جذاب ترین چیدمان اتاق خواب عروس و داماد

چیدمان اتاق خواب مدرن ترکیبی است از طراحی دکوراسیون داخلی ساده و کلاسیک ، سرویس خواب و تزییناتی به دور طرح های شلوغ و نورپردازی حرفه ای که حس آرامش در ان موج می زند.

 

واژه مدرن یعنی زیبایی در عین سادگی و به دور از هر المان اضافی در فضای مورد نظر ، اتاق خواب بخشی است که ایجاد حس آرامش حین استراحت را با داشتن این خصیصه ها القا میکند پس رکن اول طراحی داخلی یک اتاق خواب مدرن ایجاد احساس راحتی با دوری از تزیینات و چیدمان شلوغ است. نکات ریز و درشت بسیار دیگری در طراحی دکوراسیون داخلی چیدمان اتاق خواب وجود دارد که بارها در مطالب قبلی به ان اشاره شده است و در این بخش خلاصه وار خواهیم گفت.

نکات مهم در طراحی داخلی چیدمان اتاق خواب مدرن

اتاق خواب عروس و داماد

۱. رنگ زمینه را درست انتخاب کنید

انتخاب یک رنگ مناسب و هماهنگ با روحیات فردی مرحله اول برای چیدمان اتاق خواب پر از آرامش است . خوب می دانید که رنگهای پرانرژی بدون ترکیبات خنثی نمی توانند برای هر کسی خوشایند باشند و استفاده از آنها در فضایی مثل اتاق خواب که ایجاد حس آرامش مهمترین ویژگی آن است توصیه نمی شود . یکی از رنگهایی که تقریبا همه افراد از ان استقبال می کنند رنگ سفید به عنوان رنگ زمینه کار است که با ترکیبات بنفش و سبز و.. به زیبایی دلخواه می رسند.

۲. سرویس خواب مناسب چوبی یا فلزی

دسته ای از افراد تمام چیدمان اتاق خواب را خلاصه در یک تخت و میز توالت می بینند چرا که برای انها وجود یک سرویس خواب چوبی یا فلزی راحت در ابعاد و طرح دلخواه مساوی است با اتاق خواب مناسب که می توانند آرامش را در ان تجربه کنند. انتخاب مدل سرویس خواب و قرار گرفتن آن در گوشه ای مناسب بایستی با رعایت سلیقه و توجه به شرایط فضای اتاق انجام شود.

۳. نورپردازی اتاق خواب برای داشتن آرامش

تاثیر نورپردازی در آرامش اتاق خواب را نمی توان نادیده گرفت به خصوص استفاده از نورپردازی های مدرن که اکثرا به صورت مخفی اجرا می شوند و سقف و دیوارهای کناف جایگاه مناسبی برای انها هستند. اگر بخواهیم به طور کلی و بدون ذکر جزئیات در این مورد بگوییم ترکیب رنگ زرد و سفید یکی از بخش های موثر در تکمیل نورپردازی مناسب محسوب می شود.

3.4/5 - (5 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید