دانش سلامت با healthowealth.org به زبان انگلیسی

دیابت، فشارخون، سرطان و … احتمالا تاکنون نام این بیماری‌ها به گوشتان خورده و یا حتی با آن دست به گریبان شده‌اید! آیا می‌دانید این بیماری‌ها چگونه ایجاد می‌شوند؟ آیا منشا تمام این بیماری‌ها ژنتیک ماست؟ دلایل افزایش روزافزون این نوع از بیماری‌ها چیست؟ آیا راه درمان قطعی برای این بیماری‌ها وجود دارد؟ برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری‌ها چه باید کرد؟ و هزاران سوال دیگر که ممکن است ذهن هرکدام از شما را به خود درگیر کرده باشد.

منابع زیادی در اینترنت وجود دارند که مواردی در این زمنیه منتشر می‌کنند و ممکن است روزانه با طیف وسیعی از آن‌ها در ارتباط باشید. این نکته را در نظر داشته باشید که این موارد به طور مستقیم با سلامتی شما در ارتباط است و در این موارد نمی‌توان به هر مطلبی اعتماد کرد. برای آشنایی با بهترین مرجع اطلاعات پزشکی در ادامه با ما همراه باشید.

پیشگیری بهتر از درمان!

بیماری‌ها همواره وجود دارند و ممکن است هر کدام از ما به انواع بیماری‌های مختلف دچار شویم. آشنایی با راه‌های پیشگیری هر کدام از این بیماری‌ها می‌تواند از ما در برابر ابتلا به آن‌ها محافظت کرده و در داشتن زندگی سالم‌تر به ما کمک کند. روش‌های پیشگیری از بیماری‌ها، کم هزینه و یا حتی بدون هزینه هستند در حالی که درمان بیماری‌ها مشکل و پرهزینه است. همچنین روش‌های درمانی، نیازمند تحمل رنج و مصرف داروهایی است که ممکن است هزینه‌هایی را برعهده داشته باشند، در حالی که روش‌های پیشگیری از بیماری‌ها چنین مسائلی را به همراه ندارد.

تجربه‌های انسانی به خوبی نشان دهنده این است که پیشگیری از بیماری‌ها هزینه و مشکلات بسیار کمتری از درمان آن دارد؛ بنابراین بهترین راه برای حفظ سلامتی و جلوگیری از ابتلا به آن‌ها آشنایی با روش‌های پیشگیری از هر بیماری است. نوع تغذیه، فعالیت روزانه، عادت‌های رفتاری و به طور کلی سبک زندگی شما تاثیر بسیار زیادی بر سلامتی شما خواهد داشت. آشنایی با روش‌های پیشگیری از بیماری‌ها و تغییر سبک زندگی براساس الگوهای سلامت، کمک می‌کند تا از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها مصون بمانید. برخی از مهم‌ترین مزایای پیشگیری از بیماری‌ها عبارت‌اند از:

  • جلوگیری از هزینه‌های اضافی درمان
  • داشتن زندگی سالم‌تر
  • افزایش کیفیت زندگی
  • عدم ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها
  • عدم نیاز به مصرف داروهای مختلف

شناخت بیماری؛ اولین قدم برای درمان

اگر تاکنون سری به مراکز درمانی زده باشید، با چهره‌هایی آشفته و بیمار مواجه شده‌اید که برخی از آن‌ها از شدت درد به خود پیچیده و لحظات سختی را سپری می‌کنند. درست است که این افراد تحت درمان قرار گرفته‌اند اما به وضوح می‌توان درد را در چهره هر کدام تشخیص داد و اگر با آن‌ها هم‌کلام شوید همگی به اتفاق بر این عقده‌اند که ای کاش سبک سالم‌تری را برای زندگی انتخاب می‌کردند تا حال درگیر این بیماری نبودند.

عده‌ای نیز از این ناراحت‌اند که چرا زودتر بیماری خود را تشخیص ندادند تا بیماری در این حد پیشرفت نکرده و آن‌ها را به این حال نیندازد. در هر حال درمان بیماری، امری ملال آور است که بیمار در طی دوران بیماری آن را تحمل می‌کند. تشخیص به موقع بیماری و شروع سریع درمان آن تاثیر بسیار زیادی در طول دوره درمان و هزینه درمان خواهد داشت. درمان بیماری در زمان‌های اولیه بروز آن روند درمان را تسریع و تسهیل بخشیده و هزینه درمان را کاهش خواهد داد. برای آشنایی با انواع بیماری‌ها، علائم بروز هرکدام، روش‌های پیشگیری، تشخیص و درمان آن‌ها به یک مرجع مطمئن و متخصص نیاز خواهید داشت. از آن‌جایی که گرفتن زمان ملاقات با پزشک متخصص بسیار زمان‌بر است و نیز شما در هر لحه به یک متخصص دسترسی نخواهید داشت، بهترین راه برای دریافت این اطلاعات استفاده از یک مجله پزشکی معتبر است. healthowealth.org یکی از سایت‌های معتبر و رایگان پزشکی است که در دسته‌بندی‌های مختلف به بررسی کامل هر کدام از بیماری‌ها پرداخته است. در ادامه نمونه کوچکی از این اطلاعات را به زبان اصلی می‌خوانیم:

What is blood pressure?

What is blood pressure? How good are you at math? You’re probably aware that 1+1=2. But do you understand what high blood pressure readings represent and how they affect you? For answering your question read this article about what is blood pressure and blood pressure symptoms that Healthowealth has provided for you.

فشار خون

What is diabetes?

If you have diabetes symptoms, your body is unable to effectively digest and utilize glucose obtained from your diet. There are several varieties of diabetes, each with its own set of reasons, but they all have one thing in common: too much glucose in the bloodstream. Medications and/or insulins are used as treatments. Adopting a healthy lifestyle can help avoid some kinds of diabetes.

HealthOWealth.org will explain to you what is diabetes in https://healthowealth.org/1385/ and will provide you with some of these suggestions to regain your health.

What is cancer?

What is cancer? Cancer is defined as the uncontrollable proliferation of abnormal cells in any part of the body. Cancer cells, malignant cells, or tumor cells are all terms used to describe these aberrant cells. These cells have the ability to invade healthy human tissues.

This article of what is cancer in healthowealth.org aims to provide a general overview of cancers to the reader. It’s meant to provide a broad review of cancer, therefore it won’t cover every form of cancer. In addition, this page will seek to direct the reader to additional in-depth information concerning certain cancer kinds and cancer symptoms.

HealthoWealth; Is an online magazine tool for elevating public awareness around health and disease care, which is professionally under the supervision of health experts. Healthworth.org is a primary heath source and recommends seeing a specialist in case of problems to undergo treatment. HealthoWealth accompanies you along the way for the start of a wealthy-healthy lifestyle by setting the stage for useful tips in the field of health and disease prevention.
remember, no heath no wealth! For more information, DM us:

Website: healthowealth.org

Email:  [email protected]

5/5 - (1 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید