بهترین سایت های دندانپزشکی در ایران

ما می دانیم که دندانپزشکان و تکنسین های دندان مشغله بسیار زیادی دارند به همین علت کوتاه تر کردن زمانی که بیمار برای پرسیدن سوالات مختلف و مشاوره گرفتن از آنها نیاز دارد با مراجعه به وب سایت ها می تواند تاثیر قابل توجهی در صرفه‌جویی زمان بیمار و دندانپزشک داشته باشد. به همین دلیل اکثر دندانپزشکان و کلینیک های حرفه ای وب سایت هایی را طراحی کرده‌اند که در آن به روزترین مطالب و پاسخ سوالات متداول بیماران را قرار داده اند.

در دسترس بودن این وب سایت ها مزایای بسیار زیادی برای بیماران و دندانپزشک دارد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در دسترس بودن در تمام شبانه روز

گاهی اوقات اتفاق می‌افتد که دندان بیماران در در نیمه های شب و یا روزهای تعطیل که دسترسی به دندانپزشک وجود ندارد؛ دچار درد شدیدی می شود و بیماران مستأصل شده و نمی دانند که چه کاری باید انجام دهند. امروزه فضای مجازی و استفاده از وب سایتها به حل این مشکل بیماران در کوتاه مدت تا زمانی که به دندانپزشک دسترسی پیدا کنند را حل کرده است. آنها می توانند پاسخ سوال های متداول خود را در خصوص این که در موقعیت های اورژانسی چه کاری برای تسکین درد خود می توانند انجام دهند تا به پزشک مراجعه کنند را در این وب سایت ها بیابند.

  • دریافت اطلاعات جزئی و تصمیم گیری درست در خصوص روش های دندانپزشکی زیبایی

از زمانی که دندان پزشکی زیبایی به عنوان یکی از روش های درمانی معرفی شده سوالات بسیار زیادی در ذهن بیماران درخصوص آن بوجود آمده است. مطالب و مقالاتی که در وب سایت ها ارائه شده موجب شده بیماران بتوانند اطلاعات جزئی در خصوص دندانپزشکی زیبایی مانند ایمپلنت دندان، لمینت، کامپوزیت، بریج دندان، اوردنچر، دندان مصنوعی و غیره به دست آورند. به این ترتیب می توانند ابتدا بهترین تصمیم را در خصوص روش درمانی مناسب خود گرفته و سپس پس به دندانپزشک مناسب جهت تکمیل فرایند مراجعه کنند.

  • امکان مشاهده تصاویر و ویدئو های مرتبط

بیماران بسیاری از نحوه انجام روشهای دندانپزشکی می ترسند به عنوان مثال تصور می کنند نصب لمینت های دندانی تاثیری در زیبایی آنها را نخواهد داشت و یا کاشت ایمپلنت آنطور که تبلیغ می شود؛ موثر نیست. مشاهده تصاویر قبل و بعد از درمان بیماران و همچنین ویدیوهای مراحل نصب و کاشت ایمپلنت یا لمینت می تواند ذهنیت این بیماران را تغییر دهد تا بتوانند تصمیم درستی در این خصوص بگیرند.

در حال حاضر بیش از هزاران سایت وجود دارد که در خصوص دندانپزشکی درمانی و دندانپزشکی زیبایی به معرفی پزشکان، کلینیک ها و یا روش های درمانی مانند ایمپلنت، لمینت، کامپوزیت، بریج دندان و غیره می پردازند. در این مقاله، از میان تمام این سایت ها ۵ سایت برتر به انتخاب بازدید کنندگان را برای شما معرفی کرده ایم:

خصوصیاتی که تفاوت ایجاد می کنند

مطالب ارائه شده در این سایت ها به گونه ای است که لبخند را به سرعت به چهره شما باز می گرداند. از پاسخ به سوالات متداول گرفته تا معرفی پزشک و پاسخگویی جهت تعیین وقت و انجام تمامی امور دندانپزشکی درمانی و زیبایی همه چیز در خصوص این وبسایت ها جالب توجه اس.ت در مقالات موجود در این وب سایت ها سعی شده به سوالات بیماران که از درد و ناراحتی رنج می برند و امکان مراجعه اورژانسی به پزشکان را ندارند پاسخ داده شود تا بتوانند تا حدودی مشکلات خود را پیش از مراجعه به دندانپزشک حل کنند. مطالب ارائه شده در این وب سایت ها به زبان کاملاً ساده است تا بیماران با هر نوع سطح سوادی بتوانند از آنها به طور کامل بهره بگیرند. استفاده از آخرین تکنولوژی های تعاملی شامل گفتگوی آنلاین و اختصاص دادن یک صفحه جداگانه به پرسش های متداول موجب شده اکثر بازدیدکنندگان از این وبسایت ها بتوانند نیازهای اولیه و سوالات اصلی خود را به راحتی بیابند.

  1. کلینیک تخصصی دندانپزشکی عرشیان

وب سایت کلینیک تخصصی دندانپزشکی عرشیان یکی از بهترین سایت های دندانپزشکی در ایران در زمینه دندانپزشکی است که در آن علاوه بر اینکه توضیحات مختصری در خصوص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی، درمان ریشه، جراحی لثه، جراحی فک و صورت، پروتزهای دندانی، ایمپلنت دندان و دندانپزشکی کودکان ارائه شده است بخشی نیز با عنوان ” سوالی دارید؟ چت با دکتر حرفه ای” طراحی شده که بیماران می توانند در هر ساعت از شبانه روز سوالات خود را از دندانپزشک بپرسند و پاسخ آن را دریافت نمایند.

  1. کلینیک تخصصی دندانپزشکی رومی

www.rumidental.com

وب سایت کلینیک تخصصی دندانپزشکی رومی نیز این کلینیک را به عنوان یکی از بهترین مراکز دندانپزشکی شمال تهران معرفی کرده که شعب مختلفی در شرق و غرب تهران نیز دارد. با توجه به تکنولوژی پیشرفته و تجهیزات دندانپزشکی آلمانیکه و فضای دیجیتالی که در این کلینیک وجود دارد، می توان خدمات ارائه شده در آن را که شامل لمینیت دندان، ایمپلنت فوری و بلیچینگ دندان می شود؛ با پیشرفته ترین کلینیک های روز دنیا قابل قیاس دانست.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این وب سایت، طراحی بخشی با عنوان “ورود کاربران” است که کلیه بیماران می توانند تمام مراحل درمان از رزرو زمان ویزیت دندانپزشک گرفته تا اطلاع از آماده شدن لمینت ها جهت نصب را با وارد کردن نام کاربری خود به صورت کاملا غیرحضوری پیگیری کنند. پزشکان نیز می توانند تعداد بیماران خود را همراه با ساعت ویزیت آنها از طرق حساب کاربری خود مشاهده کرده و به سوالات آنها نیز پاسخ بدهند.

  1. کلینیک دندانپزشکی دکتر عباس پور محمد

طبق اطلاعات داخل وب سایت کلینیک دندانپزشکی دکتر عباس پور محمد که یک مرکز دندانپزشکی زیبایی در شرق تهران است، امکان ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی زیبایی از جمله کاشت ایمپلنت و خدمات بعد از آن، خدمات درمانی و زیبایی مانند لمینت و کامپوزیت در این کلینیک وجود دارد.

در وب سایت این کلینیک، جدید ترین اخبار دندانپزشکی و اطلاعات مهم مربوط به بیماری ها و درمان دهان و دندان برای بازدید کنندگان تحت عنوان “خبر های دندانپزشکی” به روز می شود.

همچنین در بخش “فرم رزرو آنلاین” می توان خارج از ساعات کاری، زمان ویزیت را با دندانپزشک تعیین کرد.

  1. کلینیک تخصصی دندانپزشکی دکتر شهاب محمدی

www.drmohammadi.com

وب سایت “ کلینیک تخصصی دندانپزشکی دکتر شهاب محمدی” یکی از بهترین سایت های دندانپزشکی در ایران است که در آن انواع خدمات دندانپزشکی درمانی و زیبایی شامل کاشت ایمپلنت، نصب لمینت، کامپوزیت و ونیرهای دندانی به طور کامل توضیح داده شده است. در بخش سوالات متداول این سایت، اکثر سوالات مهم بیماران در خصوص خدمات دندانپزشکی زیبایی توسط دکتر شهاب محمدی پاسخ داده شده است.

یکی از بخش های متمایز این وب سایت نسبت به سایر وب سایت ها، وجود مقالات عمومی و تخصصی با موضوعات مختلف است که توضیحات جامع و کاملی در خصوص ایمپلنت، زیبایی و طرح لبخند، ارتودنسی، پروتز و دندان مصنوعی، لمینت و کامپوزیت ارائه داده که با توجه به پیشرفت های اخیر در تکنولوژی های دندانپزشکی به روز می شود.

گالری تصاویر طراحی شده در این وب سایت نیز مرجع مناسبی برای نشان دادن تغییراتی است که پس از انجام دندانپزشکی زیبایی مانند کاشت ایمپلنت و لمینت در دندان ها و چهره بیماران بوجود آمده است.

لینک های مختلفی نیز در این وب سایت ارائه شده که نشان دهنده فعالیت گسترده آن در شبکه های اجتماعی مختلف مانند تلگرام و اینستاگرام است.

  1. کلینیک تخصصی دندانپزشکی دکتر مهرداد فلاح

وب سایت کلینیک تخصصی دندانپزشکی دکتر مهرداد فلاح نیز جزو بهترین سایت های دندانپزشکی در ایران فعال در زمینه دندانپزشکی است که فعالیت گسترده ای در تمامی شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام نیز دارد. در این وب سایت بخشی با عنوان “تور مجازی” در نظر گرفته شده که با کلیک روی آن می توان کل کلینیک و تجهیزات دندانپزشکی مورد استفاده در اتاقهای مختلف کلینیک را که برای انجام کلیه کارهای دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی مانند اصلاح طرح لبخند، مرتب کردن دندان ها، سفید کردن دندان ها، بستن فاصله میان دندان ها، اصلاح لبخند لثه ای و اصلاح شکل و فرم دندان ها به کار می روند مشاهده کرد.

1/5 - (1 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
از پزشکان نبض‌ما بپرسید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.