جایگاه برانکارد در عرصه تجهیزات پزشکی

همانطور که می دانید، با توجه به پیشرفت روز افزون فناوری و انواع فروشگاه‌های آنلاین و حضوری، یافتن یک منبع معتبر برای خرید محصولات مورد نیاز بسیار سخت شده است.

امروزه کلاهبرداران بسیار زیادی در فضای مجازی فعالیت می‌کنند و افراد بی اطلاع از انواع خطرهای سایبری را به دام کلاهبرداری های بزرگ می‌اندازند.

دقت داشته باشید که کلاهبرداری فقط به این معنی نیست که مقدار زیادی پول از شما دزدیده شود، بلکه هنگامی که شما از یک فروشگاه خرید می‌کنید اما جنس خوب و درجه یک تحویل نمی‌گیرید، سرتان کلاه رفته است.

علاوه بر این، خرید تجهیزات پزشکی نسبت به خرید اجناس و کالاهای معمولی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ چرا که تجهیزات پزشکی و پیراپزشکی وسایلی هستند که با جان و سلامت افراد سر و کار دارند و جای هیچ گونه قصور و کوتاهی در خرید این نوع وسایل نیست.

همچنین با توجه آنلاین شدن فعالیت اکثر فروشگاه‌ها، موقعیت بسیار مناسبی برای افراد کلاهبردار و فروشگاه‌های غیرمعتبر به وجود آمده است که جنس‌های بی کیفیت و دست دوم را به اسم جنس اصل و با کیفیت به قیمت بسیار بالا به مشتریان بفروشند.

اکنون این سوال پیش می‌آید که با توجه به تمام این مشکلات و دام‌هایی که کلاهبرداران مجازی برای افراد پهن می‌کنند، چگونه باید یک فروشگاه معتبر یافت و تجهیزات پزشکی مورد نیاز خود را تهیه کرد؟ چگونه بفهمیم یک وبسایت از اعتبار کافی برای سفارش محصولات مورد نیاز ما برخوردار است؟

در ادامه مطلب قصد داریم یکی از معتبرترین و کامل‌ترین مجموعه‌های فروش تجهیزات پزشکی و پیراپزشکی را که سابقه درخشانی در این حوزه دارد به شما معرفی کنیم.

 

بنابرین اگر برای خرید محصولات پزشکی و پیراپزشکی مورد نیاز خود دنبال یک وبسایت مورد اطمینان می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

برانکارد با ماموریت افزایش کیفیت خدمات حوزه سلامت

یکی از معتبرترین سایت‌های فعال در حوزه تجهیزات پزشکی و پیراپزشکی برانکارد است. این سایت با داشتن دسته‌بندی‌های بسیار متنوع و کامل، به عنوان یکی از کامل‌ترین سایت‌های پزشکی ایران شناخته می‌شود.

می‌توان گفت این سایت با محصولات جذابی که دارد، خدماتی مناسب تمامی اقشار جامعه از کودک و بزرگسال گرفته تا پیر و جوان یا زن و مرد ارائه می‌دهد.

دسته‌بندی‌های این سایت شامل مادر و کودک، پزشکی و ورزشی، لوازم مصرفی پزشکی، بیمار در منزل، وسایل تشخیصی و آموزشی، مراقبت محیطی و زیبایی می‌شود تا تمام نیازهای تمام افراد جامعه را برطرف ‌کند.

علاوه بر این، صرف نظر از داشتن این ویژگی‌های بسیار ضروری و کامل، دلایل دیگری وجود دارد که اعتماد مشتریان را کاملا جلب می‌کند. پس سوال بعدی شکل می‌گیرد.

چرا باید به برانکارد اعتماد کنیم؟

سایت برانکارد با توجه به کسب مجوزهای مختلف و شواهد گوناگونی که وجود دارد، خیال مشتریان را از نظر اعتماد و اعتبار سایت راحت می‌کند.

دارای نشان ملی ثبت

برانکارد جزو معدود فروشگاه‌های آنلاین است که نشان ملی ثبت را کسب کرده است.

دارای نماد اعتماد الکترونیکی

سایت برانکارد با داشتن نماد الکترونیکی، باعث شده است تا تمامی مشتریان با فکر آسوده از این سایت خرید کنند و هیچ نگرانی راجع به پرداخت‌های الکترونیکی خود نداشته باشند.

هفت روز ضمانت بازگشت

تنها همین یک ویژگی برای جلب اعتماد مشتریان کافی است. شما می‌توانید پس از خرید از برانکارد، در صورت مشاهده هر نوع نقص در محصولات خریداری شده، با مجموعه برانکارد تماس بگیرید.

پشتیبانی 24 ساعته

شما می‌توانید پیش از خرید محصول مورد نظر، با پشتیبانی سایت برانکارد تماس بگیرید، از مشاوره رایگان سایت بهره‌مند شوید و هر سوالی راجع به سایت یا محصول مورد نظر خود داشتید، از مشاوران سایت بپرسید.

ضمانت اصل بودن کالا

سایت برانکارد با داشتن ضمانت اصل بودن کالا، این اطمینان را به خریداران می‌دهد که تمام محصولات موجود در سایت اصل هستند و مشتریان می‌توانند محصول مورد نظر خود را با اطمینان کامل انتخاب کنند.

25 سال سابقه در حوزه فروش تجهیزات پزشکی

برانکارد با تجربه و سابقه درخشانی که در حوزه فروش تجهیزات پزشکی و پیراپزشکی دارد، می‌تواند بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد.

سخن نهایی

همانطور که ملاحظه کردید، برانکارد به دلیل ویژگی‌هایی که دارد جزو کامل‌ترین و معتبرترین سایت‌های فروش تجهیزات پزشکی و پیراپزشکی به شمار می‌آید.

کافی است آدرس این سایت را به بوکمارک‌های مرورگر خود اضافه کنید تا هر موقع به تجهیزات پزشکی نیاز پیدا کردید، از خدمات بی شمار این سایت بهره‌مند شوید.

 

 

1/5 - (1 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال مطرح شده قبلی و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم