انتخاب متخصص قلب در اهواز

شما تا چه اندازه به متخصص قلب رجوع می‌کنید؟! تصور کنید که در خوزستان زندگی می‌کنید و در معرض آلودگی‌ها و ریزگردها هستید؛ به همین دلیل قطعاً قدرت تنفس شما پایین آمده و در نتیجه قلب که سریع‌ترین و حساس‌ترین عضو عضلانی بدن است، آسیب می‌بیند. بنابراین شما به یک متخصص قلب در اهواز نیاز خواهید داشت. قلب اصلی‌ترین عضو بدن است که در صورت بروز مشکل اگر به پزشک مراجعه نشود؛ ممکن است عوارض بسیاری بر جای گذاشته و یا موجب مرگ انسان  شود.
بنابراین افراد ساکن اهواز و خوزستان که مدام در معرض گردو غبار هستند می‌بایست بهترین متخصص قلب اهواز را شناسایی کرده و قلب خود را کنترل کنند؛ چرا که اگر قلب نباشد زندگی از جریان خواهد اُفتاد.

مراقبت از قلب ضروری است!

قلب عضوی بسیار قوی است که وظیفه پمپاژ خون و رساندن آن به تمام شریان‌های خونی بدن را بر عهده دارد. خون نیز اکسیژن و مواد غذایی مورد نیاز بدن را تامین می‌کند و مواد زائد ناشی از سوخت و ساز بدن را از بین می‌برد. بنابراین اگر اکسیژن به خوبی به بدن نرسد، اکسیژن خون نیز کاهش یافته و این عضو مهم را دچار مشکلاتی می‌کند. در این مطلب به معرفی بهترین متخصص قلب اهواز و نیز شرح وظایف آنان خواهیم پرداخت.

متخصص قلب کیست؟

به فردی که پس از سال ها تحصیلات به مهارت‌های خاص در زمینه قلب و عروق رسیده و توانایی تشخیص بیماری‌های قلبی را دارد، متخصص قلب می‌گویند. متخصصان بالینی قلب معمولاً برای درمان مشکلات قلبی، دارو و ورزش‌های خاص تجویز می‌کنند و در شرایط بسیار حاد، عمل قلب را پیشنهاد خواهند داد. البته لازم به ذکر است که برای درمان نوزادان، کودکان و نوجوانانی که دچار عارضه‌های قلبی هستند، می‌بایست به فوق تخصص قلب کودکان رجوع کرده و برای انجام عمل‌های قلب باز و… یک جراح متخصص قلب حاذق و باتجربه انتخاب شود.

متخصص قلب چگونه بیماری را تشخیص می‌دهد؟

برای تشخیص بیماری‌های قلبی، تفاوتی بین متخصص قلب اهواز یا سایر شهرها وجود ندارد؛ همه‌ی پزشکان قلب طی مراحلی مشکل قلبی را تشخیص داده و درمان می‌کنند. این مراحل شرح وظایف دکتر قلب را نیز بیان می‌کند:

  • قبل از هر چیز پزشک قلب برای بیمار آزمایش و تست‌های مختلف قلب می‌نویسد، تا با توجه به آن‌ها تشخیص درست به بیمار ارائه دهد. متخصص قلب سعی می‌کند به بیمار استرس وارد نکرده و با آرامش او را درمان کند.
  • زمانی که جواب آزمایشات آماده شد پزشک پرونده‌ای برای بیمار تشکیل می‌دهد تا تمامی مراحل درمانی را در آن ذکر کند. با مشخص شدن جواب آزمایشات پزشک معاینه بالینی را شروع کرده و داروی متناسب را تجویز خواهد کرد.
  • ممکن است در طول مراحل درمان پزشک تشخیص دهد که نوع درمان باید تغییر کند، در چنین حالتی بهتر است بیمار با او همکاری کند تا با بهترین روش بهبود یابد.
  • برای همه‌ی پزشکان قلب درمان به واسطه دارو اولویت داشته و آخرین راهکار ایشان جراحی قلب خواهد بود. بنابراین با هر مشکل کوچکی نگران جراحی و اتاق عمل نباشید.

لازم به ذکر است که متخصص قلب در اهواز یا دیگر شهرها برای تشخیص قدرت و سلامت قلب، تست‌های ورزشی در حالت استراحت یا فعالیت از بیمار می‌گیرند و یا از تست‌های الکتروکاردیوگرام و ECG وضعیت قلبی بیمار را بررسی می‌کنند. با وجود این تست‌ها در علم پیشرفته‌ی امروزی دقیق ترین تشخیص از سوی پزشکان داده خواهدشد؛ چراکه تشخیص درست لازمه‌ی درمان قطعی می‌باشد.

متخصص قلب چگونه بیماری را تشخیص می‌دهد؟

اگر تنگی نفس دارید، به متخصص قلب رجوع کنید!

تنگی نفس بزرگ‌ترین و مهم‌ترین علامت بیماری‌های قلبی است، که هم‌وطنان اهوازی ما را به متخصص قلب در اهواز نیازمند خواهد کرد. اگر در حال فعالیت یا خواب دچار تنگی نفس و تورم پا شدید، حتما به یک پزشک متخصص قلب اهواز مراجعه کنید. البته ناراحتی در قفسه سینه نیز از دیگر علائمی است که باید بخاطر آن به پزشک قلب مراجعه کرد.

متاسفانه با شیوع کرونا ویروس در کشور نیز هر دو علامت مشکلات قلبی زیاد شده و شرایط برای افرادی که بیماری‌ زمینه‌ای قلبی دارند حساس‌تر است. حال تصور کنید این فرد با بیماری قلبی در اهواز ساکن باشد و مدت مدیدی را در معرض ریزگردها نیز بوده باشد، این فرد بیشتر از دیگران به یک متخصص قلب در اهواز نیاز خواهد داشت.  البته ناگفته نماند که در صورت بروز علائمی چون سرگیجه و تپش قلب نیز بهترین کار این است که به پزشک قلب مراجعه شود.

به طور کلی هر فردی که بیماری قلبی دارد و تحت نظر پزشک متخصص نیز هست، در این روزهای کرونایی بهتر است قلب خود را بصورت منظم چکاپ کند و از سلامتی خود بیشتر مراقبت کند.

لطفـــاً خود درمانی را کنار بگذارید!

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات شایع در بین اکثریت افراد جامعه، مسئله‌ی خود درمانی است. ممکن است علائم خود را برای یکی از دوستان یا بستگان خود شرح دهید و فردی که مبتلا به یکی از بیماری‌های قلبی است به شما خوردن داروهای خودش را توصیه کند. استفاده از دارو بدون تجویز پزشک هیچ فائده‌ای نخواهد داشت؛ بلکه ممکن است زیان‌های جبران ناپذیری نیز به وجود آورد.

از آنجا که همه‌ی اعضاء بدن بر پایه کارکرد قلب استوار هستند، لطفاً با خود درمانی‌های نادرست قلب‌تان را به خطر نیندازید. با علم پیشرفته امروزی بیشتر بیماری‌های قلبی قابل درمان می‌باشند؛ اما اگر داروی نامناسب استفاده شود ممکن است در روند درمان اختلال ایجاد شود. بنابراین در انتخاب پزشک معالج نیز هوشمندانه عمل کنید.

مهم‌ترین معیار انتخاب متخصص قلب در اهواز چیست؟

به طور قطع اکثریت افراد پزشکی را انتخاب می‌کنند که همیشه در دسترس باشد تا در مواقع ضروری بتوانند به سرعت خود را به پزشک برسانند. نزدیکی مطب دکتر یا بیمارستانی که در آن کار می‌کند به محل سکونت بیماران بسیار حائز اهمیت است. از طرفی برخی افراد توانایی پرداخت هزینه‌های بالای مطب شخصی را ندارند و ترجیح می‌دهند درون بیمارستان ویزیت شوند. البته ناگفته نماند که برخی پزشکان در مطب خود با بیمه‌های تامین اجتماعی، نیروهای مصلح، کارکنان دولت و… نیز طرف قرارداد هستند و بیماران نگرانی برای هزینه‌ها نخواهند داشت. از آنجا که جمعیت خوزستان و اهواز تقریبا زیاد است و به صورت مداوم با آلودگی‌ها مواجه هستند شناخت برجسته‌ترین متخصصان قلب از ملزومات زندگی در اهواز می‌باشد. در ادامه برخی از بهترین متخصصان قلب در اهواز معرفی خواهند شد.

بهترین متخصص های قلب اهواز برای کودکان

بهترین متخصص های قلب اهواز برای کودکان

نارسایی قلبی و مشکلات مربوط به قلب در کودکان بسیار نگران کننده و حساس است؛ چراکه کودکان سیستم ایمنی حساس و ضعیف‌تری دارند و اگر با مشکلات قلب مادرزادی دنیا بیایید بهتر است تحت نظر یک متخصص قلب در اهواز باشند. با وجود مراقبت‌های مادران باز هم کودکان در معرض آلودگی‌ها و بیماری‌ها قرار دارند و کودکی که از بدو تولد دچار نارسایی‌های قلبی است به مراقبت بیشتری نیازمند است.  یکی از بهترین متخصصان قلب و عروق کودکان در اهواز دکتر عبدالرحمان امامی مقدم است و در کار خود بسیار ماهر و زبده عمل می‌کند. مطب این پزشک حاذق نیز در خیابان سلمان فارسی اهواز قرار دارد. همه روزه از شنبه تا چهارشنبه نیز می‌توانید به مطب ایشان مراجعه کنید.

پزشک معالج خانم برای بیماری قلب

برخی افراد با پزشکان خانم راحت‌تر بوده و ترجیحاً به دنبال پزشکان خانم هستند. در زمینه بیماری‌های قلبی دکتر لیدا اصغری نژاد نیز بهترین متخصص قلب اهواز به شمار می‌رود که انواع خدمات تشخیص بیماری‌های قلبی را در مطب خود ارائه می‌کند. مطب این پزشک در پادادشهر اهواز واقع شده  و از شنبه تا چهارشنبه از ساعت17 الی 21 در خدمت مراجعه کنندگان می‌باشد.

بهترین پزشک قلب مرد در اهواز

دکتر محمد مهدی غدیری یکی از برجسته‌ترین متخصص های قلب در اهواز هستند و مطب ایشان برای ساکنین خیابان نادری بسیار نزدیک و در دسترس است. اگر دچار مشکلات قلبی هستند با شماره مطب ایشان تماس گرفته و نوبت مراجعه حضوری بگیرید. پس از مراجعه و ملاقات با دکتر استرس و اضطراب از شما دور خواهد شد.

متخصص قلب در کیانپارس

وجود پزشکان قلب و عروق در هر منطقه‌ای از اهواز موجب سهولت در عبور و مرور و سرعت در درمان بیماران خواهدبود. بنابراین دکتر نسیم ناصحی برای بیمارانی که در منطقه کیانپارس سکونت دارند بهترین انتخاب خواهد بود. با یک تماس ساده با شماره تلفن مطب دکتر به راحتی می‌توانید وقت ویزیت بگیرید.

کامل‌ترین مرجع معرفی متخصص قلب در اهواز را بشناسید!

کامل‌ترین مرجع معرفی متخصص قلب در اهواز

وجود یک وبسایت که اطلاعات کاملی از تمامی پزشکان قلب  به کاربران ارائه دهد، می تواند بار سنگینی را از شانه های بیماران و خانواده آنها بردارد.
به همین منظور سایت کار شما (kareshoma.com) برای سهولت در دسترسی به پزشکان قلب، از جمله متخصص قلب اهواز فعالیت دارد. این سایت، لیست کاملی از متخصصان قلب اهواز تهیه کرده و در وبسایت خود بارگذاری کرده است. اگر می‌خواهید با لیست کامل پزشکان قلب در اهواز آشنا شوید و اطلاعات کامل هر پزشک را ببینید، به وبسایت کار شما مراجعه کنید.

البته اگر به سایت کار شما مراجعه کنید، متوجه دیگر فعالیت‌های این سایت نظیر معرفی مشاغل گوناگون در اهواز، معرفی تمام پزشکان اهواز در حوزه های مختلف و نیز خدماتی از قبیل طراحی سایت و سئو نیز خواهید شد. برای معرفی سایت کار شما بهتر است بگوییم: ” کار شما مرجع کاملی برای نیازمندی‌های شماست”…

5/5 - (1 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال مطرح شده قبلی و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم