تاثیر ویتامین ای بر رحم

ویتامین E میتواند به عنوان یک آبرسان قوی پوست برای خشکی و سوزش شدید در مهبل استفاده شود. شما می توانید کپسول ویتامین E را در داخل واژن خود قرار دهید که می‌تواند به عنوان ترمیم کننده و مرطوب کننده طبیعی عمل کند.

علاوه بر این، ویتامین E به ترمیم بافت کمک می کند و با رادیکال های آزاد مبارزه می کند که می تواند به عفونت، بیماری و التهاب کمک کند. مهم تر از همه تنگ کردن واژن با قرص ویتامین e است که ویتامین ای به محکم تر شدن و افزایش استحکام دیواره واژن کمک زیادی می کند و باعث تنگ تر شدن واژن خانمها می شود.

هنگام انتخاب محصول، به دنبال ویتامین E طبیعی و بدون مواد افزودنی دیگری باشید و هر چند وقت یکبار مقدار مورد نیاز خود را استفاده کنید.

کپسول ویتامین ای برای تنگی واژن

برای تسکین خشکی و کمک به تنگی واژن، روزانه یا هر چند وقت یکبار از یک شیاف استفاده کنید. می توانید کپسول را با سوزن تمیز سوراخ کرده و سپس کپسول را مستقیماً داخل واژن خود وارد کنید. همچنین می توانید ابتدا ویتامین E را روی انگشتان خود فشار دهید و سپس روی قسمت‌های بیرونی و درونی مهبل ماساژ دهید.

زمان مصرف ویتامین ای در واژن

مقدار مصرف ویتامین e برای تنگی واژن

قبل از رفتن به رختخواب باید از کپسول ویتامین ای استفاده شود ، تا این قرص کاملاً جذب شود.

توجه: اگر از سایر کرم‌ها یا داروهای واژن نیز استفاده می کنید ، در همان شبهایی که از این محصولات استفاده می کنید ، از کپسول ویتامین ای برای واژن استفاده نکنید.

مقدار مصرف ویتامین e برای تنگی واژن

4 یا 5 کپسول روغن ویتامین E را سوراخ کرده و روغن آن را روی واژن ، لب و قسمت داخلی واژن بمالید.

توجه: بعضی از خانمها ممکن است هنگام و بعد از مصرف مصرف قرص ویتامین ای در واژن احساس ناراحتی کنند و تحریک شوند. در چنین حالتی، درمان را متوقف کرده و واژن خود را بشویید.

 

بهترین نحوه مصرف ویتامین ای برای زیبایی پوست و مو
3.4/5 - (18 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. ناشناس می‌نویسد

    من دو ماه که واسه کیست قرص زد بارداری خوردم الا پنج روزه که تموم شدن ولی فقط لکه دارم نمیدونم چرا

از پزشکان نبض‌ما بپرسید