از هیدرودرم پوست بیشتر بدانید

هیدرودرم روشی است که با پاکسازی، خنک سازی و آب رسانی پوست سبب بهبود فوری و زیبایی پوست می شود،   در این روش، سلول های مرده پوست حذف می شوند .

اگر میخواهید پوست صاف و خوب و شفافی داشته باشید تا انتهای مقاله را مطالعه کنید .

 هیدرودرم ، روشی برای از بین بردن اولین لایه پوست و آبرسانی پوست است.پوست شما زمانی زیبا است که سالم باشد. پوستی می تواند سالم باشد که توانایی بازسازی و تجدید حیات را در خود داشته باشد.

کم آبی، باعث بروز علائم پیری می شود. قرار گرفتن در معرض مکرر عناصر شیمیایی، آسیب آفتاب، سیگار کشیدن، آلودگی، ژنتیک، کاهش میزان بافت پوست، همگی می توانند به مرور زمان سبب بروز عوارض ناخوشایندی بر روی پوست افراد شوند.

درمان از طریق هیدرودرم ، کمتر تهاجمی است و در نتیجه در این نوع روش، عوارض جانبی به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

تغییرات پوست

با گذشت زمان، مردان و زنان، دچار تغییر در رنگ، منافذ، خطوط ظریف و بروز چین و چروک در پوست می شوند. پوست صورت بسیار حساس و آسیب پذیر است و عوامل مختلفی می توانند بر سلامت پوست اثر گذاشته و باعث مشکلات بلند مدت شوند.

متاسفانه پوست صورت اولین چیزی است که افراد زیاد به آن توجه نمی کنند و علاوه بر این، باید گفت که آثار پیری، خطوط و خشکی در پوست، به مرور ایجاد شده و ناگهانی به چشم می آیند.

می توان گفت که شاید در نگاه اول، درمان و بازگشت سلامت پوست کمی مشکل باشد، اما توجه داشته باشید که راهکار های زیادی برای جوان سازی و جلوگیری از آسیب بیشتر برای پوست وجود دارد. به همین دلیل مراقبت منظم از پوست ضروری است.

با این حال، همیشه به یاد داشته باشید که در درمان پوست صورت خود، بهتر است از یک متخصص زیبایی کمک گرفته و پس از آن، درمان را شروع کنید.

هیدرودرم چیست؟

هیدرودرم، به شما کمک می کند تا پوست خود را به حالت سالم خود بازگردانید و در از بین بردن ناخالصی ها و بهبود پوست خود با مواد مغذی ضروری و هیدراتاسیون، موفق شوید. روش هیدرودرم، نه تنها در بهبود سلامت کلی پوست موثر است، بلکه نوعی روش درمانی هم محسوب می شود.

روش هیدرودرم به صورت پاکسازی، خنک سازی و آبرسانی پوست، به منظور بهبود فوری وضعیت پوست شما ایجاد می شود. در این روش، سلول های مرده پوست با استفاده از یک الماس و مطابق با نوع پوست شما، حذف می شوند. هیدرودرم، باعث رفع خشکی، پیری، خطوط ظریف و آکنه می شود.

می توان گفت که هیدرودرم، روشی برای از بین بردن اولین لایه پوست است. چین و چروک، اغلب بر روی لایه بیرونی پوست که عمدتا سلول های مرده پوست روی سطح آن تشکیل شده است، تاثیر می گذارد.

از طریق هیدرودرم، این لایه از بین رفته و سلول های جدید و پوستی سالم، جایگزین سلول های مرده می شود. در نتیجه، چین و چروک نیز تقریبا از بین می روند.

درمان از طریق هیدرودرم، کمتر تهاجمی است و در نتیجه در این نوع روش، عوارض جانبی به طور قابل توجهی کاهش می یابد. شما می توانید این کار را توسط یک حرفه ای انجام دهید، از یک دستگاه در خانه استفاده کنید یا حتی می توانید از برخی از اسکراب ها استفاده کنید که در داروخانه ها و فروشگاه های زیبایی پیدا خواهید کرد.

با این حال درمان  پوست، روش بسیار خاصی است که توسط یک متخصص زیبایی انجام می شود. با پیگیری روش های درمانی نا آگاهانه و اصول غیر علمی و عملی، ممکن است پوست صورت بیشتر آسیب دیده و عواقب بدی به دنبال داشته باشد.

فرق هیدرودرم و میکردرم

در روش میکرودرم، با استفاده از الماس ساینده، لایه های بیرونی پوست، با ظرافت خاصی برداشته شده و بر روی انواع پوست های مرده، خشن، پوست های رنگدانه ای و دارای چین و چروک انجام می شود. اما در روش هیدرودرم، عمل لایه برداری و پاکسازی همراه با آبرسانی و سایر سرم ها به عنوان وسیله لایه برداری و پاک کننده استفاده می شود.

روش هیدرودرم، خفیف تر و ملایم تر از روش میکرودرم است و برای افرادی که دارای پوست حساسی هستند، مناسب تر است. در طول این فرآیند، سلول های مرده پوست، اکسفولیزه شده و استخراج می شود، با استفاده از سرم های خاص، درمان پوشش دهی شده و همین کار سبب تحریک پوست می شود.این سرم، به راحتی جذب  پوست شده و تغذیه رسانی و رطوبت حیاتی را تامین می کند.

روش هیدرودرم، بر خلاف روش میکرودرم، گرما تولید نکرده و یا پوست را برانگیخته نمی کند، بنابراین روش هیدرودرم، می تواند به راحتی و بدون درد استفاده شود.

از سوی دیگر، در روش هیدرودرم، با استفاده از آب و سرم اکسیژن، پوست صورت شادابی و جوانی اولیه خود را به دست می آورد. در این روش، آب از طریق یک نازل فوق سریع متصل به دستگاه هیدرو براسیون روی پوست اعمال می شود و سپس مخلوط را به طور همزمان خالی می کند.

آب در روش هیدرودرم، دارای مزایای بیشتری نسبت به کریستال های میکرو است زیرا مرطوب کننده بوده و منجر به تورم و قرمزی کمتر و نتایج طولانی تر می شود.

مراحل هیدرودرم

در روش هیدرودرم، چربی های روی پوست برداشته شده و منافذ به طور عمیقی پاکسازی  می شود. پس از آن، پوست بازسازی شده، از طریق ویتامین ها و سرم های اصلاح شده هیدراته می شود.

در این مرحله، با استفاده ازالماس ساینده، لایه برداری پوست صورت می گیرد. این لایه برداری همراه با هیدراته کردن(آبرسانی) پوست است.

سیستم های کنترل فشار و خلاء در این روش، به منظور ارائه عملکری  پایدار و بدون لرزش در دسترس است. همچنین، درمانگر می تواند با ماساژ های ملایمی به شادابی پوست شما کمک کند.

روش هیدرودرم، سلامت و کاهش چین و چروک را تضمین کرده و با افزایش سلامت سلولی، تجدید سلول ها و افزایش آب رسانی، تسکین دهنده، طراوت بخش و غیر حساس بوده و نتایج سریع و لذت بخشی به همراه دارد.

محلول مخصوص آب شور و محلول ترکیبی با اکسیژن که ترکیبی از قطرات آب های میکرو است در برخورد با پوست، باعث می شود که لایه های مرده به راحتی از پوست جدا شوند. لایه برداری عمیق پوست صورت گرفته و به دنبال آن، احساس جوانه زدن و تازگی در پوست ایجاد شود. در روش هیدرودرم، مواد مغذی، ویتامین ها و مواد معدنی غنی به عمق پوست نفوذ می کنند تا نتایج نهایی را بهبود ببخشند.

عوارض هیدرودرم

بر خلاف میکرودرم استاندارد، که با استفاده از ابزاری مخصوص، عمل لایه برداری را انجام داده و ممکن است سبب  تورم در لایه بیرونی پوست شود، در روش هیدرودرم، این کار به طور ساده تری صورت گرفته و درمانی مناسب برای انواع پوست ها به شمار می رود.

در روش هیدرودرم، درمان شما کمتر تهاجمی است و در نتیجه عوارض جانبی به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

عوارض جانبی بالقوه هم در مشاوره اولیه شما مورد بحث قرار می گیرد. شما می توانید به منظور پیگیری درمان به طور مرتب به متخصص خود مراجعه کنید تا بررسی های لازم صورت گیرد.

فواید

روش هیدرودرم، روشی موثر و مناسب است که به دلیل ظرافت کار،  دارای عوارض کمتر و مزایای بالایی است. به دلیل فواید، کارایی و نتیجه مطلوب این روش، اکثر افراد، روش هیدرودرم را بر میکرودرم ترجیح داده و در حقیقت با این روش، به چندین نتیجه دلخواه می رسند.

از جمله فواید هیدرودرم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– هیدرودرم انواع خطوط و چین و چروک را کاهش می دهد. باعث بهبود علائم پیری و ضخامت پوست می شود.

– در پوست های آسیب دیده از نور خورشید، کمک رسان و اثر بخش است. باعث بهبود عوارض جانبی بر روی پوست می شود.

– باعث نرمی و لطافت پوست شده و میزان آب کافی و لازم برای پوست را فراهم می آورد.

– باعث کاهش بافت ناهموار و اسکار می شود.

3.2/5 - (6 امتیاز)
منبع hydrodermabrasionmachine.wordpress

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. ناشناس می‌نویسد

    سلام بهترین ضد آفتاب برا پوست مختلط که دارای لک زیاده چی پیشنهاد میدین

از پزشکان نبض‌ما بپرسید