلو باز بپوشند تا مجبور نباشند لباس را از سر بپوشند.
  • از کمپرس یخ برای رفع ورم و کبودی استفاده کنند.
  • از مصرف غذاهای سفت خودداری کنند و غذاهای نرم را جایگزین کنند.
  • از مصرف نمک به دلیل افزایش ورم جلوگیری کنند.
  • از آب آناناس و آلوئه ورا و کرفس برای کاهش ورم استفاده کنند.
  • آب کافی بنوشند.

هزینه عمل بینی

هزینه عمل بینی از فاکتورهایی است که نمی توان عدد دقیقی را برای آن در نظر گرفت زیرا به عوامل مختلفی بستگی دارد.

با توجه به سابقه جراح ، منطقه جغرافیایی، امکانات اتاق عمل و … این هزینه می تواند تغییر کند. افرادی با سابقه کم پزشکی ممکن است با هزینه های بسیار کم نیز این جراحی را انجام دهند اما باید بدانید  بینی یکی از اجزای اساسی صورت محسوب می شود، اگر خطای جراحی در این عمل رخ دهد بعدا جبران آن بسیار سخت است و از طرفی شاید برای جبران این مشکل لازم باشد چندین برابر هزینه کنید تا خسارت جبران شود. هزینه عمل بینی معمولا از ۸ میلیون شروع شده و تا ۱۵ میلیون هم با توجه به نوع بینی متغیر است. این اعداد حدودی است و ممکن است پایین تر و بالاتر از این قیمت نیز وجود داشته باشد.

 

 

امتیاز به مطلب post

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید