نکاتی درباره انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک

کاغذ دیواری انتخاب مناسبی برای اتاق کودک است و شما می توانید برخی از طرح های واقعا سرگرم کننده و جالب را که برای کاغذ دیواری اتاق کودک استفاده کنید.

نبض ما– برای این که بخواهید کاغذ دیواری اتاق کودک تان و یا سیسمونی نوزاد را انتخاب کنید، احتمالا معیارهای زیادی به نظرتان رسیده باشد، در این مقاله به توصیه هایی در زمینه انتخاب و رنگ بنده کاغذ دیواری مناسب برای اتاق کودک اشاره شده است. همچنین تصاویر و ایده هایی برای اتاق کودک پسر و دختر نیز در ادامه آمده است. با ما همراه باشید.

کاغذ دیواری اتاق کودک با تصویر زمینه راه راه دریایی

تم های دریایی همیشه برای اتاق پسران مناسب خواهد بود. کاغذ دیواری راه راه زمانی که به صورت افقی باشد و با کنتراست آبی و کرمی رنگ شده باشد، خیلی دریایی تر به نظر می رسد. همچنین یک تیوب نجات دکوری و یک قفسه به شکل قایق به همراه تختی که رنگ آبی دریایی داشته باشید می تواند یه نمای زیبا را برای اتاق کودک فراهم کند.

 کاغذ دیواری اتاق کودک پسرانه

کاغذ دیواری گل دار

می توانید به فضای اتاق با استفاده از کاغذ دیواری که نقش گل دار دارد، طرح چمن زار بدهید.

کاغذ دیواری اتاق کودک دخترانه

کاغذ دیواری اتاق کودک با طرح پروانه

می توانید یک طرح خنثی با استفاده از یک کاغذ دیواری با طرح اصلی پروانه و رنگ صورتی به اتاق بدهید. دیوارها، مبلمان و روتختی کرمی رنگ به کاغذ دیواری پروانه ای این امکان را می دهد که در مرکز دید باشد. یک لامپ صورتی و فرش نرم سبک دخترانه نازی را تکمیل می کند. همچنین می توانید از کاغذ دیواری های سه بعدی هم استفاده نمایید.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

طرح مدرن با استفاده از کاغذ دیواری های تصویری

برای مثال در اینجا، یک اتاق زیرشیروانی به لطف یک کاغذ دیواری با طرح کتابخانه، به شکل پیچیده ای تزیین شده است. می توانید نشانه های پسرانه را مثلا با چارچوب سیاه و بالشت و روتختی با رنگ آبی در اتاق قرار دهید.

کاغذ دیواری خاص برای اتاق های زیر شیروانی

کاغذ دیواری اتاق کودک با استفاده از نقش های ساختمانی

فضای اتاق را با استفاده از طرح های رنگارنگ و هیجانی به صورت مدرن دربیاورید. برای مثال می توانید دیوار روی شومینه را با استفاده از یک طرح قوی تزیین کنید تا تبدیل به یک نقطه تمرکز جالب در اتاق شود.

همچنین می توانید فضای بیشتری را با مبلمان سفید و یک تختخواب متوسط در اختیار داشته باشید تا تمرکز دید را به روی طرح رنگارنگ کاغذ دیواری نصب شده معطوف نمایید. علاوه بر این می توانید از کوسن ها و ملافه های فیروزه ای هم استفاده نمایید.

کاغذ دیواری اتاق کودک

کاغذ دیواری اتاق کودک با طرح فلامینگو

می توانید یک اتاق نوزاد آرامش دهنده با استفاده از یک کاغذ دیواری به رنگ آبی خاکستری به همراه تصویر زمینه زیبایی از فلامینگوهای فانتزی ایجاد کنید. سبک آرام اتاق را می توانید با استفاده از مبلمان کرم و صندلی گهواره ای ساده گسترش دهید. علاوه برانتخاب این کاغذ دیواری می توانید ظاهر تزئینی اتاق را با استفاده از طرح های راه راه آبنبات گونه (برای وسایل اتاق) تکمیل کنید، تا از این طریق، رنگ صورتی فلامینگو ها را برجسته تر نمایید.

کاغذ دیواری اتاق کودک

کاغذ دیواری های رنگارنگ برای اتاق دختران

اتاق خواب دختر خود را با استفاده از یک کاغذ دیواری مناسب می توانید به یک کارناوال رنگ و طرح تبدیل کنید.

کاغذ دیواری اتاق خواب نوجوان دخترانه

در ادامه تعدادی تصویر از کاغذ دیواری های متنوع برای اتاق کودک آورده شده است.

کاغذ دیواری اتاق خواب پسرانه

کاغذ دیواری اتاق خواب نوجوان کاغذ دیواری برای اتاق کودک

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه

کاغذ دیواری دخترانه اتاق خواب کاغذ دیواری دخترانه اتاق خواب

کاغذ دیواری های سال ۲۰۱۸

کاغذ دیواری کارتونی طرح های کاغذ دیواری دخترانه

نبض ما-حسین مقدس زاده

منبع:

Idealhome

5/5 - (8 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید