آیا مدل ابرو اسپرت به صورت شما می آید؟

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که فردی با مدل ابرو اسپرت پهن ببینید که بسیار به صورتش می آید و تصمیم گرفته اید که شما هم ابروهایی با همین مدل داشته باشید؟داشتن مدل ابروی ایده آل واقعا به ابعاد صورت شما بستگی دارد.

نبض ما– مانند مدل مو، ابرو ها هم مدل های مختلفی دارند. انتخاب مدل مناسب برای ابرو بر اساس چهره ی خاص خود نه تنها بر زیبایی چشمانتان می افزاید و موجب جوان تر دیده شدن شما می شود بلکه باعث می شود از آرایش کمتری استفاده کنید. به بیان دیگر هر مدل ابرویی مثلا مدل ابرو اسپرت به هر فرم صورتی نمی آید.

لازم است موهای خود را از پشت ببندید و ویژگی های صورت خود را به طور دقیق بررسی کنید. سپس طبق راهنمای زیر فرم صورت خود و مدل ابرویی که مناسب است را تعیین کنید.

عکس مدل ابرو

صورت بیضی شکل

اگر گونه های برجسته ای دارید و پیشانی تان پهن تر از ناحیه فک است، مدل های بسیاری از ابرو ها به صورت تان می آید. قوس کوچکی در ابرو می تواند بسیار جذاب باشد. هر چند ابروی پهن و نازک هر دو به این فرم صورت می آید، اما مدل ابرو اسپرت پهن ظاهری طبیعی تر دارد.

عکس بهترین فرم صورت

صورت قلبی شکل

اگر صورت شما شبیه بیضی است اما چانه ی باریکی دارید، بهتر است ابروهایی با زاویه و طاق کمتر را امتحان کنید. اضافه کردن اجزایی با حالت گرد به صورت خود، می تواند زوایای برجسته ی صورت تان را ملایم تر نشان دهد. مدل ابرو اسپرت پهن با توجه به چانه ای که دارید، نسبت به ابروی باریک متعادل تر است.

چهره مربعی شکل

اگر پیشانی و قسمت گونه و فک پایین شما از نظر پهنا اندازه های یکسانی داشته باشند، ممکن است ابرویی با کمی زاویه برای تعادل شکل چهره ی خود و یا ابرویی گرد برای دیده شدن زوایای صورت بهتر باشد. انتخاب مدل ابرو اسپرت پهن، فک پایین پهن شما را ملایم تر نشان می دهد.

صورت کشیده

اگر گونه ها، پیشانی و فک پهنای یکسانی دارند و طول صورت تان کشیده است، ممکن است ابروهایی صاف، با توجه به افقی بودن، کشیده دیده شدن صورت تان را متعادل کند. همچنین ابروی پهن و هم نازک می توانند مناسب باشند اما مدل ابرو اسپرت پهن و صاف ظاهر طبیعی تری دارد.

مدل ابرو اسپرت و پهن

صورت گرد

اگر شما یک صورت گرد دارید، یعنی طول صورت شما به اندازه ی عرض آن در قسمت گونه ها می باشد، ابرویی با طاق زیاد برای کشیده دیده شدن صورت تان ممکن است مناسب باشد. هرچند که ابروی پهن و باریک هر دو می توانند مناسب باشند، مدل ابرو اسپرت پهن بر جسته تر است و گردی صورت شما را به طور موثری متعادل می کند.

سه قانون طلایی در مورد مدل ابروها 

عکس مدل ابرو برای صورت

۱- سر ابرو باید از پل بینی شروع شود. می توانید با گذاشتن یک مداد به صورت عمودی در ۲ دو طرف استخوان بینی متوجه این قسمت شوید.

۲- طاق ابرو باید تقریبا دو سوم طول آن باشد و به صورت کمانی نباشد. (طاق در مرکز نباشد)

۳- ابروهای خود را کوتاه نکنید. دم ابرو باید حداقل تا انتهای امتداد یک خط راست خیالی که از گوشه ی بینی تا گوشه ی چشم کشیده می شود ادامه داشته باشد. دقت داشته باشید که بهتر است انتهای دم ابرو به صورت نوک تیز باشد تا چشم ها بهتر دیده شوند.

نویسنده: تیم ترجمه نبض ما

منبع:

stylecaster.com

4.2/5 - (6 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. hana می‌نویسد

    سلام خسته نباشید،من چندسال پیش جوش زدم یه جاهایی روی صورتم جای جوش بصورت فرورفتگی خیلی سطحی مونده،امکانش هست بالیزر رفع بشه یا سابسیژن؟ممنون میشم راهنمایی کنید

از پزشکان نبض‌ما بپرسید

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال مطرح شده قبلی و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم