آیا لیفت با نخ درد دارد؟

لیفت با نخ، یک روش کم تهاجم و پایدار است که برای زیباسازی در نقاط مختلف بدن استفاده می شود. نسبت به جراحی های معمول زیبایی است.

نبض ما- لیفت با نخ یکی از روش هایی است که برای زیباسازی در نقاط مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش از نخ برای بالابردن پوست استفاده می شود. یک متخصص پوست یا جراح با استفاده از سوزن های نازک برش های کوچکی در طول خط مو، ایجاد می کند و نخ ها را زیر پوست قرار می دهد. محل دقیق قرار دادن نخ ها از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

با گذشت زمان، بدن در اطراف دندانه ها کلاژن تولید می کند و در نتیجه کمک می کند که پوست در موقعیت بالای خود بماند. یکی از ویژگی های خوب این درمان این است که برگشت پذیر است، گرچه بعید است که شما بخواهید این کار را انجام دهید.

لیفت بینی با نخ

بینی می تواند بدون استفاده از جراحی با استفاده از نخ های پلی دیوکسانون (PDO) که 100٪ زیست سازگار و قابل جذب توسط بدن است، درمان شود. این روش، درمانی است که می تواند در کمتر از یک ساعت انجام شود و بیماران می توانند به زودی به فعالیت های روزانه خود بازگردند.

پس از انجام بیهوشی یا بی حسی موضعی، پزشک نخ های باریکی را در طول برآمدگی بینی برای ارتفاع دادن به آن و زاویه دادن به تیغه بینی قرار می دهد. نخ ها زیر پوست قرار می گیرند تا به برآمدگی بینی ارتفاع دهند و همچنین باعث تحریک کلاژن می شود تا نخ ها را برای بینی قابل تحمل نماید.

تعداد دفعات درمان بسته به نیاز درمانی افراد می تواند متفاوت باشد. قبل از تصمیم گیری درمورد تعداد دفعات درمان، مشاوره اولیه با پزشک لازم است تا شکل فعلی بینی و نتیجه مورد نظر پیش از شروع درمان تعیین شود. پس از درمان نتایج بلافاصله قابل ملاحظه است و نخ ها مانند داربستی برای بینی عمل می کنند.

لیفت شکم با نخ

لیفت با نخ می تواند برای درمان قسمت های مختلفی از بدن مورد استفاده قرار گیرد، ولی در مقایسه با لیفت صورت و به اندازه روش های دیگر و جدید هنوز بین مردم محبوب نیست. دلیلش هم می تواند این گونه بیان کرد که مردم ابتدا به صورت توجه می کنند. و احتمالا دلیل دیگر این باشد که اکثر ما به دلیل این‌که شکم را زیاد نمایش نمی دهیم، نیازی به بهبود ظاهرش احساس نمی کنیم.

لیفت با نخ می تواند به سرعت شکم و یا سینه افتاده را به حالت قبلی خود برگرداند. نخ های لیفت برای مدت طولانی دورتادور شکم باقی می ماند تا آن را به صورت محکمی بالا نگه دارد و همین طور ظاهر آن را اصلاح کند. همچنین این نخ ها نسبت به موارد سیلیکونی، کمتر تهاجمی هستند.

آیا می دانید که لیفت صورت را هم می توان با استفاده از نخ انجام داد؟ برای اطلاعات بیشتر، این مقاله را از مطالعه کنید.

لیفت ابرو با نخ

نخ های دندانه ای، نخ های تکی هستند که اطراف آن دندانه هایی وجود دارد که به آن کمک می کند تا بافت های پوست را بگیرد و بدون این که لنگری بیندازد، آن را لیفت دهد.

این مدل نخ ها می تواند باعث بهبود ساختار پوست شود که نتیجه آن اثرات لیفتی هست که قابل مشاهده است. این نخ ها همچنین می تواند باعث افزایش تولید کلاژن در اطراف دندانه ها شود.

این نخ ها برای لیفت ابرو یکی از موثرترین روش هاست. بسیاری از افرادی که از پیتوز ابرو رنج می برند، می توانند از این روش استفاده نمایند. نخ های دندانه داری که در اطراف ابرو قرار داده می شود، می تواند به طور مناسبی باعث بالا رفتن و تغییر موقعیت ابروی افتاده شود. تعداد نخ هایی که برای لیفت ابرو لازم است، بین 5 تا 10 عدد است.

لیفت دور چشم با نخ

خیلی اوقات چشم ها پف کرده و اطراف آن جمع می شود. برای درمان این موارد با استفاده از لیفت با نخ، ابتدا کرم بی حسی در اطراف محلی که نخ ها باید قرار داده شود، اعمال می شود. نخ ها در عمق 3 الی 5 میلیمتری پوست قرار داده می شود که موجب می شود اثرات لیفتینگ به سرعت قابل مشاهده باشد.

زمانی که نخ ها مانند الگو به خوبی در محل خود قرار داده شد، پزشک شروع می کند با دست بافت پوستی را تغییر شکل می دهد تا زیر چشم را به صورتی که می خواهد دربیاورد. سپس قسمت های انتهایی نخ که قرار داده نشده اند، بریده می شود. بخاطر اثر لیپوزیز، چشم ها بالا برده می شود و در نتیجه پف چشم خوابیده می شود.

پس از درمان، فیبرینی که در نتیجه پاسخ به درمان با نخ ظاهر شده است، شکاف بین نخ ها را پر کرده و سلول های جوانساز را فعال می کند. این پف ها معمولا به 10 الی 12 نخ برای درمان نیاز دارد که البته با توجه به شرایط بیمار می تواند متفاوت باشد. پس از یک ماه از درمان، نتایج به بهترین حد خود می رسند.

آیا لیفت با نخ دائمی است؟

شاید سوال شما این باشد که لیفت با نخ نیاز به درمان مجدد یا تکرار دارد. برای افراد جوان تر، یک بار لیفت با نخ ممکن است مشکلشان را حل کند. برای دیگران، اگر کار به طور حرفه ای انجام شود، بسته به سن فرد و کشش پوست او، اثر درمان می تواند چندین سال دوام داشته باشد. اما پس از آن روند باید تکرار شود. با افزایش سن و گذشت زمان، کشش پوست فرد به تدریج کاهش می یابد و ممکن است نیاز به تکرار بیشتر درمان باشد.

معایب استفاده از نخ برای لیفت

لیفت با نخ معمولا، یک درمان ایمن و موثر است که نتایج ظریف و طبیعی را ارائه می دهد. برش ها کوچک هستند و هیچ وقفه ای بابت خون رسانی به پوست به وجود نمی آید. با این حال، اگر به خوبی انجام نشود، می تواند عوارضی در بر داشته باشد.

از عوارض شایع می توان به نخ ها اشاره کرد که از پلی پروپیلن ساخته شده اند، و برخی اوقات توسط بیمار ممکن است احساس شوند یا دیده شوند. این روش ممکن است باعث ایجاد سردرد یا احساس سوزش در زیرپوست شود. در موارد شدید، نخ ها می توانند از زیر پوست خارج شوند. اما این اتفاق بسیار نادر است و معمولا بدترین چیزی است که می توان انتظار داشت.

5/5 - (4 امتیاز)
منبع Apexprofoundbeauty

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید