خونریزی بعد از تمام شدن پریود - پرسش 11805

  • تصویر کاربر آتی جمعه ۲۵ آبان ۹۷( 1 سال پیش) متخصص زنان،زایمان،نازایی و مامایی
    سلام من 38 ساله هستم برای جلوگیری از بارداری شروع به مصرف قرص ال دی کردم ماه اول همراه با لکه بینی بود یه رابطه محافظت شده در ماه دوم داشتم که قرص هم مصرف میکردم بعد از اتمام قرص پریود شدم از روز پنجم هم قرص استفاده میکردم که باز همراه با لک بینی بود ولی از روز ششم قرص خونریزی خیلی شدید شد و به صورت لخته های مثل جگر با سایز بزرگ به مدت 10 روز از من خارج شد خونریزی من قطع نمیشه من قرصم رو از زمانی که خونریزی شدت پیدا کرد قطع کردم
    1. تصویر کاربر دکتر مریم عباسیان جمعه ۲۵ آبان ۹۷( 1 سال پیش)

      سلام.طریقه مصرف قرص اشتباه است ودر صورت لکه بینی با قرص باید قرص استروژن ۷ روز اول استفاده شود به متخصص مراجعه کن تا اطلاعات کافی به شما بدهد.

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

قسمت پرسش از دکتر نبض ما به صورت رباتیک نبوده و تمامی سوالات توسط پزشکان متخصص و فوق تخصص که با مجموعه نبض ما همکاری دارند، پاسخ داده می شوند. 

شما میتوانید سوالات خود را دقیق و با درج تمامی جزئیات مطرح نموده و کد رهگیری دریافت نمائید. پس از ثبت سؤال هم از طریق سیستم پیامکی و هم ایمیل کد رهگیری ارسال خواهد شد .همچنین زمان پاسخ دهی مجدد از طریق پیامک به همراهتان اطلاع داده خواهد شد .

به جهت رعایت اصل امانت داری و بمنظور حفظ حریم شخصی ، مشخصات بیماران در پاسخگویی نمایش داده نمیشود و فقط کد رهگیری مشاهده خواهد شد .

پاسخ های ارائه شده هیچگاه جایگزین تشخیص قطعی نمیباشد و از تجویز دارو معذوریم .

مهمترین وشایع ترین سوالات هر بیماری در بخش لیست سوالات شایع  بهمراه جواب قرارداده شده است لطفا پس از مطالعه در آن بخش در صورت غیر تکراری بودن سوال خود را مطرح بفرمائید.

همچنین میتوانید در بخش جستجوی سایت موضوع یا بیماری یا داروی مورد نظر را تایپ و راجب آن مقالات و مطالب مربوط به پیشگیری وعلائم و عوارض و درمان را بیابید و در بخش  دکتر سلام  با برخی از پزشکان تیم نبض ما بیشتر آشنا شوید .

سلامت و شاد و تندرست باشید – تیم پزشکی نبض ما