آدم دست و پا و پهلو و ریه - پرسش 7766

  • تصویر کاربر رضا دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۷( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 131 متخصص قلب و عروق
    سلام
    پدرم ۷۵ ساله تومرمری دارند بعد از ۱۵جلسه رادیوتراپی و ۳ جلسه شیمی درمانی پاها و دست ها و پهلوهایش ورم کردن و دچار تنگی نفس شدن و آزمایشها هم پتاسیم کلرایدش پایین بود بعد از چند شب بستری در بیمارستان دچار خس خس سینه شدن و حالش بد شد و به آی سیو بردن و بستریش کردن بعد از ۳ روز وضعیتش یه کم بهتر شده است .آیا احتمال دارد به خاطر نارسایی قلبی باشد و الان هم قلبش منظم شده نظر حضرتعالی چیست؟ با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین نجفی دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۷( 4 سال پیش)


      دکتر محمد حسین نجفی
      متخصص قلب و عروق و فوق تخصص آنژیوپلاستی
      https://drhsnajafi.com
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
امتیاز به مطلب post

قسمت پرسش از دکتر نبض ما به صورت رباتیک نبوده و تمامی سوالات توسط پزشکان متخصص و فوق تخصص که با مجموعه نبض ما همکاری دارند، پاسخ داده می شوند. 

شما میتوانید سوالات خود را دقیق و با درج تمامی جزئیات مطرح نموده و کد رهگیری دریافت نمائید. پس از ثبت سؤال هم از طریق سیستم پیامکی و هم ایمیل کد رهگیری ارسال خواهد شد .همچنین زمان پاسخ دهی مجدد از طریق پیامک به همراهتان اطلاع داده خواهد شد .

به جهت رعایت اصل امانت داری و بمنظور حفظ حریم شخصی ، مشخصات بیماران در پاسخگویی نمایش داده نمیشود و فقط کد رهگیری مشاهده خواهد شد .

پاسخ های ارائه شده هیچگاه جایگزین تشخیص قطعی نمیباشد و از تجویز دارو معذوریم .

مهمترین وشایع ترین سوالات هر بیماری در بخش لیست سوالات شایع  بهمراه جواب قرارداده شده است لطفا پس از مطالعه در آن بخش در صورت غیر تکراری بودن سوال خود را مطرح بفرمائید.

همچنین میتوانید در بخش جستجوی سایت موضوع یا بیماری یا داروی مورد نظر را تایپ و راجب آن مقالات و مطالب مربوط به پیشگیری وعلائم و عوارض و درمان را بیابید و در بخش  دکتر سلام  با برخی از پزشکان تیم نبض ما بیشتر آشنا شوید .

سلامت و شاد و تندرست باشید – تیم پزشکی نبض ما