کرایولیپولیز کاهش سایز در۳ جلسه ۱۰۰% تضمینی کلینیک لاغری سپید

مطالعاتی که روی روش‌های غیرتهاجمی لاغری (یعنی روش‌هایی به جز ساکشن، لیپولیز لیزری و لیپوماتیک) انجام شده‌اند، نشان می‌دهند که روش کرایولیپولیز نسبت به سایر روش‌ها بسیار مؤثرتر عمل کرده است. این یک روش نوین برای حذف چربی‌های اضافه است که با جراحی، لیزر و لیپوساکشن سر و کار ندارد. روش کرایولیپولیز توسط FDA یا سازمان غذا و دارو در آمریکا به طور رسمی تأیید شده و مؤثر بودن آن نیز اثبات شده است. ما در این مطلب ضمن بررسی این روش به معرفی بهترین کلینیک لاغری در تهران خواهیم پرداخت.

مهم‌ترین نقطه تمایز این روش با سایر روش‌های لاغری، استفاده از تکنولوژی سرما همراه با وکیوم با هدف کاهش سایز بافت چربی می‌باشد. این روش همچنین دارای مزایای بسیاری است که از جمله آن‌ها می‌توان به تعداد جلسات کم (حدود ۳ جلسه)، برگشت‌ناپذیری و غیرتهاجمی بودن اشاره کرد.

کرایولیپولیز چگونه شما را لاغر می‌کند

در این روش، سلول‌های چربی سرد یا به اصطلاح فریز می‌شوند تا بدن بتواند آن‌ها را شکسته و دفع نماید. در واقع این روش کمک می‌کند تا رسوبات چربی‌های ناخواسته به شکلی کنترل‌شده و غیرتهاجمی، شکسته شوند تا بهبود فرم بدن امکان‌پذیر گردد. با قرار دادن بافت چربی زیرجلدی در معرض دمای پایین، این بافت‌ها بدون آسیب رساندن به بافت‌های اطرافشان نابود می‌شوند. این روش بهترین جایگزین برای عمل لیپوساکشن است که به جراحی نیازی ندارد.

فرایند جزء به جزء لاغری با استفاده از این روش به شرح زیر است:

  • با توجه به اینکه برخی چربی‌ها با ورزش و رژیم غذایی از بین نمی‌روند، با روش کول‌اسکالپتینگ یا کرایولیپولیز، سلول‌های چربی را شناسایی کرده و آن‌ها را سرد می‌کنند تا جایی که دمای پایین موجب از بین رفتن آن‌ها شود.
  • با توجه به اینکه لیپید موجود در سلول‌های چربی نسبت به آب موجود در انواع سلول‌های دیگر، نیاز به دمای بالاتری برای انجماد دارد، عصب‌ها یا بافت‌های دیگر دچار هیچ گونه آسیبی نمی‌شوند.
  • بعد از جلسه درمانی، سلول‌های چربی وارد زنجیره مرگ آپوتیک می‌شوند و به مرور زمان (در طول چند هفته یا چند ماه) توسط سیستم ایمنی بدن دفع می‌گردند.
  • ضخامت لایه چربی روی بدن به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد.
  • با کاهش ضخامت لایه چربی در ناحیه‌ای که درمان روی آن انجام گرفته، پهلوها شکل بهتری پیدا می‌کنند.

روش انجام کرایولیپولیز به چه صورت است؟

برای درمان کرایولیپولیز، یک کنداکتور مخصوص را روی ناحیه مورد نظر قرار می‌دهند و با استفاده از تکنولوژی مکش، بافت زیرجلدی بالا آورده می‌شود. سپس، بافت چربی با استفاده از تکنولوژی سرمادهی فریز می‌گردد، به این ترتیب، بافت چربی زیرجلدی تخریب می‌شود. سلول‌های چربی که در این بافت وجود دارند به دلیل داشتن اسیدهای چرب اشباع هستند و به همین دلیل بیشتر تحت تأثیر سرما قرار می‌گیرند. این تکنیک می‌تواند نقاط چربی کوچکی که در نواحی شکم، پاها و پهلوها قرار دارند را هدف‌گیری کرده و از بین ببرد. بعد از پایان جلسه درمانی، متابولیسم طبیعی بدن سلول‌های چربی که تخریب شده‌اند را به مرور زمان از طریق کلیه‌ها و کبد دفع می‌کند. بعد از گذشت ۴ تا ۶ هفته از اولین جلسه درمان، نتایج را مشاهده خواهید کرد.

به دلیل خروج تدریجی سلول‌های چربی از بدن، پوست می‌تواند خود را با فرم جدید بهتر وفق دهد و دچار شل‌شدگی نشود. همانطور که گفتیم، بزرگ‌ترین مزیت لاغری با این تکنیک این است که بدون آسیب رساندن به پوست یا سایر بافت‌های اطراف، سلول‌های چربی از بدن حذف می‌شوند. اگر ساکن تهران هستید و نمی‌دانید بهترین کلینیک لاغری در تهران کجاست، ما به شما مرکز زیبایی سپید را معرفی می‌کنیم.

 

مزایای لاغری با تکنیک کول‌اسکالپتینگ

تکنیک کرایولیپولیز یا کول‌اسکالپتینگ دارای مزایای فراوانی است که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درمان چندین ناحیه از بدن به صورت همزمان
  • لاغری موضعی که به معنی لاغر کردن همان نقاطی از بدن که مد نظر دارید می‌باشد
  • دوره درمان کوتاه (۳ الی ۵ جلسه)
  • بهبود کیفیت پوست و عدم شل‌شدگی پس از حذف چربی‌ها
  • مشاهده نتایج قابل توجه تنها پس از گذشت ۴ تا ۶ هفته از درمان
  • درمان بدون درد و بدون نیاز به هرگونه جراحی
  • عدم بروز عوارض ناخوشایند پس از درمان
  • بهترین جایگزین برای لیپوساکشن

آیا این تکنیک لاغری عوارض دارد؟

عوارض احتمالی که ممکن است بعد از درمان چاقی با این روش با آن‌ها روبرو شوید، بسیار ناچیز هستند. تنها عوارضی که امکان بروز آن‌ها وجود دارد، قرمزی موضعی، کبودی و کمی بی‌حسی گذرا در پوست ناحیه تحت درمان می‌باشد که با گذشت زمان بدون نیاز به هیچ گونه اقدام خاصی، از بین خواهند رفت.

روش‌های مشابه کرایولیپولیز

طی سال‌های اخیر دستگاه‌های مختلفی برای از بین بردن چربی‌های موضعی طراحی شده‌اند که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • 3D-Lipo: این سیستم با استفاده از تکنولوژی امواج رادیویی، ایجاد خلاء و شوک‌درمانی به گونه‌ای به از بین بردن چربی‌های بدن می‌پردازد که پوست بعد از درمان سفت و محکم شده و سلولیت‌ها تا حد ممکن کاهش یابند و فرد به فرم ایده‌آل خود برسد.
  • CoolSculpting: این دستگاه کرایولیپولیز که درباره آن توضیح داده شد، برای کاهش چربی نقاط مهم بدن مانند شکم، پهلو، پشت، ران، باسن، پا، بازو و غبغب استفاده می‌شود و چربی‌ها را منجمد می‌کند.
  • CoolTech: این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده است که با استفاده از یک سیستم انجماد کنترل‌شده، چربی را در تمامی نقاط بدن از بین می‌برد. هندپیس‌های متنوع این دستگاه به آن اجازه می‌دهند که فرم تمامی قسمت‌های بدن را به خود بگیرد و برای کل بدن قابل استفاده باشد.
  • LipoContrast: مکانیزم این دستگاه به لیپولیز اختلاف حرارتی شهرت دارد و هنگام هدف قرار دادن سلول‌های چربی، از تلفیق دمای سرد و گرم باهم برای از بین بردن این سلول‌ها استفاده می‌کند.
  • LipoGlaze: این دستگاه نیز همانند کول‌اسکالپتینگ با روشی غیرتهاجمی و با انجماد چربی‌ها، سلول‌های چربی اضافه بدن را حذف کرده و فرمی ایده‌آل به آن می‌بخشد.
  • ProShock Ice: دستگاه ProShock Ice تکنیک انجماد چربی را با شوک درمانی در هم می‌آمیزد و با استفاده از یک روش مبتکرانه، فرمی زیبا به بدن شما می‌بخشد.

 

بهترین کلینیک کرایولیپولیز در تهران

ذکر این نکته بسیار مهم است که برای انجام این تکنیک درمانی نمی‌توان به هر کلینیکی اعتماد کرد زیرا کیفیت دستگاه و تخصص افراد برای کسب بهترین نتیجه، از اهمیت زیادی برخوردار است. یکی از بهترین کلینیک‌های زیبایی در تهران، مرکز زیبایی سپید است که مجهز به بهترین دستگاه‌ها و مجرب‌ترین متخصصان در  زمینه کرایولیپولیز در تهران می‌باشد و می‌تواند خدمات کرایولیپولیز را به بهترین شکل به مشتریان ارائه نماید. این کلینیک خدمات زیبایی دیگری نیز ارائه می‌دهد که می‌توانید برای مشاهده آن‌ها به آدرس اینترنتی https://iranjarah.net مراجعه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال مطرح شده قبلی و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم