ایمپلنت دیجیتال فوری درتهران (در یک جلسه، بدون درد)

امروزه وقتی می خواهیم دندان های از دست رفته خود را جایگزین کنیم دیگر نیازی به روش های سنتی وجود ندارد،‌ چرا که با روش های ایمپلنت دیجیتال، کاشت دندان فوری در یک جلسه بدون درد برای بیمار انجام می شود.

ایمپلنت دندان قطعه‌ای است از جنس تیتانیوم که با استفاده از جراحی درون استخوان فک قرار داده می‌شود و پس از اتصال و جوش خوردن ایمپلنت با استخوان فک روکش دائمی روی آن قرار داده می‌شود.

کاشت ایمپلنت به روش‌های سنتی فرآیندی زمان بر است و فرد باید مدت زمانی را بدون دندان تحمل کند تا التهابات ناشی از کاشت پایه تیتانیومی کاهش یابد و این برای بسیاری از بیماران خصوصاً افرادی که جایگاه اجتماعی ویژه‌ای دارند و نمی‌توانند مدت زمانی هر چند کوتاه را بدون دندان باشند بسیار سخت و بعضاً غیرممکن است.

تصور کنید شما یک تاجر و یا مدیرعامل یک شرکت هستید و یا شغل‌های رده بالای کشوری و لشگری دارید و هر روز با تعداد زیادی از افراد مرتبط با شغل خود در ارتباط هستید و همواره در حال مذاکره و مباحثه اید ، کاشت دندان به روش سنتی و تحمل بی‌دندانی قطعاً مورد رضایت شما نخواهد بود و شما مجبور به تحمل شرایط فعلی دندان‌ها و عدم کاشت ایمپلنت هستید.

ما در مرکز فوق تخصصی دکتر احسان بیرنگ به شما خدمات کاشت ایمپلنت دیجیتال را پیشنهاد می‌کنیم.

در این مرکز با استفاده از تکنولوژی‌های روز در حوزه کاشت ایمپلنت یا همان دیجیتال ایمپلنتولوژی و استفاده از دستگاه‌های روز دنیا از جمله اسکنرهای داخلی دهانی، پرینترهای سه‌بعدی و مدل‌سازی در نرم‌افزارهای روز دنیا در حوزه طراحی دیجیتال ایمپلنت، کل فرآیند کاشت ایمپلنت و قرار دادن روکش موقت یا همان PMMA را که دقیقاً مشابه روکش دائمی می‌باشد در یک جلسه فراهم کرده‌ایم و شما بدون حتی لحظه‌ای بی‌دندانی مرکز ما را ترک خواهید کرد.

 

رپ

کاشت ایمپلنت به روش دیجیتال یا همان ایمپلنت فوری

در ایمپلنت دیجیتال با استفاده از تکنولوژی جدید و مدل‌سازی سه‌بعدی، بر اساس شرایط استخوان فک و توجه به عکس‌های سی تی اسکن یا CBCT، موقعیت ایمپلنت‌ها دقیقاً طراحی می‌شود و با کمترین میزان شکاف با راهبری راهنمای جراحی، در محل خود کاشته می‌شود.

تفاوت ایمپلنت دیجیتال و معمولی چیست؟

قطعات استفاده شده در کاشت دندان در روش سنتی و دیجیتال ثابت خواهد بود و در جنس و نوع برند تفاوتی ندارند.

مهم‌ترین تفاوت این دو در تکنولوژی استفاده شده در حالت دیجیتال و نوع برش محل کاشت و استفاده از گایدهای جراحی در جهت راهنمایی کاشت دقیق محل ایمپلنت می‌باشد.

راهنمای جراحی یا همان guide surgery، قطعه‌ای است که حاصل ترکیب خروجی اسکنر داخلی دهانی و خروجی سی تی اسکن یا همان CBCT است که در نرم افزارهای مورد نظر منطبق می‌شوند و توسط متخصص ایمپلنت طراحی می‌گردند.

این قطعات توسط پرینتر سه‌بعدی، پرینت می‌شود و محل دقیق کاشت را مانند یک شابلون به دندانپزشک نشان می‌دهد.

به همین دلیل است که در روش کاشت ایمپلنت دیجیتال، میزان برش به کمترین مقدار خود می‌رسد و خونریزی کمتری ایجاد می‌شود و موفقیت در این نوع از کاشت ایمپلنت نسبت به حالت سنتی بسیار بیشتر است.

کل زمان کاشت ایمپلنت دیجیتال در مرکز فوق تخصصی دکتر احسان بیرنگ در حدود 7 الی 10 دقیقه به ازاء هر واحد کاشت ایمپلنت می باشد که در نوع خود بینظیر است. و شما از هر نقطه ایران که تشریف بیاورید خدمات ایمپلنت فوری در تهران فقط در یک جلسه (یک روزه) برای شما انجام می شود.

همچنین زمان ریکاوری کوتاه‌تر و هزینه‌های کمتر در بلندمدت نیز از شاخصه های این تکنیک کاشت ایمپلنت می باشد .

هزینه ایمپلنت دیجیتال

هزینه ایمپلنت دیجیتال به لحاظ استفاده از تجهیزات دیجیتال و همچنین پرینترهای سه‌بعدی جهت گاید جراحی و استفاده از روکش موقت در پایان درمان نسبت به حالت سنتی بیشتر است ولی قطعاً ارزش این را دارد که در یک بازه زمانی چند هفته ای  بی‌دندانی را تجربه کنید و حتی از انجام کارهای روزانه خود عقب بیفتید و جایگاه اجتماعی شما دستخوش تغییر گردد.

از دیگر محاسن ایمپلنت دیجیتال می‌توان به کاهش احتمال عفونت و التهاب در محل کاشت ایمپلنت اشاره نمود که خود یکی از دغدغه‌ها در کاشت ایمپلنت سنتی می‌باشد.

 

مرکز فوق تخصصی ایمپلنت دکتر احسان بیرنگ

به‌طورکلی مراکزی که خدمات ایمپلنت دیجیتال ارائه می‌دهند باید حتماً دارای زیرساخت‌ها و تجهیزات لازم در زمینه این نوع درمان باشند؛ بعضاً مواردی مشاهده می‌شود که تبلیغ ایمپلنت دیجیتال را انجام می‌دهند ولی به دلیل عدم اطلاع مراجعین از نوع درمان و روند درمانی دقیق این نوع کاشت ایمپلنت سنتی را با نام ایمپلنت دیجیتال به مراجعه کننده پرزنت و ارائه می‌کنند.

ما در مرکز تخصصی ایمپلنت دکتر احسان بیرنگ در شمال تهران با استفاده از آخرین تخصص و تکنولوژی‌های روز دنیا در حوزه کاشت ایمپلنت دیجیتال که در محل این مرکز مستقر می‌باشد و همچنین همکاری با بهترین لابراتوارهای ساخت پروتزهای سرامیکی در تهران آماده ارائه خدمات کاشت ایمپلنت با استفاده از تکنیک های ALL ON 4 | ALL ON X | ALL ON6 به شما عزیزان هستیم.

کاشت دندان بدون درد و  کمترین خونریزی با هر تعداد واحد دندانی در یک جلسه را در مرکز دکتر

احسان بیرنگ تجربه کنید.

اطلاعات تماس

تلفن تماس:   02126355429 – 02126355128  –  02126355227

ساعات پاسخگویی:  ساعات اداری: ساعات 15 الی 20

آدرس مطب:  تهران ، زعفرانیه ، خیابان مقدس اردبیلی خیابان پسیان جنوبی پلاک ۱۴ واحد ۱۴

 

منبع: اکوایران

امتیاز به مطلب post

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید