بادی جت بهترین روش برای برداشتن و تزریق چربی (پیکرتراشی با آب )

جدیدترین و بهترین روش برداشتن چربیهای اضافی بدن و پیکرتراشی با آب در دنیا بادستگاه بادی جت میباشد. این دستگاه منحصر به فرد ساخت شرکت HUMAN MED آلمان است که از تکنولوژی WATER JET برای ساکشن چربی با کمترین عارضه بهره میبرد.

نبض ما – چرا بادی جت؟! امروزه لاغری و تناسب اندام یکی از دغدغه های اصلی بسیاری از مردم می باشد. چرا که داشتن اندام متناسب و نداشتن چربی های اضافی نه تنها به لحاظ زیبایی مهم است بلکه میتواند از بسیاری از بیماریهای مزمن و خطرناک مانند بیماری های قلبی و عروقی، دیابت ، فشار خون و نیز فشار روی ستون فقرات و زانوها جلوگیری نماید.

بادی جت

در تکنولوژی بادی جت با استفاده از پاشش کاملا کنترل شده و ایمن آب در بین بافت چربی، سلولهای چربی از هم جدا و همزمان از بدن خارج میشوند. به همین دلیل چربی های بدست آمده کمترین آسیب را دیده و دارای بالاترین کیفیت جهت تزریق به سایر اندامها مانند باسن و سینه و صورت و دستها هستند.

پروسه کم تهاجم پیکرتراشی با بادی‌جت  که با استفاده از قدرت آب به چربی‌زدایی از نواحی مورد نظر می‌پردازد برای افرادی که در برابر برنامه رژیم‌ غذایی و ورزش مقاومت دارند و یا برایشان مقدور نیست ، بسیار مناسب است .

افرادی که در بعضی نقاط بدن چربی اضافه دارند می‌توانند از پیکرتراشی با بادی‌جت که با کمک فشار آب انجام می‌گیرد، برای خلاص شدن از شر چربی‌های اضافی استفاده کنند. این پروسه باعث کبودی و تورم نمی‌شود و در مقایسه با روش‌های سنتی، دوره نقاهت ندارد .

هزینه بادی جت معمولا از هزینه های لیپوساکشن متداول بیشتر می باشد

چرا پیکرتراشی با بادی جت بهترین روش برای برداشتن و تزریق چربی است؟

 برای پاسخ به این سوال ابتدا به اختصار در مورد سایر روشهای مرسوم لیپولیز و یا برداشتن چربی توضیحاتی ارائه میگردد.

لیپوساکشن

 قدیمی ترین و ابتدایی ترین روش لیپولیز بوده که در آن چربیهای اضافی با مکانیسم مکش بسیار قوی از بافت زیر پوست کنده شده و خارج می شود.

لیپوماتیک

به همین دلیل در هنگام جداشدن سلولهای چربی احتمال آسیب بافت های زیر پوست بسیار زیاد است و در نتیجه باعث کبودی و خونریزی و درد فراوان بعد از عمل میشود. همچنین این روش باعث چسبندگی بافتهای زیر پوست شده و احتمال ناهمواری محل عمل زیاد میباشد.

لیپوماتیک

در این روش از ارتعاش یا ویبراسیون میله فلزی یا کانولا جهت جداکردن سلولهای چربی از بافت زیر پوست استفاده میشود. در این مکانیسم اگرچه اسیب وارد شده به بافتهای زیر پوست و سلولهای چربی کمتر از روش قبلی است ولی در عین حال باعث کبودی و درد و خونریزی قابل توجه شده و باعث از بین رفتن اکثر سلولهای چربی میگردد.

لیپولیزر

در این روش از امواج لیزر جهت ذوب و خارج کردن چربیها از بدن استفاده میشود. با توجه به مکانیسم ذکر شده، حرارت ایجاد شده توسط توسط امواج لیزر باعث ذوب و از بین رفتن سلولهای چربی شده و احتمال ایجاد سوختگی و آسیب بافتهای عمقی در اثر حرارت وجود دارد.

لیپولیزر

در روش بادی جت همانطور که گفته شد جداکردن سلولهای چربی از بافتهای زیر بوسیله فشار کنترل شده آب صورت میگیرد. لذا کمترین آسیب بر سلولهای چربی و بافت زیر پوست وارد شده و باعث مزایای زیر نسبت به سایر روشها میگردد:

  • درد و خونریزی و کبودی بسیار کمتر است.
  • دوره نقاهت و بهبودی خیلی کوتاه میباشد بطوریکه پس از دو تا سه روز فرد میتواند به کار برگردد.
  • قابلیت انجام در یک جلسه
  • قابلیت تزریق سلولهای چربی به سایر نقاط بدن مانند سینه و باسن و دستها و صورت با توجه به زنده بودن سلولها و ماندگاری دائم
  • خطر آمبولی چربی و عفونت به هیچ عنوان وجود ندارد.
  • با توجه به عدم ایجاد چسبندکی در بافت های زیر پوست، ایجاد ناهمواری بعد از عمل بسیار کمتر از روشهای دیگر میباشد.
4.8/5 - (17 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید