بهترین کفش های کتونی از دید پزشکان و متخصصان پا

به گفته متخصصان پا و پزشکان، ایستادن در تمام روز مزایای زیادی دارد، خواه شما یک فرد تجاری باشید که زمان زیادی را صرف سفر و پیاده‌روی از ترمینال به ترمینال می کنید، پرستاری که در اورژانس قدم می زند، کارگر ساختمانی که در اطراف محل کار می دود. میز انتظار سرور در یک رستوران شلوغ، مادری که دنبال بچه هایش می رود، یا میزهای انتظار سرور در یک رستوران شلوغ. ایستادن و راه رفتن کالری بیشتری می سوزاند، ممکن است کمردرد را کاهش دهد و خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را نسبت به گذراندن کل روز پشت رایانه کاهش دهد.

 

با این حال، اگر کفش و کتونی مناسبی را برای ایستادن در طول روز نپوشید، بیشتر از اینکه ضرر داشته باشید، در خطر هستید. و مالک و مدیر عامل متخصص پا و مچ پا و متخصص پا و مچ پا در ایلینوی شمالی، دکتر پاتریک مک‌نینی، متخصص پا و دارای گواهی هیئت مدیره، می‌تواند این امر را تضمین کند. اکثر بیماران او مشکلات جدی تری دارند، اما به گفته او، حتی بیمارانی که خفیف ترین موارد را دارند، گاهی از “خستگی پا یا خستگی عمومی در طول روز” شکایت دارند. در میان معمولی ترین؟ التهاب کف پا علاوه بر ایجاد درد در قوس کف پا می تواند باعث ناراحتی زانو، تورم در پا و ساق پا، تاندونیت و شعله‌ور شدن آرتریت شود.

دکتر شان پدن، جراح پا و مچ پا در پزشکی ییل و استادیار ارتوپدی و توانبخشی در دانشکده پزشکی ییل، می‌افزاید: «کفش نامناسب بیش از 50 درصد از بیماری‌هایی را که درمان می‌کنم، از جمله آسیب‌های حاد مانند رگ به رگ شدن و رگ به رگ شدن، ایجاد یا تشدید می‌کند. استخوان های شکسته.” به گفته دکتر پدن، اولین اثر پوشیدن کفش نامناسب این است که به پاهای شما فشار یا ساییدگی بیشتری وارد می کند. با این حال، “می تواند به مرور زمان کل پای شما را از بین ببرد و منجر به درد عضلات و سفت شدن مفاصل تا پشت شما شود.”

به همین دلیل است که خرید کفش های باکیفیت که پاهای شما را به درستی و خوشایند نگه می دارند باید در اولویت قرار گیرد. به گفته دکتر مک انینی، کفش مناسب باید فرم پا، وزن بدن، مدت زمانی که روی پاهای خود می گذرانید، پهن یا باریک بودن پاهای شما در جلو و بالا یا پایین بودن قوس شما را در نظر بگیرد. به گفته دکتر پدن، نوع شغل و سبک شخصی شما ملاحظات دیگری است.

کفش های راحت طراحی شده برای ایستادن در تمام طول روز همیشه شیک ترین در گذشته نبودند. اگرچه شباهتی به کفش‌های ارتوپدی گذشته ندارند، بسیاری از کفش‌های ورزشی امروزی، کفش‌های تنیس، صندل‌های پیاده‌روی، صندل‌های مسافرتی، پاپوش، پاشنه‌های تخت، کفش‌های مجلسی مردانه و زنانه و حتی کفش‌های پاشنه بلند برای ارائه آناتومیک ساخته شده‌اند. پشتیبانی. مهمتر از همه، آنها ممکن است از مداخلات گرانتر برای پاهای شما در آینده جلوگیری کنند. در لینک زیر می توانید انواع کفش های کتونی مناسب را انتخاب و خریداری کنید: https://ilozi.com/27-category-men-shoes

کفش کتونی نیوبالانس

کفش کتونی نیوبالانس

کفش کتانی نیوبالانس FuelCore Nergize V1 که بیش از 50000 نقد در آمازون با میانگین امتیاز 4.4 ستاره دارند و پرفروش ترین کفش های زنانه متقاطع هستند، یکی از بهترین کفش ها برای ایستادن در تمام روز است. علاوه بر سبک بودن، دارای رویه محکم، درج فوم حافظه فوق‌العاده پاسخگو و هر دو است.

علاوه بر این، در عرض های منظم و گسترده برای قرار دادن انواع پا در دسترس است. قوس‌های بلند مخصوصاً از کفش‌های حمایت‌کننده تشکر می‌کنند و آن را «تغییرکننده بازی» می‌نامند. قوس بلند پاهای من همیشه ایستادن یا راه رفتن طولانی مدت را برایم دشوار کرده است، اما یک منتقد می گوید این کفش ها این مشکل را کاملا حل می کنند. فکر می‌کنم اکنون کاملاً درک می‌کنم که قرار دادن پاهایم بر روی زمین چگونه است، زیرا به طور مؤثر قوس من را پشتیبانی می‌کند.

کفش کتونی نایک

خرید کفش کتانی نایک Nike Revolution 6 ساختار بالشتکی و مشبک پاسخگو را برای جریان هوای مناسب ارائه می دهد. این جدیدترین نسخه از کفش دویدن نایک انقلاب است. بر اساس بررسی‌ها، آن‌ها پشتیبانی محکم اما نه بیش از حد محکم برای فاسیای کف پا ارائه می‌کنند و مانند یک دستکش مناسب هستند (در مقایسه با مدل‌های کلاسیک نایک مانند کفی میانی فوم که سواری نرم تری برای کفش تنفس پذیر و سبک فراهم می کند، بزرگترین پیشرفت در این جفت کفش ورزشی مورد علاقه است.

کفش کتانی Dansko

حرفه ای ها در صنایع مراقبت های بهداشتی و خدمات غذایی عاشق کفش های Dansko هستند. دکتر پدن می افزاید که تنگی تاندون آشیل علت اصلی التهاب کف پا (درد پاشنه پا) و تاندونیت آشیل است. او می‌گوید: «آنها از پاشنه پا پشتیبانی می‌کنند که فشار تاندون آشیل را کاهش می‌دهد. او ادعا می‌کند: «از دیدگاه من، اینها کفش‌های بسیار مقاومی هستند که از پاها به خوبی محافظت می‌کنند، هم در برابر آسیب‌دیدگی از بالا (سقوط تجهیزات، پای دیگران) و هم از پایین (تنش خمشی، و نیروهای واکنشی زمین). در پایان ماه ژوئن، نسخه مردانه Dansko Kane، یک کفش نازک و بدون پشت با ساپورت قوس که محبوبیت زیادی در بین خانم ها پیدا کرده است، عرضه خواهد شد. رویه های این گیره که به راحتی تمیز می شوند و کفی بالشتکی قابل جدا شدن (و قابل شستشو!) با خاصیت ضربه گیر از EVA با قابلیت تمیز کردن آسان ساخته شده اند که بیش از 50% پایه زیستی و دارای گواهی سبز است. دکتر پدن مشاهده می‌کند که سوراخ‌های جانبی پاها را از گرم شدن بیش از حد و عرق کردن بیش از حد محافظت می‌کند و مانند همه کفش‌های دانسکو، مقاومت در برابر لغزش ایجاد می‌کنند.

کفش کتانی ecco soft

اگر کل روز کاری خود را در دفتر، فروشگاه یا فضای فروش بگذرانید، می‌توانید به کفشی برای ایستادن در تمام روز نیاز داشته باشید که کمی شیک‌تر باشد. Ecco Soft 7 یک کفش شیک است که با دامن و کت و شلوار جین و ژاکت به خوبی ست می شود. بستر آناتومیک آن ها خستگی پا را کاهش می دهد و برای محیط های کاری آرام و برنامه ریزی آخر هفته مناسب است. آنها هوا هستند و به لطف کفی الیافی قابل جدا شدن به جریان هوا کمک می کنند. آنها برای انواع آب و هوای بد به دلیل پایه لاستیکی قوی مناسب هستند. یکی از مشتریان آمازون ادعا کرد که جفت او را به مدت سه سال می پوشیده است، در حالی که یکی دیگر اظهار می کند که او آنها را به مدت سه هفته متوالی می پوشد در حالی که به طور متوسط ​​25000 قدم در روز داشته است. او نوشت: “نه مالش، نه تاول، نه چیزی. شگفت انگیز است.”

کفش اسکچرز Skechers Flex

کفش‌های کار Skechers Flex Advantage Bendon برای کسانی که ساعت‌های طولانی را بر روی سطوح سخت مانند بیمارستان‌ها و رستوران‌ها می‌گذرانند، پشتیبانی می‌کند. کفی بالشتکی آنها راحتی تمام روز را ارائه می دهد، در حالی که زیره مقاوم در برابر لغزش آنها ثبات را ارائه می دهد. علاوه بر این، از آنجایی که آنها از توری قابل تنفس ساخته شده اند، پاها را در تمام طول روز خنک نگه می دارند. این کفش‌ها در میان پرفروش‌ترین کفش‌های مردانه در بخش مراقبت‌های بهداشتی و خدمات غذایی در آمازون هستند، با میانگین امتیاز 4.5 ستاره و بیش از 12000 بررسی. یکی از داوران ادعا کرد که آنها “راحت ترین کفش ورزشی” بودند که او تا به حال پوشیده بود، و گفت: “من 12 تا 14 ساعت بدون توقف روی پاهایم هستم.”

کفش کتونی Saucony Cohesion

Saucony Cohesion 14 که برای مردان و زنان در دسترس است، راحت و مقرون به صرفه است و ارزش بسیار خوبی را ارائه می دهد. کفش‌های کتانی ممتاز به لطف فناوری بالشتک VersaFoam که ضربه را جذب می‌کند و فشار را کاهش می‌دهد، راحتی و پشتیبانی را ارائه می‌کند و در عین حال وزن را به طور یکنواخت برای استفاده در تمام روز پخش می‌کند. علاوه بر این، کفش دارای یک درج قابل تعویض است که می تواند با ارتز استفاده شود. افراد در سنین مختلف به راحتی خود گواهی می دهند، از جمله پیاده‌روی های روزمره، دوندگان ماراتن و کسانی که روزها 12 ساعت ایستاده کار می کنند. کفش هایی که بسیار راحت و مقرون به صرفه هستند. یکی از منتقدان آمازون ادعا می کند که برای داشتن یک کفش کتانی واقعا زیبا و راحت، لازم نیست پول زیادی را با مارک های معروف تر خرج کنید.

کفش کتونی Asics Gel-Venture

متخصصان پا ما موافق هستند که اگر کف پای صافی دارید، یک کفش ورزشی حمایتی مکانی عالی برای شروع جستجوی شما برای یافتن بهترین کفش برای ایستادن در طول روز است. کفش دویدن Gel-Venture 8 از Asics شامل یک جوراب ارتولیت است که برای راحتی همه‌جانبه با شکل پای شما مطابقت دارد و برای جذب ضربه در ناحیه پاشنه بالش ژل ایجاد می کند. با افزایش جهش، زیره میانی نیرویی را که هر مرحله روی بدن شما وارد می کند کاهش می دهد. مواد عرق‌گیر و قابل تنفس آنها را برای کاری که نیاز به حرکت مداوم دارد، عالی می‌کند.

2/5 - (1 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید