اختلال در نعوظ - پرسش 7750

  • تصویر کاربر علی پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۷( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 90 متخصص کلیه و مجاری ادراری
    سلام و روز بخیر
    مدتی است که در روابط جنسی خود به مشکل برخوردم، اختلال در نعوض و زودانزالی متاسفانه دچار سردرگمی زیادی شدم،
    این معضل به تازگی و تقریبا چند ماه است که گریبان گیرش شده ام
    آچه اقدامی باید انجام بدهم؟
    1. تصویر کاربر مشاور نبض ما پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۷( 4 سال پیش)
      سلام برای نعوض بیشتر قرص تادالافیل ١٠ میلی ١ ساعت قبل از نزدیکی و برای زود انزالی قرص داپوکستین ٣٠ میلی ١-٣ ساعت قبل نزدیکی استفاده کنین
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
امتیاز به مطلب post

قسمت پرسش از دکتر نبض ما به صورت رباتیک نبوده و تمامی سوالات توسط پزشکان متخصص و فوق تخصص که با مجموعه نبض ما همکاری دارند، پاسخ داده می شوند. 

شما میتوانید سوالات خود را دقیق و با درج تمامی جزئیات مطرح نموده و کد رهگیری دریافت نمائید. پس از ثبت سؤال هم از طریق سیستم پیامکی و هم ایمیل کد رهگیری ارسال خواهد شد .همچنین زمان پاسخ دهی مجدد از طریق پیامک به همراهتان اطلاع داده خواهد شد .

به جهت رعایت اصل امانت داری و بمنظور حفظ حریم شخصی ، مشخصات بیماران در پاسخگویی نمایش داده نمیشود و فقط کد رهگیری مشاهده خواهد شد .

پاسخ های ارائه شده هیچگاه جایگزین تشخیص قطعی نمیباشد و از تجویز دارو معذوریم .

مهمترین وشایع ترین سوالات هر بیماری در بخش لیست سوالات شایع  بهمراه جواب قرارداده شده است لطفا پس از مطالعه در آن بخش در صورت غیر تکراری بودن سوال خود را مطرح بفرمائید.

همچنین میتوانید در بخش جستجوی سایت موضوع یا بیماری یا داروی مورد نظر را تایپ و راجب آن مقالات و مطالب مربوط به پیشگیری وعلائم و عوارض و درمان را بیابید و در بخش  دکتر سلام  با برخی از پزشکان تیم نبض ما بیشتر آشنا شوید .

سلامت و شاد و تندرست باشید – تیم پزشکی نبض ما