۷ نکته مهم درباره آر اف تایتنینگ که باید بدانید!

برای تناسب اندام و همچنین پوستی صاف، امروزه روش های گوناگونی مطرح می شود. یکی از این روش ها، استفاده از سری دستگاه های آر اف(Radio Frequency) است که با استفاده از فرکانس رادیویی، باعث اثرگذاری خود در زمینه های مختلف می شوند. در این مقاله به بررسی 7 نکته مهم در ارتباط با آر اف تایتنینگ می پردازیم.

1. آر اف تایتنینگ یک دستگاه در حال حرکت است!

در طول سفت کردن پوست با آر اف تایتنینگ،  اپراتورها از یک دستگاه الکترومغناطیسی استفاده می کنند. این دستگاه گرما تولید می کند تا تولید کلاژ، الاستین و سلول های جدید پوست را تحریک کند. سفت کردن پوست با (RF) یک روش درمانی بدون جراحی برای پوست است که می تواند ظاهری جوان تر به شما بدهد.

2. روش کار دستگاه آر اف تایتنینگ، نفوذ به لایه های زیرین پوستی است

دستگاه های فرکانس رادیویی از سطوح ایمن امواج الکترومغناطیسی برای تولید گرما استفاده می کنند. این گرما به عمق لایه های پوست شما نفوذ می کند. گرمای ایجاد شده در لایه های زیرین منجر به تولید سلول های پوستی می شود. همچنین تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کند. این پروتئین ها به سلول های پوست قدرت و انعطاف بیشتری می دهند. در نتیجه، افتادگی پوست را از بین برده و به پوست شکل و فرم جدیدی را می بخشند.

آر اف تایتنینگ

3. مزایای آر اف تایتنینگ به 4 بخش مهم تقسیم می شوند:

  • رنگ، بافت و استحکام پوست را بهبود می بخشد.
  • آسیب حاصل از نور خورشید را به حداقل می رساند.
  • ظاهری جوان تر را به شما می دهد.
  • اثرات پیری پوست مانند چین و چروک، خطوط ریز و افتادگی پوست را کاهش می دهد.

4. اپراتورها از آر اف تایتنینگ برای موارد زیر استفاده می کنند:

  • کانتورینگ بدن
  • قسمت های مختلف صورت، گردن، بازوها و دست ها
  • جوانسازی واژن

در طول مشاوره در کلینیک، ارائه دهندگان این خدمات شما را معاینه می کنند و در مورد اهداف درمانی شما سوال می پرسند. آنها ممکن است عکس بگیرند تا بتوانید نتایج قبل و بعد را بعدها به شما نشان دهند. اگر بیماری پوستی دارید یا باردار هستید، باید با پزشک خود مشورت کنید.

5. سفت کردن پوست با آر اف تایتنینگ یک روش سرپایی است 

این روش بسته به ناحیه درمان حدود یک ساعت طول می کشد و بعد از عمل خیلی زود به خانه می روید، البته بعد از آنکه پوست شما کاملا تمیز و استریل شود. ممکن است در ناحیه درمان، گرمای خفیفی را نیز احساس کنید. همچنین ممکن است ناحیه مربوطه دچار احساس سوزن سوزن شدن شود. اگر احساس سوزش کردید، لازم است به اپراتور خود اطلاع دهید.

6. تغییرات آر اف تایتنینگ در بدن دو تا شش ماه طول می کشد

برای تولید سلول های جدید پوستی، کلاژن و الاستین، زمان قابل توجهی نیاز است. همچنین باید طی دو تا شش ماه تغییراتی را در رنگ پوست و ظاهر خود مشاهده کنید. اگر نتایج دلخواه را به دست نیاوردید، شاید بهتر است کلینیک دیگری را پیدا کنید.

7. سفت کردن پوست با آر اف می تواند نتایج لیفت صورت را بدون نیاز به جراحی به شما بدهد

در این روش شما موارد زیر را تجربه می کنید:

  • تغییرات تدریجی و طبیعی پوست
  • یک روش سریع و نسبتاً بدون درد
  • مقرون به صرفه تر و راحت تر از جراحی های زیبایی
  • بدون اثرگذاری لایه برداری پوست یا جای زخم
  • بهبودی سریع بدون کار یا فعالیت اضافی

به طور کلی سفت کردن پوست با فرکانس رادیویی یک روش نسبتاً ایمن است. ممکن است بعد از عمل مقداری قرمزی و تورم خفیف داشته باشید، اما این عوارض باید در عرض 24 ساعت از بین بروند.

 نتیجه گیری

در موارد نادر، گرمای شدید ناشی از درمان های آر اف می تواند باعث سوختگی شود. به طور کلی کلینیکی که به آن مراجعه می کنید بسیار اهمیت دارد. کلینیک را انتخاب کنید که در درمان های پوستی به وسیله دستگاه های آر اف تجربه کافی را داشته باشد. کلینیک شما فقط باید از دستگاه‌ های آر اف قابل اعتماد و مورد تایید سازمان های جهانی برای استفاده روی پوست استفاده کند. این دستگاه ها دارای ویژگی های ایمنی هستند که خطر سوختگی را به شدت کاهش می دهد.

امتیاز به مطلب post

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید