آنتیکو برترین تولید کننده انواع کلید پریز مدرن و کلاسیک در کشور

آنتیکو نگاهی نو به محصولات کلید و پریز و انواع هالوژن ها در بین مخاطبان خود ایجاد کرده است. در واقع تا چدنی پیش برای کاربران فرقی بین کلید و پریز کلاسیک و کلید و پریز لوکس و … معنی نداشت. اما امروز به سبب طراحی های جذاب و جدید آنتیکو عملا کاربران به دنبال تفاوت های انواع این کلید و پریزها هستند. اما چرا آنتیکو به عنوان برترین تولید کننده انواع کلید پریز مدرن و کلاسیک در کشور شناخته می شود؟ در ادامه از چند جنبه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

تولید انواع کلید و پریز کلاسیک، لوکس و مدرن

مهمترین ویژگی که باعث شده است عملا آنتیکو به عنوان برترین و خاص ترین تولید کننده انواع کلید پریز مدرن و … شناخته شود این است که این برند سعی کرده است طراحی های نوین و جذابی به این صنعت اضافه کند.در واقع تا قبل از معرفی برند آنتیکو به بازارهای داخلی و منطقه ای، عمدتا کاربران تصوری نه چندان جالب از کلید و پریزها داشتند. در واقع کاربران عمدتا تنها از دید کاربری و در نهایت از نظر تفاوت رنگ این کلید و پریزها را انتخاب می کردند. از نظر کاربران کلید و پریز تاثیری در دکوراسیون نداشته و ندارد. اما این تصوری بود که آنتیکو به طور کلی تغییر داد.

آنتیکو با تولید انواع کلید و پریز لوکس و کلاسیک و … سعی کرد طراحی های نوینی را وارد این صنعت کند و نشان دهد که عملا کلید و پریز به عنوان یکی از اجزای ساختمانی می تواند در هارمونی دکوراسیون نقش بسزایی داشته باشد. کافی است که شما یک بار از این طراحی ها در خانه یا ساختمان خود استفاده کنید تا متوجه تفاوت در زیبایی و هارمونی دکوراسیون ساختمانی شوید.

کارایی حرف اول را می زند

اما فارغ از طراحی و مسئله دکوراسیون، همیشه کارایی و فناوری استفاده در ابزارهایی مانند کلید و پریز معمولا بسیار مورد توجه کاربران قرار می گیرد. آنتیکو با استفاده از تکنولوژی مبتنی بر فناوری لگرند فرانسه سعی کرده است که کارایی کلید و پریزهای خودش را تضمین کند. نکته مهمی که وجود دارد این است که کلید و پریز از نظر انتقال نیرو و جریان الکتریسیته نقش واسطه ای دارد. از این رو علاوه بر سرعت و قدرت انتقال، امنیت نقش اصلی و مهمی بازی می کند.

از این رو سالانه برندهای بزرگ دنیا مانند لگرند فرانسه سعی می کنند توانایی های خودشان را در این زمینه گسترش دهند. آنتیکو با تکیه بر این تکنولوژی سعی کرده است انواع کلید و پریزهای خودش را طراحی و تولید کند. نکته ای که وجود دارد این است که تمامی محصولات آنتیکو اعم از کلید و پریز کلاسیک، کلید پریز مدرن و انواع کلید و پریز لوکس و … تماما بر اساس همین تکنولوژی طراحی و تولید شده است و هیچ تفاوتی بین آن ها وجود ندارد. به جرات می توان گفت که آنتیکو از نظر استفاده از به روز ترین و برترین تکنولوژی در ایران و منطقه حرف اول را می زند. این موضوع در کنار طراحی نوین و جذاب باعث شده است که عملا آنتیکو به عنوان یکی از بهترین برندهای ایرانی شناخته شود.

اهرم های کلید و پریزها

اما نکته جالب و البته شاخص در طراحی های آنتیکو، استفاده از انواع اهرم های جالب در کلید و پریزهای خودش است. غالب کلید و پریز هایی که در بازار وجود دارد عمدتا از یک نوع اهرم ساده و مستطیلی بهره برده اند. اما در طراحی انواع کلید و پریز کلاسیک یا کلید پریز مدرن عملا سعی شده است که اهرم ها به شکل کاربردی و البته جذابی طراحی شود که کاربران در استفاده از آن ها راحت تر باشند و فضای جالبی را نیز برای دکوراسیون ساختمان ایجاد کند. از این رو به نظر می رسد یکی از دلایل عمده ای که باعث شده است آنتیکو به عنوان برترین برند در ایران از نظر  طراحی شناخته شود.

نتیجه سخن

به طور کلی می توان اینگونه گفت که دو عامل اصلی باعث شده است که آنتیکو به عنوان یکی از برترین تولید کننده های ایران و منطقه در زمینه انواع کلید و پریز شناخته شود. دلیل اول را می توان در استفاده آنتیکو از یکی از به روز ترین و بهترین تکنولوژی های ساخت کلید و پریز – لگرند فرانسه – دانست. دلیل دیگر مطرح شدن آنتیکو به عنوان یکی از برترین برندها در ایران و منطقه طراحی منحصر به فرد آن است. این طراحی به نوعی خاص انجام شده است که برای اولین بار در ایران اجرا شده است.

در واقع شما نمی توانید برندی مانند آنتیکو پیدا کنید که از این نوع طراحی ها در سبک کلاسیک، مدرن و لوکس استفاده کرده باشد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این طراحی را می توانیم استفاده از نوع اهرم های جالب و متفاوت در این طراحی ها دانست. این تغییر سبک در اهرم های کلید و پریزها باعث شده است که عملا طراحی رنگ و بوی دیگری داشته باشد. از طرف دیگر، آنیتکو یک برند داخلی است، بنابراین از نظر خدمات پس از فروش و هزینه تمام شده محصول می تواند برای کاربران داخلی و ایرانی کاملا مقرون به صرفه باشد. با وجود این موارد آیا هنوز به آنتیکو شک دارید؟

5/5 - (1 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید