بهترین دکتر عمل زیبایی بینی در تهران کیست ( بهترین جراح رینوپلاستی )

عمل جراحی رینوپلاستی یکی از شایع ترین عمل های جراحی زیبایی به شمار می آید. این عمل نقش مهمی در زیبایی صورت دارد‌. به همین خاطر هزینه عمل جراحی زیبایی بینی نسبت به سایر عمل های زیبایی بیشتر است. حساسیت این جراحی نیز بالاتر از سایر جراحی های پلاستیک بوده زیرا پزشک جراح باید علاوه بر فرم دهی آن، سلامت عملکرد این عضو مهم بدن را هم حفظ کند.

قدم معتبر و اصلی برای طی مسیر عمل جراحی زیبایی کدام است؟ تغییرات روی بینی بایستی به نحوی انجام گیرد که طی جراحی بینی عملکرد طبیعی بینی هم مدنظر باشد. اگر تصمیم دارید بینی خود را به تیغ جراحی زیبایی بسپارید؛ باید اقدامات صحیحی را انجام دهید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

اولین قدم عمل جراحی زیبایی بینی

انتخاب جراح رینوپلاستی، اولین و مهم ترین مرحله عمل جراحی بینی است‌. این عمل جراحی اورژانسی نبوده و شما می توانید در زمانی مناسب، تحقیقات لازم را انجام دهید. برای دسترسی به نتیجه رضایت بخش، انتخاب بهترین جراح زیبایی اهمیت فراوانی دارد. اما بهترین جراح عمل زیبایی بینی چه کسی است؟ چگونه می‌توانید بهترین جراح رینوپلاستی را انتخاب کنید؟

بهترین جراح زیبایی بینی کیست و کجاست؟

چنانچه قصد دارید نزد بهترین جراح عمل زیبایی بینی در تهران بروید، مسیر ناهمواری برای انتخاب بهترین جراح رینوپلاست پیش روی شما است. مرحله انتخاب بهترین جراح رینوپلاستی، از مهم ترین مراحل اقدام عمل جراحی بینی محسوب می شود.

می توان گفت تهران مرکز جراحی و عمل های زیبایی فوق العاده ای در سطح کشور و حتی دنیا است. روزانه هزاران جراحی زیبایی و به خصوص جراحی زیبایی بینی در پایتخت انجام می گیرد. پیدا کردن جراح ماهر کار آسانی نیست.

شاید شما راهکارهای زیر را برای انتخاب بهترین جراح عمل زیبایی بینی به کار بگیرید:

  • از دوستان و آشنایان دکتر زیبایی سراغ بگیرید.
  • اسامی جراحان عمل بینی را یادداشت کنید.
  • به کلینیک ها یا مراکز زیبایی پزشکان لیست خود مراجعه نمایید.
  • با بیماران پزشکان جراح لیست خود صحبت کنید و از آنها در مورد نتیجه جراحی شان بپرسید.
  • از پرسنل بیمارستان یا کلنیک در مورد جراح رینوپلاستی تحقیق کنید.
  • بهترین جراح عمل زیبایی بینی را طبق نتیجه تحقیقات خود انتخاب کنید.

توصیه می شود تا با جراحی که انتخاب کرده اید یک جلسه مشاوره داشته باشید و با تکنیک های انجام عمل جراحی بینی خود آشنا شوید.

عمل بینی

معرفی بهترین دکترعمل زیبایی بینی (رینوپلاستی) در تهران

انتخاب بهترین جراح برای جراحی زیبایی بینی اصلی ترین مسئله برای هر بیمار است و رابطه مستقیم آن با بهترین نتیجه غیر قابل انکار.با توجه به حساسیت و پیچیدگی که جراحی رینوپلاستی دارد انتخاب جراح بسیار حائز اهمیت است تا از عوارض بعد عمل جلوگیری شود.

با توجه به اینکه جراحان زیبایی در شهر تهران روز به روز در حال افزایش هستند همین امر یافتن پزشک کاربلد و با سابقه را دشوار میکند پیشنهاد ما متخصصین مجرب و با سابقه تاپ کلینیک است که با ثبت بهترین نتایج، رضایت بالا بیماران بعد از عمل را کسب کرده اند.

اهداف خود را از انجام عمل جراحی بینی بگویید

عمل جراحی زیبایی بینی نتایج غیر قابل بازگشتی بر جای می گذارد. از این رو بایستی در انتخاب بهترین جراح عمل جراحی زیبایی بینی کاملا دقت و وسواس به خرج دهید. انتخاب بهترین جراح رینوپلاستی در نتیجه عمل زیبایی تأثیر‌ی مثبت و مستقیم دارد. طوری که اگر پزشک جراح پلاستیک شما تجربه و مهارت کافی نداشته باشد، نتایج ایده آل به دست نخواهد آمد. دانش بالا، تجربه و مهارت و اخلاق کاری از مولفه های انتخاب بهترین جراح عمل جراحی زیبایی بینی می توانند باشند.

