لایه برداری و پاکسازی پوست با دستگاه میکرودرم ابریژن

می‌دانیم که پوست یکی از حساس ترین و حیاتی ترین بخش های بدن انسان است که ارتباط کاملی با اعتماد به نفس در افراد دارد اما مشکلات پوستی عموما می تواند این حس را خراب کند! امروزه روش های بسیار زیادی برای از بین بردن مشکلات پوستی و خراش های ایجاد شده بر روی آن دارد اما یکی از بهترین روش ها که خطرات احتمالی را بسیار کاهش داده است، لایه برداری و پاکسازی پوست با دستگاه میکرودرم ابریژن می باشد که در ادامه اطلاعات کاملی از این محصول در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

همان طور که می دانید امروزه روش های بسیار متنوع ای برای پاک سازی پوست و همچنین از بین بردن جای لک، خراش و … وجود دارد که عموما برخی از آن ها بنا به دلایل ممکن می تواند سلامت افراد را به خطر بیاندازد. همچنین در ادامه با یکی از روش‌های خرید و اطلاع از قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن نیز آشنا خواهید شد، پس اگر به دنبال یکی روش ایمن، کاربردی و منحصر به فرد برای پاکسازی سطح پوست خود هستید، در ادامه اطلاعات کاملی از این دستگاه در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم.

دستگاه میکرودرم ابریژن چیست ؟

یکی از بهترین روش های حال حاضر در زمینه پاکسازی پوست به کاری گیری از دستگاه میکرودرم است که باعث جوانسازی پوست افراد می‌شود. در طی این روش یک لایه از مواد معدنی که کاملا بی خطر هستند بر روی سطح پوست شما قرار می گیرند و در نهایت با فرسایش سلول های مرده‌ای که بر روی سطح پوست قرار گرفته اند، سبب شادابی و حفظ طراوت پوست می شود.

دستگاه میکرودرم ابریژن عملی است که در آن پزشک توسط دستگاهی به همین عنوان برای جوان کردن پوست لایه برداری سطحی از پوست انجام می‌دهد. علاوه بر ساز و کارهای فوق العاده این دستگاه، مکش سطح پوست آن باعث افزایش گردش خون پوست و تحریک ساخت کلاژن نیز می‌گردد.

استفاده از دستگاه میکرودرم ابریژن بدون هیچ گونه عوارض و خطر های احتمالی بوده و برای هر نوع پوستی با هر نوع رنگی مناسب است. اما باتوجه به اینکه قیمت و خرید این دستگاه مناسب مطب‌ها و مراکز درمانی است بهتر است از شرکت معتبری مانند آرنا گستر اقدام به خرید این محصول کنید.

هدف نهایی میکرودرم ابریژن برای حفظ شادابی پوست، سلامت پوست و جوان سازی آن به منظور کاهش چین و چروک ایجاد شده بر روی سطح پوست و تمیزی آن است که امروزه این دستگاه توسط پزشکان متخصص مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد.

بررسی مزایای استفاده از دستگاه میکرودرم ابریژن

لایه برداری و پاکسازی پوست با دستگاه میکرودرم ابریژن دارای مزایای قابل توجه ای است که این روش را در مقایسه با سایر روش های موجود در بازار، ممتاز و متمایز می سازد. از این رو به مهم ترین مزایای استفاده از این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

نتایج دستگاه میکرودرم ابریژن

از بین بردن سیاهی های بخش زیر بغل و کشاله ران

با استفاده از این روش می توانید به بهبود نقاط سیاه رنگ مختلفی از بدن خود بپردازید. به عنوان مثال زیر بغل و کشاله ران از آن دسته از نقاطی است که شاهد تیرگی پوست در آن هستیم. با استفاده از لایه برداری و پاکسازی پوست با دستگاه میکرودرم ابریژن می توان به راحتی این سیاهی ها را به طور کامل از بین برد.

از بین بردن و بهبود لکه های ایجاد شده بر روی صورت

با افزایش سن می توان شاهد بروز برخی از لکه ها بر روی صورت بود، در صورتی که بر روی صورت شما نیز این نوع از لکه های سیاه رنگ وجود دارد، می توانید آن ها را به صورت کامل و با استفاده از این روش پاکسازی کنید.

روشن شدن پوست با استفاده از لایه برداری و پاکسازی پوست با دستگاه میکرودرم ابریژن

پس از پاکسازی پوست با استفاده از دستگاه میکرودرم ابریژن، سطح پوست شما به صورت کامل صاف و شاداب شده و دیگر خبری از سلول های مرده بر روی سطح پوست نیست! این موضوع علاوه بر افزایش میزان شفافیت پوستی می تواند سلامت آن را نیز تضمین کند.

از بین بردن چین و چروک نواحی خاص صورت + چشم

از دیگر مزایای قابل توجه استفاده از روش لایه برداری و پاکسازی پوست با دستگاه میکرودرم ابریژن می توان به از بین بردن چین و چروک های ایجاد شده در نواحی مختلف صورت اشاره نمود. با استفاده از این دستگاه به راحتی می توان شاهد کم رنگ تر شدن چین و چروک های ناشی از افزایش سن در خانم ها و آقایان بود.

درمان ملاسمای پوستی

ملاسما عارضه ای است که متاسفانه شاهد لکه های سیاه پوستی در نواحی مختلف بدن خواهیم بود، این گونه از لکه ها توسط دستگاه میکرودرم ابریژن به صورت کامل درمان خواهند شد که طول درمان و بازه آن توسط متخصص پوست تعیین می شود.

عوارض یا معایب دستگاه میکرودرم

آیا استفاده از دستگاه میکرودرم ابریژن دارای معایب خاصی است ؟

در حالت کلی هیچگونه معایبی برای استفاده از دستگاه میکرودرم ابریژن وجود ندارد، با این حال باید توجه کنید که حتما این فرایند توسط یک متخصص مربوطه و با بهترین کیفیت ممکن انجام شود چراکه اکثرا خطاهای فردی و همچنین کم تجربگی متخصص در این زمینه می تواند باعث وجود عوارض خطرناکی بر روی سطح پوست شود.

هزینه پاکسازی پوست با دستگاه میکرودرم ابریژن

این که بتوانیم به صورت دقیق هزینه مشخصی را برای پاک سازی پوست با استفاده از روش میکرودرم ابریژن معرفی کنیم، وجود ندارد! بلکه این موضوع (هزینه نهایی) پس از بررسی های انجام شده توسط متخصص مربوطه انجام می شود چراکه او باید وضعیت پوست شما را بررسی کرده و نسبت به تعداد جلسات و فضایی که قرار است پاک سازی پوست بر روی آن انجام شود، تعیین قیمت کند.

فرایند انجام پاکسازی پوست با دستگاه میکرودرم ابریژن

طبق بررسی های انجام شده توسط انجمن درماتولوژی آمریکا، این گونه می توان برداشت نمود که مفید ترین زمان انجام این فرایند بر روی پوست صورت ۳۰ تا ۴۰ دقیقه و برای گردن ۲۰ دقیقه است. این مناسب ترین زمانی که است که یک متخصص می تواند با استفاده از دستگاه ابریژن فرایند پاکسازی سطح پوست صورت و گردن شما را انجام دهد.

البته توجه داشته باشید که پس از انجام این فرایند تا چند روز علائم تورم و همچنین افتاب سوختگی کاملا طبیعی است و جای هیچ نگرانی ای وجود ندارد. عموما تعداد جلسات پس از بررسی های یک متخصص پوست و زیبایی به صورت کامل مشخص می شود اما به طور میانگین هر 3 هفته یا 1 ماه می توان 1 جلسه فرایند پاک سازی پوست را انجام داد.

همان طور که مشاهده نمودید استفاده از دستگاه میکرودرم ابریژن و روش های آن مزایای بسیار قابل توجه ای را برای افراد به وجود می آورد و این روش یکی از بهترین روش های ممکن برای لایه برداری و پاکسازی پوست است که باید حتما توسط یک متخصص به صورت کامل انجام شود.

برای اطلاعات بیشتر درباره دستگاه میکرودرم ابریژن می‌توانید به وبسایت آرنا گستر (/https://arenagostar.com) مراجعه کنید یا برای خرید این محصول از طریق راه های زیر با تیم ما در ارتباط باشید:

جهت مشاوره: 09123768396 (از شنبه الی چهارشنبه 9:30 صبح الی 18:30 بعد از ظهر)

آدرس پستی: استان تهران، خیابان دولت، بین چهار راه اختیاریه و دیباجی، کوی عفیف مصمم، ساختمان سرو دولت، طبقه 2، واحد 8

ایمیل: [email protected]

5/5 - (3 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. محمد رضا محمدیان می‌نویسد

    سلام وقت بخیر
    مقاله بسیار مفیدی بود. اطلاعات مختلفی درباره دستگاه میکرودرم مطالعه کردم، اما این مقاله جامع و بسیار کامل‌تر بود. سپاس گذارم

از پزشکان نبض‌ما بپرسید