قرص جلوگیری اززبارداری اورژانسی - پرسش ۱۴۹۰۶

  • تصویر کاربر زهرا چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۸( ۲ هفته پیش) متخصص زنان،زایمان،نازایی و مامایی
    سلام من در روز هفتم پریودیم قرص اچدی۴ عددی با فاصله زماتی ۱۲ ساعت مصرف کردم،تهوع داشتم و ۶ ساعت بعداز مصرف ۲قرص آخر دچار و استفراغ شدم. سیکل پریودیم ده روزه است اما دو روز بعد از اتمام دچار خونریزی نسبتا شدید(قطع نشدنی) و رقیق هستم. آیا این خونریزی خطرناکه؟برای قطعش چکار کنم؟ الان ۱۲ ساعت هست که شروع شده و قطع نشده
    1. تصویر کاربر دکتر مریم عباسیان چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۸( ۲ هفته پیش)

      سلام

      حتما به پزشک زنان مراجعه کنید تا درمان اساسی شوید.

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
امتیاز شما :

۴ (۰%) ۱ رای

قسمت پرسش از دکتر نبض ما به صورت رباتیک نبوده و تمامی سوالات توسط پزشکان متخصص و فوق تخصص که با مجموعه نبض ما همکاری دارند، پاسخ داده می شوند. هزینه پاسخ دهی به سوال شما ۵ هزار تومان میباشد . 

شما میتوانید سوالات خود را دقیق و با درج تمامی جزئیات مطرح نموده و کد رهگیری دریافت نمائید. پس از ثبت سؤال هم از طریق سیستم پیامکی و هم ایمیل کد رهگیری ارسال خواهد شد .همچنین زمان پاسخ دهی مجدد از طریق پیامک به همراهتان اطلاع داده خواهد شد .

به جهت رعایت اصل امانت داری و بمنظور حفظ حریم شخصی ، مشخصات بیماران در پاسخگویی نمایش داده نمیشود و فقط کد رهگیری مشاهده خواهد شد .

پاسخ های ارائه شده هیچگاه جایگزین تشخیص قطعی نمیباشد و از تجویز دارو معذوریم .

مهمترین وشایع ترین سوالات هر بیماری در بخش لیست سوالات شایع  بهمراه جواب قرارداده شده است لطفا پس از مطالعه در آن بخش در صورت غیر تکراری بودن سوال خود را مطرح بفرمائید.

همچنین میتوانید در بخش جستجوی سایت موضوع یا بیماری یا داروی مورد نظر را تایپ و راجب آن مقالات و مطالب مربوط به پیشگیری وعلائم و عوارض و درمان را بیابید و در بخش  دکتر سلام  با برخی از پزشکان تیم نبض ما بیشتر آشنا شوید .

سلامت و شاد و تندرست باشید – تیم پزشکی نبض ما