لیپوماتیک شکم و پهلو چیست و چگونه انجام میشود؟

چاقی یکی از مشکلاتی است که ممکن است بسیاری از افراد با آن  دست ‌و وپنجه نرم نماید اما لیپوماتیک شکم و پهلو یکی از راه‌ حل ‌هایی است که شما می‌توانید با استفاده از این راه ‌حل به راحتی از شر چربی ‌های اضافی بدن خودتان خلاص شوید و در زمان کم بهبود پیدا کنید. توسط عمل جراحی لیپوماتیک شکم و لیپوماتیک پهلو شما می‌توانید به راحتی از شر چربی ‌های اضافه بدن خودتان خلاص شوید و می‌توانید این عمل را بدون هیچ‌گونه درد و خون‌ریزی و همچنین بیهوشی انجام نمایید.

در این جراحی در کمترین زمان بیشترین مقدار چربی از بدن شما جدا خواهد شد. طی استفاده از روش لیپوماتیک پوست شما به هیچ عنوان شل نمی‌شود و کاهش سایز شما برای مدت طولانی ادامه پیدا می‌کند و همچنین ریکاوری این عمل جراحی نیز حدوداً بین سه تا هفت روز می باشد. مناطقی که شما می‌توانید برای کاهش سایز آن‌ ها از روش لیپوماتیک استفاده نمایید شامل مناطق شکم، کمر، باسن، سینه، زانو های داخلی، پهلو ها، غبغب، ران، و بازو ها میشود.

ویژگی های لیپوماتیک شکم

 جالب است بدانید که لیپوماتیک با لوله‌ای به نام کانولا انجام می‌شود که جراح پس از برشی در ناحیه شکم کانولا را وارد ناحیه شکم می کند و این لوله با چرخش‌ ها و لرزش های متنوع و گوناگون باعث جدا شدن بافت چربی از بدن شما و به بیرون هدایت شدن آن‌ ها می‌شود‌. در این روش با کم کردن تراکم سلول ‌ها در ناحیه شکم شما بافت شکمی شما از نو طراحی می شود باعث می‌شود که شما دارای شکمی زیبا و تخت شوید.

همچنین جالب است بدانید که فرایند لیپوماتیک شکم و پهلو فرایندی کاملاً بی درد است و شما حین انجام عمل هیچ‌ گونه دردی را احساس نمی‌کنید. همچنین جالب است بدانید که برای انجام این عمل جراحی از دو روش استفاده می شود. در روش اول شما بخش ‌های بالایی شکم را پاک ‌سازی می نمایید و بعد به سراغ بخش ‌های پایینی می روید. اما اگر شما بخواهید در روش دوم تنها بخش‌ های پایینی شکم خود را پاک‌سازی نمایید پوست بالای شکم شما ممکن است به مرور زمان افتاده‌ تر شود.

نحوه انجام لیپوماتیک شکم

در مرحله اول برای انجام عمل جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو جراح ناحیه شکم را به چهار بخش مجزا تقسیم می‌کند و بعد سعی می‌کند که جداگانه بافت چربی هر کدام از این چهار بخش را از بدن جدا نماید. توجه نمایید که اگر فقط از یک بخش لیپوماتیک انجام شود باعث ناحیه‌ های دیگر متورم باقی بماند و شکم برآمده نشان داده می‌شود. شما می‌توانید تنها در یک جلسه بافت چربی موجود در هر کدام از این چهار بخش را به راحتی پاک ‌سازی نمایید و بعد از لیپوماتیک شکمی سفت و تخت داشته باشید.

پس از این‌ که جراح شکم را به چهار قسمت تقسیم کرد در هر کدام از این قسمت ‌ها سوراخی با قطر دو الی پنج میلی ‌متر ایجاد می‌کند و بعد لوله کانولا را وارد آن قسمت از بدن می‌کند و این دستگاه با استفاده از امواج ماوراء صوت بافت ‌های چربی بدن شما را از بین می‌برد. همچنین برای کاهش درد از بی‌حس کننده‌ های موضعی استفاده می‌شود که درنهایت بافت چربی به همراه این بی‌حس کننده موضعی از بدن شما خارج می‌شود. همچنین این دستگاه لوله کانولا دارای سیستم امنیتی است که اگر به هر کدام از ارگان ‌های حیاتی شما برخورد کند خاموش می شود تا از پارگی ارگان‌ های حیاتی شما جلوگیری نماید.

نکاتی در رابطه با عمل جراحی لیپوماتیک

اگر شما جزء افرادی هستید که به طور ژنتیکی چاق هستید و رژیم غذایی مناسب و کم کالری استفاده می‌کنید و به طور مرتب ورزش می کنید کاندید مناسبی برای انجام عمل جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو هستی. پیش ‌تر نیز با گفتیم که در انجام این عمل جراحی تنها یک سوراخ کوچک روی بدن شما ایجاد می‌شود که هیچ‌ گونه اسکار و جایی را در بدن شما باقی نمی‌گذارد و همچنین امنیت این ‌گونه عمل‌ های جراحی بسیار بالا می‌باشد و هیچ ‌گونه آسیبی به ارگان ‌های حیاتی شما نخواهد رسید.

اگر شما این روش را با روش ‌های دیگر جراحی خارج کردن چربی از بدن مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که این روش بسیار مناسب ‌تر و بهتر از روش های دیگر می باشد زیرا در روش های دیگر برش ‌های عمیق و ضخیمی روی بدن ایجاد می‌شود تا چربی‌ ها از بدن خارج شود اما در این روش تنها سوراخ های ریزی روی بدن شما باقی خواهد ماند و شما تنها یک روز پس از عمل جراحی می‌توانید به کار های روزمره خود برسید. همچنین با لرزش ‌های شدیدی که لوله کانولا ایجاد می‌کند باعث می‌شود که در یک جلسه میزان چربی بیشتری از بدن شما خارج شود.

فواید لیپوماتیک شکم

شما با استفاده از عمل جراحی لیپوماتیک در ناحیه مرکزی شکم خودتان می‌توانید به تمام تمامی زوایای شکمتان دسترسی پیدا کنید و تمامی ناحیه شکمتان را از چربی‌ ها پاک‌سازی نمایید و به صورت یکدست چربی ‌های آن را تجزیه کنید. بیمارانی که خواستار انجام این عمل جراحی هستند ولی پوستی با قابلیت ارتجاعی پایینی دارند به راحتی با استفاده از روش های گوناگونی که در این عمل جراحی استفاده می شود می‌توانند بدون هیچ مشکلی به تجزیه چربی ‌های موجود در پوست شکم در ناحیه شکم خودشان دست پیدا نمایند.

در این روش لوله کانولا موازی با سطح پوست وارد بدنشان می‌شود و از آسیب به تمام ارگان‌ های حیاتی شما جلوگیری می‌کند. پیکرتراشی ممکن است که سلولیت‌ های پوست شما را از بین ببرد که برخی از افراد تصور می‌کنند که سلولیت پوستی رابطه مستقیم و کاملاً آشکاری را با اشباع چربی ‌های موجود در ناحیه شکم آن ‌ها دارد اما جالب است بدانید که گاهی افراد که لاغر هستند نیز دچار سلولیت های پوستی می شوند و با استفاده از این روش شما می توانید سلولیت های پوستی خود را از بین ببرید.

همه افراد مخصوصاً بانوان دوست دارند که شکمی صاف و تخت داشته باشند و در مواردی داشتن شکمی پر از چربی باعث کاهش اعتماد به نفس آن ‌ها می شود می‌توانند با استفاده از این روش به راحتی تمام چربی‌ های ناحیه شکم خود را از بین ببرند و اعتماد به نفس خودشان را بدست بیاورند. همچنین اشباع شدن چربی های گوناگون در ناحیه شکم ممکن است باعث بیماری ‌های مختلفی مانند فشار خون یا بیماری ‌های قلبی، دیابت، و افسردگی شود که با استفاده از این روش شما می‌توانید از این بیماری‌ها نیز دوری نمایید.

همچنین پیکر تراشی می‌تواند بیماری ‌های مختلفی مانند تومورهای خوش‌خیم چربی را نیز از بین ببرد. جالب است بدانید که روش لیپوماتیک یکی از روش ‌های تایید شده توسط سازمان غذا و دارو می باشد و عوارض بسیار پایین و کمی را برای افراد به دنبال خواهد داشت.

لیپوماتیک پهلو

در لیپوماتیک پهلو نیز درست مانند لیپوماتیک شکم بافت چربی توسط لوله کانولا از بدن خارج می شود. تجمع چربی در ناحیه پهلو ها هم در بانوان و هم در آقایان دیده می شود اما آقایان بیشتر خواستار برداشتن چربی های پهلو های خود هستد. توجه داشته باشید که تنها با ورزش کردن و رعایت عادت‌ های رژیم غذایی شما نمی‌توانید از شر چربی ‌های موجود در پهلوهای خودتان خلاص شوید و پس می‌توانید با استفاده از روش لیپوماتیک پهلو و شکم به اندامی باریک و سفت برسید.

توجه نمایید که ترکیب روش ‌های لیپوماتیک شکم و پهلو می‌تواند برای شما بسیار مفید واقع شود زیرا اگر شما تنها یکی از این عمل‌ ها را انجام دهید باعث افتاده شدن و شل شدن ناحیه دیگر می‌شود پس سعی نمایید که این دو روش را با هم انجام دهید تا به حالتی که از بدن خود می خواهید برسید.

فواید استفاده از لیپوماتیک پهلو

پهلو بخشی از بدن می باشد که در بین دنده‌ ها و باسن قرار دارد و محل تجمع و اشباع مقدار زیادی چربی می‌باشد که باعث افزایش وزن و کاهش زیبایی اندام ما می شود. در صورتی ‌که پهلو داشتن به دلیل عوامل ارثی باشد شما به سختی می‌توانید از شر این پهلو خلاص شوید و تنها روش شما استفاده از لیپوماتیک شکم و پهلو می باشد نخست به عنوان ساختار پهلو ها به گونه‌ای است که به ‌خوبی در برابر عمل جراحی لیپوماتیک پاسخ ‌گو می باشند و واکنش خوبی را از خود نشان می‌دهند و بعد از عمل می توانید به راحتی از داشتن اندامی زیبا لذت ببرید.

استفاده از لیپوماتیک پهلو باعث می‌شود که هماهنگی میان اجزای بدن شما بیشتر شود، روی ظاهر شما تاثیر بسیار زیادی می‌گذرد، باعث می‌شود که شما حدود یک الی دو سایز کم کنید، به ریکاوری کوتاه و سریع نیاز دارد، و روشی کاملاً بی‌خطر است و با بی‌حسی موضعی به راحتی انجام می‌شود.

مشاوره ر ایگان جراحی زیبایی

شما عزیزان می توانید جهت دریافت مشاوره ر ایگان جراحی زیبایی با کلینیک زیبایی سلام تماس بگیرید تا کارشناسان با تجربه کلینیک زیبایی سلام به صورت رایگان به شما مشاوره دهند. جهت دریافت مشاوره رایگان کافی است با شماره 02128426645  تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظر
  1. ... می‌نویسد

    سلام من دخترم ۱۲سالمه قدم ۱۵۲و وزنم ۴۸خوبه

  2. اسرا می‌نویسد

    خوبه اما یه سوال من دخترم ۱۲سالمه ۱۵۳قدم و ۴۹هم وزنم بنزرتون خوبه

از پزشکان نبض‌ما بپرسید