تا حالا اسم هیومن پارک را شنیده اید؟

یکی از پارک های تهران که شاید اسم آن برای تان جدید باشد، هیومن پارک است. با ما همراه شوید تا به این پارک دیدنی سر بزنیم.

نبض ما– اگر سری به هیومن پارک تهران بزنید، احتمالا احساس می کنید یکی از شاگردان خانم فریزر هستید که با آن اتوبوس جادویی کوچک شده اید و به درون بدن انسان سفر کرده اید تا اطلاعات جدیدی از آن به دست آورید. شاید خیلی از بچه های کارتون سفرهای علمی را دیده باشند.

کارتونی که در آن معلم یک مدرسه شاگردانش را با استفاده از یک اتوبوس جادویی به سفرهای علمی می برد. گاهی پرواز می کردند، گاهی تغییر شکل می دادند و گاهی کوچک می شدند و به جاهای مختلفی سفر می کردند.

هیومن پارک کجاست؟

هیومن پارک، یک پارک موضوعی است که می توانید با گردش در آن، به دنیای درون بدن انسان سری بزنید و با اندام، دستگاه ها و سیستم های حیاتی بدن از نزدیک آشنا بشنوید.

این مجموعه یکی از بزرگترین پارکهای بازسازی بدن انسان در دنیاست. سفر با ورود به گوش خارجی آغاز می شود و در مسیر چشم ها، شش ها، کلیه، کبد، روده و قلب را می بینید.

هیومن پارک، جدیدترین وپیشرفته ترین پارک موضوعی ایران است که علاوه بر این بزرگترین و کاملترین پارک بدن انسان در آسیا هم هست.

چه رنج سنی اجازه بازدید دارند؟

مخاطب این مجموعه، تمام گروه های سنی اعم از آقایان، خانم ها و کودکان می باشد.

چقدر باید هزینه کنیم؟

قیمت بلیط هیومن پارک 30 هزار تومان است به علاوه 5 هزار تومان ورودی بلیط موزه دارآباد. علاوه بر این برای استفاده از رستوران ها، گیفت شاپ ها و کافی شاپ ها و همچنین استفاده از غرفه عکاسی لازم است هزینه های جداگانه ای پرداخت شود.

نبض ما– تهیه و گردآوری

4.7/5 - (12 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید