دستگاه لیزر پلاتینیوم

لیزر موهای زائد، یک گزینه درمانی عالی برای مردان یا زنانی است که به دنبال راه حلی موثر برای از بین بردن موهای زائد هستند. دستگاه لیزر پلاتینیوم چه دستگاهی است؟ Soprano ICE Platinum، جدیدترین نسخه لیزر سوپرانو ارائه شده است، که با قدرت و انعطاف پذیری خود به ما امکان می دهد تا در طول سال، برای طیف وسیعی از مشتریان با انواع مو ها لیزر انجام دهیم.

این سیستم لیزری از بین بردن موهای زائد، برنده چند جایزه بوده، و با استفاده از یک دسته دیود خوشه ای سه گانه، با ترکیب سه طول موج لیزر به طور خاص، برای از بین بردن سریعتر و راحتتر موهای زائد، در تعداد جلساتی کمتر از همیشه طراحی شده است.

مناسب بودن این دستگاه

دستگاه لیزر پلاتینیوم (Soprano Ice Platinum) برای هر نوع پوستی از جمله پوست های برنزه، مناسب است (1 هفته پس از قرار گرفتن در معرض آفتاب صبر کنید). سیستم ما از 3 طول موج مختلف نور لیزر، برای هدف قرار دادن گسترده ترین طیف ممکن، از رنگ و بافت مو استفاده می کند.

هر چه ملانین موجود در مو بیشتر باشد، استفاده از لیزر برای آن ها نیز موثرتر است. مو های بسیار ریز (مو های ولوس) نیز ممکن است به خوبی با لیزر از بین نروند، زیرا این مو ها به خاطر نداشتن چگالی کافی، ممکن است ملانین کافی برای دستیابی به نتیجه مناسب را نداشته باشند.

با کمک این لیزر تنها می توانیم موهای زائد را در افراد 18 ساله یا بالاتر، افرادی که Accutane مصرف می کنند یا طی 6-12 ماه گذشته Accutane مصرف کرده اند، افرادی که روزانه بطور منظم آنتی بیوتیک مصرف می کنند، افراد باردار یا افرادی که قصد بارداری دارند، کسانی که آفتاب سوخته شده اند، افرادی که کمتر از 1 هفته قبل از لیزر، در معرض آفتاب قرار گرفته یا پوستشان را بطور مصنوعی برنزه کرده باشند، کسانی که سابقه ابتلا به تبخال، در ناحیه انجام لیزر داشته باشند -این افراد باید یک روز قبل از انجام لیزر و به مدت 3 روز پس از آن از داروی ضد ویروس استفاده کنند-، افراد مبتلا به صرع، ویتیلیگو، دیابت نوع 1، سابقه اسکار کلوئید یا لوپوس و افرادی که در حال حاضر از هر دارو یا مکمل گیاهی استفاده می کنند که ممکن است باعث بروز حساسیت به اشعه نوری گردد، از بین ببریم. قبل از شروع لیزر توصیه می شود که نظر پزشک را در این مورد بپرسید.

مزایا و عوارض لیزر موهای زائد چیست؟

چه کارهایی را انجام ندهیم؟

به مدت 2 هفته قبل از انجام لیزر، از استفاده از دستگاه های سولار یا هر نوع برنزه ساختگی دیگر و 1 هفته قبل از انجام لیزر، از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید. برای اطمینان از بی خطر و موثر بودن لیزر، تراشیدن موهای نواحی مورد نظر (با تیغ)، ضروری است.

انجام مشاوره

قبل از انجام لیزر، یک مشاوره رایگان انجام می گیرد که در آن از شما، سابقه پزشکی گرفته می شود تا مناسب بودن لیزرتان تایید شود. همچنین فرصتی برای پرسیدن هر گونه سوالی که ممکن است داشته باشید، فراهم می گردد. قبل از شروع جلسات لیزر از شما خواسته می شود که یک رضایت نامه پر کنید و سپس یک پچ آزمایشی کوچک، حداقل 24 ساعت قبل از جلسه اول، برایتان انجام می شود.

آماده سازی قبل از لیزر

بعد از انجام لیزر ممکن است قرمزی خفیف یا حساسیت جزئی داشته باشید. ژل آلوئه ورا برای آرامش و تسکین پوست بسیار عالی است و اگر پیش از استفاده آن ا در یخچال قرار دهید، بهتر اثر می کند. برای هر قسمتی از بدن که تحت تابش نور آفتاب قرار می گیرد، باید از کرم ضد آفتاب با 30-50 SPF استفاده نمایید.

راهنمای انتخاب دستگاه لیزر مو

لیزر کردن

در حالی که Soprano ICE Platinum سریعترین روش موجود را برای لیزر موهای زائد ارائه می دهد، مدت زمان انجام آن می تواند بسته به رنگ پوست، نوع مو و ناحیه تحت درمان در هر شخص متفاوت باشد.

مراقبت های پس از لیزر

پس از انجام لیزر، رشد مجدد مو با سرعت های متفاوت، در مناطق مختلف بدن اتفاق می افتد، اما مو های جدید حداقل تا سه هفته پس از انجام لیزر، رشد نمی کنند. طی 5-19 روز پس از انجام لیزر، ممکن است موهای سطحی بریزند. در طول دوره های لیزر نیز مو ها همچنان ضعیف شده و می ریزند، و سرعت رشد آن ها آهسته تر خواهد بود، بنابراین می توان زمان جلسات لیزر را مطابق با این شرایط تعیین کرد.

تیم ما همیشه در دسترس است تا حتی پس از اتمام جلسه آخر، برای شما مشاوره و پشتیبانی مداوم داشته باشد.

مشاوره برای لیزر

یک دوره کامل 6-8 جلسه ای باید منجر به کاهش دائمی رشد مو گردد. اما این امر بستگی به رنگ و نوع پوست فرد دارد. در حالت ایده آل انتظار می رود 60 تا 90 درصد کاهش در رشد مو ها مشاهده گردد. برای حفظ این شرایط، انجام یک جلسه لیزر بصورت سالانه توصیه می شود.


نبض ما

5/5 - (1 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال مطرح شده قبلی و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم