کوچک کردن شکم و آب کردن پهلو و لاغری در کمترین زمان

لاغری سریع با آب کردن شکم و پهلو تقریبا اتفاق می افتد و داشتن تناسب اندام و لاغری مناسب برای داشتن بدنی خوش فرم و ایده آل ، خواسته اکثر خانم ها و آقایانی است که به ظاهر خود اهمیت می دهند.

نبض ما– برای دستیابی به یک شکم تخت و پهلوهای بدون چربی و بدنی به فرمی زیبا،  چربی های اضافه در شکم و پهلوها نباید وجودداشته باشند لذا باید ورزش کردن و رژیم غذایی مناسب جزو عادات روزانه افراد در هر سنی که هستند قرار گیرد.

آب کردن چربی های شکم

به منظور کوچک شدن شکم، لایه های چربی موجود در اطراف شکم باید از بین برود و از آنجا که در تبلیغات لاغری سریع، بعضی دستگاههای لاغر کننده را تبلیغ می کنند باید گفت که: این دستگاه های لاغری به تنهایی قادر به انجام این کار نیستند و استفاده از آنها کافی نیست.

همچنین کمربندهای لاغری و شکم بندهای لاغری که تبلیغ می شوند معمولاً عملکردشان در بهترین حالت، ایجاد حرارت و لرزش است که تنها باعث از بین رفتن آب میان بافتی شده و به همین خاطر ممکن است فرد سایز کم کرده و تصور کند چربی سوزانده! اما حقیقت این است که این کاهش سایز تنها به خاطر تعریق در ناحیه کمر و شکم اتفاق می افتد و پس از مدت کوتاهی فرد به سایز قبل باز می گردد.

وقتی وزن کلی بدن  بالا می رود تمایل چربی به انباشته شدن در پهلو و شکم هم بالا می رود که استعداد افراد در این خصوص مختلف است. زیرا تغییر فرم بدن در هنگام چاقی، بسته به ژنتیک و خصوصیات در افراد مختلف؛ به شکل های مختلفی رخ می دهد. مثلا بعضی به محض چاق شدن شکم بزرگتری پیدا خواهند کرد و برخی دیگر چربی های پهلوهایشان افزایش می یابد برخی دیگر هم ران هایشان حجیم و بزرگ میشود .

کاهش دادن به  شاخص توده بدنی و از بین بردن چربی ها کار ساده ای نیست  اما با پشتکار و تحمل زیادشدنی است.

چگونه سریع لاغر شویم؟

خیلی از افراد دنبال کوچک کردن شکم بدون ورزش کردن  هستند یا آب کردن سریع  پهلو  در کمترین زمان و دنبال جواب این سوال هستند که چطور چربی های اضافه پهلو را آب کنیم؟ باید در جواب بگوییم که باید از ترکیب چند کار با تغییر سبک زندگی و رژیم غذایی درست بهره ببرید و استفاده کنید.

چربی شکم

اسم رژیم غذایی که می آید ممکن است در ابتدا سخت به نظرآید اما  اصلا اینگونه نیست. منظور از رژیم لاغری ، نخوردن نیست که کاری سخت باشد بلکه یعنی درست خوردن. لازم نیست خیلی رژیم سفت و سختی را رعایت کنید فقط لازم است:

– به جای قند و شکر و نوشیدنی های صنعتی بالاخص هنگام گرسنگی میوه بخورید.

– در مصرف نمک و ادویه زیاده روی نکنید البته از زیره و زرد چوبه بیشتر استفاده کنید

– به جای برنج سفید برنج سیاه بخورید

هله هوله خوردن رو رها کنید و به جای آن؛ خوراکی‌های فیبردار مصرف کنید، به خصوص از نوع فیبر محلول یعنی استفاده‌ی بیشتر از سبزیجات و میوه‌هاو همچنین برخی غلات مانند جو دوسر که منبع مناسبی برای تأمین فیبر هستند. البته زیاده روی بیش از حد نکنید.

بیشتر گوشت سفید مصرف کنید و از گوشت قرمز هفته ای یک یا دوبار بیشتر استفاده نکنید. چربی های سالم مثل ماهی و تخم مرغ مصرف کنید.

سرخ کردنی و روغن را فراموش کنید 

نوشیدن آب را زیاد کنید تا آبی که در بدن شما به دلیل وجود نمک جمع شده به آسانی خارج شود و نفخ شکم تان از بین برود .

آموزش آب کردن شکم با ورزش

 

رژیم و برنامه بدنسازی آنلاین

بهترین ورزش برای آب کردن چربی های شکم چیست ؟

برای آب کردن چربی های شکم؛ بهترین ورزش، ورزش ایروبیک است که سرعت متابولیسم بدن را بالا برده و چربی های شکم را سریع تر آب می کند.

نویسنده : محسن فانی

4.5/5 - (62 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظر
  1. مهتاب می‌نویسد

    ممنون عالی بود

  2. الناز می‌نویسد

    برای کوچک کردن سایز سینه چکار کنیم

از پزشکان نبض‌ما بپرسید