کم خطر ترین روش ها برای داشتن باسن زیبا

اگر اهل جستجو در شبکه‌های اجتماعی باشید یا دنبال کننده صفحات سلبریتی‌ها و سوپر مدل‌های شبکه‌های اجتماعی باشید، قطعا لحظات زیادی به این فکر افتاده‌اید که اندام‌تان را شبیه به آن‌ها کنید. حس مقایسه و علاقه‌مندی به زیبایی‌ها موجب می‌شود تا پیوسته به این فکر کنید که برای بهتر شدن ظاهرتان چه کارهایی را می‌توانید انجام دهید. بدیهی است که همه ما زیبایی‌های خاص خودمان را داریم و اندام منحصر‌به‌فردی داریم که شبیه هیچ‌‌کس نیست؛ اما در صورتی‌که امکان تغییرات مثبت و دل‌خواهمان را داشته باشیم، انجام دادن آن‌ها در روحیه‌مان بسیار اثرگذار است. باسن یکی از برجستگی‌های زیبا در اندام خانم‌ها است که به شدت لباس‌ها را زیباتر نشان می‌دهد. پیدا کردن کم خطر ترین روش ها برای داشتن باسن زیبا، معمولا برای همه خانم‌ها جذاب است.

در این بخش قصد داریم به آسان‌ترین روش ها برای داشتن باسن زیبا مانند تزریق چربی به باسن و لیفت باسن  و دیگر روش ها بپردازیم و آنها را بررسی کنیم.

پس تا پایان همراه ما باشید!

در دسترس‌ترین روش ها برای داشتن باسن زیبا

همان‌طور که گفتیم، بخش زیادی از جذابیت اندام به برجستگی‌هایی است که در بدن وجود دارد. معمولا زمانی که خانم‌ها دارای برجستگی باسن و سینه هستند، به بهترین شکل ممکن لباس روی تن‌شان قرار می‌گیرد و به اصطلاح، تن‌خور همه لباس‌ها برایشان خاص و زیبا است. همین موضوع انگیزه اصلی برای بررسی کم خطر ترین روش ها برای داشتن باسن زیبا است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

1- لیفت باسن به‌منظور داشتن باشن متناسب

یکی از روش‌های تهاجمی که می‌توانید به‌وسیله آن به اندام دل‌خواهتان برسید، لیفت باسن است. در این پروسه که توسط متخصص جراحی پلاستیک از جمله  دکتر آرش نجف بیگی انجام می‌شود، با ایجاد برش در نواحی مورد نیاز بر روی باسن آغاز می‌شود. با این اقدام، میزان پوست اضافی ناحیه باسن به همراه چربی اضافی آن برداشته می‌شود تا پس از اتمام جراحی، باسن به‌طور مطلوبی لیفت شده باشد و ظاهر افتاده و بدون فرم آن بهبود پیدا کرده باشد.

لیفت باسن معمولا زمانی انجام می‌شود که شما قصد داشته باشید تا فرم باسن را اصلاح کنید و قصد افزایش سایز آن را نداشته باشید. چرا که در این روش، هیچ اقدامی برای افزایش سایز باسن انجام نمی‌شود و هدف صرفا بهبود شکل و فرم باسن با همان ابعاد یا کمی کم‌تر از آن است.

2- پروتز باسن بهترین روش دستیابی به باسن زیبا

استفاده از پروتز همیشه پاسخگوی نیاز بسیاری از افراد در جستجوی زیبایی است. پروتزها معمولا از جنس سیلیکون هستند و بافت بسیار نرم و طبیعی دارند، تاحدی که به بهترین شکل ممکن می‌توانند بافت سینه و باسن را شبیه‌سازی کنند. استفاده از روش پروتز باسن، به شما این امکان را می‌دهد تا سایز موردنظرتان را انتخاب کنید. اما باید همه چیز درباره نحوه پروتز باسن و خطرات و عوارض آن را در نظر بگیرید.

پروتزها در سایز‌های مختلفی توسط کمپانی‌های سازنده تهیه می‌شوند و میزان ماندگاری طولانی مدتی دارند. برای استفاده از روش پروتز باسن جهت دستیابی به باسن زیبا و جذاب، باید پزشک متخصص و باتجربه‌ای را انتخاب کنید. بعد از این مرحله، باید برای معاینه حضوری مراجعه کنید و درخصوص اندازه پروتز با پزشک متخصص مشورت کنید. استفاده از پروتز باسن، بسیار آسان است. پزشک با ایجاد برش کوچکی در ناحیه ای باسن، پروتز را به داخل بافت باسن فشارداده و سپس جاسازی نهایی را انجام می‌دهند. اسکار پوستی عمل پروتز باسن معمولا خیلی زود بهبود پیدا می‌کند و با استفاده از پمادهای ترمیمی مخصوص، به کم‌ترین حد خود خواهد رسید.

3- لیفت باسن برزیلی برای رسیدن به باسن زیبا

زنان برزیلی در زیبایی شکل و فرم باسن شهرت جهانی دارند. همین امر موجب شده است تا یکی از روش‌های پرطرفدار فرم‌دهی به باسن، به لیفت برزیلی مشهور شود. در این روش، پزشک متخصص جراحی پلاستیک با استفاده از تکنیک لیپوساکشن، چربی موردنیاز برای تزریق به باسن را، از نواحی مثل شکم و ران استخراج می‌کند. سپس، با انجام فرآیند موردنیاز بر روی چربی‌ها، اقدام به تزریق مجدد چربی به ناحیه باسن می‌کند. در این روش، ابعاد باسن تغییر خواهد کرد و همین بزرگ شدن باسن، موجب بهبود شکل و فرم باسن می‌شود.

با استفاده از این روش، معمولا فرد شاهد لیفت باسن نیز خواهد بود. معمولا در صورتی که لیفت باسن برزیلی توسط پزشک متخصص و باتجربه‌ای انجام شود، نتایج مطلوبی خواهد داشت و شاهد ناهمواری‌های سطح باسن نیز، نخواهید بود. تزریق چربی به بدن یکی از روش‌های ایمن و مطلوب است، به شرط

ی‌که پزشک در فرآیند استخراج و آماده سازی چربی به بهترین روش عمل کند.

4- پروتز متحرک باسن راهی موقتی برای داشتن باسن جذاب

برخی از افراد، شرایط انجام جراحی‌های زیبایی و حتی ورزش را ندارند، همین موضوع موجب می‌شود تا سراغ روش‌های غیر از جراحی بروند. استفاده از پروتزهای متحرکی که داخل شلوار یا شلوارک‌های مخصوص قراردارند، یکی از روش‌های داشتن باسن زیبا محسوب می‌شود. استفاده از این روش‌ها تنها زمانی کاربرد دار

 

د لباس شما امکان استفاده از آن‌ها را فراهم کند. پروتزهای متحرک هیچ کاربردی بدون لباس نخواهند داشت. استفاده از این پروتزها در لباس‌های باز و بیکینی نیز، اصلا مناسب نیست. پس بهتر است زمانی به فکر استفاده از این شلوارک‌ها یا شورت‌های اسفنجی باشید که لباس‌تان محدودیتی برای استفاده از آن‌ها ایجاد نمی‌کند.

 

هشدار!

استفاده از پر کننده‌های سیلیکونی یکی از تجویزهایی است که توسط افراد بی‌تجربه و بدون تخصص عنوان می‌شود. بهتر است بدانید که این روش برای بهبود سایز یا فرم باسن اصلا مناسب نیست. طبق گزارشات سازمان غذا و دارو، پر کننده‌های سیلیکونی اصلا مناسب ایجاد حجم در ناحیه باسن نیستند و استفاده از آن‌ها عوارض نامطلوبی به همراه خواهد داشت.

 

5- ورزش برای داشتن باسن برجسته و زیبا

یکی از بهترین و کارآمدترین روش‌هایی که می‌توانید برای به‌دست آوردن باسن خوش فرم و زیبا از آن استفاده کنید، ورزش ا

 

ست. تمرینات ورزشی به شما کمک می‌کند تا عضلات نواحی مختلف بدن را تقویت کنید و با ایجاد برجستگی در آن نواحی زیبایی بیشتری در اندام‌تان ایجاد کنید. فرآیند عضله سازی معمولا با تغذیه مناسب و تمرینات ورزشی اصولی انجام می‌شود. باید برای رسیدن به چنین اندامی، تمرینات ورزشی منظمی را پیگیری کنید که در آن، عضلات باسن و بالای ران درگیر می‌شود. انجام تمرینات مربوط به ناحیه فیله کمر نیز، به شما کمک می‌کند تا چربی‌های این ناحیه را به حداقل برسانید و برجستگی باسن را بیش از پیش نمایان کنید. این برجستگی معمولا به همراه فرم گرفتن و لیفت باسن اجرا می‌شود. بهترین حرکت ورزشی برای برجستگی باسن، اسکات است.

چرا داشتن باسن زیبا اهمیت دارد؟

قطعا زمانی که چرایی هر موضوعی را کشف می‌کنید، منطق علاقه‌مندی به آن را نیز متوجه خواهید شد. درک علت علاقه‌مندی به داشتن باسن زیبا و برجسته، به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید احساساتتان را در این زمینه مدیریت کنید و برای رسیدن به خواسته‌تان تلاش کنید. باسن یکی از برجستگی‌های زیبا خصوصا در اندام خانم‌ها است.  قطعا داشتن پوشش بر روی چنین اندامی بسیار زیباتر از اندام بدون برجستگی است. زیبایی‌ها عامل جذب انسان هستند. پس بدیهی است که با مشاهده چنین جذابیتی، ما نیز به دنبال کشف کم خطر ترین روش ها برای داشتن باسن زیبا باشیم.

 

سخن آخر

دستیابی به بهترین شکل و فرم باسن، یکی از علاقه‌مندی‌هایی است که اکثر خانم‌ها به دنبال آن هستند. برای رسیدن به شکل و فرم جذاب باسن، باید تغذیه مناسبی داشته باشید و تمرینات ورزشی را پیگیری کنید. استفاده از روش‌های تهاجمی و نیمه تهاجمی نیز، ایده خوبی برای داشتن باسن خوش فرم و زیبا است. شما باید براساس سبک زندگی و امکانات در دسترستان، بهترین روش را برای رسیدن به اندام جذاب و باسن زیبا انتخاب کنید.

امتیاز به مطلب post

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید