آیا قرص ادیوس ضرر دارد؟

قرص ادیوس چیست؟ آیا واقعا در کاهش وزن موثر است؟ میزان موفقیت قرص های آدیوس، تنها ۶۵٪ است یعنی تنها ۶۵ نفر از ۱۰۰ مصرف کننده، اثرات جانبی آدیوس را تجربه نکرده اند. این بسیار بد است، شما باید به دنبال  قرص های کاهش وزن، با میزان موفقیت بالاترباشید، زیرا عوارض این قرص آدیوس، از مزایای آن بیشتر است.

قرص لاغری ادیوس

در این مطلب می خواهیم اطلاعات بیشتری درباره قرص ادیوس به شما بدهیم تا با آگاهی کامل درباره مصرف این قرص تصمیم بگیرید. قرص ادیوس  یک محصول کاهش وزن گیاهی است  که مدعی است یکی از موثرترین محصولات کاهش وزن در بازار امروزاست.

می توان گفت که تمرکز قرص ادیوس ، بیشتر بر از دست دادن چربی است. با این حال اثربخشی  قرص های ادیوس که در قالب قرص های رژیم غذایی عرضه شده و به عنوان کمک کننده طبیعی لاغری شناخته می شود، کمی بعید به نظر می رسد.

تصویر کاهش وزن

به عبارت دیگر لازم است فرد در کنار مصرف این قرص، یک برنامه کاهش وزن، از لحاظ رژیم غذایی و ورزش کم کالری سالم را دنبال کند. بنابراین، در قرص های ادیوس ، به دنبال معجزه نباشید، این روش  همانند روش های دیگر کاهش وزن، به تنهایی پاسخگو نیست.

موضوع مهمی که فرد در رابطه با مصرف قرص ادیوس باید در نظر بگیرد، این است که این محصول اساسا دارای اثر دهی بسیار قوی نیست. این بدان معنا است که در مصرف قرص ادیوس باید تمام نکات لازم در نظر گرفته شود.

علاوه بر این ، مصرف این قرص می تواند سبب بروز علائمی مانند اسهال شود که همین موضوع  می تواند بسیار خطرناک باشد. خطرات آن هم شامل کمبود آب بدن، ضعف و احساس تخلیه زیاد است. به همین منظور با در نظر گرفتن تمام شرایط و عوارض احتمالی، بهتر است گزینه های بهتری برای کاهش وزن در نظر گرفته شود.

طریقه مصرف قرص لاغری ادیوس

  • نوشیدن آب زیاد همراه با مصرف قرص ادیوس
  • مصرف این قرص ، بهتر است همراه با محصولات لبنی مانند ماست کم چرب باشد.
  • مصرف موز، برای جبران کمبود چربی
  • همراه با مصرف این قرص، بهتر است فعالیت بدنی هم داشته باشید. همچنین می توانید  وعده های غذایی کم حجم مصرف کنید.

به خاطر داشته باشید استفاده از یک رژیم غذایی کم کالری و کم حجم و همچنین ورزش و فعالیت های بدنی، اثر دهی آن را بیشتر می کند.

فواید نوشیدن آب قبل از خواب

دستور مصرف قرص ادیوس

  • در بزرگسالان (۱۶ سال و بالاتر) و سالمندان، مصرف یک قرص ۳ بار در روز و معمولا همراه با غذا مصرف شود.
  • مصرف آن به عنوان بخشی از رژیم غذایی کنترل شده با کالری.
  • در هنگام مصرف قرص ادیوس به دوز توصیه شده، دقت کنید. در صورت فراموش کردن مصرف دوز بالای افزوده، توصیه نمی شود.

رژیم غذایی سریع

موارد منع مصرف قرص ادیوس

  • حساسیت به هر یک از مواد تشکیل دهنده
  • زنان باردار و یا شیرده
  • افراد زیر ۱۶ ساله

عوارض قرص ادیوس

شما به راحتی می توانید قرص های کاهش وزن را در اینترنت پیدا کنید. همچنین ممکن است متوجه شوید که برخی از این قرص های کاهش وزن ارزان تر از برخی دیگر است. دلیل این امر چیست؟ آیا برخی از تولید کنندگان موفق به کشف روش موثرتری در تولید قرص های کاهش وزن ارزان تر شده اند؟

برنامه غذایی نامناسب

در حالی که این موضوع  می تواند در مورد برخی از قرص های کاهش وزن درست باشد، اما تولید کنندگان دیگر ممکن است از تکنیک های کم کیفیت  و مواد تشکیل دهنده  ارزان تری برای قرص های کاهش وزن خود استفاده کنند.

به همین دلیل توصیه می کنیم در هر موردی به دنبال خرید و استفاده از قرص های کاهش وزن، اثرات جانبی آن ها را نیز بررسی کنید؛ زیرا سلامت شما با ارزش تر از تحمل مشکلات پس از مصرف این نوع محصولات است.

در مورد قرص های آدیوس نیز وضع به همین صورت است. به این ترتیب، با در نظر گرفتن تمام موارد، شما می توانید فهرست عوارض جانبی قرص های آدیوس را در اختیار داشته و مشکلات و هشدارها رادر نظر بگیرید. مصرف قرص های ادیوس ممکن است عوارض جانبی ناخوشایندی داشته باشد که برخی از آن ها عبارتند از:

معده درد

با این حال، علاوه بر عوارض جانبی رایج، در برخی موارد نیز، مصرف کنندگان در مورد عوارض جانبی شدید قرص های آدیوس شکایت می کنند، عوارضی مانند:

تداخالات نامطلوب با داروهای تجویزی

افراد مختلف، واکنش های مختلفی نسبت به مصرف قرص آدیوس دارند. برخی ممکن است از اسهال رنج ببرند، به ویژه اگر بیش از دوز توصیه شده را مصرف کنند. پزشکان توصیه می کنند که در صورت بروز عوارض جانبی شدید یا هر گونه مشکل جدی، سریعا مصرف این قرص متوقف شود.

تصویر تشخیص نارسایی قلبی

بسیاری از افرادی که قرص آدیوس را مصرف کرده اند در مورد بسیاری از عوارض جانبی مانند؛ گرفتگی معده، ضعف، تهوع و ریزش مو، شکایت داشته اند. بسیاری از این علائم مانند گرفتگی معده، حالت تهوع و غیره می توانند نشانه های اسهال باشند.

پرکاری شدید تیروئید

ریزش مو می تواند باعث بروز هیپرتیروئیدی شود. هیپرتیروئیدیسم یکی دیگر از عوارض این قرص است. همچنین به عنوان تیروئید شدید شناخته شده است که درنتیجه بالا رفتن بیش ازحد هورمون تیروئید است. عنصر اصلی آدیوس، Max Fucus است که حاوی ید بوده و تیروئید را برای تولید بیشتر هورمون تیروئید تحریک می کند. این تحریک تنها زمانی خوب است که شما  دچار کم کاری تیروئید باشید.

ویتامین برای ریزش مو

اما اگر وضعیت تیروئید شما به صورت طبیعی است، مصرف بیش ازحد ید می تواند منجر به پرکاری تیروئید شده و همین موضوع باعث ریزش مو می شود. ریزش مو، تنها یکی از علائم هیپرتیروئیدیسم بوده و ​​علائم می تواند بسیار جدی تر باشد، از جمله ضعف عضلانی و خستگی.

انتخاب روش صحیح در رسیدن به هدف، در هر زمانی بهترین گزینه است. با وجود قرص ها و محصولات مختلف کاهش وزن، به نظر می رسد  که افراد به نوعی دچار سردرگمی می شوند. اما به خاطر داشته باشید که در کلیه موارد در نظر گرفتن عوارض جانبی هر محصولی، می تواند گزینه مناسب تر را پیش روی شما قرار دهد.

چطور می تونم  بدون قرص و ورزش تو یه ماه 10 کیلو کم کنم؟

بهترین برنامه رژیم لاغری برای کاهش وزن

 

مترجم: مهناز ضحاکی

3.3/5 - (24 امتیاز)
منبع weightlosstested

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 نظر
  1. حسین می‌نویسد

    سلام منم مو کاشتم ولی ریزش دارم اشکال کار کجاست

  2. مهدی می‌نویسد

    ممنون بابت اطلاعات مفیدی که در اختیارمون میذارین

  3. لیلا می‌نویسد

    سلام من مشکل تیروئید دارم آیا میتونم از ادیوس استفاده کنم

  4. ناشناس می‌نویسد

    با سلام خدمت اقای دکتر من قرص ادیوس مصرف میکنم.یبوست پیدا کردم.وبعداز ۱۵ روز سوزش در مغز سرد وتا گردندوشانه هام.میگرنم دارم .ب نظر شما چیکار کنم.میگن هیچ داروی شمیاییم استفاده نکنید پس من با این سر چیکار کنم

  5. نا اشنا می‌نویسد

    سلام منم میگرن دارم وبعداز ۱۵ روز استفاده از ادیوس سوزش مغز سر تا گردن دارم میشه یعنی از مصرف این قرص باشه من الان ۱۵ روزم هست قطع کردم همچنان از سوزش مغز دارم دیونه میشم

  6. صبا می‌نویسد

    توروخدا هرکى این کامنت منو میخونه این قرص رو نخورین. چند روز پیش یکى از فامیل هامون یه خانم ٣٠ ساله به خاطر مصرف این قرص فوت شدن. توروخدا سلامتیتون مهم تو از لاغریه.

    1. ناشناس می‌نویسد

      توروخدا ناراحت شدم شاید دلیل فوتشون چیزدیگری بوده باشه

  7. Nahid می‌نویسد

    من کپسول ادیوس رو قبل از عید نوروز تهیه کردم ولی ترسیدم بعد از ۱۵ روز قطع کردم ولی دو سه کیلویی کم کرده بودم الان میشه. بقیه کپسولها رو ادامه.داد تاریخ مصرفش. نگذشته ؟

  8. مهران می‌نویسد

    سلام مکنم چهار روزه قرص ادیوس میخورم یبوست پیدا کردم چکار کنم ادامه بدم

از پزشکان نبض‌ما بپرسید