مراحل عمل جراحی زیبایی بینی

عمل جراحی زیبایی دارای سه مرحله است.

  • قبل از عمل جراحی بینی
  • هنگام عمل جراحی
  • پس از عمل جراحی

جراح بینی در هر سه مرحله نقش به سزایی بر عهده خواهد داشت. بدون شک حفظ سلامت عمل بینی و دریافت نتیجه مطلوب، تنها با مهارت یک جراح رینوپلاستی خوب امکان پذیر است. مراحل عمل جراحی بینی را مرور می کنیم تا به اهمیت انتخاب بهترین جراح عمل زیبایی بینی پی ببرید.

عمل جراحی زیبایی بینی عملی خاص و حساس

برخی افراد گمان می کنند جراحی بینی مثل مجسمه سازی است. تصور می کنند که با ارائه یک مدل درخواستی به پزشک، آن را بدون کمترین تفاوت تحویل خواهند گرفت. باید بدانید که جراح بینی با عضوی بسیار مهم و حساس سر و کار دارد. فرم دهی بینی شما با توجه به ویژگی های خاص و منحصر به فردی که دارد؛ انجام می پذیرد.

بنابراین بینی را نمی توان شبیه به یک عکس یا مدل یا بینی فرد دیگری جراحی کرد. در هنگام فرم دهی بینی، پزشک جراح زیبایی به فاکتورهای بسیار زیادی مثل نوع بینی، ویژگی های صورت شخص، جنسیت فرد و موارد دیگر توجه می کند.

اقدامات قبل عمل جراحی زیبایی بینی

عمل زیبایی بینی ممکن است به خاطر جنبه زیبایی یا سلامتی و یا هر دو منظور انجام گیرد. مثلا امکان دارد بینی دچار انحراف و شکستگی یا اختلال عملکرد باشد. عمل جراحی زیبایی بینی با هر هدفی که انجام می شود در هر مرحله یعنی قبل، حین و بعد عمل جراحی نیاز به اقدامات و مراقبت هایی دارد.

با توجه به تاثیر زیاد تجربه و مهارت جراح زیبایی در نتیجه عمل، به عنوان اولین قدم، در انتخاب یک جراح بینی خوب دقت کنید. سپس انتظارات و توقعات خود را از جراحی زیبایی بینی خود، صادقانه در میان بگذارید.

جراح بینی

مشخصات بهترین دکتر عمل جراحی زیبایی بینی

در یک تعریف کلی می توان گفت بهترین جراح عمل جراحی بینی پزشکی است که برای جلب و دریافت بیمار خود تخصص، علم و آگاهی را به کار گیرد تا ضمن رسیدن به فرم بینی زیبا و مورد نظر بیمار، سلامت عملکرد بینی هم حفظ شود. میزان تسلط، مهارت و دانش جراح رینوپلاست حائز اهمیت است. سری به سایت جراح بینی بزنید و قسمت درباره دکتر را مطالعه کنید و از تخصص جراح بینی مطلع شوید.

در پایان

همه افرادی که اقدام به جراحی زیبایی بینی می کنند، یک نتیجه بدون هیچ عوارض و عالی را انتظار دارند. کسب نتیجه ایده آل به میزان مهارت پزشک جراح زیبایی دارد. به همین دلیل است که انتخاب بهترین جراح عمل زیبایی بینی، نهایت دقت شما را می طلبد.

نمونه کارهای جراح رینوپلاستی خود را مشاهده کنید. در صورت امکان با بیماران قبلی پزشک جراح بینی مدنظرتان صحبت کنید. در جلسات مشاوره تمام نکاتی را که در رابطه با فرم دلخواه بینی می خواهید به طور کامل توضیح دهید. پزشک جراح بینی متبحر با توجه به فرم و ساختار بینی اعلام می کند که آیا فرم مد نظر شما برای بینی مناسب هست یا نیست.

سوالات متداول

۱. انجام عمل جراحی بینی در ایران بهتر است یا در خارج؟

از آن جا که طی سال های گذشته جراحی بینی بین ایرانی ها رایج بوده، ایران هم به یکی از قطب های جراحی زیبایی تبدیل شده است. سالانه هزاران نفر برای جراحی زیبایی بینی به ایران سفر می کنند. جراحان پلاستیک ماهر و متخصص ایرانی در این زمینه بی نقص هستند.

۲. پزشک جراح بینی می تواند بینی ما را به هر مدل و فرم که خواستیم دربیاورد؟

فرم دهی بینی شما به فاکتورهای بسیاری بستگی دارد. در جلسات مشاوره قبل از عمل جراحی، پزشک نکات مربوط به فرم نهایی ممکن را به شما خواهد گفت.

امتیاز به مطلب post

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید