خرید بهترین ضد آفتاب ایرانی سینره

ضد آفتاب سینره جزو باکیفیت ‌ترین و بهترین ضد آفتاب ایرانی محسوب می‌شود و مناسب برای انواع پوست معمولی و خشک می‌باشد. ضد آفتاب‌ سینره در مقایسه با سایر برندهای ایرانی ضد آفتاب کیفیت نسبتا ‌بالاتری دارد. افراد برای محافظت از پوست خود در مقابل اشعه خورشید کرم ضد آفتاب با درصد SPF 30 تا 50 استفاده می‌کنند. مواد اولیه برند ضد آفتاب سینره، طبق توضیحات درج شده در سایت رسمی سینره، از اروپا تأمین می‌شوند و فرمولاسیون محصولات، محصول مشترک متخصصان در لابراتورهای ایران و خارج از کشور است. در این مطلب قصد داریم به تاثیر کرم ضد آفتاب سینره و نقش آن در حفاظت و سلامت پوست بپردازیم. اگر از آن دسته افرادی هستید که به سلامت خود اهمیت می‌دهید و قصد دارید بهترین ضد آفتاب ایرانی را تهیه و خریداری نمایید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا به انتها بخوانید.

کرم ضد آفتاب

از جمله دلایل اصلی که موجب پیری زودرس، تیره شدن و تغییر رنگ پوست خواهد شد. ماندن زیر اشعه مستقیم خورشید است. عدم مراقبت و تماس زیاد پوست با آفتاب سبب سرطان پوست نیز می‌گردد. در فصل تابستان و روزهای گرم و آفتابی و همچنین در مناطق گرم و خشک استفاده از انواع کرم ضد آفتاب برای محافظت پوست در مقابل اشعه‌های مضر نور خورشید لازم و ضروری است. کرم ضد آفتاب معمولا به صورت تیوپی بوده و تمامی کرم‌های ضد آفتاب کلمه SPF  را دارند. این کلمه مخفف Sun Protection Factor یا همان فاکتور حفاظتی ضد آفتاب است. بسته به محیط جغرافیایی محل زندگی و میزان تماس با نور مستقیم باید کرم ضد آفتاب با درجه SPF مناسب را انتخاب کرد. در بازه زمانی 10 صبح تا 4 بعد از ظهر که نور خورشید با شدت می‌تابد، استفاده از کرم ضد آفتاب برای تمام افراد و سننین ضروری است که هر 3 یا 4 ساعت یک بار باید تمدید شود.

بهترین ضد آفتاب ایرانی

با وجود تحریم، بالا رفتن قیمت دلار و… در کنار تمام کالاها قیمت لوازم بهداشتی آرایشی نیز افزایش داشته است که موجب شده تا مشتریان زیادی به خرید کالای داخلی متمایل شوند. کرم ضد آفتاب نیز از این قاعده مستثنی نیست. مشتریان انواع  کرم ضد آفتاب‌ خارجی به دنبال جایگزین مناسب با بهترین ضد آفتاب ایرانی هستند. محصولات سینره در میان تولیدات داخلی بی رقیب بوده و مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید می‌شود.

ویژگی کرم ضد آفتاب خوب

کرم ضد آفتابی خوب تلقی می‌گردد که دارای محافظ قوی در برابر اشعه UVA و UVB است، خاصیت ضد جوش و ضد چروک داشته و مقاوم در مقابل آب باشد. کرم ضد آفتاب ازنوع رنگی دارای پوشش دهی بالا و مات کننده بوده و مناسب برای آرایش روزانه نیز می‌باشد .

کرم ضد آفتاب سینره

یکی از کرم‌های ضد آفتاب باکیفیت و تولید ایران سینره است. این کرم محصول شرکت دانش بنیان طبیعت زنده می‌باشد. این محصول از مواد گیاهی ضد التهاب ساخته شده است و یکی از برترین محصولات آرایشی- بهداشتی و مراقبت پوست شرکت سینره محسوب می‌شود. بر اساس بازخورد مشتریان تمامی استفاده کنندگان از این کرم راضی هستند. تنوع ضد آفتاب‌ سینره بسیار زیاد است و برای هر دو گروه بانوان و آقایان و همه گروه‌های سنی شامل کودکان محصول تولید کرده است. چرا که سینره در تلاش است تا برندی قابل ‌استفاده برای تمامی افراد خانواده باشد.

ویژگی‌های کرم ضد آفتاب سینره

  • حفاظت از پوست در برابر پرتوهای مضر UVB و UVA
  • پیشگیری از پیری زودرس و لک‌های پوستی
  • مناسب برای انواع پوست
  • بدون ایجاد رنگ غیر طبیعی بر روی سطح پوسـت
  • ضد آب و مقاوم در برابر تعریق
  • دارای ترکیبات گیاهی ضد التهاب
  • دارای ویتامین E
  • فاقد چربی
  • دارای بافت سبک و جذب سریع
  • فاقد پارابن
  • دارای فاکتور محافظتی +++ PAو…

انواع مختلف کرم ضد آفتاب سینره

انواع مختلف کرم ضد آفتاب سینره در بازار موجود است و دارای نوع رنگی و بدون رنگ بوده و با درجه SPF مختلف ویژه آقایان و بانوان برای انواع پوست در بازار عرضه می‌شود.

  • کرم ضد آفتابSPF 60 سینره مناسب برای پوست‌های چرب در دو رنگ
  • کرم ضد آفتاب آقایان SPF 45 سینره بدون ‌رنگ
  • کرم ضد آفتاب SPF 50 سینره مناسب برای پوست‌های چرب و جوش دار بدون ‌رنگ
  • کرم ضد آفتاب رنگی SPF 30 سینره
  • کرم ضد آفتاب SPF 30 سینره مناسب برای پوست‌های حساس و کودکان، بدون ‌رنگ
  • کرم ضد آفتاب SPF 50 سینره مناسب برای انواع پوست در دو رنگ
  • کرم ضد آفتاب SPF 60 سینره مناسب برای پوست‌های معمولی تا خشک، بدون ‌رنگ

خرید ضد آفتاب سینره

برای خرید ضد آفتاب سینره می‌توان به صورت حضوری به فروشگاه‌های عرضه مستقیم محصولات بهداشتی آرایشی مراجعه نمود. همچنین فروشگاه‌های اینترنتی و سایت رسمی شرکت سینره انواع کرم ضد آفتاب را به قیمت مناسب و آنلاین عرضه می‌کنند. فروشگاه اینترنتی باهمانه نیز یکی از نمایندگان فروش ضد آفتاب باکیفیت سینره است که تمامی کرم‌ها با قیمت دقیق و به روز در آن درج شده است.

کلام آخر

تمامی افراد باید برای حفظ سلامت جسم و روح خود بکوشند. سلامت جسم و حفظ شادابی پوست منجر به اعتماد به نفس بالا در افراد شده و تاثیر مثبتی در روحیه فرد خواهد داشت. مراقبت از پوست در برابر عوامل مخرب و مضر محیطی یک ضرورت است؛ چرا که یکی از قسمت‌های مهم بدن پوست است که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و طراوت هر فرد دارد. مهم‌ترین قدم در حفظ سلامت پوست انتخاب یک کرم ضد آفتاب خوب و متناسب برای پوست می‌باشد. یکی از نکات مهم در انتخاب ضد آفتاب مناسب شامل این است که کرم ضد آفتاب دارای مجوز استاندارد و تاییدیه وزارت بهداشت باشد. کرم ضد آفتاب سینره این ویژگی‌ها را دارا بوده و مانع از آفتاب سوختگی، لک صورت، چین و چروک صورت می‌شود. ضد آفتاب‌ سینره از انواع مختلف پوست چرب، پوست خشک و حساس، پوست مختلط و… در برابر پرتوهای UVB و پرتوهای UVA محافظت می‌کند. کرم‌های ضد آفتاب سینره باید حدود بیست دقیقه پیش از خروج از خانه و قرار گرفتن در معرض اشعه آفتاب استفاده شود. چون به نیاز است تا جذب پوست گردد. همچنین هر 3 تا 4 ساعت یک بار باید تمدید شود تا اثر خود را از دست ندهد.

امتیاز به مطلب post

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید