با پچ های صورت بیشتر آشنا شوید

تکنولوژی پچ برای مبارزه با اعتیاد و جلوگیری از بارداری مورد استفاده قرار می گرفت. اما امروزه پچ صورت به عنوان یک ابزار برای برطرف کردن چین و چروک و خطوط صورت هم مورد استفاده قرار می گیرد. در این مطلب پچ زیبایی برای استفاده در تمام اجزای صورت معرفی می شود.

نبض ما– کافی است که پچ صورت را به روی قسمتی که دچار مشکل شده است قرار دهید تا یکی از آسان ترین راه های درمانی بدون دخالت دست را تجربه کنید.

پچ چیست؟

تکنولوژی پچ برای زیبایی صورت هم استفاده می شود. پچ صورت دستاوردی است که در جوانسازی پوست، از بین بردن چین و چروک و رفع سیاهی دور چشم موثر است. پچ در واقع واحد های سازنده کلاژن را بدون تزریق  به داخل پوست انتقال می دهد.

زیر چشم ها

پدهای چشمی کلاژن هیدراته که با قرار دادن در زیر چشم، باعث رسیدن ترکیب کلاژنی ضد پف چشم، هیالورونیک اسید و روغن گل رز می شود.

پیشانی

پچ ضد چروک برای پیشانی دارای تکنولوژی میکروجریانی است که به عناصری مانند پپتیدهای ارتقا یافته کلاژنی و عصاره جمع کننده پوست میوه آرگان، کمک می کند تا به صورت موثری به پوست رسوخ کنند.

رفع چین و چروک پیشانی

خط لبخند

لابراتوار StriVectin درمان ژل هیدرا را پیشنهاد می دهد که ترکیبی است از اسید هیالورونیک، جلبک دریایی قرمز و ویتامین ب که به کمتر شدن جلوه ظاهری خطوط لبخند کمک می کند.

گردن

ماسک گردن Radial Glamtox به محکم شدن و هیدراته شدن قسمت های ظریف گردن به کمک پروتئین گندم و آمینو اسیدها کمک می کند.

نکته آخر

به طور کلی امروزه با وجود مجموعه ای بزرگ از مرطوب کننده های تجاری، روشهای جوان سازی پوست صورت، بهترین انتخاب ممکن است کمی مشکل باشد. اما باید گفت با حذف تزریق و جراحی و استفاده از پچ ها شاید بتوان بدون دردسر پوست زیبایی داشت. و نکته حائز اهمیت این است که قبل از انتخاب هر گزینه ای با پزشک خود مشورت کنید.

نبض ما– تهیه و ترجمه: حسین مقدس زاده

3.6/5 - (7 امتیاز)
منبع prevention

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید