هزینه لیفت با نخ در کلینیک گونه

لیفت با نخ به عنوان ارزان ‌ترین روش های زیبایی به شمار می رود به این خاطر امروزه ترجیح زیبا جویان این بوده که تا از این تکنیک جهت رفع چین و چروک‌ های صورت خود استفاده کنند چرا که در این صورت زیباجویان می ‌توانند با بکارگیری هزینه‌ ی ناچیزی زیبایی خود را افزایش داده و در بلند مدت از مزیت های این روش بهره مند شوند. امروزه کلینیک های زیادی با بکار گیری روش های به روز اقدام به ارائه انواع روش های اصلاحی و زیبایی می نمایند. کلینیک گونه در این دسته قرار دارد. لیفت ابرو کلینیک گونه از روش های محبوب و پر تکرار در این کلینیک می باشد. شما زیباجوی عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر و دیگر خدمات این مرکز می توانید به سایت goonehclinic.com مراجعه نمایید.

 

لیفت با نخ در کلینیک گونه

 

مزایای لیفت با نخ

ویژگی ‌های بارز لیفت با نخ در کلینیک گونه باعث شده تا این روش محبوبیت بیشتری میان سایر روش ها داشته باشد و همواره زیباجویان زیادی را مجاب به استفاده از آن برای رفع مشکلات زیبایی نماید. از مزایای این روش می توان به موارد ذیل اشاره داشت :

۱آسان بودن پیاده‌سازی

یکی از ساده‌ترین و در عین حال پرکاربرد‌ترین تکنیک‌های زیبایی لیفت با نخ می باشد، این موضوع باعث برتری آن شده است. اجرای این تکنیک به زمان بسیار کمی نیاز خواهد داشت ف ضمن اینکه برای انجام آن به بیهوشی نیازی نخواهد بود پزشک متخصص برای اجرای این تکنیک زیبایی از بی‌ حسّی موضعی استفاده می نماید.

۲ماندگاری طولانی مدّت نتایج حاصل از لیفت با نخ

ماندگاری نتایج لیفت با نخ بسیار مناسب می باشد که هیمن موضوع یکی از اصلی ترین ویژگی های محبوب این روش می باشد. میزان ماندگاری این تکنیک به طور تقریبی میان ۴ تا ۶ ماه می باشد اما با انجام برخی از مراقبت ‌ها می ‌توان این زمان را تا ۸ ماه نیز افزایش داد و با صرف هزینه ‌ای معقول نتایج مناسبی را به دست آورد.

ماندگاری لیفتینگ با نخ

به طور معمول می توان گفت ماندگاری لیفت صورت با نخ بین یک الی 2 سال می باشد که البته این موضوع نیز به عوامل مختلفی بستگی خواهد داشت. انتخاب متخصص و کلینیک مناسب از فاکتورهای مهم در تاثیر ماندگاری لیفت می باشد. چرا که این جراحی، جراحی بسیار ظریفی می باشد. لذا به یک متخصص با تجربه احتیاج خواهید داشت تا بتواند به بهترین نحو ممکن آن را به سرانجام برساند.

عوامل موثر در ماندگاری بیشتر لیفت صورت با نخ

  • به مدت 20 دقیقه از کمپرس یخ استفاده نمایید.
  • مقدار زیادی مایعات بنوشید.
  • از انجام فعالیت های سنگین خودداری نمایید.
  • تا جای ممکن از شستن صورت خودداری نمایید.

هزینه لیفت ابرو کلینیک گونه

جذاب ‌ترین ترندهای زیبایی که در حال حاضر محبوبیت بالایی دارد لیفت ابرو می باشد. این ترند در چند سال اخیر است که با استقبال ویژه‌ای از سمت سلبریتی‌ها و مردم رو به رو شده است. ویژگی هایی چون ابروهایی پهن، مرتب و کشیده را می توان با لیفت ابرو به صورت خود هدیه دهید. ضمن اینکه با این روش صورتتان جوان ‌تر و شاداب ‌تر از همیشه خواهد بود. برای آگاهی در خصوص لیفت ابرو کلینیک گونه می توانید با مشاوران مجموعه در تماس باشید.

ماندگاری لیفت ابروی دائمی

همانطور که می دانید روش ‌های زیادی جهت لیفت ابروها وجود دارد که هر یک از آن ها ماندگاری محدود و مشخصی دارند و پس از مدتی از بین خواهند رفت . ولی روش دیگری وجود دارد که به خاطر ماندگاری بالای خود لیفت دائم معرفی می گردد. این مدل لیفت بر خلاف دیگر تکنیک ها ، روشی تهاجمی بوده که به صورت جراحی زیبایی اجرا می گردد.

برای اجرای لیفت دائم، پزشک ابتدا قوام پوست، خاصیت ارتجاعی و ظرفیت آن را بررسی خواهد کرد و در نهایت با توجه به حالت چهره و مدل مورد نظر شما چند الگو را پیشنهاد خواهد داد. توجه به متد خاص پزشک و درخواست شما جراحی لیفت ابرو، متفاوت خواهد بود ولی به طور کلی در فرایند عمل، جراح چند برش در ناحیه انتهایی ابرو، شقیقه و پیشانی ایجاد می شود. در نهایت ابروهایتان باا ستفاده از نخ مخصوص یا لیفت مستقیم پوست به سمت بالا حالت پیدا می کنند. جایگاه برش‌ها در انتهای کار بخیه می خورد و فرایند عمل لیفت به پایان می‌رسد.

 

لیفت با نخ در کلینیک گونه

کلینیک زیبایی گونه goonehclinic.com

در حال حاضر می توان گفت که کلینیک های زیادی با عنوان های مختلفی به زیبایی افراد رسیدگی می کنند. در این خصوص کلینیک زیبایی گونه که با نشانی goonehclinic.com مشغول خدمات رسانی در خصوص زیبایی می باشد، به عنوان یکی از مراکز معتبر بوده که همواره سعی دارد تا با به کارگیری افرادی با تجربه و ارائه خدماتی کاربردی به مشتریان عزیز خدمات رسانی نماید. برجسته بودن استخوان‌ های گونه و پر بودن ناحیه‌ی میانی صورت باعث شده تا با ایجاد ظاهری جوان و سالم مواجه شوید که می توانید این تغییرات را به شکل جراحی در کلینیک زیبایی انجام دهید .به طور کلی افزایش سن حجم گونه‌ ها و نواحی میانی صورت را کاهش می بخشد که اغلب ظاهری نحیف و ناسالم را به همراه خواهد داشت

 

 

امروزه مراکز زیادی تحت عنوان مجموعه های زیبایی در حال فعالیت می باشند که در آن خدماتی همچون بوکال فت ، لیفت ابرو و لیفت با نخ صورت می گیرد. گونه کلینیک به عنوان یکی از مراکز معتبر می باشد که از افرادی متخصص در زمینه های زیبایی استفاده می کند و همواره در حال خدمات رسانی می باشد. شایان ذکر است با مراجه به نشانی goonehclinic.com می توانید به دیگر خدمات این مجموعه دسترسی یابید و به طور کامل برای هر خدمات با کارشناسان با تجربه این مجموعه مشاوره شوید. این مجموعه با با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین به نام و حرفه ای و کادری با تجربه در کنار به کار گیری از دستگاه‌ ها و لوازم مجهز به بروزترین تخصصی دنیا در فضا و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان میهمانان ارجمند خود است.

 

 

امتیاز به مطلب post

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید