عطرهای مناسب هدیه ولنتاین برای آقایان

با نزدیک شدن به عاشقانه‌ترین و رمانتیک‌ترین روز سال، احتمالا خود را برای داشتن لحظاتی رویایی با شریک عاطفی‌تان آماده می‌کنید. فرقی نمی‌کند سالها ازدواج کرده باشید یا به تازگی وارد یک رابطه جدید شده باشید، شما برای غرق شدن در لحظات پرمهر 14 فوریه یا همان روز ولنتاین با شوقی وصف ناپذیر برای بودن در کنار شریک احساسی خود تلاش خواهید کرد.

 

برای ولنتاین چه عطری هدیه بخرم ؟

برای خرید عطر مناسب روز ولنتاین ممکن است به چالش کشیده شوید و ندانید دقیقا چه انتخابی می‌تواند بهترین باشد. تعیین دقیق این که چه چیزی یک رایحه را عاشقانه و ماندگار می‌کند کار بسیار دشواری است، چرا که این امر درباره یک موضوع ساده و پیش پا افتاده نیست، بلکه مربوط به احساسی است که به شریک عاطفی خود دارید و می‌خواهید عمق این احساس را با هدیه‌ای درخور به او نشان دهید.

اگر فرد پرمشغله‌ای هستید و زمان بسیاری برای انتخاب هدیه ندارید، اگر می‌خواهید هدیه‌ای را به پارتنر خود دهید که یاد و خاطرتان همیشه با او باشد و یا به دنبال اتفاقی هیجان انگیز، اصیل و زیبا برای ولنتاین خود هستید، خرید یک عطر مناسب که دربردارنده ویژگی‌های شخصیتی پارتنرتان باشد، یکی از بهترین هدیه‌های ممکن خواهد بود.

رایحه عشق شما می‌تواند به خنکای شعف بخش عطر دیور ساواج باشد و یا ممکن است ملایمت و تلخی یک عطر از برند ایو سن لورن، پروانه‌های عشق را در قلب‌های شما به پرواز دربیاورد.

 

 ادو پرفیوم ایو سن لورن لا نویت لهوم

ادوپرفیوم لا نویت لهوم در سال 2010 به عنوان ادیشنی از نسخه ادوتویلت خود که در سال 2009 ارائه شده بود، به بازار عرضه شد و غلظت و ماندگاری بیشتری نسبت به نسخه ادوتویلت خود به دلیل درصد الکل کمتر و اسانس بیشتر ارائه کرد. همچنین برجستگی رایحه سرخس گون‌های شرقی در ادیشن ادو پرفیوم لا نویت لهوم، که حسی سبز و تازه را در شما زنده می‌کند، کاملا مشهود است.

فرمولاسیون و طراحی ترکیبات این عطر ایوسن لورن توسط سه عطار معروف: پیر ورنیه، دومنیک روپین و آن فیلیپو ساخته شده که به شکل هنرمندانه‌ای رایحه‌های تند ادویه‌ای را با عطر ملایم و دلنواز لادن فرانسوی و وانیل در هم آمیخته‌اند. نت ابتدایی لا نویت لهوم ترکیبی تند و خنک برآمده از مرکبات و ادویه‌هاست که تازگی و تلخی ترنج در ترکیب با تندی فلفل و انسیون در اولین پاف استفاده از این ادوپرفیوم کاملا قابل لمس خواهد بود و به یکباره شما را با منبعی بی‌انتها از انرژی روبرو خواهد کرد.

نت میانی این ادوپرفیوم ترکیبی ملایم و پایه را برای آن به ارمغان می‌آورد که لطافت لادن فرانسوی و اسطوخودوس در هم پیچیده با رایحه شیرین میوه‌ای در آن به خوبی قابل درک است و حسی به لطافت نوازش گلبرگ‌های لادن را القا خواهد کرد. اما نت پایانی، هم آغوشی ترکیبات تند و شیرین نعناع هندی، وانیل و چوب خس خس است که احساسی نظیر جوانه‌های تازه امید را در میانه زمستان در شما زنده می‌کند.

لا نویت لهوم ادوپرفیومی کاملا مردانه است و نمادی از یک مرد پرشور و قدرتمند بوده که در سخت‌ترین شرایط ممکن روحیه خود را حفظ می‌کند. این مرد با تمام قدرت در سختی‌ها و مشکلات در کنارتان خواهد ماند. اگر پارتنر شما فردی سخت کوش و قدرتمند است که در سختی‌ها و دشواری‌ها باعث طراوت و جوانه زدن روح‌تان می‌شود و همیشه با حضور پررنگ خود در کنار شما سبب امید بخشی به قلبتان شده، ادوپرفیوم لا نویت لهوم نمودی از شخصیت اصیل و خارق‌العاده او خواهد بود که بهترین گزینه ممکن برای هدیه روز ولنتاین شماست.

ادوتویلت ورساچه اروس

اگر به دنبال اکسیری از جاودانگی عشق برای هدیه دادن در روز ولنتاین می‌گردید، همین جا توقف کنید! ورساچه اروس، با رایحه‌ای برآمده از جان و روح عشق، با شیرینی و ملایمت خود به شب رمانتیک شما عطری از جاودانگی را هدیه خواهد کرد. عطر ورساچه خوشبو و بی مانند که ولنتاین شما را خاطره انگیز خواهد کرد.

ادوتویلت ورساچه اروس، رایحه‌ای برآمده از معنای عشق و جاودانگی در یونان باستان است. آنجا که اساطیر عشق زنده‌اند و جاودانگی می‌بخشند. ورساچه برند ایتالیایی است و به سبب تولیدات خاص و بینظیر خود که الهام گرفته از دنیای اساطیر یونان باستان و عشق همواره جاری در این سرزمین است، در دنیای عطر بسیار مورد استقبال بوده و ترکیباتی متفاوت و بینظیر را ارائه می‌دهد. ادوتویلت اروس، یکی از بهترین‌های این کمپانی به حساب می‌آید که در سال 2012 به بازار عرضه شد.

بطری عطر ورساچه اروس، همچون الماسی به جا مانده از سالیان دور می‌درخشد و مزین به نقش برجسته‌ای از سر مدوسا با موهایی از جنس مار، الهه عشق و باروری یونان و یکی از اساطیر یونان باستان است که با محتویات آبی رنگ و شمایل بطری عطر، هارمونی بسیار جذابی را به وجود آورده است.

نت ابتدایی ورساچه اروس، ترکیبی خنک از مرکبات را شامل می‌شود که از هم آمیزی پرتقال، پی دانه و لیمو به وجود آمده و پیوندی ناگسستنی با نت میانی ایجاد می‌کند که حسی سبز از جوانه عشق را به شما هدیه خواهد داد و ترکیبی از گل شمعدانی و لوبیا تونکا است. نت پایه و آخر عطر اروس اما عطری تند و شیرین با خود به همراه دارد و چنان آغوش گرمی از عشق در میانه زمستان، روح شما را تازه می‌کند و ترکیبی از شیرینی وانیل، و گرمای غلات هندی و سدر ترکیب شده با سبزی جنگل گون گلسنگ است.

ادوتویلت ورساچه اروس، نمادی از یک مرد محکم و قدرتمند، با روحیات لطیف و عاشقانه است؛ و در هیچ شرایطی از ابراز عشق به شما فروگذار نخواهد کرد. مردی که با ملایمت تمام با تمام مشکلات روبرو خواهد شد و با آرامش به حل و فصل آنها خواهد پرداخت و تند خویی هیچ معنایی در شخصیت فوق‌العاده او ندارد. اگر پارتنر شما فردی رمانتیک است که همیشه با کوهی از انرژی و شادی به شما عشق می‌ورزد،اروس ورساچه، سمبلی تمام و کمال از این مرد ایده آل و رویایی است و به عنوان هدیه، می‌تواند هیجانی وصف نشدنی را به شب ولنتاین شما ببخشد و عشق را در فضای رمانتیک‌تان اسپری کند.

 

امتیاز به مطلب post

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید