تزئین دیوار ساده با عکس های خاطره انگیز

اگر دوست دارید دیوار خانه خود را با عکس های محبوب تان پر کنید و نمی دانید این کار را از کجا شروع کنید، در اینجا نکاتی را درباره تزئین دیوار ساده با عکس های خاطره انگیز آموزش می دهیم.

نبض ما– یک دیوار زیبای تزیین شده می تواند یک فضای خالی را به جایی تبدیل کند که از لحاظ زیبایی چشمگیر است و همچنین یک موضوع صحبت برای مهمانان کنجکاو باشد. تزئین دیوار ساده می تواند زمینه ساز روزی بی نظیر برای شما باشد. اما چطور می توانید بفهمید که دیوار شما جالب و چشمگیر است؟

تزئین دیوار

برای پیدا کردن نقطه ایده آل زمان بگذارید

به این فکر کنید که بهتر است کدام دیوار را به این کار تخصیص دهید. به یاد داشته باشید که حتما نباید دیواری از اتاق نشیمن یا بالای شومینه را انتخاب کنید. شما می توانید هر کدام از دیوارهای خانه را برای این کار انتخاب کنید اما اگر میخواهید افراد دیگر نیز این دیوار را ببینند در انتخاب تان این نکته را هم در ذهن داشته باشید. درست کردن آن اغلب زمان بر است پس مطمئن شوید که جای مناسبی را برای آن انتخاب کرده اید.

کشف یک نقطه غیرعادی اغلب می تواند به اندازه یک نقطه کانونی مورد استفاده در اتاق شگفت انگیز باشد.

میتوانید با دنبال کردن وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی دکوراسیون داخلی از آنها الهام بگیرید و گزینه های ممکن مانند راه پله ها یا فضای اطراف آینه در ورودی خانه را پیدا کنید. با انتخاب این فضا هر بار ورود به خانه با مرور خاطرات دوست داشتنی همراه خواهد بود.

به صورت تمرینی کار را اجرا کنید

قبل از کوبیدن میخ به دیوار و چسباندن عکس ها موقعیت ها را تست کنید. در اطراف اتاق حرکت کرده و موقعیت های مختلف را بررسی کنید. بر روی سطح زمین عکس ها را قرار داده و مطمئن شوید که کادربندی مناسبی را انتخاب کرده اید. عکس ها را به صورت های گوناگون کنار هم قرار داده و از ترکیب های مورد علاقه خود عکس بگیرید تا آنها را فراموش نکنید.

تزئین دیوار با وسایل ساده

استایل طراحی داخلی خود را اجرا کنید

این فضا متعلق به شماست پس قانونهای شما در آن حکم فرماست، این نکته را درنظر بگیرید که میخواهید چطور به نظر برسد اما از آزمایش کردن و خلاقیت داشتن نترسید. از طرح های مینیمال و تک رنگ گرفته تا ترکیبی و شلوغ، هر حس و حالتی، نکته کلیدی که باید در ذهن داشته باشید این است که احساس تعادل کنید، اما این احساس تعادل به معنای تقارن کامل نیست (مگر اینکه شما بخواهید). با ابعاد و سبک های مختلف بازی کنید.

این کار را می توان با تصاویر و قاب ها انجام داد و تنها به این دلیل است که مطمئن شوید عکس ها در یک زمینه رایج بر روی دیوار در کنار هم قرار می گیرند.

آماده سازی و تزیین دیوار با عکس خانوادگی

ممکن است برای بسیاری از افراد این گفته بسیار واضح به نظر برسد اما این مساله بسیار اهمیت دارد و بسیاری از انجام ندادن این مرحله پشیمان هستند. زمانی که در مورد نحوه چیدمان عکس ها تصمیم خود را گرفتید تنها با حدس زدن و تنظیم چشمی عکس ها را به دیوار نزنید. اگر میخواهید به دیوار میخ بزنید یا با مته آن را سوراخ کنید یا دیوار را کامل به گالری تصاویر تبدیل کنید، تصمیم خود را بگیرید و سپس اقدام کنید تا مجبور به دوباره کاری نشوید.

تزئین دیوار با عکس خانوادگی

حداقل به یک نوار اندازه گیری، یک مداد برای نشانه گذاری و در صورت امکان یک جفت چشم و دست اضافه برای کمک نیاز خواهید داشت. همچنین قبل از چکش کاری یا دریل کاری باید مطمئن شوید که منطقه امن و مناسب است. ابزارهای جالبی برای انجام این کارها طراحی شده اند. مترهای لیزری برای اندازه گیری خطوط کاملا افقی یا عمودی بر روی دیوار استفاده می شود و ابزارهایی که میتواند وجود کابل یا صفحه فلزی در دیوار را نشان داده تا از امن بودن دیوار برای دریل کاری مطمئن شویم.

اگر شما اجاره نشین هستید

اگر محدودیت هایی دارید و نمی توانید با چکش کاری این کار را انجام دهید باز هم روش هایی برای ایجاد صفحه ای که شما دوست دارید وجود دارد. این محدودیت باعث درخشش خلاقیت در شما خواهد شد. میتوانید عکس های مغناطیسی خود را به یخچال، قاب پنجره ها یا قفسه کتابخانه خود بزنید.

چند روش کاربردی برای تزیین دیوار با عکس ها وجود دارد، مثلا میتوانید عکس ها را از یک ریسمان که به دیوار متصل شده است، آویزان کنید.  همچنین میتوانید عکس ها را به وسایل موجود در خانه بچسبانید، برای مثال حاشیه های آینه را با عکس های مورد علاقه خود تزیین کنید.

تزیین دیوار منزل

اگر فضای شما بسیار محدود است

هیچ دیوار آزادی وجود ندارد که این کار را با آن انجام دهید؟ در اتاق های کوچک نباید با دکوراسیون های شلوغ مخاطب خود را پریشان کنیم، این کار بر فضای اتاق تاثیر منفی دارد. اما اهمیت این نکته را از یاد نبرید که باید تصویر مورد علاقه خود را نمایش دهید.

بنابراین به چندین فضای بزرگتر بچسبید. این فضا می تواند شامل یک جعبه بزرگ با ترکیبی از عکس های قدیمی باشد یا یک قاب از تصاویر کلاژ که میتوان به سادگی عکس ها را در آن جا به جا کنیم. این گزینه برای افراد اجاره نشین هم بسیار مناسب است.

تیم ترجمه نبض ما

منبع:home.bt.com

 

4/5 - (3 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید