چگونه آلت خود را بزرگتر کنیم؟

بسیاری از روش هایی که ادعا می کنند باعث افزایش سایز آلت تناسلی مردانه می شوند، خطرناک بوده و یا دارای اشکالات قابل توجهی هستند. این موارد شامل جراحی بزرگ شدن سایز آلت تناسلی مردانه، قرص های تقویت کننده مردانگی و جیلکینگ (نوعی ورزش برای بزرگ شدن آلت) است. پورنوگرافی و فرهنگ پاپ، باعث شده است برخی از مردان انتظارات غیر واقعی و تفکر نادرستی درباره آلت تناسلی مردانه بزرگتر داشته باشند.

بسیاری از مردان با این ترس که نکند در مقابل چشمان شریک جنسی خود آلت تناسلیشان کوچک باشد، زندگی می کنند. واقعیت این است که، اغلب مردانی که نگران اندازه آلت تناسلی خود هستند، به خوبی در رنج نرمال سایز آلت قرار دارند. آلت تناسلی مرد به طور متوسط 13 سانتی متر است.

یکی از متخصصان ارولوژی عنوان می کند که من اغلب، بیمارانی را می بینم که از اندازه آلت خود ابراز نگرانی می کنند و درباره بزرگتر کردن آن  سوال می پرسند. او می گوید: “در پایان روز، واقعاً می خواهم از آنها بپرسم، آیا این، همان چیزی است که شریک جنسی شما خواسته یا این که خودتان فکر می کنید که او چنین خواسته ای دارد؟ اغلب اوقات، به اشتباه فکر می کنیم که شریک جنسیمان چنین خواسته ای دارد، درحالی که در واقعیت، آنها هیچ اهمیتی به این موضوع نمی دهند و فقط رابطه جنسی می خواهند. “

اندازه آلت تناسلی

متداول ترین روش های افزایش سایز آلت تناسلی مردان

جراحی بزرگ شدن آلت تناسلی مرد: طول

در این روش برای افزایش سایز آلت تناسلی، رباط نگهدارنده ای که آلت تناسلی مرد را به استخوان شرمگاه متصل می کند، بریده و بدین ترتیب طول آلت تناسلی را افزایش می دهند. متخصص ارولوژی می گوید، این رباط نگهدارنده، آلت را درست مانند سیستم های نگهدارنده روی پل، معلق نگه می دارد. اگر پایه های نگهدارنده پل را بردارید، پایین می ماند. اما این کار توصیه نمی شود، زیرا نعوظتان دیگر هرگز مجددا به سمت بالا نخواهد بود.

جراحی بزرگ شدن آلت تناسلی: قطر

برخی از پزشکان، جراحی را پیشنهاد می کنند که در آن چربی خود بیمار به آلت تناسلی تزریق می شود، یا ماده ای مانند آلودرم (Alloderm) – بافت استریلی که از جسد برداشت می شود – مانند جلبک دریایی در رول های سوشی، زیر پوست آلت تناسلی پیچیده می شود و در نتیجه باعث افزایش قطر آن می گردد. این کار “استفاده off-lable” نامیده می شود – آلودرم برای سوختگی و جراحی ترمیمی تأیید شده است، نه بزرگ تر کردن سایز آلت تناسلی! در متون پزشکی، گزارش هایی درباره عوارض این جراحی مانند عفونت و نکروز پوست وجود دارد.

تزریق آلت تناسلی

بعضی از پزشکان برای افزایش قطر الت تناسلی، پرکننده های موقت آرایشی، مانند ژل ها و فیلرها را استفاده می کنند.

متخصص ارولوژی عنوان می کند:”من هرگز این کار را نکرده ام، اما چندین بار دیده ام که سایر پزشکان این کار را انجام داده اند. نتیجه آن واقعا به موادی که استفاده می کنید بستگی دارد. 

Restylane و Juvederm مواد آزمایش شده ای هستند که به عنوان پر کننده روی گونه ها، چانه و مناطق مختلف بدن استفاده می شوند.

این موارد، معمولاً حدود شش ماه دوام می آورند و سپس جذب بدن می گردند. اما واقعاً در آلت تناسلی مرد آزمایش نشده اند و داده ای که نشان دهد این مواد می توانند برای مدت طولانی باقی بمانند، در دست نیست.

تزریق مواد پر کننده به آلت تناسلی یک نقطه ضعف قابل توجه دارد. متخصص ارولوژی می گوید، “آلت تناسلی مرد یک اندام عروقی، مملو از عضلات صاف و فضاهایی است که خون را در خود نگه می دارند. اگر یکی از این مناطق را با فیلر، پر کنید، ممکن است در یک ناحیه دیگر مشکلی ایجاد کند. بنابراین این کار نوعی جلوه ناهموار به آلت می دهد که احتمالاً چیزی نیست که مردم به دنبال آن باشند.”

کاشت (ایمپلنت) آلت تناسلی

ایمپلنت های دائمی که در زیر پوست آلت تناسلی قرار داده می شود، از دهه ها پیش در دسترس مردان مبتلا به ED مقاوم قرار دارند. اما در سال 2004، نوعی پوشش سیلیکونی برای بهبود بخشیدن به ظاهر آلت تایید شد که 13000 دلار قیمت دارد. مطالعه ای در مجله پزشکی جنسی، 400 مرد که کاشت آلت انجام داده بودند را مورد بررسی قرار داد. آنها به طور متوسط 56.7 درصد افزایش قطر آلت را تجربه کرده بودند و دو سال بعد، 81 درصد از آنها رضایت “زیاد” یا “بسیار زیاد” از ایمپلنت آلت داشتند.

اما اورولوژیست های زیادی پیدا نخواهید کرد که برای بزرگ شدن آلت تناسلی، ایمپلنت را توصیه کنند. متخصص ارولوژی دیگری می گوید: “ایمپلنت آلت تناسلی برای مردانی که دارای اختلال نعوظ بوده و به درمان های بهتری پاسخ نمی دهند، مناسب است. مسئله پرکننده های آلت تناسلی یا کاشت این است که، عوارض جانبی زیادی دارند.

عدم نعوظ تا زمانی که به مشکلی مداوم تبدیل نشود نیازی به درمان ندارد اما در صورت مزمن شدن درمان باید صورت گیرد.

دستگاه های کِشنده آلت تناسلی

کِشنده های آلت تناسلی، دستگاه های کششی هستند که به آلت، در حالت شل بسته می شوند و مدت زمان طولانی، معمولاً چند ساعت در روز، افراد آن را می پوشند. این امر می تواند منجر به بزرگتر شدن آلت تناسلی گردد، اگر چه دیدن نتایج این کار ممکن است ماه ها طول بکشد. یک متخصص ارولوژی سازنده دستگاه کششی، که برای کمک به مردان مبتلا به بیماری Peyronie، ( وضعیتی که در آن آلت تناسلی به شکلی غیر طبیعی خمیده است)، ساخته شده است، می گوید: “تقریباً هر چیزی در بدن قابل کشیدن است، از جمله آلت تناسلی مردانه و این کار برای صد ها، یا شاید هزاران سال انجام می شده است”.

جلکینگ

اطلاعات زیادی در مورد جیلکینگ یا تمرینات کششی، بصورت آنلاین وجود دارد که در آن آلت تناسلی در حالت شل، کشیده شده و با انگشتان دست یا دستگاه مخصوص طراحی شده ماساژ داده می شود. اما نتایج حاصل از این کار دائمی نیستند و جیلکینگ، خطر صدمه کمی ندارد. متخصص ارولوژی می گوید: “من بیماران زیادی داشته ام که بعد از جیلکینگ، با پارگی اعصاب آلت به دیدن من آمده اند و  آلت تناسلی آنها دچار بی حسی با پارگی و کشش بیش از حد عروق و رگ ها شده است و حتی به اختلال نعوظ دائمی مبتلا شده اند. اگر عروق ریز یا ورودی اعصاب کوچک به آلت تناسلی پاره شود، هیچ کسی نمی تواند آن را اصلاح کند.”

مشکلات نعوظ

پمپ های آلت تناسلی مرد

پمپ های آلت تناسلی مرد یا دستگاه های خلا، که جریان خون را به داخل آلت تناسلی می کشند، نعوظ ایجاد می کنند، اما به طور دائمی آلت تناسلی شما را بزرگتر نمی کنند. در تحقیقی که منتشر شده، 37 مرد از پمپ های آلت تناسلی به مدت 20 دقیقه، سه بار در هفته و به مدت شش ماه استفاده کردند. محققان دریافتند که میانگین آلت تناسلی شرکت کنندگان فقط 0.3 سانتی متر افزایش یافت (که از نظر آماری معنی دار نبود)، درمان تنها 10٪ موثر بوده و فقط 30٪ بیماران از نتایج این کار راضی بودند.

این کار را حتی برای درمان ED هم توصیه نمی کنند، زیرا ممکن است اختلالی را ایجاد کند که قصد اصلاحش را داشته اید. “این سوال وجود دارد که آیا استفاده از دستگاه خلا در مردان جوانی که سعی در تقویت قطر آلت تناسلی دارند، می تواند منجر به ایجاد درجاتی از اختلال نعوظ گردد؟ به طور کلی، مردانی که از دستگاه های خلا برای ED استفاده می کنند، بعد از چند بار استفاده، آن را کنار می گذارند.”

قرص ها و داروی محرک مردان

هر چقدر آهنگ “قرص های تقویت کننده مردانگی” شیرین باشد، نمی توانند آلت تناسلی را بزرگتر کنند. متخصص ارولوژی می گوید: “هیچ مکملی وجود ندارد که سبب رشد آلت تناسلی شود.”

کاهش وزن

یک روش آسان برای بزرگتر به نظر رسیدن آلت تناسلی، کاهش وزن است. در مردان دارای اضافه وزن، چربی ناحیه شرمگاهی ممکن است بیشتر از آلت تناسلی بیرون زده باشد و باعث کوچکتر نشان دادن آن شود. در موارد شدید تر، این پدیده “سندرم آلت تناسلی مدفون یا آلت پرده دار” نام دارد.

با عمل آلت تناسلی پرده دار و نیز بهبود رژیم غذایی یا ورزش بیشتر، می توان ظاهر آلت را بهبود داد. تمام موارد ذکر شده با بهبود کیفیت نعوظ و اختلال نعوظ (ED) همراه هستند.

بدترین راههای کاهش وزن سریع

حذف موهای زائد برای داشتن آلت تناسلی بزرگتر

یک راه ساده تر برای بزرگتر جلوه دادن آلت تناسلی، اصلاح موهای ناحیه شرمگاهی است. با تراشیدن مقداری از موهای زائد در نزدیکی پایه آلت تناسلی، می توان کاری کرد که طول آن بیشتر به نظر برسد. به طور طبیعی، بهتر است در این زمینه احتیاط کنید. چندین نوع دستگاه اصلاح بدن در بازار وجود دارد. آنها شامل محافظ ها و لوازم جانبی هستند که می توانند در داشتن نتایج یک دست تر، به شما کمک کنند و از ایجاد هرگونه بریدگی و زخم نامطلوب در این ناحیه بسیار حساس، جلوگیری کنند.

آیا به بد شکلی آلت تناسلی مبتلا هستید؟

صنعت بزرگ شدن آلت تناسلی، عمدتا به دلیل فرهنگ پاپ و پورنوگرافی رشد کرده و ادامه می یابد و باعث شده است که برخی از مردان انتظارات غیر واقعی و تفکر نادرستی در مورد آلت تناسلی بزرگتر داشته باشند. روانشناسان این اصطلاح را “اضطراب آلت تناسلی کوچک” یا “اختلال بدشکلی آلت تناسلی ” (PDD) می نامند.

این باور، که اندازه شما راضی کننده نیست، غیر منطقی است. در واقع این چیزی است که در ذهن ما جا افتاده است آن هم به اشتباه! شاید شما بیش از حد پورن تماشا می کنید، و همه ستاره های پورن آلت تناسلی بزرگی دارند. اما فراموش نکنید که اغلب آنها با تزریق مواد مختلف، برای خود نعوظ مصنوعی ایجاد می کنند. بنابراین آنچه را که در تلویزیون می بینید، باور نکنید و در صورت ادامه ی مشکل به روانشناس مراجعه کنید.


نبض ما

تخریب رابطه زناشویی با اعتیاد به پورنوگرافی
2.2/5 - (5 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید