مرکز زیبایی و سلامت تهران بکس

مجموعه زیبایی و سلامت آقایان تهران بکس

در حالی که گریم مردانه می‌تواند ظریف‌تر باشد، اما نمی‌توانید توانایی آن در بهبود ظاهر را انکار کنید.  به هر حال، این یکی از مهمترین روزهای زندگی مشترک یک زوج است.  دامادها در حال بررسی راه های بیشتری برای نشان دادن بهترین چهره خود هستند.

هنرمندان آرایشگر نیز طیف وسیع تری از مشتریان داماد برای گریم را می بینند.

 

آرایشگاه داماد

حمید بخشی مدیر آرایشگاه داماد تهران بکس رتبه اول آرایشگاه های داماد تهران ، می‌گوید: «روندهای مد و آراستگی اکنون آینه‌ای است که شامل زوج‌های همجنس و ناسازگار با جنسیت می‌شود.  او می‌گوید: «عروسی‌ها به گونه‌ای رشد کرده‌اند که بازتابی واقعی‌تر از جامعه را شامل می‌شوند.  همه افراد درگیر می خواهند تا جایی که می توانند عالی به نظر برسند، به خصوص با نفوذ رسانه های اجتماعی.

در زیر، متخصصان زیبایی و آراستگی نحوه استفاده مشتریان مرد از آرایش در روزهای عروسی خود را به اشتراک می گذارند.

مجموعه زیبایی و سلامت آقایان تهران بکس

بهترین ویژگی های خود را نشان دهید

هنگامی که در حال بررسی روند عروسی هستید، متوجه می شوید که آرایش می تواند به خاص تر و خاطره انگیزتر شدن روز کمک کند.  این می تواند لباس شما را روشن کند و اعتماد به نفس شما را افزایش دهد.  ظاهر و حس استایل شما را تقویت می کند.  به همین دلیل مهم است که بدانید چگونه در روز عروسی خود از آرایش استفاده کنید تا بهترین ظاهر خود را داشته باشید.  بارانوف می گوید: «من متوجه شده ام که بیشتر دامادها و حتی پدران این زوج آماده پیشرفت هستند.   “ تا زمانی که هنوز احساس کنند و خود را بازتابی ببینند.”  این روزها میکاپ آرتیست ها در هر دو طرف جشن عروسی کار می کنند.

مرکز گریم داماد تهران بکس ۰۹۱۲۶۰۷۴۱۶۷

واقعیت این است که صرف‌نظر از جنسیت، همه می‌خواهند تا حد ممکن بی‌عیب به نظر برسند.»  مردان قطعا با صندلی گریم غریبه نیستند. دامادها معمولاً برای آماده شدن برای جشن های قبل از عروسی از آرایش استفاده می کردند.  تمرکز اصلی بر روی یک کانسیلر کوچک در جاهایی که لازم است یا پودر برای از بین بردن درخشش بوده است.

برخی از دامادها ممکن است بخواهند با گریم عروسی خود، ظرافت را کنار بگذارند تا حال و هوای شیک تری داشته باشند.

از آنجایی که بسیاری از زوج‌ها جزئیات عروسی خود را در پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام به اشتراک می‌گذارند، دلیل بیشتری برای دامادها ایجاد می‌کند تا بخشی از مرکز توجه را به خود جلب کنند.  بارانوف که با خدای خط چشم آلن کامینگز کار کرده است، می گوید: «عروسی ها فرصتی هستند تا خیالات خود را با ظاهر خود به نمایش بگذارید.  او می افزاید: «شما می توانید چند کار انجام دهید تا جسارت بیشتری داشته باشید.  یک شانه سبک از ریمل روی پلک بالا، همان سایه مژه ها، می تواند بر رنگ چشم تأکید کند و ظاهری ظریف به آن اضافه کند.

ماساژ بدن :

روشی برای ماساژ درمانی بیماران و کسانی است ،که قابلیت و امکان بیرون رفتن از خانه برای آنها فراهم نیست . یا این که وقت کافی به منظور خروج از خانه ندارند .

در هر صورتی که به هر علتی نمی توانید از خانه بیرون بروید ، میتوانید از ماساژ در منزل استفاده بکنید .

اینکار ، به منظور کاهش و برطرف سازی استرس ، کاهش فشار عضلانی و درد های حاصل از صدمه و همینطور به منظور کاهش ناراحتی  ها و غم و اندوه حاد و مزمن انجام می گردد .

در صورتی که عضلات بدن بیشتر از اندازه معمول کار بکنند ، مواد زائد جمع می شود که باعث می شود گرفتگی و درد و حتی اسپاسم عضلانی ایجاد بشود .

یکی از فواید مهم انواع ماساژ درمانی بهبود جریان لنفاوی و گردش خون است ، که در پی آن اکسیژن جدید به بافت های تحت ماساژ می رسد و مواد سمی از بدن خارج میگردد .

تلفن تماس 09126074167 مرکز ماساژ تهران بکس

فواید ماساژ بدن در تهران بکس :

● ایجاد آرامش در بدن

● رفع و کاهش استرس

● رفع خستگی و فشار بدنی

● کاهش التهاب مفصل های آسیب دیده

● بهبود عملکرد دستگاه گوارش

●تسکین و رفع سریع گرفتگی عضلانی و تنش بدن

تنظیم سیستم عصبی بدن به منظور برقراری ارتباط بهتر و مناسب تر با اندام ها .

●رفع و کاهش سرد مزاجی بدن

● رفع و درمان افسردگی

● تقویت قوای جنسی

● جوانسازی پوست

● بهبود سیستم تنفسی بدن

انواع ماساژ

☆ ماساژ کالیفرنیایی

☆ ماساژ اِسالن

☆ماساژ تایلندی

☆ ماساژ وِتسو

در رده ماساژهای ملایم قرار می‌گیرند .

• ماساژ شیاتسو

• ماساژ ورزشی

• ماساژ سوئدی

در دسته ماساژهای عمیق و شدیدتر جای دارند .

سولاریوم تهران بکس :

شاید افراد زیادی را دیده باشید که به فاصله چند روز پس از ملاقات آن ها، ناگهان متوجه شده اید که رنگ پوستشان زمین تا آسمان تغییر کرده است .

وقتی از آن ها میپرسیم که چه طور این کار را انجام داده اید،به شما خواهند گفت که از سولاریوم تهران بکس استفاده میکنند .

با نام های تخت برنزه کردن و یا تخت آفتاب نیز از آن یاد میکنند .

این وسیله نوعی دستگاه است که از اشعه UV یا فرابنفش به صورت کنترل شده برای شبیه سازی تابش نور خورشید و تیره کردن کردن رنگ پوست بدن به کار گرفته میشود .

فواید :

از همه ،القا یک حالت روانی خوب، مثبت و خوش بینانه که به وجود می آید.

دوم :راحتی و سرعت عمل. داشتن برنزه طولانی مدت، حتی برنزه در سراسر بدن ایجاد خواهد شد.

سوم: سنتز ویتامین D ، که به تقویت کلسیم در بدن کمک خواهد کرد.

چهارم :سیستم ایمنی بدن را افزایش می دهد hamidbakhshi.ir

پنجم: درمان بیماری های پوستی مانند درماتیت آتوپیک، درماتیت سبورئیک، پسوریازیس، ویتیلیگو و آکنه خواهد بود.

از سویی در فصول سرد تر سال مثل پاییز و زمستان که اشعه خورشید ضعیف تر میباشد

برای استفاده از دستگاه سولاریوم در جلسات اول باید از مدت زمان کم شروع کنید تا پوست به تدریج آماده تغییر رنگ بشه و سپس در جلسات بعدی مدت زمان استفاده از دستگاه سولاریوم افزایش پیدا میکنه. بهتره در جلسات اول فقط بین 3 تا 5 دقیقه در دستگاه سولار قرار بگیرید و در جلسات بعدی این زمان رو تا 20 دقیقه افزایش بدید …

استفاده از سولاریوم یکی از روش های پرطرفدار برای برنزه کردن پوست هست و نسبت به نور خورشید خیلی سریع تر پوست رو برنزه میکنه.  در هنگام برنزه شدن پوست توسط دستگاه سولاریوم، علاوه بر تغییر رنگ پوست به دلیل نفوذ گرما به بافت های داخلی پوست، در کاهش دردهای خفیف عضلانی و اسکلتی بدن هم موثر خواهد بود .

3/5 - (1 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال مطرح شده قبلی و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم